Sprawę Pani Zdzisławy przekazaliśmy rzecznikowi firmy Play oraz oficerowi prasowemu KMP w Świnoujściu.
- Zgadza się, otrzymujemy takie sygnały i ostrzegamy przed fałszywymi mailami na wszelkich dostępnych nam kanałach (główna strona play.pl, strona logowania do obsługi konta Play24, blog firmowy blogplay.pl) - informuje Krzysztof Sylwerski - rzecznik prasowy firmy Play - Pani Zdzisławie zalecamy skasowanie fałszywej wiadomości. Maile docierają zarówno do naszych klientów, jak i osób, które nimi nigdy nie były.
Oszuści podszywają się pod PLAY a załącznik w wiadomości okazuje się być wirusem i nie należy go pobierać ani otwierać. Proszę także pamiętać, że my też jesteśmy ofiarą a cała sytuacja została zgłoszona do organów ścigania.
Uwagę osoby, która taką wiadomość dostaje powinien zwrócić między innymi nieznany adres, z którego ją wysłano. Informacje jak odróżnić maile fałszywe od tych prawdziwych, wysłanych przez PLAY umieściliśmy we wpisie na blogu - https://blogplay.pl/2016/11/to-nie-tylko-falszywa-faktura-to-wirus-nie-klikaj/ - ostrzega rzecznik.