"Czasowe zamknięcie tunelu i zmiany w kursowaniu promów
W związku z planowanym czasowym zamknięciem tunelu w dniach 10-12 grudnia 2024 roku, w godzinach od 21:00 do 5:00, na przeprawie promowej Warszów kursować będą promy Bielik I oraz Karsibór II. Zmieniają się również godziny kursowania oraz organizacja transportu autobusowego.
Zamknięcie tunelu związane jest z przeprowadzeniem rocznego przeglądu systemu wentylacji. Czasowe wstrzymanie ruchu w tunelu odbędzie się w następujących dniach:
10/11 grudnia (wtorek/środa) od godz. 21:00 do 5:00,
11/12 grudnia (środa/czwartek) od godz. 21:00 do 5:00,
12/13 grudnia (czwartek/piątek) od godz. 21:00 do 5:00.
W tych godzinach przeprawę promową Warszów obsługiwać będą promy Bielik I oraz Karsibór II. W czasie zamknięcia tunelu, promy będą kursować w następujący sposób:
w godzinach od 21:00 do 0:00 – co 20 minut,
w godzinach od 0:00 do 5:00 – co 30 minut.
W przypadku wzmożonego ruchu i wystąpienia kolejek, kursowanie promów może odbywać się nieregularnie, do czasu rozładowania natężenia ruchu. Zmieniony rozkład ma na celu zapewnienie jak największej wygody pasażerów i pojazdów w trakcie zamknięcia tunelu.
Dodatkowo, w ramach współpracy z Komunikacją Autobusową Sp. z o.o., kursy autobusów linii nr A do Dworca PKP (trasa: Logos – Tunel) będą kończyć trasę na przystanku przy przystani promowej. Kapitanowie promów będą oczekiwać na przyjazd autobusów przed rozpoczęciem przeprawy. Kursy autobusów będą odbywać się w godzinach:
4:14,
21:58,
22:32,
22:56.
W przypadku potrzeby przeprawienia pojazdów uprzywilejowanych (Pogotowie Ratunkowe, Policja, Straż Pożarna), promy będą odbijać poza obowiązującym rozkładem, aby zapewnić służbom szybki transport.
Apelujemy o zaplanowanie podróży z uwzględnieniem powyższych zmian w kursowaniu promów i autobusów i dziękujemy za wyrozumiałość w związku z prowadzonymi pracami." - informuje Beata Olszewska z Biura Informacji i Konsultacji Społecznych z Urzędu Miasta Świnoujścia.
Powoli sprawdzają, ile ludzie wytrzymają bez tunelu. W Antwerpii takich zamknièć za tak często nie ma, a tunele nieco szersze i dłuższe. Ale tunel w Świnoujściu made in Pol...Teraz obwodnica Szczecina ma mieć tunel, może wybrać firmę z Belgii, a nie partaczy?
Narzekaliście to Macie... :)
Do:125 Bo chodziło o kasę, nie o korzyści ;)
Jpd widać że wiocha i trole piszą komentarze. .. Przegląd urządzeń a badanie poziomu spalin to dwie całkowicie różne sprawy. Pomijając fakt że gdy wentylacja jest wyłączona smród sięga zenitu a mgła spalinowa wali po oczach. to sam przegląd muszą wykonać z uwagi na gwarancję samych urządzeń. Sam przegląd to nie tylko sprawdzanie działania urządzeń a wymiana wielu podzespołów ulegających zużyciu.
Był by most, nie było by problemu...Ten tunel jest wadliwy, tylko nikt się do tego nie chce przyznać. Dopiero jak wydarzy się tragedia, wtedy znajdą się winni...
Smród spalin w tunelu jest przeokropny, miałem okazję przejechać przez wiele tuneli i nigdy z takim czymś się nie spotkałem, więc może czas nie na konserwację a wymianę wyciągów, Pani prezydent czas się tym zająć...nowy tunel, wstyd...
Buhaha
bardzo ładny jest ten Tunel przyjedziemy go zobaczyć
wazne ze jest Tunel i mozna jechac z kolezanką do Swinoujscia
Nagle przegląd wentylacji? Dziwny zbieg okoliczności z ostatnim artykułem dotyczącym stężenia zanieczyszczeń
Może pan Żmurkiewicz wyjaśni, dlaczego ten tunel, który budował jest w ciągłej poprawce.
kolejny polski mierny bubel
Pewnie taki przegląd z 5 baniek kosztuje. Jak ta promenada z desek🤣
Może w końcu ktoś zdecyduje się powiedzieć o co chodzi z tym zamykaniem? Teraz to jest jakieś kuriozum, wentylację chcą sprawdzić, a cały czas była mowa o bardzo dobrze działającej wentylacji. W jakim kraju żyjemy, w jakim bantustanie?
Czemu nie otworzą okien, żeby ten tunel przewietrzyć?
czemu wentylatory nie chodzą?
Oj należy się bo ta wentylacja to nie działa, siwy dym normalnie
11:55:41] • [IP: 178.238.243.***] Ciekawe kiedy ten bubel się zawali ● Opowiedz nam, jak to jest korzystać tylko z promów?
12:48:39] • [IP: 46.113.10.**]nic to nie da, bo w nocy jest bardzo male, że tak powiem zużycie tunelu
Chyba ten tunel idzie na rekord Guinnessa, w dziedzinie najczęściej zamykany tunel świata.
miliony na tunel miliony na promy, ale sobie polepszyliśmy no no
Do IP. 234 tak szybko się zawali jak ty szubko umrzesz.
Będą badać poziom spalin przy zamkniętym dla ruchu tunelu?? buahahaha
Żeby zrobić przegląd to trzeba najpierw oddać teren budowy do użytku.Słuchając pani prezydent na sesjach to ten tunel nie jest jeszcze oddany tylko dalej to jest teren budowy
Mówiłem aby zbudować most, to nie słuchali. Most bez kosztów utrzymania, bez zbędnej na co dzień obsługi, urządzeń. Ciekawe ile milinów wydajemy na utrzymanie tunelu. Tak czy inaczej połączenie stałe wskazane. Tylko te koszty, czy stać jest nas na nie.