iswinoujscie.pl • Czwartek [31.05.2012, 10:32:23] • Polska

Świnoujski piasek już cieszy dzieci w Krakowie

Świnoujski piasek  już cieszy dzieci w  Krakowie

fot. Urząd Miasta Świnoujście

Wczoraj (30 maja) w słoneczne przedpołudnie, na jednym z placów zabaw w Parku Jordana w Krakowie wśród kamer, mikrofonów i fleszy aparatów fotograficznych, jedna z piaskownic została wypełniona piaskiem ze świnoujskiej plaży. Piasek przyleciał do Krakowa samolotem firmy Eurolot.

Dzieci z krakowskiego przedszkola „Gwiazdeczka” miały niesamowitą frajdę mogąc uczestniczyć w rozładowywaniu piasku. Dodatkową atrakcją było poszukiwanie ukrytych w nim bursztynów i nadmorskich muszelek . Wiaderka z logo Eurolot błyskawicznie zapełniały się piaskiem, muszelkami i bursztynami .

Akcja spotkała się z pozytywnym oddźwiękiem w mediach. Worki z piaskiem z logo Miasta Świnoujście i napisem „Made in Świnoujście” po raz kolejny zostały pokazane w telewizji. W ogólnopolskiej telewizji (TVN i TVP), radiu (ZET i PR), lokalnych mediach i na portalach internetowych pojawiły się relacje najpierw ze Świnoujścia teraz z Krakowa na temat przedsięwzięcia.

Świnoujski piasek  już cieszy dzieci w  Krakowie

fot. Urząd Miasta Świnoujście

- To duża promocja dla miasta. Uruchomienie połączenia Heringsdorf /Świnoujście – Kraków oraz do Warszawy to szansa na przyjazd do nas jeszcze większej ilości mieszkańców Krakowa i Małopolski. To działa w obie strony. Dzięki temu połączeniu mieszkańcy Świnoujścia mogą bowiem w zaledwie półtorej godziny dotrzeć do odległego przecież od nas Krakowa - mówi Katarzyna Rówińska, naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu Urzędu Miasta Świnoujście.

Rozsypanie w krakowskich piaskownicach piasku ze świnoujskiej plaży było częścią kampanii reklamowej Eurolotu, związanej z uruchomieniem połączeń lotniczych m.in. na linii Kraków – Heringsdorf. Pomysłodawcą nietypowych działań jest Agencja Promocji Miast i Regionów, Miasto Świnoujście, przy współudziale Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej z Gdańska. Działania związane z kampanią potrwają w stolicy Małopolski jeszcze przez kilka najbliższych dni.

- W różnych częściach Krakowa dzieciom rozdawane będą łopatki i wiaderka z logo Eurolotu a rodzice otrzymają specjalnie wydrukowane przez nas ulotki z hasłem „Kraina 44 wysp bliżej niż myślisz”, polecające Świnoujście jako miejsce wypoczynku - mówi Katarzyna Rówińska.

Wszystkie te działania mają zachęcić krakowian i mieszkańców regionu do odwiedzenia północy Polski oraz wyboru samolotu jako komfortowego i szybkiego środka transportu, zwłaszcza pod kątem wakacyjnego wypoczynku.

Info i Fot. BIK UM

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/22471/