iswinoujscie.pl • Piątek [21.08.2015, 08:27:06] • Świnoujście

Klienci nie ucierpieli

Klienci nie ucierpieli

fot. Uzdrowiska Świnoujście

Prawie 2 tygodnie po artykule o pękniętym basenie w sanatorium Admirał I, dostaliśmy informację na temat tego wydarzenia z samego Uzdrowiska. Pokoi nie zalało - uspokaja Jan Borowski, inspektor w dziale marketingu i sprzedaży.

Do awarii w kompleksie wypoczynkowym Admirał I przy ulicy Żeromskiego doszło 7 sierpnia.

- Przed godziną 13.00 zostaliśmy powiadomieni o awarii w hotelu. Na miejsce zadysponowano dwa zastępy strażaków. Działania polegały na odpompowaniu wody z pomieszczeń- informowała nas świnoujska straż pożarna.

W czwartek, czyli 13 dni po zdarzeniu, otrzymaliśmy list od Jana Borowskiego, inspektora w dziale marketingu i sprzedaży Uzdrowiska Świnoujście, który zaprzecza, że ucierpieli turyści.

- Nieprawdą jest stwierdzenie, że „woda zalała pokoje turystów” - twierdzi Jan Borowski - Prawdą jest, że doszło do powstania usterki w postaci niewielkiego rozszczelnienia niecki basenu. Woda została wypompowana w celu usunięcia wyżej wspomnianej usterki przez wykonawcę basenu, który naprawił usterkę w wyznaczonym terminie. W związku z powyższym w budynku nie powstały żadne szkody materialne.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/38545/