W Bułgarii konferencja prasowa oraz spotkanie z najsłynniejszym bokserem Kubratem Pulewem zainteresowały wszystkie największe media. Głośnym echem odbiła się również wizyta Mike Tysona
w domu Big Brothera oraz liczne wywiady w najpopularniejszych programach telewizyjnych.
W Rumunii inauguracja marki Black rozpoczęła się od wizyty w Parlamencie, w którym oprócz spotkania z politykami, Mike Tyson rozmawiał z legendą tenisa - Ilie Nastase. Wydarzenie relacjonowały wszystkie rumuńskie media oraz wiele znanych zagranicznych redakcji jak ABC news, The Sun i Daily Mail. Następnie miały miejsce liczne wywiady z lokalnymi i międzynarodowymi redakcjami, spotkanie z najpopularniejszymi rumuńskimi bokserami (Leonard Doroftei Dorin, Mihai Leu, Lucian Bute) oraz konferencja prasowa z udziałem Prezesa FoodCare - Wiesława Włodarskiego, Dyrektor Marketingu – Pauliny Włodarskiej-Grodzińskiej oraz samego Mike’a Tyson’a.
FoodCare, właściciel marki, już od dłuższego czasu prowadzi dynamiczny model ekspansji Black Energy Drink na rynki zagraniczne, który jest elementem strategii rozwoju spółki. Marka, choć istnieje zaledwie 5 lat, jest już dostępna w 56 krajach na całym świecie, w tym na rynkach Europy, Australii czy Ameryki Północnej i Azji. Tylko w samym 2016 r. Black Energy Drink wszedł do sprzedaży w Chinach, Gruzji, Kazachstanie, Kuwejcie, Mołdawii, Tadżykistanie oraz Iranie.
Inauguracja marki Black Energy Drink na rynki bułgarski i rumuński to ważny element rozwoju firmy. Wierzę, że konsumenci docenią wysoką jakość i formułę Black Energy Drink. Naszą ambicją od zawsze było zadowolenie klientów z naszych produktów. Jest to kolejny krok dla osiągnięcia celu, jakim jest mocna obecność marki Black na europejskich i światowych rynkach. - zaznacza Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare Sp. z o.o.
Wejście na nowe rynki środkowo-europejskie to dla nas wielkie wyzwanie, ale przede wszystkim szansa. Zarówno Bułgaria, jak i Rumunia to rynki bardzo otwarte na produkty z Polski. Oba państwa, które łącznie zamieszkuje ponad 27 mln mieszkańców, bardzo chętnie korzystają z importowanych artykułów spożywczych. W pierwszych jedenastu miesiącach 2015 roku sprzedaż polskich towarów w Bułgarii osiągnęła poziom 812,7 mln euro i była o prawie jedną piątą wyższa niż w okresie styczeń – listopad 2014 roku. Z kolei w okresie styczeń-czerwiec 2016, rumuński import polskich produktów osiągnął wartość 743,3 mln EUR – dodaje Paulina Włodarska Grodzińska.
Black Energy Drink to sygnowany twarzą Mike’a Tyson’a napój energetyczny. Właścicielem marki jest spółka FoodCare, która jest niekwestionowanym liderem tego segmentu rynku w Polsce. Sprzedaje rocznie około 300 mln puszek napojów energetycznych w kraju oraz za granicą, a wyniki z roku na rok są coraz lepsze. Wzrost eksportu notowany jest na stałym poziomie około 20% R/R.
FoodCare jest również właścicielem wielu znanych marek, m.in. Gellwe, Fitella, N-GINE, 4MOVE i FRUGO. Wszystkie produkty oferowane przez FoodCare produkowane są wyłącznie w polskich, nowoczesnych i innowacyjnych zakładach produkcyjnych.