Polskie Radio Szczecin • Czwartek [03.04.2008, 08:59:56] • Szczecin

Miasto planuje promocję w kraju i za granicą

Ogólnopolska kampania promocyjna festiwalu KONTRAPUNKT, promocja miasta w ramach ogólnopolskiego tournee "Wesela" w reżyserii Anny Augustynowicz i kampania zapraszająca na całą serię letnich imprez - tak Szczecin chce się reklamować w kraju i za granicą.

Szczecin ma być przedstawiany jako miasto, do którego warto przyjechać w lecie. - Chcemy też otworzyć się na ludzi młodych - dodaje Piotr Wachowicz, dyrektor Biura Promocji i Informacji Urzędu Miasta. - W maju zorganizujemy kampanię skierowaną do ludzi młodych zainteresowanych studiowaniem w Szczecinie.

Po wakacjach władze miasta chcą położyć nacisk na reklamę Szczecina jako dobrego miasta do zainwestowania. Promocja miasta wpisuje się w nową markę Szczecina, która jest na razie tajemnicą. - Mogę zdradzić, że marka Szczecina będzie budziła zainteresowanie, a może i kontrowersje - przyznał prezydent Piotr Krzystek. - Może zaskoczyć, ale z czasem będzie coraz bardziej akceptowalna i czytelna.

Efekty pracy wyłonionej w konkursie agencji reklamowej poznamy wieczorem 14 kwietnia.

Aneta Łuczkowska
źródło: www.radio.szczecin.pl

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/4638/