Takie wątpliwości m.in. związkowców pojawiły się w związku z działalnością prezesa uzdrowiska. 3 miesiące temu został nim Piotr Głod, mieszkaniec Koszalina. Wcześniej pracował on w firmie produkujące urządzenia wystawiennicze, pełnił on też obowiązki skarbnika w zachodniopomorskim Prawie i Sprawiedliwości.
fot. Sławomir Ryfczyński
Uzdrowisko Świnoujście by wziąć udział w targach w Brukseli w trybie pilnym zleciło druk ulotek, folderów, a także produkcję reklamowych długopisów i mydełek oraz opracowanie nowego loga firmy. Ponieważ wartość zamówienia wynosiła około 10 tysięcy złotych nie zorganizowano przetargu. Zlecenie zrealizowała agencja marketingowa należąca do Moniki Krupowicz - żony Wojewody Zachodniopomorskiego. Zawsze tego typu zlecenia konsultuje z mężem czy nie ma konfliktu interesów zapewnia Monika Krupowicz.
Fontanna ze starym logiem to juz tylko wspomnienie (fot. Sławomir Ryfczyński)
Zdziwienie wśród pracowników wywołało też nowe logo uzdrowiska, a także zamiana w sieci kablowej TVN24 na telewizję Trwam. Prezes Głod miał się z nami spotkać w tej sprawie wczoraj po 18-tej, po tej godzinie jednak nie odbierał już telefonów. Wcześniej wyjaśniał, że stare logo było opracowane wiele lat temu, było prostu brzydkie i nie nowoczesne. Telewizja Trwam natomiast miała zostać wprowadzona do sieci na życzenie kuracjuszy.
(tyt. zmnieniony)