Może Wam się wydawać, że to blaha sprawa, ale postawcie się na miejscu tej osoby - zaczyna swój list pani Roksana, nasza Czytelniczka. - Żenada po prostu… Jak można być tak niekompetentnym i olać swoich klientów ?!
Dziś moja koleżanka miała odebrać tort, który zamówiła tydzień wcześniej na urodziny swojego męża! – pisze nasza Czytelniczka. – I wiecie co? Po pracy, o godzinie 18, dowiedziała się od ekspedientki, że tort nie doszedł! „No ale co ona ma zrobić?”- tak się tłumaczyła! Pfffff ton tak lekceważący, że szok! Koleżanka chciała szybko kupić jakieś ciasto. Dowiedziała się że może dostać tylko sernik! I po urodzinach… przez takie nieludzkie zachowanie!
A teraz uwaga ode mnie – czytamy dalej. – Mogłaś zadzwonić rano i poinformować o sytuacji albo do Asproda, żeby to załatwili – zwraca się ekspedientki ze świnoujskiej kawiarni w centrum miasta pani Roksana. – Trochę chęci! Nieładnie. Osobiście już tam nie pójdę. I Wam też odradzam!
O wyjaśnienia poprosiliśmy właściciela lokalu. Czekamy, co w tej sprawie ma do powiedzenia także rzecznik konsumentów.