- Dla Kauflandu najważniejsze jest, żeby każdy klient wychodził z naszych sklepów zadowolony i z doświadczeniem jak najlepszej obsługi. Możemy zapewnić, że pracownicy każdego sklepu Kauflandu dokładają wszelkich starań, żeby towary były właściwie układane na półkach i porządkowane. Personel marketu, po otrzymaniu informacji od Działu Zapewnienia Jakości o przeterminowanym produkcie znajdującym się w sprzedaży, natychmiast usunął go z półki- wyjaśnia Biuro Prasowe sklepów Kaufland.
Pracownicy Biura Prasowego sklepu zapewniają nas, że w swoich sklepach mają określone procedury, według których systematycznie przeprowadzane są kontrole dat ważności oraz przestrzegane zasady zgodnie z Księgą HACCP, a wszystkie wycofane ze sprzedaży artykuły, do czasu podjęcia ostatecznej decyzji o ich przeznaczeniu, zostają natychmiast usunięte z półek, oddzielnie zmagazynowane i opatrzone napisem „Nie przeznaczone do sprzedaży“.
- Dział Jakości jest na bieżąco informowany o wadliwych produktach wykrytych przez odpowiednie instytucje, a także klientów. Dział Zapewnienia Jakości informuje markety które artykuły, z jaką datą przydatności i z której partii należy wycofać ze sprzedaży. Codziennie kontrolujemy świeżość produktów świeżych, sprawdzamy temperatury, w jakich przechowywane są artykuły. Dodatkowo przeceniamy produkty o krótkich terminach przydatności do spożycia, aby dać klientom możliwość kupienia ich w atrakcyjnych cenach, dzięki czemu nie musimy ich wyrzucać. W ten sposób zapobiegamy marnowaniu żywności- wyjaśnia Biuro Prasowe Kauflandu.