Na koniec czerwca mija dokładnie dwa lata od oficjalnego uruchomienia tunelu pod Świną – jednej z najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych. Kierowcy z poza Świnoujściu i rejonu nadal skarżą się na brak informacji w czasie nocnych zamknięć tunelu.
Szlabany opadają. Brak jest jakiejkolwiek informacji jak długo będzie zamknięty tunel i gdzie się kierować na objazd. Dla osób spoza miasta sytuacja staje się być zdezorientowana.
– Brak telebimów, brak navboxów, zero informacji na miejscu. Samochody po prostu stają, a kierowcy są zostawieni sami sobie.
Takie sytuacje pokazują, że nawet krótka informacja publikowana w mediach społecznościowych lub na stronie internetowej miasta nie wystarczy – musi ona być dostępna na miejscu nawet na prostym potykaczu, zwłaszcza dla tych, którzy nie korzystają z internetu podczas jazdy i zatrzymują się tak jak w tej sytuacji przed tunelem.
Wystarczy zadbać o minimum organizacji.
Ustawienie tablic informujących o objazdach jakiś prosty potykacz, czy powrót osoby kierującej ruchem w czasie zamknięcia, i wyraźne oznaczenie trasy do promu – to nie są fanaberie, tylko standardy obowiązujące w cywilizowanym kraju.
Brakuje nie tylko informacji przed szlabanami, ale i odpowiedzialności za ich brak.
Jprd zero organizacji, co za miasto 🙄
Może nagle woda zaczęła lać się pod ciśnieniem
Tablica była w projekcie, ale jest rozwalona… przydałoby się lepsze rozwiązanie zastępcze. A sam ton artykułu rodem z pudelka.
"Z dawnych Kronik Grodu... Część IX: Przesilenie Rządów Minirwy" Nadszedł czas, gdy nawet najwierniejsi słudzy Rudej Królowej zaczęli dostrzegać, że Ruda Minirwa straciła zupełnie kontrolę nad grodem Winoujście. Tam, gdzie kiedyś panował lęk przed jej sztyletowym spojrzeniem, teraz narastał śmiech, pogarda i cichy, ale rosnący opór. Mieszkańcy, jeszcze niedawno zastraszeni i ogłupieni kiełbaskami oraz błyskotkami, coraz częściej szeptali po kątach – „Minirwę trzeba odsunąć”, „to miało być lepiej, a jest gorzej”. Utrata panowania nad miastem stała się widoczna na każdym kroku. Decyzje królowej były chaotyczne, niespójne, pełne sprzeczności. W desperackiej próbie odzyskania autorytetu, Minirwa postanowiła powołać grupę tzw. niezależnych ekspertów, którzy mieli zbudować narrację sukcesu. Problem w tym, że ci sami eksperci – o zgrozo – zaczęli chwalić Janusza Żmurkopusa, znienawidzonego przez Minirwę poprzednika. Słowa o „stabilnych inwestycjach” i „planowej gospodarce z czasów Żmurkopusa” zabrzmiały w komnatach Czerwonego Pałacu jak bluźnierstwo. Jednak to, co miało być triumfem propagandy, stało się publicznym policzkiem dla obecnej władczyni. Tymczasem opozycja rosła w siłę. Michalina Barbarska, wspierana przez grupę odważnych radnych i mieszkańców, mobilizowała ludzi, by wreszcie postawić się królowej. Zawiązał się Komitet Ocalenia Grodu, który – choć jeszcze oficjalnie nie wystąpił z otwartą deklaracją – już teraz działał skutecznie, obchodząc preferenta i jego marionetkowy dwór. Organizowano spotkania, zbierano dokumenty, ujawniano nadużycia. Minirwa nie potrafiła już powstrzymać tej fali. Władza zaczynała wymykać jej się z rąk. Zamiast opanowania, zaczęły pojawiać się napady furii. Coraz częściej Królowa wyzywała mieszkańców, z którymi kiedyś próbowała jeszcze utrzymywać fasadową uprzejmość. Odpowiadała obelgami na pytania zadawane przez obywateli, a jej wystąpienia przypominały bardziej tyrady pełne gniewu niż wystąpienia głowy grodu. Nawet jej gwardia i lojaliści zaczynali patrzeć na siebie z niepokojem. Jej słynne „ostre spojrzenia” teraz były rozbiegane, a decyzje – pełne paranoi. Grodowi groził upadek. Chaos w urzędach, brak inwestycji, śmieci piętrzące się w domach mieszkańców, rosnące ceny, zatrzymany rozwój, a teraz jeszcze kryzys autorytetu – wszystko wskazywało na to, że końcówka rządów Minirwy była bliska. Nawet w Czerwonym Pałacu czuć było narastający niepokój. Korytarze milczały, a dworzanie coraz częściej znikali – jedni uciekając do innych grodów, inni szukając protekcji u opozycji. Na murach zaczęły pojawiać się hasła: „Dość!”, „Nie w naszym imieniu!”, „Winoujście to nie pałac!” Czy Minirwa zdoła jeszcze odzyskać resztki kontroli? Czy ruszy z brutalnym kontratakiem, czy też pogrąży się we własnym cieniu? Jedno było pewne – to już nie była kwestia czy, ale kiedy.
14:07 • [IP: 91.94.20.**] na drogach przed tunelem nie bylo informacji, nawet ktoś trafnie przypomniał o uszkodzeniu tablicy elektronicznej przez TIRa, zatem jest regres, a nie każdy czyta internet, nawet nn popularny portal, zwłaszcza Niemiec czy Czech lub Skandynaw go nie czyta.
Niema to jak pisać 10 czerwca o zamknięciu tunelu a 16 czerwca pisać że nie było informacji. Pomijając fakt braku uszkodzonej tablicy elektronicznej na Uznamie to dodatkowo są stałe znaki informujące jak i gdzie jechać w przypadku zamknięcia tunelu. Także gratulacje dla redaktorka za rzetelne i sprawdzone informacje :)
Właśnie ilość promo po co pisać że w czasie wzmorzonego ruchu promy kursują non stop byłem jak 23;55 pod promem 24;20 już nikogo nie wpuszczali zapytałem się czy coś jescze wjedzie odpaowiedzial mi że za godzinę może plus brak szacunku obsługi dla kierowców zaparkowane auto mercedes skuter załogo można zaparkować na lądzie czy wy już tam mieszkacie ?
ITS to kolejny bubel za który płaci społeczność.Nasz tunelu to łańcuch, którego ogniwa są przerywane.ITS nie rozwiązuje problemu.Warto poznać koszty utrzymania tego systemu.Oczywiście po gwarancji, bo wtedy będą koszty!To temat dla Radnych.
Jaki gospodarz taka kolejka
Niestety błąd w sztuce sponsorem promów miał być wykonawca a nie jest.Pytanie do UM dlaczego nie wyegzekwują zobowiązania.Czyżby nowy układ ?A może radni mają wiedzę na ten temat?Czas na interpelację.Sesje są otwarte!
Dla czego w trakcie zamknięcia tunelu jest tylko jeden prom kto za to odpowiada ??
Jedna przepust w tunelu to był błąd.Na dodatek usterki...i niestety tak dalej będzie.Potykamy się na prostej drodze a tu jest droga z wieloma mankamentami.Profesjonalny dozór jest tu koniecznością bezwzględną ! Na razie tak jest. Brawo Szef i Załoga Tunelu.!Tak trzymać!
A co Agatowską to obchodzi? Ona sobie uśmiechniętą fotkę cykanie, wrzuci się do internetu i wszystko OK, prawda?
Coraz bardziej przecieka ten tunel.
Nasz tunel niedługo trafi do księgi rekordów, jako najczęściej zamykany tunel. Nigdzie się nie spotkałem z takim czymś, a podobno miał być lepszy niż most. ewidentnie coś zostało źle zrobione że tak często go zamykają.
W tym celu powstał a właściwie miał powstać ITS który miał (no właśnie miał) informować kierowców o utrudnieniach a zamiast tego mamy czarne tablice dodatkowo tablica przed tunelem została rozwalona i magistrat też z tym nic nie robi. Osobną kwestią jest że ten sam autor napisał o zamknięciu tunelu a teraz pisze że nie było informacji.
Obok szlabanu w budynku spi dyspozytor. Jeżeli jest kolejka niech wyjdzie do ludzi i poinformuje chyba od czegoś jest …
a co z drogami w tym miescie ? dziura na dziurze dlaczego tego nikt nie naprawia? Co robi Agatowska, obudzi sie jak Tusk, ze jej ludzie jednak niechca, za wiele nie robi, poza oskarżaniem poprzednika!
Jaki Pan taki kram !! Czyli dziadowski
Tunelem zarządza duch tunelowy, a jak nie ma w nim samochodów, to duch się czuje komfortowo , bo wreszcie może oddychać tunelowym powietrzem a nie spalinami !
Rozsądek rzadko gościł w decyzjach naszego UM.Czas to zweryfikować. Świadczą o tym nakłady niewspółmierne do efektów.Przestoje były i nada będą, bo taka jest konieczność.Jedna nawa(rura) nie rozwiązuje problemów i to trzeba sobie uświadomić!Brawo Trump.
szkoda, ze GPSy nie podają takiej informacji i nie kierują na promy :). Same sympatyczne :) zapisy przy popijaniu kawki przez komentujących
09:52:18] • [IP: 78.30.73.**] jak to" nie ma autobusów nocnych"?! Są rozkłady, teraz sprawdzałem, a ty twierdzisz, że one nie jeżdżą?!
Psy szczekają, karawanna jedzie dalej.Inaczej nie można, bo logiczne rozwiązanie problemu. Brak tablic to zasługa błędów w projekcie.Kompetentność to rzadka cecha.Trzymaj się chłopie!
10:08• 37.109.160.**] a ciało Joanny. Rzeczywistość zależy już od niej.