iswinoujscie.pl • Środa [15.05.2013, 16:14:14] • Świnoujście

Jelenia Góra „zdobyta”

Jelenia Góra „zdobyta”

fot. Organizator

Gra z atrakcyjnymi nagrodami, butelki z napisem Świnoujście, młodzież w marynarskich strojach i atrakcyjna konferansjerka przyciągały na stoisko Świnoujścia tłumy odwiedzających XV Międzynarodowe Targi Turystyczne Tourtec w Jeleniej Górze.

Stoisko Świnoujścia w dniach od 10 do 11 maja było niewątpliwie najliczniej odwiedzanym miejscem na rynku.  Przyczyniła się do tego między innymi  tygodniowa emisja spotów reklamowych w Muzycznym Radio (zasięg Jelenia Góra, Legnica, Wrocław i okolice) zapraszająca słuchaczy do odwiedzenia stoiska Świnoujścia i  informująca o możliwości wygrania atrakcyjnych nagród którymi były: pobyty weekendowe w Świnoujściu ufundowane przez  Hotel Cesarskie Ogrody i Pensjonat Jowisz i wycieczka do Skandynawii organizowana  przez Biuro Turystyki Skandynawskiej Fregata.

Główne nagrody powędrowały do  mieszkańców Jeleniej Góry i Szklarskiej Poręby, którzy jeszcze
w tym roku zawitają na pobyty do  Świnoujścia i skorzystają z  wybranej wycieczki.

 - Profesjonalnie przygotowana promocja Świnoujścia oraz wiele atrakcji  jakie były oferowane odwiedzającym targi, przyczyniło się do ogromnej popularności stoiska miasta. – mówi Ewelina Ostrowska, przedstawiciel organizatora targów, Wydziału Promocji, Turystyki i Sportu  Powiatu Jeleniogórskiego. – Mimo tego, iż wśród ponad stu pięćdziesięciu wystawców były stoiska z różnych regionów Polski, Czech oraz Niemiec to właśnie Świnoujście przyciągało największą ilość odwiedzających targi.

Jacek Sałaputa, popularny w Jeleniej Górze i okolicach dziennikarz radiowy, w barwny sposób  przekonywał do odwiedzenia Świnoujścia oraz prowadził grę w butelkę, w której wszyscy biorący udział otrzymali nagrody w postaci upominków promocyjnych Świnoujścia oraz kosmetyków marki Pierre Rene.

Michał Czorniej i Patryk Ekiert uczniowie Zespołu Szkól Morskich ze Świnoujścia, w mundurach  nadawali morskiego charakteru stoisku i wzbudzali zainteresowanie zwiedzających. Roznosili  także butelki z ulotkami w środku, zachęcającymi do przyjazdu na tegoroczną edycję Sail Świnoujście. Butelki wykonane przez podopiecznych Warsztatów Terapii Zajęciowej w Świnoujściu  rozchodziły się  błyskawicznie. Uczniowie Zespołu Szkól Morskich wykorzystali  pobyt w Jeleniej Górze  aby zaprezentować uczniom miejscowych  gimnazjów ofertę swojej szkoły.

Materiały promocyjne Urzędu Miasta – Kraina 44 wysp,  plan miasta, mapy rowerowe, przewodniki rowerowe, Świnoujście dla najmłodszych oraz wydana przez Świnoujską Organizację Turystyczną – baza noclegowa stanowiła podstawę pracy osób, które obsługiwały stanowisko miasta na targach.  Najczęściej zadawane pytania dotyczyły możliwości letniego wypoczynku, wypoczynku połączonego z rehabilitacją, wycieczek do Skandynawii, wypoczynku aktywnego, zwłaszcza turystyki rowerowej.  Wśród odwiedzających byli nie tylko mieszkańcy Jeleniej Góry, lecz także okolic oraz przebywający w tym czasie w  mieście turyści.

- Podsumowując udział Świnoujścia w Targach w Jeleniej Górze, śmiało można powiedzieć, że nasza oferta trafiła na podatny grunt. – mówi Katarzyna Rówińska, Naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Świnoujście. – Obserwujemy wzrastające z roku na rok zainteresowanie mieszkańców tego regionu Polski wypoczynkiem w naszym mieście.

Podziękowania za współpracę należą się Hotelowi Cesarskie Ogrody, Pensjonatowi Jowisz, Biuru Turystyki Skandynawskie Fregata, Warsztatom Terapii Zajęciowej, Zespołowi Szkół Morskich  i firmie  Pierre Rene.

Fot /tekst WPT

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/26751/