iswinoujscie.pl • Wtorek [18.12.2018, 20:46:44] • Świnoujście
Czytelnik o tym, jak Biedronka oszukuje klientów

fot. Czytelnik
W przedświątecznej krzątaninie łatwo o pomyłki, przeoczenia, zapomnienie. Gorzej, jeżeli robiąc zakupy, padamy ofiarą nie własnego roztargnienia, a działania sklepu. O takiej sytuacji pisze Czytelnik, klient sklepu Biedronka.
"Chciałbym zwrócić uwagę na jawne oszustwo jakiego dopuszcza się Biedronka i jak okrada klientów. Mianowicie zakupy mięsa pakowanego - piersi z kurczaka. Zakup powinien się odbyć na podstawie ceny / wagi z etykiety. Jednakże Biedronka każde opakowanie waży i dolicza nam opakowanie w cenie produktu. Kierownik sklepu niby nie ma pojęcia o takim fakcie i jeżeli klient zauważy to on oczywiście odda różnicę. Kto zauważy a kto nie... W załączniku dowód, zakupy w markecie na Warszowie."

fot. Czytelnik
Szanowny Panie Redaktorze,
dziękujemy za przesłane zgłoszenie. Zweryfikowaliśmy przedstawioną sytuację we wskazanej placówce i z naszych ustaleń wynika, że w dniu zakupów klienta nastąpiła czasowa awaria systemu kasowego. W związku z tym wspomniany produkt prawdopodobnie został zważony, a nie zeskanowany na kasie. Jednak po zauważeniu błędnej ceny na paragonie klientowi zaproponowano zwrot różnicy, na co ten nie przystał i opuścił sklep. Ubolewamy, że doszło do takiej sytuacji i przypominamy, że w takim przypadku klient ma prawo do zwrotu różnicy w cenie bezpośrednio w placówce naszej sieci lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta - tłumaczy Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.