Kulinarne gusta Polaków ewoluują. Chętniej jadamy poza domem i coraz częściej decydujemy się na potrawy z różnych zakątków świata. Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie KFC w marcu 2016 roku. Wynika z niego jednoznacznie, że poza tradycyjną kuchnią polską oraz włoskimi przysmakami, bardzo lubimy kuchnię orientalną. Aż 25% Polaków stawia na smaki Azji. Wychodząc naprzeciw tym upodobaniom, KFC wróciło z ofertą Orient Menu.
Orientalne smaki w KFC
Chrupiący kurczak został połączony z niecodziennymi dodatkami, które przywodzą na myśl daleką Azję. Sezam i słodki sos teriyaki sprawią, że każdy może poczuć się jak w podróży do Japonii. Wyjątkowy smak Dalekiego Wschodu odnajdziemy teraz we wszystkich orientalnych propozycjach: lekkiej sałatce, zakręconym Twisterze, sycącym Boxie z ryżem i kurczakiem oraz zupełnie odmienionym Zingerze, w tradycyjnym rozmiarze lub na większy głód - z podwójną porcją kurczaka.
Wiśniowe orzeźwienie
W kulinarną podróż do Kraju Kwitnącej Wiśni, gości KFC zabierze jeszcze jeden przysmak – gęsty i orzeźwiający Shake. Nowa, wiśniowa odsłona mlecznego napoju przypadnie do gustu wszystkim zabieganym, którzy szukają orzeźwienia w coraz dłuższe i cieplejsze dni.
Oferta KFC to doskonały sposób, aby jeszcze przed wakacjami przenieść się na chwilę do gorącej Azji. Smaki orientu są na wyciągnięcie ręki i czekają na odkrycie w restauracjach KFC w całej Polsce.
O badaniu
Badanie zostało zrealizowane dla KFC w dniach 11.03-14.03.2016 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowych SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 801 ankiet z osobami pracującymi, w wieku 25-39 lat z miejscowości o wielkości 50 tys.+
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 200 restauracji KFC.
Biuro Prasowe KFC
Weber Shandwick