POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • ¦roda [18.03.2026, 07:35:49] • ¦winouj¶cie

¦miertelne potr±cenie kota przy ul. Matejki. ¦wiadek szuka w³a¶ciciela

¦miertelne potr±cenie kota przy ul. Matejki. ¦wiadek szuka w³a¶ciciela

fot. Mieszkaniec

Do tragicznego zdarzenia dosz³o wieczorem przy wyje¼dzie z budynku przy ul. Matejki 39 w ¦winouj¶ciu. Kot wbieg³ prosto pod ko³a nadje¿d¿aj±cego samochodu. ¦wiadkowie apeluj± do w³a¶ciciela zwierzêcia.

Jak relacjonuje ¶wiadek zdarzenia, do potr±cenia dosz³o oko³o godziny 20:15. Samochód marki Mazda porusza³ siê od strony ulicy 11 Listopada w kierunku ulicy Konstytucji 3 Maja. W pewnym momencie kot wbieg³ nagle z chodnika prosto pod ko³a pojazdu.

„Ciemna mazda oko³o godz. 2015 potr±ci³a ¶miertelnie kotka, by³em tego ¶wiadkiem i niestety kierowca nie móg³ nic zrobiæ, kotek wyskoczy³ z chodnika prosto pod ko³a , praktycznie zero czasu na reakcje” - relacjonuje ¶wiadek.

Kierowca natychmiast zatrzyma³ siê i zawróci³, a nastêpnie wspólnie z przechodniami przeniós³ zwierzê na chodnik. Niestety, mimo szybkiej reakcji, nie by³o szans na uratowanie kota.

„kotek skona³ praktycznie w ci±gu 1-2 min” - dodaje ¶wiadek.

Zdarzenie mia³o miejsce przy wyje¼dzie z posesji przy ul. Matejki 39. Osoba, która by³a na miejscu, zdecydowa³a siê poinformowaæ redakcjê, licz±c na to, ¿e w³a¶ciciel zwierzêcia dowie siê, co siê sta³o.

¦wiadek pozostawi³ równie¿ kontakt dla osób, które mog± rozpoznawaæ zwierzê lub szukaæ swojego pupila.

¼ród³o: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 64, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-64 z 64

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 16:21:42] • [IP: 176.221.125.**]

Kociary feministki w ¿a³obie

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 15:11:27] • [IP: 185.210.37.***]

³adna reakcja ze strony kierowcy, wiêkszo¶æ by po prostu pojecha³a dalej...

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 13:41:21] • [IP: 176.221.125.***]

Kiedy pogrzeb? Jakie by³y jego ostatnie s³owa? Rest in Piss jak to w Ameryce mówi± Panie Mia³czewski.

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 12:56:19] • [IP: 83.145.148.***]

-> Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 10:55:08] • [IP: 176.221.124.***] A u Pana z g³ówk± te¿ ok?

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 10:55:08] • [IP: 176.221.124.***]

czy z autem wszystko ok? martwie sie

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 09:17:34] • [IP: 178.238.249.***]

Og³oszono ju¿ ¿a³obê??

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 08:25:15] • [IP: 151.248.62.***]

Do 18.03.2026, 20:05:13] • [IP: 89.151.20.**] Najlepiej ty nie wychodzi z domu bo pod samochód wpadniesz parówczaku

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 08:15:29] • [IP: 176.221.125.***]

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 03:52:57] • [IP: 37.31.136.**] Chyba nie masz pojecia jak wyglada prawdziwa terapia i co sie na niej robi. Poglaskanie kotka czy psa to nie jest terapia. Wiezienie zwierzaka w domu to tez nie jest terapia. Kupowanie sobie zwierzaka zamiast posiadania dzieci to tez nie jest terapia. To sie leczy.

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 07:06:02] • [IP: 92.118.165.***]

Zdechl to zdechl po co dr±¿yæ temat, nie mia³ kamizelki odblaskowej.

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 03:52:57] • [IP: 37.31.136.**]

18:49 •. ..125.***--- jest te¿ druga strona medalu - wielu NIE idzie do specjalisty w³asnie dlatego, ¿e maj± naturaln± terapiê kontaktu ze zwierzêtami domowymi. Inn± podobn± terapi± jest hipoterapia, czyli dobroczynny wp³yw jazdy konno.

Go¶æ • Czwartek [19.03.2026, 03:31:23] • [IP: 37.109.162.***]

A gdzie ubolewanie ministerki-miodowego klucha??

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 22:23:10] • [IP: 176.221.124.***]

A ja siê pytam gdzie jego rodzice byli. No ja pytam. No pytam siê ja. Ja pytam siê.. Pytam siê ja

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 21:04:02] • [IP: 37.31.136.**]

17:19• [IP: 37.109.165.***] pud³o! fio³a i trwa³e zaburzenie hierarchii warto¶ci maj± lewacy - to z ich ruchów wywodz± sie oszo³omy przyklejaj±ce siê do asfaltu w protescie przeciw" zabijaniu zwierz±t, p³onacej planecie" - a ich drugim znakiem szczególnym jest promowanie zabijania ludzi w aborcji jako rzekomej wolno¶ci kobiety do... brzucha. (No patrzcie, jaki ten brzuch nieokie³znany, gdy mu siê zechce, to generuje dziecko... a moze lewaczki s± wiatropylne?) Ale wróæmy do kota i J.Kaczynskiego - ten drugi ma zrównowa¿ony i uporz±dkowany stosunek do kotów, bardzo je lubi, ale nigdy nie popadnie w lewacki sza³, bo jest po prostu prawicowcem zachowuj±cym w³a¶ciw± hierarchiê warto¶ci - broni ¿ycia od poczêcia, ale faunê chroni na tyle, na ile wskazuje rozs±dek. I potrafi j± doceniæ.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 20:49:41] • [IP: 176.221.124.**]

Proszê sprawdziæ, czy przedni, dolny halogen w Ma¼dzie jest st³uczony. Niczego nie sugerujê, ale ju¿ kilka razy s³ysza³em, ¿e koty w godzinach wieczornych atakuj± ten halogen, gdy auto jest w ruchu.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 20:36:00] • [IP: 185.210.36.**]

nauczy siê trzymaæ kota w domu

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 20:07:33] • [IP: 91.94.30.**]

Ilu cepów je¼dzi szybko w mie¶cie... mo¿e drogówka i komendant pomy¶l± ¿eby ostudziæ zapa³y co poniektórych pajacyków za kó³kiem

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 20:05:13] • [IP: 89.151.20.**]

mruczka ¿al, ale jakby nie by³ wypuszczany na dwór to by siê nic nie sta³o. wina w³a¶ciciela

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 20:05:11] • [IP: 195.128.181.***]

Przypali³em kisiel. Stra¿ po¿arna nie przyjecha³a... Gasili p³on±c± planetê.. Przeszkadza³a im staruszka i procesja ale Czarzasty postraszy³ ich kapitalizmem i odeszli... Kisiel wyrzuci³em do kibla... Smutny dzieñ...

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 18:49:48] • [IP: 176.221.125.***]

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 17:18:50] • [IP: 176.221.124.**] Mysle, ze ludzie powinni isc na terapie do specjalisty zamiast kupowac zwierzeta do bloku/domu w miescie.

Go¶æ MAX • ¦roda [18.03.2026, 17:19:37] • [IP: 37.109.165.***]

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:43:58] • [IP: 78.11.16.***Masz racjê, ¿e ¿a³obê trza og³osiæ najlepiej trzydniow±. A trzeba te¿ o ¶mierci kota powiadomiæ g³ównego wodza do spraw kotów Jaros³awa Kwaczyñskiego. On nada bieg ca³ej sprawie pochówku i wska¿e dalszy tok dzia³ania w tej sprawie.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 17:18:50] • [IP: 176.221.124.**]

Kot mia³ swoje lata, ¿y³ szczescliwie bo mia³ to co najwa¿niejsze czyli jedzonko i wolno¶æ. My¶licie, ¿e jak trzymacie kota w wie¿owcu i gówienka po nim sprz±tacie to taki kot jest szczê¶liwy?Siedzi w oknie albo na osiatkowanym balkonie i têskni za wolno¶ci±. Lepsze ¿ycie mimo, ¿e krótsze ma kot wychodz±cy.Zapytajcie wieznia czy jest szczê¶liwy w wiêzieniu maj±c zapewnione jedzenie i kibelek.

Go¶æ MAX • ¦roda [18.03.2026, 17:16:21] • [IP: 77.111.245.**]

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:43:58] • [IP: 78.11.16.***Masz racjê, ¿e ¿a³obê trza og³osiæ najlepiej trzydniow±. A trzeba te¿ o ¶mierci kota powiadomiæ g³ównego wodza do spraw kotów Jaros³awa Kwaczyñskiego. On nada bieg ca³ej sprawie pochówku i wska¿e dalszy tok dzia³ania w tej sprawie.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 16:55:00] • [IP: 176.221.124.***]

Koty s± fajne i po¿yteczne, a w UE zwierzaki s± wa¿niejsze ni¿ ludzie! Trzeba sprawdziæ czy kot i kierowca byli trze¼wi, czy kot przebiega³ na pasach, z jak± prêdko¶ci± pêdzi³o auto bo to jest teren zabudowany, mo¿e w tym miejscu jest zbyt ciemno itd. A mo¿e to by³ kot-bohater który przeby³ tysi±ce kilometrów z uchod¼cami? To mamy aferê na ca³± UE! Czy prezydenta i jej dwór og³osi ¿a³obê na terenie ca³ego miasta? Ale wtedy nie bêdzie POtañcówek!

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 16:48:12] • [IP: 92.118.164.**]

Bardzo mi przykro

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 16:38:16] • [IP: 185.210.36.**]

Co to ja jaka¶ za g³upia moda, kot wychodz±cy - bzdura totalna ! Jeste¶ w³a¶cicielem zwierzaka to jeste¶ za niego odpowiedzialny, trzymasz go na swojej posesji w taki sposób aby nie wychodzi³ poza ni± i nie szkodzi³ innym, ani te¿ nie stwa¿a³ zagro¿enia. Czy pan w³a¶ciciel durnego kota odpowie za ewentualne szkody w aucie ?

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 16:04:03] • [IP: 37.248.219.**]

A co siê wczoraj sta³o na Ko¶ciuszki 3 dwa wozy stra¿ackie, policja 🤔 wydaje mi siê ¿e to jest wa¿niejsza informacja ni¿ trzepniêcie kota

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 15:46:40] • [IP: 37.31.129.***]

89.151.16 Utylizowaæ tylko ciebie

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 15:33:58] • [IP: 89.151.16.***]

pogrzeb kota zapewne pani radna zorganizuje na koszt miasta?

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 15:11:57] • [IP: 37.248.173.***]

Selekcja naturalna, tak to siê nazywa w przyrodzie. Przetrwaj± tylko najsilniejsze gatunki wiêc o co chodzi? Kiedy pogrzeb?

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 14:23:07] • [IP: 178.238.255.***]

W³a¶ciciel nie ma mo¿liwo¶ci pochowania kota, bo remondis odebrane cia³o z intewencji daje do kontenera zbiorczego i nie wydaje ciala, chyba ¿e by³ przy zdarzeniu i zabra³ cia³o ze sob±

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 13:21:16] • [IP: 83.0.229.**]

czy w³a¶ciciel juz wie, niech pochowa tego kotka

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 13:16:47] • [IP: 37.31.136.**]

Koty na smycz albo w domu trzymaæ.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 13:16:12] • [IP: 185.210.36.***]

Biedny kotek Niestety ale czêsto wbiegaj± pod ko³a pojazdów.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 12:45:56] • [IP: 88.218.254.**]

204***id¼ do psychiatry...

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 12:12:21] • [IP: 62.50.162.***]

Kiedy pogrzeb?

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 12:06:37] • [IP: 37.30.19.*]

No naprawdê?! To jest temat dnia? Nie ma innych problemów w tym miasteczku? 🫣🙆🤔

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 12:00:55] • [IP: 185.210.39.***]

luzem biegaj±ce do wy³apania, w³±¶cicieli karaæ, a biedne to ptaszki...

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 11:57:48] • [IP: 37.31.136.**]

8:28] • 83.20.204.*] nie przeginaj. Sam bardzo lubiê koty, ¿al mi zwierzaka, ale z opisu wynika, ¿e kot wskoczy³ wprost pod ko³a. Niestety, nie s± w stanie zrozumiec ruchu ko³owego, mimo sporej inteligencji.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 11:54:53] • [IP: 37.31.136.**]

09:34 •. ..104.28.64.**] narazamy te¿ bezpieczeñstwo. ..gryzoni. Dziêki temu nie nakry³y nas jeszcze ogonkami.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 11:52:50] • [IP: 37.248.219.*]

83.20.204 tobie to a¿ tak odwali³o, ¿yczysz komu¶ mêczarni za jakiego¶ zapchlonego siersciucha.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 11:28:07] • [IP: 89.151.16.**]

Wy³apaæ i zutylizowaæ wszystkie bezpañskie koty ³a¿±ce nie tylko na ulicach ale g³ównie w parkach.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:54:31] • [IP: 176.221.125.**]

Kort tak czêsto opluwanie i znienawidzone przez chorych ludzi, chorych na brak wiedzy o roli tego i jemu podobnych zwierz±t w cyklu przyrody od wieków. Jest grupa zwierz±t od których zale¿a³o i zale¿y byt cz³owieka i nie mówimy o cyklu ¿ywieniowym od polowania a¿ do hodowli ale czysto podstawowe sprawy cz³owieka choæby zwalczanie szkodników które niszczy³y zapasy ¿ywno¶ci których kiedy¶ nie by³o za wiele i ka¿da gar¶æ ziarna decydowa³a o przetrwaniu gatunku ludzkiego i jak szkodniki zniszczy³y to by³a klêska powoduj±ca zmniejszenie populacji. Koty by³y i s± jednymi z g³ównych obroñców przed myszami szczurami czy innymi szkodnikami utrzymuj±c tamte gatunki w równowadze. Tak ¿e dbajcie o koty aby populacja szkodników nie rozszerzy³a siê co s³ychaæ ¿e szczurów i myszy ju¿ jest nadmiar. To jest szczytowy drapie¿nik dla tamtego gatunku a nie trutka wy³o¿ona

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:43:58] • [IP: 78.11.16.***]

¯a³obê trzeba og³osiæ ? Ludzie to tylko kot ! Remondis i po krzyku.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:32:30] • [IP: 91.94.22.**]

Biedny kiciulek.Kilka lat temu widzia³am, jak kierowca jeszcze przy¶pieszy³.Kiciulkowi wnêtrzno¶ci wysz³y ty³em.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:29:57] • [IP: 82.139.46.***]

Dobrze ¿e koty maj± dziewiêæ ¿yæ... (nie myliæ z odbytem).

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:26:38] • [IP: 79.186.59.***]

O MATKO DZWONCIE DO BRUKSELI ¯E W POLSCE JEST NIENAWI¦C DO KOTÓW, ALE OG£OSZENIE, CZ£OWIEKIEM TAK SIÊ NIE MARTWI¡ JAK ZWIERZAKIEM

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:22:06] • [IP: 46.205.209.***]

A kierowca i pasa¿erowie?

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 10:18:54] • [IP: 108.41.39.***]

Dzien swira swinoujscie

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:55:04] • [IP: 31.175.12.**]

Skona³ / Skona³o: Jest to s³owo neutralne lub nacechowane emocjonalnie (pokazuje moment ¶mierci). Mo¿na go u¿yæ, gdy chcemy podkre¶liæ godno¶æ, spokój lub ból towarzysz±cy odej¶ciu zwierzêcia, zw³aszcza gdy jest to nasz domowy pupil (pies, kot). Zdech³ / Zdech³o: Jest to termin techniczny, biologiczny, tradycyjnie u¿ywany w jêzyku polskim dla zwierz±t. Nie ma w nim pierwotnie pogardy, ale w kontek¶cie zwierz±t domowych mo¿e byæ odbierany jako szorstki. Umar³ / Umar³o: Choæ tradycyjnie zarezerwowane dla ludzi, coraz czê¶ciej stosowane wobec zwierz±t towarzysz±cych (ze wzglêdu na traktowanie ich jak cz³onków rodziny). Podsumowuj±c: Je¶li mówisz o ukochanym psie lub kocie, bezpieczniej i z wiêkszym szacunkiem jest powiedzieæ skona³ lub umar³ (ewentualnie: odszed³). S³owo zdech³ jest poprawne merytorycznie, ale brzmi bardziej obojêtnie lub biologicznie. Zadowolony, znawco j. polskiego.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:51:16] • [IP: 176.221.125.***]

Ciekawe kto teraz odpowie za uszkodzenia w aucie. Masa kretynow dokarmia te pieprzone siersciuchy, zalatwia im domki, prowadzi do weterynarza ale jak siersciuch cos uszkodzi (a robia to regularnie) to nagle juz nie sa ich koty, bo to jakies abstrakcyjne" wolno zyjace". Swinoujscie to miasta a nie wies, jezdza tu auta i nie ma miejsca na wybieg dla zwierzat na ulicy. Ogarnijcie sie ludzie.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:50:37] • [IP: 178.238.249.***]

czy og³oszo 3 dniowe ¿a³obe??

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:34:11] • [IP: 104.28.64.**]

To jest w³a¶nie skutek puszczania kotów luzem. Wypuszczaj±c kota nara¿acie nie tylko jego bezpieczeñstwo, ale i ptaków oraz innych uczestników ruchu.. Szkoda zwierzaka.

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:32:18] • [IP: 37.31.130.**]

Smutno bardzo

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:30:32] • [IP: 46.112.230.**]

Biedny kotek:(

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:24:55] • [IP: 31.175.44.**]

Dobrze ze za zwierzêta nie ci±gaj± jeszcze jak za ludzi bo zaraz by siê okaza³o ¿e kierowca nie dostosowa³ siê do warunków drogowych, t³umaczenia, zabrane prawko ale spokojnie wszystko w rêkach naszy polityków...

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:16:55] • [IP: 176.221.125.***]

Biedny

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:03:54] • [IP: 108.41.39.***]

Kotek skonal

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 09:02:26] • [IP: 46.112.202.*]

Koty to tylko le¿± i siê wygrzewaj± na s³oñcu a kocice siê lochaj± w krzaczorach. Jednego pchlarza i wsiarza mniej bo pewnie wlaz³ pod ko³a

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 08:52:13] • [IP: 176.221.125.**]

Dobrze ¿e ten sier¶ciuch nie wskoczy³ pod ko³a dziecka na rowerze bo by³aby tragedia

anonymousMG • ¦roda [18.03.2026, 08:32:22] • [IP: 37.209.155.***]

Kotek zdech³ a nie skona³ !! Przestañcie UCZ£OWIECZAÆ zwierzêta !!

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 08:28:59] • [IP: 83.20.204.*]

oby ten co to zrobil nie zaznal spokoju w zyciu.. miasto to nie autostarda...oby kara byla najsurowasza najgorsza choroba swiata w meczarniach niech wykonczy ciebie i twoiuch bliskich

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 08:21:45] • [IP: 176.221.125.**]

No w³a¶nie, to zaczyna byæ ciekawe gdy¿ kotów tzw wolno ¿yj±cych jest tak jak w ka¿dej wiêkszej siedzibie cz³owieka du¿o. Sta³a siê tragedia dla kota i co dalej? Bo takie szukanie byæ mo¿e w³a¶ciciela czemu s³u¿y czy chodzi o obci±¿enie do kosztami usuniêcia i, , pogrzebu, , ? Je¶li kot czy inne zwierzê zginê³o na ulicy to jaka jest procedura czy jest w ogóle jak±¶ procedura a co je¶li pad³o by du¿e zwierzê a zdarza³o siê np ³o¶ czy dziki lub stado dzików rozjechane przez auto no przy dzia³kach lub w okolicy lasów na terenie miasta co miasto przewiduje mo¿e og³oszenie na tym portalu? A mo¿e zarz±dca cmentarza dla zwierz±t szuka chêtnych do op³aty za miejsce dla tego biednego kota. Z tego co mi wiadomo czyli przypuszczam to Remondis powinien podjechaæ i zabraæ rozjechanego kota i mo¿e to oni szukaj± kogo¶ kto zap³aci za t± czynno¶æ i utylizacjê gdy¿ pojedzie do krematorium a tak powinno byæ a to s± koszty do tego firma nie jest sponsorem

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 07:52:35] • [IP: 31.175.20.**]

Tak pilnujecie swoje zwierzaczki, a psiarze to ju¿ ca³kiem robi± co chc±, p³acz± o fajerwerki ¿e siê pieski boj± a ¿e gówno z chodnika czy trawnika sprz±tn±æ to ju¿ udaje ¿e ¶lepy ! Chodniki zasrane! Niech ci w domu nasra na dywan a najlepiej w ³ó¿ku i udawaj ¿e nie widzisz!

Go¶æ • ¦roda [18.03.2026, 07:46:11] • [IP: 91.94.14.***]

Biedny kotek ☹ na szczê¶cie kieruj±cy okaza³ siê normalnym cz³owiekiem i zawróci³, du¿o osób to zwykle szuje które pojecha³yby dalej a czê¶æ z nich pewnie by³a nawet zadowolona z tego co siê sta³o.

Ogl±dasz 1-64 z 64
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ W 2026 roku zmiana czasu z zimowego na letni nast±pi w nocy z soboty 28 marca na niedzielê 29 marca. Dok³adnie o godzinie 2:00 przesuwamy wskazówki zegara na 3:00, co oznacza, ¿e tej nocy ¶pimy o godzinê krócej ■ Pragniemy poinformowaæ o utrudnieniach w tunelu z powodu realizacji prac gwarancyjnych na wniosek Generalnego Wykonawcy: 20/21.03.2026 r. - 22:00 - 5:00 ruch wahad³owy, prace iniekcyjne doszczelniaj±ce w przestrzeni jezdni; 27/28.03.2026 r. - 22:00 - 5:00 ruch wahad³owy, prace iniekcyjne doszczelniaj±ce w przestrzeni jezdni. Podczas ruchu wahad³owego prom Bielik na przeprawie Warszów bêdzie w gotowo¶ci. W przypadku jakichkolwiek zmian bêdziemy informowali na bie¿±co ■ Na wyspie Wolin potwierdzono przypadki afrykañskiego pomoru ¶wiñ (ASF) u dzików. Jak informuje Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kamieniu Pomorskim, dodatnie wyniki badañ stwierdzono ju¿ u kilku zwierz±t znalezionych na podmok³ych terenach w gminie Wolin ■ Zak³ad Wodoci±gów i Kanalizacji w ¦winouj¶ciu poinformowa³ o planowanej przerwie w dostawie wody, która nast±pi w poniedzia³ek 12 marca 2026 roku, w godzinach 08:00–11:00. Utrudnienia bêd± zwi±zane z usuwaniem awarii zasuw wodoci±gowych przy ulicy Wojska Polskiego (osiedle Platan). Przerwa w dostawie wody obejmie budynki po³o¿one: - przy ulicy Wojska Polskiego - numery: 2, 4, 6, 8, 10, 12; - przy ulicy Che³moñskiego - numery: 2, 4, 6. ■