iswinoujscie.pl • Niedziela [07.07.2013, 21:18:30] • Świnoujście

Czytelnik: Chciałem sprawdzić stan konta i już nie mogłem z budynku wyjść

Czytelnik: Chciałem sprawdzić stan konta i już nie mogłem z budynku wyjść

fot. Sławomir Ryfczyński

Uważajcie na bankomat Banku Pekao SA przy ulicy Piłsudskiego 4 – ostrzega nasz Czytelnik, który nie mógł się dziś wydostać z pomieszczenia, w którym znajduje się to urządzenie. Gdy zadzwonił do ochrony obiektu z prośbą o otwarcie drzwi, usłyszał dziwną odpowiedź.

Do zdarzenia doszło dzisiaj, o godzinie 10.40, co winien wykazać zapis monitoringu – pisze do nas nasz Czytelnik (imię i nazwisko do wiadomości redakcji). - Wszedłem do pomieszczenia wejściowego II Oddziału Banku PKO SA w Świnoujściu mieszczącego się przy ul. Marszałka Piłsudskiego 4. W pomieszczeniu tym znajduje się bankomat. Chciałem sprawdzić stan posiadania gotówki na swoim koncie. Wejście do tego pomieszczenia odbywa się na zasadzie uwolnienia elektromagnesu, który uwalnia drzwi wejściowe od ulicy. Po wejściu do tego pomieszczenia dokonałem sprawdzenia konta bankowego i po otrzymaniu wydruku skierowałem się do wyjścia. Wyjście także odbywa się w ten sposób jak wejście. Ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu wyłącznik uwalniający elektromagnes na drzwiach nie działał. W pomieszczeniu tym nagrzanym przez słońce do temperatury 35 stopni trudno wytrzymać. Po kilku chwilach odczuwa się brak powietrza. Usilne próby z mojej strony mające na celu wyjście z tego pomieszczenia nie dały efektu. W związku z tym o godz. 10.44 zadzwoniłem pod numer 91/4340377 należący do firmy ochraniającej ten obiekt o nazwie głównej "GUSTAW GEMINI". Telefon odebrała kobieta, która ze zdziwieniem przyjęła moją prośbę o uwolnienie mnie z tej pułapki jaką zastawił na swoich klientów Bank PKO SA II Oddział w Świnoujściu. Pani stwierdziła, że nie wie jak mnie uwolnić, więc jej podpowiedziałem co należy zrobić. Stwierdziła też, że nie wie gdzie może być patrol i kiedy może tam podjechać. Powiedziałem jej o warunkach tam panujących. Po tym rozmowę zakończyliśmy. Cierpliwie w panującym zaduchu czekałem na przyjazd grupy interwencyjnej tej firmy. Czas upływał a grupy nie było widać. Ja wiem, że miasto Świnoujście o tej porze roku jest bardzo atrakcyjne i trudno się jeździ po miejskich ulicach z uwagi na panujący ruch. Czekałem jednak kilkanaście minut. Udało mi się jednak zwrócić uwagę spacerującemu z wnukiem starszemu Panu, który mnie uwolnił z tej pułapki. Serdecznie mu za to jeszcze raz dziękuję. Po wyjściu z Banku udałem się w kierunku ul. Piastowskiej. Kiedy mijałem znajdujący się tam Bank PKO BP zauważyłem nadjeżdżający samochód wymienionej wyżej firmy ochroniarskiej. Wyjechał on z ul. Chopina i kierował się w stronę Banku PKO SA. Zadzwoniłem więc ponownie pod podany wyżej numer. Odezwał się mężczyzna informujący mnie iż dodzwoniłem do monitoringu tej Firmy. Serdecznie mu podziękowałem za "wyjątkową sprawność i szybkość" w działaniu. Telefon ten wykonałem o godzinie 11.01. A więc od chwili zgłoszenia do momentu kiedy zauważyłem ten oznakowany pojazd minęło 17 minut. Wielkie brawa należą się tej firmie za "profesjonalne" zadziałanie w mojej sprawie. Tylko gratulować. Gratulacje należy też złożyć dyrektorowi placówki tego Banku za fachowy nadzór nad odpowiedzialnym za stan techniczny drzwi. Nie omieszkam wnieść skargi w tej sprawie do Dyrektora Banku.

Nasz Czytelnik pragnie za pośrednictwem naszego portalu ostrzec osoby, które w najbliższych dniach będą korzystać z bankomatu wewnętrznego w godzinach po zakończeniu pracy tego Banku.


O zdarzeniu poinformowaliśmy także Pekao SA. O tym, co bank będzie miał w tej sprawie do powiedzenia, poinformujemy, kiedy tylko otrzymamy odpowiedź.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/27530/