Oprócz namiotów, w których sponsorzy promują swoje wyroby, organizatorzy zaproponowali familijne atrakcje dla odwiedzających. Bawić mogą się dzieci i dorośli. Są konkursy zręcznościowe dla dzieci i „poważniejsze”- dla starszych.
fot. Sławomir Ryfczyński
Projekt „Plaża” telewizji TVN to maksimum atrakcji na piasku. W ciągu trzech zaledwie dni kilkaset metrów plaży w sercu kąpieliska roi się od rozmaitych atrakcji. To plażowe centrum rozrywki prowadzą Oliwer Janiak i Jan Pirowski z popularnego Google Box.. Konkursy, zabawy, promocje atrakcyjnych produktów, niespodzianki dla dzieci i dorosłych. To wszystko czekało odwiedzających plażę na wysokości Alei Interferie.
Oprócz namiotów, w których sponsorzy promują swoje wyroby, organizatorzy zaproponowali familijne atrakcje dla odwiedzających. Bawić mogą się dzieci i dorośli. Są konkursy zręcznościowe dla dzieci i „poważniejsze”- dla starszych.
fot. Sławomir Ryfczyński
Spacerując pomiędzy niebieskimi namiotami można degustować, rozwiązywać quizy, brać udział w konkursach, a nawet… spróbować jak czuje się kierowca po kilku głębszych. Wystarczy założyć na oczy alkogogle.
fot. Sławomir Ryfczyński
Jednym z głównych sponsorów imprezy jest koncern motoryzacyjny Volkswagena ale organizatorzy nie zdradzają czy ktoś z miasteczka wyjedzie nowym autem. Jedno jest pewne; jeszcze dziś Plaża TVN była pełna atrakcji i jeszcze zobaczyliśmy ją po raz kolejny na ogólnopolskiej antenie „na żywo”.