iswinoujscie.pl • Poniedziałek [21.12.2015, 19:44:22] • Świnoujście

Czytelniczka: Inpost nie dostarczył mi korespondencji od ubezpieczyciela!

Czytelniczka: Inpost nie dostarczył mi korespondencji od ubezpieczyciela!

fot. Czytelnik

Dostarczenie przesyłki do odbiorcy, jest często dla niego bardzo ważne, ponieważ przez firmy zajmujące się dostarczaniem przesyłek listowych, dostarczane są pisma z banków, ubezpieczyciela czy nawet rachunki, których brak, może skutkować poważnymi konsekwencjami. Z brakiem listów lub dostarczeniem ich pod złym adresem, boryka się nasza Czytelniczka, która już kilkukrotnie zawiodła się na usługach firmy InPost...

- Chciałabym poinformować drogą redakcje o zaniechaniu przez InPost dostarczeniu przesyłek, w moim przypadku korespondencji bankowych, które zostały nadane w dniu 17.11.2015r. Jestem zbulwersowana tym faktem, iż przesyłki nie trafiły do skrzynki tylko na skrzynkę. W październiku nie otrzymałam korespondencji z ubezpieczalni ponieważ InPost nie dostarczył jej pod mój adres... Interweniując do ubezpieczyciela, czy została wysłana dowiedziałam się że tak, przez InPost. Udałam się do siedziby InPost na ul.Piastowskiej, przedstawiłam całą sytuację, po czym otrzymałam odpowiedź niezadowalającą, że nie jest to pierwszy raz. Zdarzają się przypadki że wcale nie dochodzi korespondencja. Pan wskazał mi tablicę informacyjną, gdzie mam złożyć reklamacje, czyli dwa numery telefonów. Niestety, nie ma sygnału - opisuje Czytelniczka.

Czytelniczka: Inpost nie dostarczył mi korespondencji od ubezpieczyciela!

fot. Czytelnik

O odniesienie się do sytuacji opisanej przez naszą Czytelniczkę, poprosiliśmy rzecznika firmy InPost.

- Zapoznaliśmy się z przekazanym przez Pana zgłoszeniem w sprawie doręczania korespondencji w Świnoujściu i podjęliśmy działania mające na celu wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
Z informacji uzyskanych z lokalnego oddziału InPost wynika, że w opisywanym przez Czytelniczkę okresie rejon jej zamieszkania obsługiwała doręczycielka, która nie wykazywała się wystarczająco satysfakcjonującymi wynikami pracy. Z uwagi na to podjęto decyzję o zakończeniu współpracy z doręczycielką.
Obecnie wspomniany rejon obsługuje nowy doręczyciel, którego praca jest starannie monitorowana. Pragniemy podkreślić, że wszyscy pracownicy InPost przechodzą odpowiednie szkolenia z zakresu sposobu doręczania przesyłek oraz dokładają wszelkich starań, aby dotrzymać określonych procedur. Ponadto, nasi pracownicy przechodzą specjalne szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych i są zarejestrowani w elektronicznej bazie informacji, nad którą nadzór pełni Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI). Nasze procedury spełniają wszystkie standardy jakości i pozytywnie przeszły audyty dotyczące bezpieczeństwa danych przeprowadzone przez GIODO.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości lub zastrzeżeń odnośnie obsługi korespondencji przez InPost, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta InPost pod numerem telefonu 0 801 400 100 lub przesłania zgłoszenia na adres reklamacje@inpost.pl
- informuje Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/40312/