Oficjalna kampania z udziałem gwiazdy rozpocznie się w maju. NIVEA będzie również sponsorem trasy koncertowej promującej album „LOUD”, która obejmie miasta Ameryki Północnej oraz Europy. Wokalistka będzie promować markę na portalach społecznościowych.
„W ciągu ostatnich 100 lat NIVEA była liderem wśród światowych marek kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji ciała. Było to możliwe dzięki zaufaniu, jakim darzą nas klientki. Jesteśmy zaszczyceni faktem, że Rihanna zgodziła się współpracować z nami w roku naszego jubileuszu. To pomoże nam dotrzeć do nowych pokoleń naszych klientek\" - powiedział Markus Pinger, członek zarządu marki.
Firma Beiersdorf AG z siedzibą w Hamburgu od ponad 125 lat przoduje w produkcji m.in. kosmetyków do pielęgnacji ciała. Beiersdorf znana jest z wysokiej jakości wyrobów oraz innowacyjności w branży kosmetycznej. W grudniu 2008 roku firma znalazła się wśród najwyżej notowanych firm na niemieckiej giełdzie papierów wartościowych. Na całym świecie zatrudnia ponad 20 000 pracowników. Należąca do koncernu NIVEA jest najbardziej rozpoznawalną marką kosmetyków do pielęgnacji ciała.