iswinoujscie.pl • Poniedziałek [28.11.2016, 07:58:18] • Świnoujście

Pani Zdzisława będąc w sieci Plus, otrzymała fikcyjną fakturę od „Play Polska” na blisko 300 złotych!

Pani Zdzisława będąc w sieci Plus, otrzymała fikcyjną fakturę od „Play Polska” na blisko 300 złotych!

fot. Kamil Zwierzchowski

Pani Zdzisława przeżyła ostatnio niemałe zaskoczenie. Będąc w sieci Plus, otrzymała fakturę za abonament na blisko 300 złotych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że rachunek do złudzenia przypominał fakturę z sieci Play...

Zaniepokojona klientka sieci Plus, postanowiła nie płacić ogromnego rachunku i zbadać sprawę.

- W pierwszym momencie to był szok dla mnie. Bo ja mam telefon w Plusie a to było "Play". Nawet podobne nazwy. Zaczęłam sobie myśleć, za co miałabym takie duże koszty, prawie 300 złotych. Czy ja gdzieś dzwoniłam, czy wysyłałam... Zawsze mam poniżej 100 złotych abonament. Później zorientowałam się, że to nie mój operator. Papierowa wersja nie przyszła, fakturę dostałam tylko na maila. Poszłam do salonu Play i pokazałam im to. Pracownik stwierdził że nie jest to faktura wysłana z firmy Play i abym zgłosiła to na policję. Funkcjonariusz przyjmujący sprawę, także dzwonił do firmy Play. Jak się okazało, ktoś podszywa się pod ich firmę i wysyła fałszywe faktury do zapłaty - opisuje Pani Zdzisława.

Pani Zdzisława będąc w sieci Plus, otrzymała fikcyjną fakturę od „Play Polska” na blisko 300 złotych!

fot. Kamil Zwierzchowski

Prośbę o odniesienie się do opisywanej przez Panią Zdzisławę sytuacji, skierowaliśmy do rzeczników firmy Play i Oficera prasowego KMP w Świnoujściu.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/45861/