POLOmarket docenia rodzimą żywność i nabywa towary od polskich rolników, hodowców i producentów. Poza produktami brandowymi w ofercie sklepów sieci znajduje się produkty regionalne w większości kategorii, co wyróżnia firmę na tle konkurencji.
fot. Organizator
POLOmarket, największa sieć polskich sklepów spożywczych rozpoczyna akcję dla klientów mającą na celu wzmocnienie wizerunku POLOmarketu jako firmy polskiej, która oferuje najwyższej jakości polskie produkty w sklepach na terenie całego kraju.
POLOmarket docenia rodzimą żywność i nabywa towary od polskich rolników, hodowców i producentów. Poza produktami brandowymi w ofercie sklepów sieci znajduje się produkty regionalne w większości kategorii, co wyróżnia firmę na tle konkurencji.
fot. Organizator
Ogólnopolską kampanię komunikacyjną rozpoczęła promocja produktów. W gazetce sieciowej, prasie i w reklamach radiowych prezentowane są znane i lubiane produkty dostępne w POLOmarketach. W obszarze sklepu od dziś widnieją materiały POS w postaci plakatów i podwieszanych tablic w czerwieni i bieli.
Klienci sklepów sieci doceniają szeroki wybór produktów pochodzących z kraju i fakt, że są one sprzedawane w polskim sklepie. Swoją opinią na ten temat zechciał podzielić się Pan Dariusz z Żagania. Ideę patriotyzmu konsumenckiego przybliżają postaci Klekota i Orłowskiego z właściwym dla siebie bezpretensjonalnym humorem i nostalgicznym rozrzewnieniem.