Szczecin ma być przedstawiany jako miasto, do którego warto przyjechać w lecie. - Chcemy też otworzyć się na ludzi młodych - dodaje Piotr Wachowicz, dyrektor Biura Promocji i Informacji Urzędu Miasta. - W maju zorganizujemy kampanię skierowaną do ludzi młodych zainteresowanych studiowaniem w Szczecinie.
Po wakacjach władze miasta chcą położyć nacisk na reklamę Szczecina jako dobrego miasta do zainwestowania. Promocja miasta wpisuje się w nową markę Szczecina, która jest na razie tajemnicą. - Mogę zdradzić, że marka Szczecina będzie budziła zainteresowanie, a może i kontrowersje - przyznał prezydent Piotr Krzystek. - Może zaskoczyć, ale z czasem będzie coraz bardziej akceptowalna i czytelna.
Efekty pracy wyłonionej w konkursie agencji reklamowej poznamy wieczorem 14 kwietnia.
Aneta Łuczkowska
źródło: www.radio.szczecin.pl