Autobus wyposażony jest w silnik elektryczny o mocy 135kW i baterię 89 kWh oraz inteligentny system odzyskiwania energii co pozwala na pokonanie trasy do 200 km. Kabina pasażerska posiada klimatyzację z funkcją ogrzewania, system kamer 360 stopni oraz porty USB do ładowania telefonów przez pasażerów. Bezpieczeństwo i komfort jazdy zapewniają systemy ABS, ESP, EBS, ECAS z funkcją przyklęku, inteligentny system chłodzenia baterii z użyciem ciekłego azotu, oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne LED, system gaszenia przestrzeni silnika.
Marka King Long jest jednym z największych światowych producentów autobusów i należy do chińskiej grupy Golden Dragon. Firma posiada ogromne doświadczenie w produkcji pojazdów elektrycznych, roczna produkcja autobusów marki King Long sięga 30 000 sztuk. W Europie od wielu lat miejskie autobusy elektryczne King Long są wykorzystywane na Malcie, w Grecji, Hiszpanii, Rumunii i Cyprze, a także w Austrii, Szwecji, Norwegii, Islandii oraz na Litwie.
Testy niedużego autobusu elektrycznego są elementem przygotowania do reorganizacji komunikacji miejskiej w Świnoujściu. Pojazd testowy będzie obsługiwał niektóre przejazdy w dni powszednie na trasach linii 5, A oraz B, a w weekend na trasach linii 6, 66 oraz 7T.
Dajcie sobie już siana z tymi elektrykami …
Za poprzednich rządów miałem okazje testować 3 niby autobusy.Ile się nasłuchałem od pasażerów to głowa mała, łącznie z tym, że tylko idiota kieruje takim" autobusem", który nie nadaje się do wożenia ludzi w mieście.Te wynalazki" autobusopodobne" są pomysłami ludzi oderwanych od rzeczywistości, nie mających pojęcia o specyfice i prawach rządzących transportem miejskim.Proponuję tym wszystkim ignorantom i decyzyjnym durniom wsiąść za" fajerę" tego" ping-ponga" i przejechać zmianę na Wydrzany albo Karsibór.Po kilku progach pewnie by wysiedli i zadzwonili po taksówkę, żeby mogła ich zabrać do ciepłego biura gdzie w ciszy i spokoju będą mogli realizować kolejne chore projekty zrodzone w Ich " umysłach".Jedynym sensownym rozwiązaniem dla KA i mieszkanców jest relegacja szefa KA w tempie allegro razem z kilkoma przydupasami dla których utworzyła sztuczne stanowiska.Siedzą takie 2" zenki" w" szklarni" na piętrze budynki KA - jeden od oklejania autobusów a drugi od myślenia - co by tu jeszcze spier...ić.
Kiedy to wreszcie ludzie zaczną otwierać oczy i swój rozum, że cała ta ściema ekologiczna jest tylko po to aby ktoś mógł zarobić. Elektryczne auta nie mają nic wspólnego z ekologią.
a w miescie pelno i tak niemieckich szrotow, z jednej strony ziarno ekologi a z drugiej potega spalin z aut i gdzie logika no czapka opada na te myslenia
23:34 • [IP: 37.109.165.**] proszę to napisać do magistratu, piszę poważnie - osobne pismo z tymi faktami. Podać nazwę firmy, daty, fakty, by ochronić nasze pieniądze przed złą inwestycją
Ciekawe ile kosztują takie King Kongi
Taki olbrzymi autobus z tyloma miejscami dla pasażerów na jaką linię będzie potrzebny szczególnie latem
życzę powodzenia z tymi autobusami a mianowicie, posiadając firmę przewozową skusiłem się na zakup autobusu marki King Long w wersji turystycznej z silnikiem Diesla, autobus po 2 latach zardzewiałe podwozie, zardzewiały silnik, przewody elektryczne 20% miedzi w miedzi, korozja postępowa po kilka metrów, oczekiwanie na części do 6 miesięcy / tak było z zamówieniem lampy/, serwis w Niemczech, autokar był tak zardzewiały jakby miał nie 2 a 20 lat, z punktu kierowcy kierowało się tym pojazdem jak starej daty traktorem !, mam też kolęgę , który to miał do czynienia z takimi autobusami elektrycznymi będąc kierowcą w Norwegii, powiedział P-o-r -a-ż-k-a !, producent też na dzien dobry zapewniał że autobus po naładowaniu 100% baterii będzie pracował przez 8 h. tak też było ale tylko przez pierwsze 6 miesięcy, w kolejnych miesiącach efektywność sprawności spadła zaledwie do 4h, nie kupię już w przyszłości pojazdu z Chin !
Poco te nie ekologiczne śmieci do miasta sprowadzać? Przecież produkcja tego odpadu i utylizacja powoduje ślad węglowy za kilka diesli.
Taka znana marka, że trzeba nam wmówić bajeczkę producenta? Badziew chiński a topowe marki autobusów jak i osobowych samochodów należą do Niemiec!! Co to za prezes który szuka oszczędności w pracownikach i sprzęcie. Takim prezesem może być każdy, a kolesiostwo na stołkach jest żenujące i karygodne. Pani prezes, wypad do siebie na wiochę robić syf!
89 KW to dobre bateria ale dla osobówek no może trochę nawet mała
Ja nie wsiade bo sie obawiam Pala sie jak pochodnie nie do ugaszenia!!
10:51 • 176.221.125.** czy pojazd posiada inteligentny system gaszenia ? ●●● tak, kierowcę i pasażerów, ale tu średnia inteligencji może byc sezonowo obniżona, w sezonie letnim lub... zimowym. Zależy, kto wsiądzie, za kierownicę i z tyłu.
Nareszcie. Po co w ogóle takie duże autobusy dla Świnoujścia, kiedy one z zasady jeżdżą przeważne puste.
W Szczecinie były autobusy elektryczne, ale przystanki miały ładowarki, które samoczynnie się dołączały i doładowywały akumulatory
Ja proponuję dla miasta Świnoujście autobus piętrowy. A zmieści się podwujnie osób (niema mostów i nie ma się co obawiać wysokości. Pozdrawiam
A WŁASNIE WY SWINOUSCIE GŁOSOWALISCIE NA PO TO TERAZ MACIE I NIE NARZEKAJCIE, KRZYŻYK WAS KOSZTUJE, RAUS
Jaki" prezes" takie pomysły.Czego tu oczekiwać od" spadochroniarza".Mam nadzieję, że do czerwca ją wyp...ą.Załoga pomoże jak zajdzie potrzeba.
O pierdołach piszecie, napiszcie coś o porcie w Świnoujsciu, zwalniają ludzi, szkopy już przygotowują sobie grunt.Dziadostwo było jest i będzie w tym kraju.Nabrzeża w Szczecinie już opanowują szkopy.
Oczywiście jazda bez ogrzewania, aby mógł dojechać do celu!
A gdyby tak King Konga testowała sobie akurat staruszka ? A to mogła być przecież wasza matka ! Albo jakby tak King Konga testowała procesja ?
przecież dopiero co była wymieniona cala flota autobusów. ... szkoda wydatków
To tanie chińczyki można pewnie kupić za 300.
Oczywiście jazda bez ogrzewania, aby mógł dojechać do celu!
Rozumiem testować autobus elektryczny, super krok w przód ale pani która zarządza KA chyba nie jeździ autobusami i nie wie jaki jest potok pasażerów na tych liniach.