Startup Weekend to wydarzenie organizowane na całym świecie. Przez 54 godziny programiści, projektanci, handlowcy, menadżerowie produktu spotykają się, aby dzielić się pomysłami, inspirować się nawzajem, opracowywać biznes plany i posłuchać opinii doświadczonych osób na temat ich produktu.
Zwycięski Kidd.ly to – jak czytamy na Facebooku – globalna aplikacja mobilna dla rodziców motywująca dzieci do wykonywania codziennych czynności.
- Każdy rodzic staje przed wyzwaniem przekonania dziecka do codziennego mycia zębów czy cotygodniowego posprzątania swojego pokoju. Kidd.ly ma uczynić z tych czynności wspólną, rodzinną zabawę – tłumaczą pomysłodawcy. – Dzieci za wykonywanie zadań otrzymują punkty, które mogą zamienić na nagrody – wirtualne (np. stworzenie własnego bohatera), ale także realne – od nagrody rzeczowej, po wspólne wyjście do kina czy do zoo. Rodzice z jednej strony osiągają cel wychowawczy, z drugiej strony otrzymują rabaty od partnerów Kidd.ly – sieci kin, sklepów dziecięcych i wielu innych