iswinoujscie.pl • Sobota [27.01.2018, 20:19:21] • Świnoujście
Skandaliczna obsługa klienta na stacji PKP! Wszystkie kasy zamknięte, na miejscu był tylko ochroniarz
fot. Czytelnik
Żenujący poziom obsługi klientów zaprezentowała dziś stacja PKP - jedyna, gdzie można kupić bilet. Wprawdzie pociągi przyjeżdżały i odjeżdżały, ale wszystkie kasy były zamknięte. Jedyną osobą, do której zdenerwowani podróżni mogli kierować swoje pytania i irytację, był pracownik ochrony...
Pani Bożena, mieszkanka Świnoujścia, wybrała się na stację w pozornie błahym celu - chciała przebukować bilet. Wcześniej kupiony na pociąg Intercity, teraz musiał być zmieniony - wnuczka mająca jechać do Warszawy, zmieniła termin podróży. Jakież było zdumienie naszej Czytelniczki, kiedy o godzinie 11:00 ujrzała, że wszystkie kasy biletowe są zamknięte i nigdzie nie ma żadnej informacji o porach ich otwarcia. W pustej poczekalni dworcowej, oprócz pani Bożeny, było kilka osób, które również chciały kupić bilety. Na dodatek nie było żadnego pracownika dworca, z wyjątkiem ochroniarza! Zdenerwowani podróżni próbowali uzyskać od niego jakieś informacje, jednak na próżno - ten człowiek tylko pilnuje tam porządku. Próbowano także dzwonić pod numery podane przy kasach, ale nie udało się.
fot. Czytelnik
Drugą próbę wymiany biletu pani Bożena podjęła tego samego dnia po południu. Tym razem sytuacja wyglądała jeszcze bardziej dramatycznie - na dworcu było wiele starszych osób, bezradnie szukających sposobu kupienia biletów. Niektórzy płakali z bezsilności!
fot. Czytelnik
W efekcie wszystkiego nasza Czytelniczka dowiedziała się, że...bilet może przebukować w Szczecinie lub kupić u konduktora. Sytuację komplikuje jednak to, że podobno w pociągach Intercity konduktor nie prowadzi sprzedaży biletów.
- To żenująca sytuacja - mówi pani Bożena - Co zrobić, jeśli ktoś nie ma internetu? Najwiarygodniejsza zawsze była kasa biletowa na dworcu...