- Dodatkowo warto zaznaczyć, że jest to błąd, który mógł wystąpić tylko w przypadku pojedynczych sztuk. Odchylenie wagowe całej partii produkcyjnej zostałoby natychmiast wykryte przy kontroli wagi towaru podczas przyjęcia towaru w naszym magazynie. Dokonaliśmy ponownej weryfikacji poprawności wag dostarczonego towaru przez dostawcę, która nie wykryła żadnych nieprawidłowości deklaracji wag na etykietach. Klienta serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację i jednocześnie zapraszamy do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem service@kaufland.pl lub telefonicznie pod bezpłatnym numerem telefonu 800 300 062- - informuje Małgorzata Wójcik-Koczur.
Przypomnijmy, na początku listopada jeden z naszych Czytelników w sklepie Kaufland natknął się na dość ”specyficzną” promocję łopatki wieprzowej. Jak wielkie było jego zaskoczenie, gdy wziął do ręki dwa opakowania mięsa i jedno pomimo wyższej wagi na etykiecie ważyło wyraźnie mniej od drugiego. - Jedna łopatka ważyła 1560 g co było zgodne z etykietą, ale kolejna około 1250 g z wagą na etykiecie 3060 g i trzecia 1234 g, a zgodnie z etykietą powinna ważyć 2400 g- tak sytuację opisywał Czytelnik. Według relacji klienta sklepu, najgorsze w tym wszystkim było to, że żaden z pracowników nie był mu w stanie pomóc.