iswinoujscie.pl • Czwartek [14.01.2016, 17:15:43] • Świnoujście

Radny Jan Borowski na temat likwidacji kasy biletowej na lewobrzeżu: Wasz rzecznik oszukał mieszkańców, obiecując, że kasa nie zostanie zlikiwidowana tylko przeniesiona

Radny Jan Borowski na temat likwidacji kasy biletowej na lewobrzeżu: Wasz rzecznik oszukał mieszkańców, obiecując, że kasa nie zostanie zlikiwidowana tylko przeniesiona

fot. facebook.com

W taki sposób radny Platformy Obywatelskiej Jan Borowski skomentował na swoim profilu facebookowym kontrowersyjną decyzję Przewozów Regionalnych. Do swojego postu dołączył zdjęcie wykonane 9 stycznia na dworcu kolejowym na Warszowie. Jak widać, żeby kupić bilet na pociąg najpierw trzeba odstać swoje w gigantycznej kolejce. Radny Jan Borowski zwraca uwagę, iż przedstawiciele przedsiębiorstwa transportowego obiecywali, że kasa nie zostanie całkowicie zlikwidowana, a jedynie przeniesiona na dworzec kolejowy. Wtedy czynne byłyby dwa okienka. Na nieszczęście pasażerów tak się jednak nie stało. Jan Borowski zapewnia, że sprawą się zajmie.

- Tak wygląda kolejka na dworcu w Świnoujściu w sobotę rano, po tym jak zamknęliscie kasę w lewobrzeznej części miasta. Wasz rzecznik oszukał mieszkańców, obiecując, że kasa nie zostanie zlikiwidowana tylko przeniesiona. Kłamał! Ponieważ otwarte jest tylko jedno okienko. Nie zostawię tak tego- czytamy na profilu facebookowym radnego.

W rozmowie z dziennikarzami portalu iswinoujscie.pl radny Platformy Obywatelskiej mówi, że ma zamiar wysłać oficjalne pismo do zarządu PKP.

- Planuje zebranie podpisów wśród mieszkańców pod wnioskiem do drugiej spółki, w tym przypadku chodzi o PKP Intercity, o otwarcie kasy, w miejscu, w którym dotychczas znajdowała się kasa Przewozów Regionalnych. Otrzymuje sygnały od mieszkańców, że takie kolejki do kasy szczególnie w weekendy to norma- mówi radny Borowski.

Przypomnijmy z końcem 2015 roku na lewobrzeżu przestała funkcjonować kasa biletowa. Teraz podróżnym pozostaje kupno biletu na dworcu kolejowym lub przez internet. Rzecznik Przewozów Regionalnych decyzję przedsiębiorstwa tłumaczył, zbyt niską sprzedażą biletów.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/40753/