iswinoujscie.pl • Niedziela [25.09.2016, 12:33:45] • Świnoujście

Tą wołowiną mógłby zabić... Do sprawy odniosła się firma Jeronimo Martins Polska

Tą wołowiną mógłby zabić... Do sprawy odniosła się firma Jeronimo Martins Polska

fot. Czytelnik

Gdy jeden z naszych Czytelników opuszczał dom wybierając się na zakupy, nie sądził, że po powrocie przeżyje prawdziwy szok... Jak się okazało, wołowina która miała być przygotowana na obiad, jest tak mocno zamrożona, że można by nią zabić! Sytuację skomentowało Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska.

O zamrożonej na kość wołowinie poinformował nas jeden z Czytelników.

- Witam, pisze do państwa w nietypowej sprawie, dnia 20.09 o godzinie 11.00 kupiłem w sklepie Biedronka na ul. Nowokarsiborskiej w Świnoujściu, wołowinę, która jest zamrożona na kamień. Czy pracownicy sklepu zapomnieli co to jest kontrola temperatury w lodówkach? Tego nie da się pokroić! Proszę o zrobienie czegoś z tym, oraz proszę o dodanie artykułu na portalu iswinoujscie - informuje Czytelnik.

Prośbę o odniesienie się do słów Czytelnika, przesłaliśmy do firmy Jeronimo Martins Polska.

- Informujemy, że jeszcze w dniu zgłoszenia, czyli 20 września, niezwłocznie zweryfikowaliśmy opisaną przez Państwa czytelnika sytuację. Potwierdziliśmy, że wszystkie lodówki we wspomnianej placówce są sprawne, a mięso jest przechowywane w odpowiedniej temperaturze. Przypuszczamy, że powodem sytuacji, którą opisał klient, było przyleganie zakupionego przez niego opakowania mięsa do ściany lodówki, ewentualnie mogło się zdarzyć, że inny klient przełożył wcześniej to opakowanie do zamrażarki.

Tym samym chcielibyśmy przeprosić naszego klienta, a Państwa czytelnika, za zaistniałą sytuację i zaprosić go ponownie do sklepu w celu zwrotu gotówki za wspomniany produkt (prosimy o zabranie paragonu). Zapewniamy również, iż dołożymy wszelkich starań, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/44803/