- Kto i za ile dał pozwolenie na przyjęcie gości hotelowych do obiektu, który zagraża ich bezpieczeństwu? - pyta wprost Czytelnik.
Według mężczyzny, najgorzej byłoby gdyby w hotelu wybuchł pożar.
- Obsługa hotelu nie ma pojęcia o tym, którędy goście mieliby uciekać- podsumowuje Czytelnik.
Nie daj Bóg jakiś pożar, bo obsługa hotelu nie ma pojęcia o tym, którędy mieliby uciekać goście.
O to, czy naprawdę jest tak źle zapytaliśmy Zdrojową Invest.
Na nasze pytanie odpowiedziała Dyrektor ds. Komunikacji, Renata Sobczyńska.
W odpowiedzi czytamy, że klatki schodowe są z betonu architektonicznego z prefabrykowanymi schodami, więc nie będą otynkowane, podobne są w Baltic Park Molo Apartaments.
- Taki był zamysł architekta. Poza tym, służą do ewakuacji oraz dla personelu, a nie dla gości do codziennego użytkowania- wyjaśnia Zdrojowa Invest.
Z informacji podawanych przez Zdrojową wynika, że w hotelu znajduje się 6 wind wyłącznie do dyspozycji gości, plus kilka tylko dla personelu. - Przyznajemy, że windy są regulowane, więc wcześniej mógł być tymczasowy problem ze złymi wskazaniami. Aby dostać się na konkretne piętro należy włożyć kartę-klucz i wtedy winda zatrzymuje się na piętrze, na którym znajduje się pokój. Bez karty-klucza można dostać się na piętra ogólnodostępne np. 13 na którym jest kawiarnia Horizon- mówi Renata Sobczyńska.
Co zatem z restauracjami i basenem?
- Restauracja jest otwarta na śniadania i obiadokolacje, bo to restauracja bufetowa, a nie à la carte. Poza tym, hotel jest przy promenadzie z licznymi restauracjami, więc zawsze można sobie z nich skorzystać. Personel został poinformowany o drodze ewakuacyjnej w praktyce. Potwierdzamy, że trwają prace przy uruchomieniu basenu rekreacyjnego i dlatego stoi rusztowanie, ale wszystko jest zabezpieczone. Zatem pozdrawiamy serdecznie czytelnika- podsumowuje Renata Sobczyńska ze Zdrojowej Invest.