iswinoujscie.pl • Niedziela [09.07.2017, 23:06:38] • Świnoujście

Czytelnik o wizycie w sklepie: Poczułem się jak złodziej. Zobacz film!

Czytelnik o wizycie w sklepie: Poczułem się jak złodziej. Zobacz film!

fot. Czytelnik

Zwykła kontrola – wyjaśniał ochroniarz sklepu Lidl, przeszukując plecak naszego Czytelnika. Niczego nie znalazł. Potraktowano mnie jak złodzieja i nie było żadnych przeprosin - oburza się nasz Czytelnik.



Do zdarzenia doszło 8 lipca w Lidlu przy ul. Bohaterów Września 41, gdzie nasz Czytelnik

robił zakupy. Kiedy za nie zapłacił, podszedł do niego ochroniarz.

Zamiast się przedstawić od razu wyskakuje do mnie ze słowami, cytuję: ,, Proszę otworzyć plecak/plecaczek" - pisze nasz Czytelnik, dodając przy tym, że działo się to przy mnóstwie klientów. W takiej sytuacji każdemu byłoby wstyd.

Nasz Czytelnik zapytał ochroniarza o powód kontroli.

Nie odpowiedział mi nic, tylko powtórzył (oczywiście był pewny siebie) - opowiada nasz Czytelnik.-Zgodziłem się, ale pod okiem mojej kamery w telefonie. I co się okazało? Że nie miałem nic kradzionego!(widać to na nagraniu). Słychać też jak (ochroniarz- przyp. red.) mówi, że ma prawo zajrzeć, co jest chyba bzdurą. Oczywiście mnie nie przeprosił za daną sytuację/pomyłkę i się oddalił.

Czułem się jak złodziej - pisze bez ogródek nasz Czytelnik. - Moim zdaniem pan nie potrafi wykonywać swoich obowiązków i nie miał prawa tak postąpić.

- Klient wszedł na teren sklepu z plecakiem, bez koszyka. Przy wyjściu ze sklepu, klient został grzecznie poproszony o pokazanie zawartości plecaka. Mężczyzna nie był rewidowany. Na koniec został przeze mnie przeproszony co nie zostało ujęte na filmiku - wyjaśnia zaistniałą sytuację doświadczony ochroniarz sklepu.

O zachowanie pracownika ochrony i prawa konsumenta zapytaliśmy Lidl oraz świnoujskiego rzecznika praw konsumentów. Czekamy na odpowiedzi.

Kontrolę można obejrzeć na przesłanym nam filmiku.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/49642/