iswinoujscie.pl • Poniedziałek [26.06.2017, 22:00:40] • Świnoujście

Mieszkanka pyta, czy spółdzielnia mieszkaniowa wprowadzając nową metodę rozliczenia wody chciała naciągnąć mieszkańców na dodatkowe koszty?

Mieszkanka pyta, czy spółdzielnia mieszkaniowa wprowadzając nową metodę rozliczenia wody chciała naciągnąć mieszkańców na dodatkowe koszty?

fot. iswinoujscie.pl

Jedna z naszych Czytelniczek zastanawia się, czy spółdzielnia wprowadzając nową metodę rozliczenia wody miała na celu wyłudzenie pieniędzy od lokatorów… - W kwietniu, otrzymaliśmy pismo wyjaśniające błędy rozliczeniowe dokonane przez firmę zewnętrzną, anulujące wszystkie niedopłaty. Jak widać, pracownicy Spółdzielni Mieszkaniowej szybko się na to zdecydowali. Coś tu jest podejrzane. Dlaczego Zarząd Spółdzielni doprowadził do takiej sytuacji, nie kontrolując rozliczeń firmy zewnętrznej? Czy firma i pracownicy odpowiedzialni za to rozliczenie ponieśli jakieś konsekwencje za błędy w rozliczeniu? Wniosek nasuwa się sam, że była to próba wyłudzenia pieniędzy od lokatorów...- tak sprawę opisuje jedna z naszych Czytelniczek.

Co zatem proponuje mieszkanka?

- Proponuję, aby wszyscy w tym roku poszli na Walne Zgromadzenie i nie udzielili Wotum Zaufania dla obecnego Zarządu- dodaje Czytelniczka.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej Słowianin, odniósł się do słów naszej Czytelniczki.

W odpowiedzi m.in., czytamy, że spółdzielnia nie widzi sensu polemiki z naszymi mieszkańcami na łamach portalu iswinoujscie.pl

Wydaje się być oczywiste, że spółdzielnia mieszkaniowa powinna służyć przede wszystkim swoim lokatorom.

- Każdy wniosek Mieszkańców SM Słowianin dotyczący odczytów wodomierzy i rozliczenia wody jest starannie analizowany przez dział techniczny i finansowy Spółdzielni w porozumieniu z firmą TECHEM, która jest odpowiedzialna za montaż wodomierzy i ich odczyty. Po w/w analizie podejmowane są decyzje o których Mieszkańcy są na bieżąco informowani. W związku z powyższym nie widzimy sensu polemiki z naszymi Mieszkańcami na łamach waszego portalu. Wszystkich zaniepokojonych Mieszkańców zapraszamy bezpośrednio do Spółdzielni, bez pośrednictwa portali internetowych - wyjaśnia Zarząd SML-W Słowianin.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/48843/