iswinoujscie.pl • Środa [26.06.2013, 22:21:22] • Świnoujście

Towar w sklepie runął na dziecięcy wózek

Towar w sklepie runął na dziecięcy wózek

fot. Czytelnik

Paleta napojów przewróciła się na wózek dziecięcy w Polomarkecie przy Konstytucji 3-go Maja. Klienci rzucili się na pomoc i zaczęli odgarniać butelki chcąc uratować przysypane dziecko – opowiada nasz Czytelnik. Na szczęście nikomu nic się nie stało.

Byłem świadkiem zdarzenia jakie wydarzyło się we wtorek w sklepie “POLO” na Konstytucji obok kościoła – opowiada nasz Czytelnik ( imię i nazwisko do wiadomości redakcji). - Cała paleta napojów przewróciła się i spadła na wózek dziecięcy. Klienci rzucili się na pomoc i zaczęli odgarniać butelki z napojami chcąc uratować przysypane dziecko. Matka z dwójką dzieci krzyczała i wołała pomocy mimo że to nie jej wózek. Całe szczęście, okazało się że wózek jest pusty. Matka postanowiła zostawić tutaj wózek a dziecko chodziło z matką po sklepie. Kierownik sklepu zadzwonił do ubezpieczyciela i powiadomił o zaistniałym zdarzeniu i na tym jego rola się kończy. To poszkodowana teraz ma chodzić i tracić swój czas żeby dostać odszkodowanie za wózek, który nie nadaje się już do użytku. Musi złożyć pismo do ubezpieczyciela sklepu i domagać się odszkodowania. Czy i kiedy dostanie odszkodowanie to inna bajka.

Towar w sklepie runął na dziecięcy wózek

fot. Czytelnik


Katarzyna Ciszewska-Masianis, specjalista ds. PR POLOmarketu twierdzi, iż składowanie i rozładunek towaru we wszystkich sklepach sieci „odbywa się z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, zgodnie z przepisami prawa”.

-Przykładamy ogromną wagę do kwestii bezpieczeństwa – informuje przedstawicielka sieci.- Należy także podkreślić, iż podobna sytuacja nie miała miejsca nigdy wcześniej. Przyczyną zdarzenia jest w naszym przeświadczeniu nieszczęśliwy zbieg okoliczności. Przewrócenie się palety mogło zostać spowodowane zachwianiem jej równowagi poprzez nieopatrzne wyjęcie przez klienta butelek z dołu stosu. Zbadaniem okoliczności zdarzenia zajmie się ubezpieczyciel, do którego zgodnie z obowiązującymi nas procedurami skierowano Klientkę. W gestii POLOmarketu pozostaje udzielenie firmie ubezpieczeniowej wszelkich żądanych wyjaśnień i przekazanie materiałów, niezbędnych dla postępowania. Jest nam niezmiernie przykro z powodu tej niefortunnej losowej sytuacji i jednocześnie pragniemy zapewnić, iż dołożymy wszelkich starań, aby podobne zdarzenie się nie powtórzyło.

Za pośrednictwem naszego portalu POLOmarket przeprasza poszkodowaną Klientkę w imieniu sklepu w Świnoujściu.

- Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem, dlatego chcielibyśmy zaproponować Pani rekompensatę w postaci bonów towarowych sieci POLOmarket - dodaje Katarzyna Ciszewska-Masianis. - Zapraszamy do naszego sklepu.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/27366/