iswinoujscie.pl • Wtorek [26.08.2014, 21:20:34] • Świnoujście

Dyrektor obiecuje, że ZGM zajmie się windą

Dyrektor obiecuje, że ZGM zajmie się windą

fot. Sławomir Ryfczyński

Kiedy winda w przychodni na ul. Dąbrowskiego będzie działać sprawnie? – pyta jeden z naszych Czytelników.- Jak długo jeszcze będziecie tworzyć Państwo bariery dla tych, których już i tak doświadczył los? – pyta świnoujskie władze i zarządcę budynku.

- Wydano masę publicznych pieniędzy na ten zakup - pisze o windzie w przychodni na ul. Dąbrowskiego nasz Czytelnik. - Notoryczne problemy z psującą się od samego początku windą, są szczególnie dokuczliwe dla chorych i osób starszych, niepełnosprawnych, którzy nie mogą dotrzeć do lekarzy, dentystów, do rtg. Stowarzyszenie Pomocy Osobom Niepełnosprawnym jest na I piętrze. Jak ma tam dotrzeć osoba na wózku inwalidzkim czy chodząca przy pomocy kul??? A ponoć zależy Państwu na dobru tych ludzi? - zwraca się do władz i administratora obiektu świnoujścianin.- Winda jest zawsze zepsuta po każdym wyłączeniu prądu w tym budynku. Naprawy trwają po parę dni. Ile płacimy za tę wielką fuszerkę? Kto powinien ponieść konsekwencje? Dlaczego tak często są tam problemy z prądem? Jak długo jeszcze będziecie tworzyć Państwo bariery dla tych, których już i tak doświadczył los?

Według Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej, awarie dźwigu osobowego w budynku przy ulicy Dąbrowskiego nie są spowodowane niesprawnością samego urządzenia ale czynników zewnętrznych. W ich efekcie praca dźwigu zostaje zatrzymana.

- W budynku użytkowym, w którym zamontowany jest przedmiotowy dźwig realizowanych jest szereg prac remontowych lub modernizacyjnych realizowanych zarówno przez jego użytkowników jak i przez wykonawców wyłonionych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Świnoujściu – informuje Artur Ćwik, dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej. - W szeregu pomieszczeń znajduje się jeszcze stara instalacja elektryczna nieprzełączona jeszcze na nowe WLZ, powodująca spadki napięć, co skutkuje zatrzymaniem się urządzenia i nie podjęciem pracy bez sprawdzenia zabezpieczeń dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników. Mamy świadomość, iż powyższe utrudnienia stanowią niedogodność dla klientów instytucji lub organizacji usytuowanych na wyższych kondygnacjach. Reagujemy na wszystkie sygnały dotyczące zatrzymania urządzenia i dokładamy należytej staranności, aby urządzenie uruchomić w najszybszym terminie. Za niedogodności wszystkich klientów przepraszamy i informujemy, iż uczynimy możliwie wszystko aby ograniczyć czynniki (na które możemy mieć wpływ) powodujące wyłączenie urządzenia.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/33172/