Konkurs nawiązuje do hasła „Podlaski wiele zmienia”. Grupa Drosed – producent Pasztetu Podlaskiego i organizator konkursu - nawołuje: „Zmień i Ty zwykłe miejsca w niezwykłe. Jak? Na płask. Wzdłuż podłoża, równo, z każdą częścią ciała idealnie rozpłaszczoną. Gdzie? Wszędzie! Gdziekolwiek starczy Ci odwagi!”.
Konkurs polega na zrobieniu zdjęć w najmniej oczekiwanym miejscu, w pozycji jak najbardziej płaskiej i umieszczeniu ich w galerii na stronie internetowej. Liczy się pomysł, odwaga i dobra zabawa.
W ten nietypowy sposób Grupa Drosed promuje swój kultowy produkt – Pasztet Podlaski. Za pomocą akcji producent chce dotrzeć do młodych konsumentów, a starszym przypomnieć smak pasztetu, który znają od dzieciństwa. Konkurs doskonale wpisuje się w ideę marki Podlaski, która zamyka się w haśle „Podlaski wiele zmienia”. Promuje poczucie humoru, dystans do siebie oraz nieograniczoną fantazję.
Autorzy najciekawszych fotografii będą nagradzani co 2 tygodnie. Czekają na nich tablety, karty przedpłacone oraz plecaki, a na osoby, których zdjęcia uzyskają najwięcej polubień w serwisie społecznościowym – także rowery.
Konkurs Podlaskiego potrwa od 5 maja do 15 czerwca 2014 r. Został podzielony na trzy etapy. Po każdym z nich zostaną wyłonieni zwycięzcy.
Za organizację kampanii i kreację odpowiada Agencja Brandcomm Polska. Więcej informacji nt. konkursu oraz regulamin można znaleźć na stronie: www.podlaski.com.pl.
Pasztet Podlaski jest najchętniej kupowanym pasztetem w Polsce. Dostępny jest w 8 wyjątkowych smakach: klasycznym, pomidorowym, paprykowym, pieczarkowym, z pieprzem, czosnkowym, włoskim – z bazylią i suszonymi pomidorami oraz pikantnym.