iswinoujscie.pl • Czwartek [10.05.2012, 09:17:21] • Świnoujście

Spłacili zaległości. Po tygodniu i tak odłączyli im kablówkę

Spłacili zaległości. Po tygodniu i tak odłączyli im kablówkę

fot. Adam Strukowicz

Pomyłka, a może bałagan w papierach? Sami nie wiedzą jak to nazwać. Pani Agnieszka i pan Radosław są zaskoczeni tym, co wydarzyło się ubiegłej środy. Pracownicy „Słowianina” odcięli „kablówkę” w jednym z mieszkań przy ulicy Chełmońskiego mimo, że lokatorzy uregulowali tydzień wcześniej zaległe opłaty. Jakby tego było mało, muszą teraz zapłacić za ponowne podłączanie telewizji.

Przez jakiś okres nie było ich w Świnoujściu. Wyjechali do Danii do pracy. Pewnego dnia zadzwonił telefon z biura „Słowianina”.

- Nie mieliśmy uregulowanej opłaty za 7-8 miesięcy. Była to kwota 250 złotych – mówi w rozmowie z naszym reporterem pan Radosław.

- 2 maja uregulowaliśmy już wszystkie zaległości wraz z odsetkami. Wszystko wydawało się być w porządku, gdy nagle, tydzień później... odcięto nam „kablówkę” - dodaje pani Agnieszka.

Pracownicy „Słowianina” starali się tłumaczyć pomyłkę tym, że księgowa przez jakiś czas była na urlopie.

- Twierdzili, że nasza wpłata nie została po prostu zaksięgowana. Jedna z pracownic próbowała załagodzić całą sytuację. Druga jednak stanowczo stwierdziła, ze oplata za ponowne podłączeniu musi być zapłacona – dziwi się pani Agnieszka. - Musimy więc zapłacić. Kwota nie jest duża, bo to 50 złotych, ale sam fakt... przecież uregulowaliśmy zaległości – podsumowuje.

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/22204/