- Zaprezentujemy najciekawsze debaty, spotkania, warsztaty, spektakle, koncerty, wystawy i przedsięwzięcia sportowe . Partnerem akcji jest Telewizja Polska. Chęć udziału zgłosiło już blisko 50 gwiazd i medialnych osobowości - informuje Marek Ratajczak Prezes Fundacji CTN.
Zainteresowanie udziałem w tym promocyjnym przedsięwzięciu wyrazili Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego, Burmistrz Heringsdorfu i Prezydent Świnoujścia .
- Chcemy osiągnąć przez to trzy cele - mówi Marek Ratajczak: zainteresować publiczność warszawską Karuzelą i Świnoujściem, tak by jeszcze bardziej „przekierować” dotychczasowy kierunek z Sopotu na Świnoujście. Będzie to także narzędzie do lepszego pozyskania partnerów i sponsorów na przyszłość, a także podtrzymanie zainteresowania mediów Wyspą Uznam.
Budżet imprezy szacowny jest na 1,5 mln zł i w całości będzie pozyskany od instytucji i sponsorów.
- Aktualnie analizujemy projekt imprezy i jeżeli będzie on faktycznie tak interesujący ,jak zapewniają organizatorzy, gotowi jesteśmy przeznaczyć na promocję miasta i jego walorów turystycznych w stolicy około 100. tysięcy złotych. Mogę zdradzić ,że jednym z pomysłów jest to,aby w centralnym punkcie stolicy powstała ,usypana z naszego piasku świnoujska plaża. - informuje Robert Karelus,rzecznik prezydenta miasta.
Prace koncepcyjne będą trwały do połowy marca. Program Karuzeli Cooltury promującej Świnoujście będzie gotowy na początku kwietnia.