Pracownicy sklepu Kaufland przepraszają klientkę za zaistniałą sytuację.
- Naszą misją jest zadowolenie klienta i zapewnienie mu pełnego komfortu podczas dokonywania zakupów. Jeżeli zdarzenie rzeczywiście miało miejsce w sklepie Kaufland, bardzo serdecznie przepraszamy Klientkę za zaistniałą sytuację. Podjęliśmy też kroki i rozmowy z pracownikami sklepu, aby bardziej ich wyczulić na potrzeby klientów- dodaje Małgorzata Wójcik-Koczur z Kaufland Polska Markety.
Przypomnijmy kilka tygodni temu nasza Czytelniczka, Pani Marta wybrała się do Kauflandu na zakupy. Jak wielkie było jej zaskoczenie, gdy pomimo tego, że otwarta była kasa obsługująca matki z dziećmi i inwalidów to nie mogła zapłacić za zakupy nie stojąc w kolejce do kasy. Pracownicy sklepu mieli tłumaczyć, że jest to kasa dla matek z dziećmi, a nie dla ciężarnych. Na szczęście dzięki reakcji jednej z osób postronnych nasza Czytelniczka została ostatecznie obsłużona poza kolejką.