Oczyszczaniem słupów, które są w posiadaniu miasta, zajmuje się firma dbająca o utrzymanie porządku i czystości. W budżecie miasta, na akcje usuwania starych ogłoszeń i plakatów nie ma jednak osobnych środków.
fot. iswinoujscie.pl
Miasto administruje 19 słupami ogłoszeniowymi zlokalizowanymi w różnych częściach Świnoujścia. Pojawiają się na nich informacje o koncertach, imprezach i innych wydarzeniach. Są one również wykorzystywane do kampanii reklamowych oraz wyborczych. Kto odpowiada za oczyszczanie słupów ze startych, porwanych plakatów?
Oczyszczaniem słupów, które są w posiadaniu miasta, zajmuje się firma dbająca o utrzymanie porządku i czystości. W budżecie miasta, na akcje usuwania starych ogłoszeń i plakatów nie ma jednak osobnych środków.
fot. iswinoujscie.pl
Jak informuje Robert Karelus, rzecznik prezydenta, pracownicy oczyszczają słupy średnio raz na dwa/trzy tygodnie. Ale tylko w sezonie letnim i podczas kampanii wyborczej.
- Ostatnia generalna akcja oczyszczania słupów odbyła się na przełomie października i listopada ubiegłego roku. Teraz przystąpimy do akcji wiosennej – informuje rzecznik prezydenta.