POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [22.10.2024, 16:35:56] • Świnoujście

Potrącenie rowerzysty na Grodzkiej – 66-latek trafił do szpitala

Potrącenie rowerzysty na Grodzkiej – 66-latek trafił do szpitala

fot. iswinoujscie.pl

Do groźnego wypadku doszło dzisiaj, 22 października, na ulicy Grodzkiej w Świnoujściu, w okolicach skrzyżowania z ulicą 11 Listopada. Około godziny 10:00 zespół ratownictwa medycznego został wezwany do potrącenia rowerzysty.

Na miejscu ratownicy zastali 66-letniego mężczyznę, który doznał urazu kręgosłupa. Jak poinformowała Natalia Dorochowicz, Rzecznik Prasowa Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie: „Poszkodowany był przytomny i w stanie stabilnym. Po wykonaniu niezbędnych medycznych czynności ratunkowych został przetransportowany do szpitala”.

Potrącenie rowerzysty na Grodzkiej – 66-latek trafił do szpitala

fot. Czytelnik

Policja bada okoliczności wypadku, jednak na tę chwilę brak jest informacji o sprawcy zdarzenia. Na miejscu wypadku występowały utrudnienia w ruchu, a rowerzysta został objęty opieką medyczną.

Potrącenie rowerzysty na Grodzkiej – 66-latek trafił do szpitala

fot. Edmund Papski

Kierowca prowadził nieoznakowany wojskowy samochód Renault Trafic.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 48, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-48 z 48

Gość • Wtorek [29.10.2024, 20:19:51] • [IP: 176.221.125.***]

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:20:26] • [IP: 176.221.125.***] ale jakiego ty mu kretynie odszkodowania życzysz" Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu dla rowerów, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa kierującemu rowerem, hulajnogą elektryczną lub urządzeniem transportu osobistego oraz osobie poruszającej się przy użyciu urządzenia wspomagającego ruch, znajdującym się na przejeździe." - Art. 27 ust. 1 ustawy Prawo o ruchu drogowym Zwróćmy uwagę na ostatnie słowa przepisu: znajdującym się na przejeździe. Dlaczego są one tak istotne? Ponieważ nadają pierwszeństwo przejazdu rowerzyście, który już znajduje się na przejeździe. Wówczas kierowca samochodu ma obowiązek bezwzględnie ustąpić mu pierwszeństwa. A co w sytuacji, gdy rowerzysta dopiero zbliża się do przejazdu? Wówczas przepisy nie ustalają pierwszeństwa. Może ono wynikać z sygnalizacji świetlnej lub oznakowania. Jeśli tak nie jest, żaden z uczestników ruchu nie ma pierwszeństwa. / Kto pierwszy ten lepszy.

Gość • Poniedziałek [28.10.2024, 06:27:36] • [IP: 5.173.28.**]

Do Gość • Środa [23.10.2024, 12:57:32] • [IP: 176.221.125.***] ty nie bądź taki mądry bo jeszcze zaraz ciebie ktoś zlikwiduje

Gość • Poniedziałek [28.10.2024, 06:22:55] • [IP: 5.173.28.**]

Nie rozumiem po co tutaj jakieś ograniczniki umysłowe ciągle czepiają się rowerzystów weź ty chłopie jeden z drugim idź do lekarza i lecz się na głowę nie za każdym razem jest wina rowerzysty a rowerzysta nie może non stop kręcić głową dookoła bo jeszcze sam na coś wjedzie zastanówcie się ludzie

Gość • Niedziela [27.10.2024, 12:54:54] • [IP: 185.210.38.***]

Sprawczynią zdarzenia jest kierująca nieoznakowanym pojazdem SG.

Gość • Niedziela [27.10.2024, 09:47:47] • [IP: 188.92.253.**]

Zastanów się rowerzysto, czy warto. Przepisy przepisami a życie masz tylko jedno. Nie wszyscy kierowcy się zatrzymają, jest wiele innych sytuacji niż łamanie przepisów. Zejdź z roweru i go przeprowadź, to dla twojego dobra, nie siłuj się z samochodem, na pewno źle skończysz.

Gość • Piątek [25.10.2024, 12:27:30] • [IP: 176.221.125.***]

na drogę z Jednostki wyjechał inny kierowca tego BusaRowerzysta złamał przepisy Ruchu Drogowego

Gość • Piątek [25.10.2024, 11:15:39] • [IP: 176.221.125.***]

wina Rowerzysty po co chce wyprzedzić Auto gdzie mu się spieszy i to wjechał na jezdnię zamiast trzymać się Scieżki Rowerowej Ciekawe czy Policja wzieła od niego krew czy był trzeżwy bo nie dmuchał alkomatu

Gość • Czwartek [24.10.2024, 15:47:33] • [IP: 89.151.27.***]

Kierowca tego samochodu przed wypadkiem testował go na placu jednostki aż opony piszczały.Widziałem to i się doigrał.

Gość • Czwartek [24.10.2024, 13:21:19] • [IP: 31.0.53.**]

Wypadek się zdarzył czy wina kierowcy czy rowerzysty? Jedni będą oskarżać drugich. Pewne jest to że rowerzyści czują się jak święte K...y. nie patrzą, jadą nie włączają myślenia. Łatwiej i szybciej i zdrowiej jest zatrzymać rower rozejrzeć się. Kierowca jadący samochodem nie zatrzyma się już teraz, nawet jak jedzie powoli do tego dochodzi masa pojazdu. Wystarczy że odwróci się kierowca w drugą stronę spojrzeć czy coś nie jedzie a pieszy w tym czasie wejdzie, wjedzie z przeciwnej strony do tego dochodzi martwe pole (słupek w samochodzie zasłoni widok) i nie trzeba mocno stuknąć żeby rowerzysta przewrócił się a wiadomo z wiekiem kości słabsze i mamy uraz.

Gość • Czwartek [24.10.2024, 09:55:43] • [IP: 176.221.125.***]

Niech kierowcy aut przeprowadzaja auto przez przejscia dla pieszych, rowerzystow i skrzyzowania, bedzie 0 wypadkow.

Gość • Czwartek [24.10.2024, 07:33:50] • [IP: 185.210.36.**]

Niestety rowery wjeżdżają bardzo często rozpędzone na przejścia, wg mnie powinno być to zakazane bo jest bardzo niebezpieczne

Gość • Środa [23.10.2024, 22:47:12] • [IP: 146.75.162.**]

19:23 - to zależy, w przypadku tego przejazdu mają pierszeństwo. Masz rację, nie wszędzie, ale tu tak.

Gość • Środa [23.10.2024, 22:31:38] • [IP: 37.31.132.***]

, 23:44:25] • [IP: 78.30.64.**] Jadący rowerem MA OBOWIAZEK przeprowadzic rower przez ulice. Koniec i kropka.●●● co za brednie! Kodeks drogowy daje prawo rowerzystom na przejazd przejazdem rowerowym, nie na prowadzenie go. Prowadzić ma tylko przez pasy dla pieszych.

Gość • Środa [23.10.2024, 22:29:16] • [IP: 37.31.132.***]

18:21:10] • [IP: 5.173.156.**] Ja wiem! To...TY!

Gość • Środa [23.10.2024, 22:19:32] • [IP: 37.31.133.***]

Rowerem jechałem od szkolnej do grunwaldzkiej, to tym co złe myślą że rowerem jechałem od ul. Grunwaldzkiej

Gość • Środa [23.10.2024, 18:21:10] • [IP: 5.173.156.**]

Kto wie kto to??

Gość • Środa [23.10.2024, 14:53:41] • [IP: 5.173.156.**]

Bo na tym rondzie zawsze są jakieś wypadki. Wiadomo BMW

Gość • Środa [23.10.2024, 12:57:32] • [IP: 176.221.125.***]

Prezydent Miasta powinna Zlikwidować Ściezki Rowerowe na przejściach przez Jezdnię Rower trzeba Przeprowadzić

Gość • Środa [23.10.2024, 11:46:52] • [IP: 176.221.125.***]

na Kamerach wszystko widać

Gość • Środa [23.10.2024, 11:45:43] • [IP: 176.221.125.***]

Rower powinien posiadać OC no trzeba zapłacić za naprawę Auta ze Straży Granicznej

Gość • Środa [23.10.2024, 11:37:52] • [IP: 176.221.125.***]

Samochód nieoznakowany Straży Granicznej to Policja Graniczna Rada Miasta powinna podjąć Uchwałę że wŚwinoujsciu Likwiduja Przejazdy Rowerami przez Przejścia dla Pieszych w tedy Rower należy Przeprowadzic przez Pasy dla Pieszych

Gość • Środa [23.10.2024, 08:51:00] • [IP: 176.221.125.***]

Gość • Środa [23.10.2024, 07:24:23] • [IP: 46.231.59.**] Zajrzyj, bo pierwszenstwo maja osoby na sciezce rowerowej ponieważ jada wzdłuż drogi z pierwszenstwem, dodatkowo jadać ulica Gdynska do 11 listopada masz znak A-7 (ustap pierwszenstwa). Najzabawniejsze jest to, ze kierowcy samochodow krzycza cos o braku karty rowerowej a sami przepisow nie znaja mimo kursu i uprawnien (chyba z czipsow).

Gość • Środa [23.10.2024, 07:53:33] • [IP: 89.151.18.**]

Gość • Środa [23.10.2024, 07:24:23] • [IP: 46.231.59.**]

"Na tej ulicy kierowcy nigdy nie zwalniają chociaż rowerzyści mają pierwszeństwo!karać i jeszcze raz karać !" Radzę zajrzeć do kodeksu bo zabraknie miejsca na Karsiborskiej

Gość • Środa [23.10.2024, 07:24:20] • [IP: 46.112.4.**]

A co z tymi tablicami, kiedy to ruszy?

Gość • Środa [23.10.2024, 07:17:45] • [IP: 89.151.18.**]

A ROWERZYSTKA TO ROZUMU NIE MA JADAC ŚCIEŻKĄ ROWEROWĄ W TYM MIEJSCU NIE WIDAĆ CZY JEDZIE SAMOCHÓD, jADĄC ĄUTEM TEŻ MUSZĘ UWAżać bo rowerzysty nie widzę, muśleć ludzie, myśleć a wypadków będzie mniej

Gość • Środa [23.10.2024, 00:14:12] • [IP: 80.94.92.***]

Jestem kierowcą i również przemieszczam się rowerem. Nie ułatwiam życia innym kierowcom. Gdy używam roweru- doprowadzam do zatrzymywania się aut i dopiero przechodzę" trzymając" się roweru. Nie przepuszczam i nie kłaniam się za to, że mnie łaskawie przepuścili.

Gość prawy • Środa [23.10.2024, 00:07:09] • [IP: 37.109.166.*]

22.10.2024, 19:05:31 -normalny niekumaty debilek

Gość • Wtorek [22.10.2024, 23:44:25] • [IP: 78.30.64.**]

Jadący rowerem MA OBOWIAZEK przeprowadzic rower przez ulice. Koniec i kropka. Nie żaluje go, nic a nic, bo to głupek albo ułom jest, albo juz był

Gość • Wtorek [22.10.2024, 23:10:10] • [IP: 37.248.220.**]

Nie bronie kierowców aut.Ale rowerzysta powinien przeprowadzać przez pasy rower, a nie z niemiecką nadjeżdża, prosto.pod auto. Miałem kilka razy takie zdarzenia, że z nie nacka wjechał na pasy, nawet stuknął mnie jeden dzban w tylny błotnik.Nie spodziewał się że przyhamuje, bo była dziura.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 22:15:25] • [IP: 91.94.19.***]

Tylko badania psychotechniczne kierowców wyeliminują wypadki drogowe i niepotrzebne śmierci niewinnych ludzi. Karać ale ustawodawców nie kierowców, bo to oni decyduje o życiu innych ludzi.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 21:47:57] • [IP: 213.155.174.***]

Wina kierowcy.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 20:00:57] • [IP: 176.221.125.***]

Rowerzysta powinien Posiadać Kartę Rowerową albo Prawo Jazdy

Gość • Wtorek [22.10.2024, 19:46:10] • [IP: 185.210.36.**]

Kierowca z sg ledwo wyjechał z bazy i co bum !!

Gość • Wtorek [22.10.2024, 19:37:12] • [IP: 104.28.129.**]

Nie nieoznakowany wojskowy a nieoznakowany pojazd straży granicznej

Gość • Wtorek [22.10.2024, 19:23:24] • [IP: 89.151.21.***]

Drodzy kierowcy rowerów, gooowno macie nie pierwszeństwo przed przejazdem rowerowym! Na przejeździe owszem, macie pierwszeństwo ale przed nie macie! Pamiętaj jeden z drugim zanim znowu wjedziesz prosto pod pojazd bo" masz pierwszeństwo"

Gość • Wtorek [22.10.2024, 19:05:31] • [IP: 37.248.216.***]

Schodzić z rowerów i na piechotę przejść przez pasy.Ale po co?Pańska na rowerkach mają pierwszeństwo 😂😂😂.I co?Macie?? Chuja się znacie na przepisach.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 18:41:43] • [IP: 176.221.125.***]

Krzaki moze i ograniczaja widocznosc, ale kierowca przejechal 5-6 metrow z czlowiekiem na masce wiec wnioskowac mozna, ze nawet nie zwolnil przed przejsciem dla pieszych i przejazdem rowerowym. Brawa dla niego.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 18:39:15] • [IP: 37.8.215.***]

] • [IP: 94.254.239.gdzie masz pierwszeństwo?! w niebie? Karać rowerzystów skoro są uczestnikami ruchu a nie mają pojęcia o przepisach ruchu drogowego.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 18:27:13] • [IP: 94.254.239.*]

Na tej ulicy kierowcy nigdy nie zwalniają chociaż rowerzyści mają pierwszeństwo!karać i jeszcze raz karać !

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:55:34] • [IP: 37.248.173.***]

Naturalna selekcja trwa

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:50:40] • [IP: 77.111.247.**]

Gość • Wtorek [22.10.2024, 16:48:37] • [IP: 78.30.102.***] "A nie lepiej by było po nim przejechać? Wycofać się i znowu przejechać? Jego wina, sam sie o to prosił" - koło jest zawsze okrągłe, więc to co piszesz również spotka ciebie, ale czy ty to wytrzymasz ?. Sądząc po głupim wpisie, jesteś skończoną/m dzbanem i karma zawsze wraca ze zdwojoną siłą, tylko nikogo nie proś o pomoc, bo wrednym ludziom się nie pomaga. To chwasty, które muszą zniknąć. Co do wypadku, popieram wpis osoby z 17:20:26, bo pośpiech jest złym doradcą i zawsze należy myśleć podczas jazdy.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:36:06] • [IP: 172.225.188.**]

17:20 - krzaki jednak nie powinny utrudniać. Infrastruktura powinna wspierać bezpieczeństwo. Jesteśmy tylko ludźmi.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:34:51] • [IP: 98.97.16.***]

Wiekszosc skrzyzowan sciezek rowerowych z jezdnia w tym miescie to porazka. .. to niemal swiadome narazanie rowerzystow jak i kirowcow prze osoby, ktore plany ich wybudowania do realizacji.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:20:26] • [IP: 176.221.125.***]

Gość • Wtorek [22.10.2024, 16:55:16] • [IP: 89.151.21.**] To trzeba zwolnic i miec pewnosc, ze sie nikogo nie zabije. Kiepska widocznosc nie jest zadnym usprawiedliwieniem gdy sie kogos rozjechalo. Sam przejezdzam tam kilka razy w tygodniu i za kazdym razem prawie staje w miejscu przed wjechaniem na przejazd rowerowy. Rowerzyscie trzeba zyczyc szybkiego powrotu do zdrowia i solidnego odszkodowania od kretyna za kierownica.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 17:12:43] • [IP: 91.94.26.**]

Tam jest bardzo ograniczona widoczność dla kierowców a zwłaszcza dla małych aut.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 16:55:16] • [IP: 89.151.21.**]

Tam jest bardzo słaba widoczność przez rosnące krzaki na terenie szkoły. Jak rowerzysta jechał prędko to kierowca miał minimalne szanse aby go dostrzec.

Gość • Wtorek [22.10.2024, 16:48:37] • [IP: 78.30.102.***]

A nie lepiej by było po nim przejechać? Wycofać się i znowu przejechać? Jego wina, sam sie o to prosił

Oglądasz 1-48 z 48
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zmiana rozkładów jazdy od 04 listopada 2024 r. Uprzejmie informujemy, że od 04 listopada 2024 r. nastąpi zmiana rozkładów jazdy linii autobusowych: 1) linii 5, 5T, A i B; 2) rozkłady jazdy dostępne są na stronie: www.ka.swinoujscie.pl w zakładce ROZKŁADY JAZDY; 3) szczegółowych informacji udziela całodobowo dyspozytor Spółki pod numerami telefonów: 91 321 45 40 lub 797 403 504. Zachęcamy pasażerów o dokonywanie zakupu biletów: 1) z wykorzystaniem aplikacji GoPay, mPay; 2) poprzez kasowniki do płatności bezgotówkowych umieszczone w autobusach; 3) poprzez parkomaty/biletomaty 4) w wyznaczonych punktach sprzedaży biletów (kioskach). Wykaz punktów sprzedaży biletów dostępny jest na stronie: www.ka.swinoujscie.pl w zakładce PUNKTY SPRZEDAŻY BILETÓW ■