iswinoujscie.pl • Poniedziałek [16.02.2015, 18:10:12] • Świnoujście

Hanna Hanć nowym prezesem zarządu Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia SA

Hanna Hanć nowym prezesem zarządu Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia SA

fot. Organizator

Rada Nadzorcza Morskiej Stoczni Remontowej Gryfia SA wybrała nowego prezesa zarządu. Została nim Hanna Hanć, ekonomistka z bogatym doświadczeniem w branży, która planuje oprzeć rozwój stoczni na bazie najbardziej dochodowej części działalności spółki – remontach statków.

Prezes Hanna Hanć posiada wieloletnie doświadczenie w branży morskiej, które zdobywała na stanowiskach kierowniczych w Polskiej Żegludze Morskiej, Polsteam Luxembourg SA, Unity Line oraz Prokon. Ukończyła ekonomię na Uniwersytecie Szczecińskim ze specjalizacją w ekonomice transportu morskiego oraz studia MBA w Helsinki Business School of Economics and Business Administration oraz w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Posiada kwalifikacje Project Manager Professional przyznawane przez uznany amerykański Project Management Institute.

Nowa prezes MSR Gryfia specjalizuje się w zarządzaniu przedsiębiorstwami przechodzącymi przez złożone procesy zmian. Rada Nadzorcza postawiła przed nią zadanie wprowadzenia MSR Gryfii na ścieżkę rozwoju.

Proces restrukturyzacji polegający m.in. na połączeniu stoczni w Świnoujściu i Szczecinie, sprzedaży gruntów nie wykorzystywanych w procesie produkcji i przejściu niektórych pracowników do firm zewnętrznych został zakończony. W ciągu trzech miesięcy nowo powołana prezes opracuje plan rozwoju stoczni.

Koniec wyrzeczeń, czas na rozwój. Planuję skupić się na najbardziej dochodowej części działalności MSR Gryfii, czyli remontach statków. Stocznia posiada wspaniałych pracowników z bogatym doświadczeniem i wysokimi kwalifikacjami. Trzeba wykorzystać ten potencjał – powiedziała Hanna Hanć, prezes zarządu MSR Gryfia SA.

Nowa prezes chce włączyć w pracę nad planem rozwoju spółki wszystkich pracowników stoczni.
Chcę zaangażować pracowników i skonsultować z nimi między innymi regulamin pracy, wynagrodzeń i premiowania w kontekście wcześniej zawartych porozumień, a także sposób funkcjonowania zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i delegacji uprawnień – dodała prezes Han.

Ważną częścią planu rozwoju MSR Gryfii będzie remont klasowy doku nr 5, który ma kluczowe znaczenie dla MSR Gryfii. Jest to największy spośród stoczniowych doków w Szczecinie i Świnoujściu – pozwala na dokowanie statków do 40 000 DWT. Remont klasowy to inwestycja konieczna, abyśmy mogli w dalszym ciągu korzystać z doku nr 5. Jeśli nie będzie mógł sprawnie działać – największe statki będą omijały naszą stocznię, a na taką sytuację nie możemy pozwolić – komentuje Pani Hanna Hanć.


Szymon Dominiak-Górski

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/35738/