Zaniepokojona klientka sieci Plus, postanowiła nie płacić ogromnego rachunku i zbadać sprawę.
- W pierwszym momencie to był szok dla mnie. Bo ja mam telefon w Plusie a to było "Play". Nawet podobne nazwy. Zaczęłam sobie myśleć, za co miałabym takie duże koszty, prawie 300 złotych. Czy ja gdzieś dzwoniłam, czy wysyłałam... Zawsze mam poniżej 100 złotych abonament. Później zorientowałam się, że to nie mój operator. Papierowa wersja nie przyszła, fakturę dostałam tylko na maila. Poszłam do salonu Play i pokazałam im to. Pracownik stwierdził że nie jest to faktura wysłana z firmy Play i abym zgłosiła to na policję. Funkcjonariusz przyjmujący sprawę, także dzwonił do firmy Play. Jak się okazało, ktoś podszywa się pod ich firmę i wysyła fałszywe faktury do zapłaty - opisuje Pani Zdzisława.