iswinoujscie.pl • Wtorek [07.04.2015, 19:53:42] • Świnoujście

Jeszcze raz o telefonie do przychodni

Jeszcze raz o telefonie do przychodni

fot. Sławomir Ryfczyński

Spróbowałem zadzwonić do rejestracji telefonicznie stojąc obok okienka – pisał niedawno o przeprowadzanym w przychodni Grodek eksperymencie nasz Czytelnik. - Sygnał oczekiwania był. Słuchawka nie została podniesiona, bo nie było słychać dzwoniącego aparatu. Inny Czytelnik podejrzewa, że autor tego listu dzwonił… pod niewłaściwy numer telefonu.

Przypomnijmy: jeden z naszych Czytelników bardzo się wkurzył, bo nie mógł się zarejestrować telefonicznie do przychodni Grodek. Pojechał więc do niej taksówką, a przy rejestracji przeprowadził krótki eksperyment.

Spróbowałem zadzwonić do rejestracji telefonicznie stojąc obok okienka – pisał. – Sygnał oczekiwania był. Słuchawka nie została podniesiona, bo nie było słychać dzwoniącego aparatu.

Do tego listu odniósł się inny z naszych Czytelników, pan Franciszek.

Oczywiście tak mogło być - napisał o nieodbieraniu telefonu przez pracowników rejestracji pan Franciszek - gdyż prawdopodobnie (Czytelnik- przyp. red.) miał w telefonie zapisany błędnie numer telefonu. Niektórzy dzwoniąc do przychodni korzystają z numeru 091 32-30-87 jednakże podczas zapisywania numeru błędnie go zapisali i mają go zapisanego jako 091 324-30-807. Potem dzwoniąc pod tak zapisany numer mają nikłe szanse aby dodzwonić się do przychodni. Od dłuższego czasu przychodnia ma nowe numery telefonów i szczerze mówiąc jak ktoś zadzwoni na numery z ich strony www ma szansę aby się bez problemu dodzwonić do przychodni. Mi osobiście najdłużej przyszło czekać aż 15 minut.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/36406/