Poza obsługą gości pracownice Informacji Turystycznej udzielają również informacji przez telefon (ok. 100 telefonów dziennie). Wśród dzwoniących dominują Polacy.
- Cieszy fakt, rosnącej ilości turystów poza wysokim sezonem turystycznym - mówi Katarzyna Rówińska naczelnik Wydziału Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu. - Oznacza to, że oferta miasta staje się coraz bardziej atrakcyjna i zróżnicowana. My ze swej strony staramy się aby dostarczyć turyście wyczerpujących informacji na temat miasta i okolic. Biuro dysponuje bezpłatnymi materiałami wydawanymi przez Urząd Miasta, współpracujemy z branżą turystyczną, która dostarcza swoją ofertę.
W celu polepszenia obsługi na nowej stronie internetowej miasta umieszczony został formularz za pomocą którego zainteresowani w łatwy sposób mogą kontaktować się z Biurem Informacji Turystycznej.
Pod koniec czerwca na promenadzie uruchomiony zostanie sezonowy punkt Informacji Turystycznej, który działać będzie do pierwszej połowy września. Do sezonu uruchomione zostaną również infomaty zlokalizowane przy Międzynarodowym Terminalu Promowym, na stacji kolejki uzdrowiskowej UBB oraz przy Centrum Informacji Turystycznej.