iswinoujscie.pl • Piątek [30.12.2016, 08:08:08] • Świnoujście

Był pasażer i pociąg, ale zabrakło obsługi

Był pasażer i pociąg, ale zabrakło obsługi

fot. Czytelnik

Tej podróży nasz Czytelnik długo nie zapomni. Półtorej godziny siedział w pociągu na stacji w Świnoujściu, czekając, aż pojazd ruszy.

We wtorek, 27 grudnia nasz Czytelnik kupił bilet na przejazd pociągiem Intercity na trasie Świnoujście – Kraków. Do pociągu wsiadł przed jego planowym odjazdem. Minęła godzina 20.43, kiedy był zaplanowany odjazd. Pociąg jednak nie ruszył. Po półtorej godziny pociąg nadal stał na świnoujskim dworcu.

Inny czas podaje biuro prasowe PKP Intercity. Nie zmienia to jednak faktu, że pociąg nie ruszył o czasie.

- Pociąg odjechał ze stacji w Świnoujściu 55 minut później niż było to wskazane w rozkładzie jazdy – informuje Marta Ziemska z biura prasowego PKP Intercity. - Drużyna konduktorska oraz trakcyjna, która miała wyznaczoną służbę w tym pociągu, dojechała do Świnoujścia z opóźnieniem. Powodem był wydłużony czas prac modernizacyjnych, prowadzonych przez zarządcę infrastruktury na jednym ze szlaków, w konsekwencji wydłużony został czas przejścia drużyny konduktorskiej oraz trakcyjnej z innego pociągu na skład ze Świnoujścia do Krakowa. Za utrudnienia przepraszamy.

Jak nas poinformowano, pasażerowie mogą zgłosić reklamację. Będę one rozpatrywane indywidualnie.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/46372/