iswinoujscie.pl • Wtorek [07.06.2011, 17:09:29] • Świnoujście

Najbogatsza Polka i jej zięć książę Lubomirski na Karuzeli Cooltury

Najbogatsza Polka i jej zięć książę Lubomirski na Karuzeli Cooltury

fot. Rzecznik Prezydenta Miasta

Grażyna Kulczyk, razem z córką Dominiką i jej mężem księciem Janem Lubomirskim wezmą udział w debacie na temat "Czy można być dobrym i bogatym?". Razem z nimi wystąpią bp. Tadeusz Pieronek, Magda Gessler, Janina Ochojska.

Tegoroczna, trzecia już edycja Karuzeli Cooltury, odbędzie się w dniach 22-24 lipca w Świnoujściu. Debaty ze znanymi ludźmi to od początku jedne z atrakcji przyciągających największe tłumy.

Tegorocznej Karuzeli przyświeca hasło "Przemiany".

Czy pierwszy milion trzeba ukraść? Jak postrzegamy osoby bogate? Jak głęboko pokutuje w nas przekonanie, że bogactwo jest czymś podejrzanym, a osoby zamożne to
grupa cwaniaków i oszustów, a nie ludzie z pasją, wyjątkowo zdolni i pracowici?

Kiedy dużo jest za dużo? Czy są granice bogacenia się po przekroczeniu których nie ma już znaczenia ilość zer na koncie? To tylko niektóre z pytań, na które będą próbowali odpowiedzieć uczestnicy debaty. Rozmowę poprowadzi Kamil Durczok. Oprócz już wymienionych wezmą w niej udział także Michał Ogórek, Przemysław Saleta, Jacek Santorski, Zyta Gilowska i inni. Początek 22 lipca o godz. 17.30 w dużym namiocie Karuzeli przy nowej promenadzie.

- Trudne zadanie staje przed organizatorami Karuzeli Cooltury - przyznaje Marek Ratajczak prezes Fundacji Centrum Twórczości Narodowej, które razem z miastem jest organizatorem Karuzeli. - Zrobimy wszystko, aby pani Grażyna Kulczyk pozytywnie "zakręciła" się na Karuzeli Cooltury i w przyszłości została jej mecenasem. Jej pomoc pozwoliłaby nam na rozszerzenie oferty, zrealizowanie wizji naszego festiwalu na 100 procent. A zapewniam, że mamy ciekawe pomysły.

Karuzela Cooltury to połączenie tzw. Kultury wysokiej i popularnej. Co roku na imprezę zjeżdżają do Świnoujścia nie tylko znani aktorzy, celebry ci, ale także naukowcy, sportowcy itp.

Dla miasta to wielka promocja. Tylko w ubiegłym roku reklamę w mediach Świnoujścia i Zachodniopomorskiego w ogóle w związku z Karuzelą Cooltury wyceniono na 2,3 mln złotych. Były to relacje w Telesxpresie, Panoramie, TVN 24, billboardy TV, spoty w Radiu ZET, na portalach internetowych, w Gazecie Wyborczej, Vivie, Party, Kawie czy herbacie, Pytaniu na śniadanie, reportaże w TVP 2, programie TVN Co za tydzień i mediach regionalnych.

- Nie wliczono w to pozdrowienia dla uczestników Karuzeli od papieża Benedykta XVI, bo jest poza jakąkolwiek wyceną finansową - mówi z uśmiechem Marek Ratajczak.

Info: BIK

Źródło: https://iswinoujscie.pl/artykuly/18385/