iswinoujscie.pl • Niedziela [27.05.2018, 14:44:47] • Świnoujście

Czy parkometry zniechęcają klientów Lidla? Jaka kara za brak biletu?

Czy parkometry zniechęcają klientów Lidla? Jaka kara za brak biletu?

fot. iswinoujscie.pl

Sklepy wielkopowierzchniowe są dużym ułatwieniem dla wszystkich, którym zależy na zrobieniu zakupów w jednym miejscu. Dodatkowym atutem są parkingi tuż przy sklepie, gdzie wystarczy przejść kilka metrów, nie trzeba nosić ciężkich zakupów, auto jest w zasięgu ręki. Niestety, do tej pory parkingi przy dużych sklepach służyły każdemu, kto postawił tam swój samochód. Teraz sytuacja się zmienia, np. przy Lidlu stanął parkometr. Nasza redakcja postanowiła sprawdzić, czy ma to wpływ na ilość klientów sklepu.

Czy parkometr odstrasza klientów? Jakie są kary? Czy zostały już przeprowadzone jakieś analizy funkcjonowania parkometrów? - to pytania, które zadaliśmy przedstawicielom Lidla.

"W odpowiedzi na Pana pytanie chcielibyśmy poinformować, iż w wyjątkowych sytuacjach, w trosce o komfort klientów wprowadzamy płatne systemy parkingowe przy wybranych sklepach Lidl. Decyzja o zastosowaniu takiego rozwiązania jest efektem sugestii klientów, którzy spotykają się, przy niektórych sklepach, z trudnością z zaparkowaniem samochodu na czas robienia zakupów, ponieważ miejsca postojowe są przez długie godziny zajmowane przez osoby niebędące klientami sklepu Lidl. Chcielibyśmy podkreślić, że rozwiązanie to dotyczy tylko wybranych lokalizacji – w przypadku gdy istnieje realny problem z parkowaniem.

Czy parkometry zniechęcają klientów Lidla? Jaka kara za brak biletu?

fot. iswinoujscie.pl

Za brak lub zagubienie biletu, w sklepach w Łodzi objętych systemem parkingowym, zgodnie z regulaminem przewidziany jest mandat w wysokości 95 zł. Stawki te mogą się różnić w zależności od lokalizacji. Oczywiście istnieje możliwość odwołania się od kary. W tym celu zapraszamy do zapoznania się z instrukcją i regulaminem dostępnym w każdym sklepie Lidl z płatnym parkingiem.

Naszym celem jest zapewnienie klientom jak największego komfortu dokonywania zakupów. Z naszego doświadczenia wynika, że dzięki temu rozwiązaniu klienci unikają problemów z zaparkowaniem auta i swobodnie mogą udać się na zakupy do naszej sieci." - odpowiada Aleksandra Robaszkiewicz Communication Manager Lidl Polska

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/54454/