iswinoujscie.pl • Poniedziałek [03.08.2015, 16:05:52] • Polska

Sprzedano ponad pół miliona sztuk pieczywa – Lidl podsumowuje Woodstock

Sprzedano ponad pół miliona sztuk pieczywa – Lidl podsumowuje Woodstock

fot. Policja

Lidl już po raz piąty zbudował swój rockowy sklep na Przystanku Woodstock. W trakcie funkcjonowania sklepu sprzedano ponad pół miliona sztuk chrupiącego pieczywa z pieca oraz hektolitry napojów. Natomiast strefa Chillout po raz kolejny okazała się strzałem w dziesiątkę – kilkanaście tysięcy uczestników skorzystało z dostępnych w niej atrakcji w czasie festiwalu.

1400 mkw. powierzchni sklepowej stało się miejscem spotkań wszystkich uczestników zabawy, którzy każdego dnia odwiedzali Lidl Rock Shop, by uzupełnić zapasy. „Jak w ubiegłych latach, prawdziwym hitem było chrupiące pieczywo prosto z pieca. Sprzedaliśmy ponad pół miliona sztuk pieczywa. Największą popularnością cieszyły się bułka kajzerka oraz słone przekąski – pizzerina i hot-dog” – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. Festiwalowicze spożywali ciepłe pieczywo przede wszystkim w porze śniadaniowej, w specjalnie przygotowanym do tego miejscu w strefie Chillout, które tętniło życiem każdego poranka.
Uczestnicy nie zapominali o witaminach – owoce to drugi najchętniej kupowany produkt w Lidl Rock Shop. Studzenie emocji odbywało się przy pomocy wody, którą klienci kupowali hektolitrami. Co ważne, produkty były sprzedawane w cenach, które obowiązują we wszystkich sklepach Lidl na terenie całego kraju. Dużym uznaniem woodstockowiczów cieszył się asortyment biwakowy – sprzedano wszystkie śpiwory, namioty oraz karimaty.
Wygodnym rozwiązaniem, a przy okazji świetną pamiątką z XXI Przystanku Woodstock stały się ekologiczne, papierowe torby na zakupy z nadrukowanym harmonogramem festiwalu. Przygotowano ich w tym roku ponad 150 tys. sztuk!
Lidl rozbudował także swoją strefę Chillout. Jeżeli po wielogodzinnym maratonie tanecznym komuś zabrakło energii, mógł odwiedzić specjalnie przygotowane miejsce, gdzie czekał na niego profesjonalny barista ze świeżo zaparzoną kawą. Za każde wydane 30 zł w Rock Shopie Lidla można było dostać aromatyczną kawę gratis. Kolejną atrakcją, z której chętnie korzystali festiwalowicze, była zamiana kilometrów przejechanych na stacjonarnych rowerach na świeże soki. W efekcie wydano ponad 1,5 tys. porcji świeżego soku z cytrusów. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również zajęcia jogi. Każdego dnia uczestnicy szlifowali swoje umiejętności pod okiem wykwalifikowanych instruktorów. Lidl organizował także dwa razy dziennie warsztaty bębniarskie i turnieje w piłkarzyki, w których wzięło udział kilkaset osób. W czasie działania strefy odwiedziło ją ponad 14 000 gości.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/38242/