POGODA

Reklama


Wydarzenia

Kurier Szczeciński • Poniedziałek [09.02.2009, 09:44:17] • Świnoujście

Nie chcą gazoportu

Nie chcą gazoportu

www.terminal-stop.cba.pl (fot. internet )

Pojawiły się pierwsze głosy protestu z powodu budowy terminalu LNG w Świnoujściu. Na stronie internetowej www.terminal-stop.cba.pl mieszkańcy miasta podpisują się pod petycją do prezesa Rady Ministrów Donalda Tuska.

Dyskusja na temat terminalu LNG wśród mieszkańców Świnoujścia trwa od dawna. Choć podkreśla się znaczenie gazoportu dla kraju, oprócz zachwytów nad tą inwestycją, są także głosy niezadowolenia.

- Podpisałem się pod petycją przeciw gazoportowi, bo uważam, że zarówno lewobrzeże, jak i prawobrzeże powinno rozwijać się w kierunku turystycznym. Uważam, że z tej inwestycji będzie jednak więcej szkód, chociażby ekologicznych niż korzyści - mówi 29-letni Bartek, mieszkaniec Świnoujścia.

- Chcemy pracować i żyć w zielonym kurorcie i nie zgadzamy się, by nasze miasto zmieniło się w przemysłowe zagłębie - czytamy w tekście prezentowanym na wspomnianej stronie.

Zdaniem protestujących internautów ziemie, które miasto oddało pod budowę terminalu LNG powinny zapełnić się restauracjami i hotelami. Dalej - powinna rozciągać się tędy stylowa promenada łącząca prawobrzeże Świnoujścia z Międzyzdrojami.

Przypomnijmy, że decyzja o budowie terminalu LNG w tym miejscu zapadła za czasów rządów Jarosława Kaczyńskiego. Alternatywą był Gdańsk. Zdaniem zwolenników budowy terminalu LNG w Świnoujściu - decyzja była oparta na racjonalnych przesłankach. Przeciwnicy tej decyzji stwierdzają, że była „raczej polityczna”.

Władze Świnoujścia podczas każdej dyskusji na temat terminalu LNG mówią o korzyściach związanych z jego budową i mają nadzieję, że inwestycja zostanie jak najszybciej zrealizowana. Ich zdaniem świnoujska dzielnica Warszów na wyspie Wolin powinna rozwijać się w kierunku przemysłowym.

Polskie LNG zapewniało, że inwestycja nie wpłynie negatywnie na życie mieszkańców, a wręcz przeciwnie - że będą nowe miejsca pracy, pojawi się szansa na rozwój tej dzielnicy, także w kierunku turystyki, itd. Mieszkańcy przeciwni budowie terminalu LNG stwierdzają jednak, że zabierze on prace tysiącom ludzi żyjącym z turystyki. Obawiają się także niebezpieczeństw związanych z jego funkcjonowaniem. W Polskim LNG zapewniają jednak, że ta inwestycja jest przyjazna środowisku i bezpieczna.

Niestety, pomimo prób, nie udało nam się na razie skontaktować z twórcą wspomnianej strony internetowej.

Bartosz TURLEJSKI


komentarzy: 106, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-106 z 106

Gość • Wtorek [25.11.2014, 07:53:39] • [IP: 213.172.175.***]

Jesteście wszyscy baranami bez szkoły. Właśnie dlatego, ze dopiero teraz budują ten gazoport i podobne mu inwestycje, przez to, że jeszcze nie mamy elektrowni atomowej i wielu innych rzeczy jesteśmy gdzie jesteśmy - 100 lat za murzynami. Kocham przyrodę, nie wyrzucam śmieci do lasu ani rzeki, nie pale ich w piecu, nie zakopuję. Ale jesteście ignorantami jeśli myślicie, że akcje takie jak np. wyłączanie lampki" stanby" przy monitorze lub komputerze coś zmieni... Zapalając światło JEDEN RAZ na siku w nocy zużywacie więcej energii elektrycznej niż te diody w TV i monitorze. O środowisko trzeba dbać, ale bez popadania w skrajności. Pisanie" Stop CO2!" na kominie chłodni to czysty idiotyzm...

Gość • Czwartek [12.02.2009, 08:08:47] • [IP: 83.25.183.***]

Mam pomysł! Jeżeli protesty na tle ekologicznym to hipokryzja a ekolodzy to eko-terroryści, to wytnijmy wszystkie lasy wokół Świnoujścia łącznie z Wolińskim Parkiem Narodowym. Żubry do rzeźni! Drewno sprzedajmy niemcom albo skandynawom. Będziemy mieli dużo gotówki i wolnego miejsca. Oprócz gazoportu zbudujmy jeszcze paliwo-port, nowy większy terminal paku, filie zakładów azotowych w Policach, elektrownie węglową i ze dwie rafinerie. Zostanie jeszcze miejsce na duuuże wysypisko na które tirami przywozić będziemy śmieci z całych Niemiec i dalszego Beneluksu. Oczywiście za cenne dewizy. Zrobimy niezły biznes. A ile powstanie nowych miejsc pracy! Jednego z miejscowych wybitnych polityków (innych nie mamy!) zróbmy prezesem rady nadzorczej tego przedsięwzięcia. Cud gospodarczy w regionie zapewniony. Turyści na kolanach będą pielgrzymować aby to zobaczyć. Tak, precz z ekologią! Smierć eko-terrorystom! Szmal ponad wszystko!! Amen.

Gość • Środa [11.02.2009, 23:16:02] • [IP: 83.11.147.**]

Właśnie, między innymi dlatego, że świadomość ekologiczna jest na tak niskim poziomie, jest forsowany gazoport. Takie miejsce jak prawobrzeżna plaża, o której mówi się, że jest jedną z najpiękniejszych w kraju, jest dobrem narodowym i powinna być szczególnie chroniona. Tej ekologicznej świadomości niestety nie mają także niektórzy miejscy urzędnicy. Na stronach www.swinoujście.pl miasto jest reklamowane jako atrakcyjny turystyczny raj, ale tylko jego lewobrzeżna strona, tylko jego lewobrzeżna plaża. Proszę obejrzeć umieszczone tam zdjęcia. Dlaczego tak jest? Ponieważ prawobrzeżna dla tych ludzi już nie istnieje. Przeznaczyli ją na gazoport. Oni w większości tu na Warszowie nie mieszkają. Tą dzielnicę traktują jak miejsce gdzie można tylko wywozić śmieci i umiejscawiać brudne inwestycje. I to jest hipokryzja!

Gość • Środa [11.02.2009, 21:59:10] • [IP: 83.21.37.***]

Uważam, że ta cała zadyma nie ma sensu. Wystarczy wejść obojętnie do którego lasu, w okolicy Świnoujścia. By zobaczyć jak mieszkańcy naszego miasta, ekologicznie się zachowują. Gdzie biwakowali tam śmieci całe kupy zostawiają. Tak więc zastawianie się ekologią nie ma sensu. Nie wspominam o chodnikach w centrum miasta pełnych psich odchodów. Ten port LNG będzie bardziej ekologiczny od wielu mieszkańców naszego pięknego grodu. A takie protesty to czysta hipokryzja

Gość • Środa [11.02.2009, 21:46:50] • [IP: 92.42.118.***]

R O Z S T R Z E L A Ć :D

Gość • Środa [11.02.2009, 14:30:23] • [IP: 83.11.134.***]

Proponuję mieszkańcom Warszowa i całego prawobrzeża rozważyć inicjatywę odłączenia się od lewobrzeżnego Świnoujścia, tak jak to lata temu zrobiło Międzyzdroje. Wtedy może nasi włodarze przestaną zaśmiecać tą dzielnicę gazoportem i podobnymi przedsięwzięciami oraz skończą się pomysły z eksportem meneli na ul. Modrzejewską.

Gość • Środa [11.02.2009, 13:39:33] • [IP: 192.168.100.**]

pozdrawiam Gościa z 9.02.2009 r. z godz. 16.58. Piekna wizja dla Świnoujścia centrum i dla dzielnicy Warszów. mam nadzieje, ze takich internautów jest wiecej :)

Gość • Środa [11.02.2009, 11:54:38] • [IP: 83.170.97.***]

I tu też ten sam Pan!! Nie - całe towrzystwo- te same trzy IP co na" bieżacym wątku"! Pełen podziw dla Panów- 24 h za za za za za za. . A może to jedna osoba z trzech komputerów? KOLO z 8:36 -Czytać nie umiesz? - pisze jak byk na www: Społecznej Inicjatywy Na Rzecz Zablokowania Budowy Terminalu LNG w Świnoujściu! A ZE STRoNY JASNO WYNIKA ŻE NIE CHODZI O PROMOWWANIE KOLEJNEJ KANDYDATKI AN RADA CZY PREZYDENTA A IDEE... A JAK BRAKUJE CI NAZWISK WEJDZ NA NASZA KLASE - TAM MAZ ICH 700.. narazie.. kolo z 16:58- CIEKAWE MASZ MARZENIA- a co na to psychiatra i seksuolog?

Gość • Środa [11.02.2009, 08:36:02] • [IP: 80.245.186.**]

wchodzę na tą stronę, nie wiem kto to napisał, kto jest w tej organizacji? komu ja mam tam wierzyć? krasnoludkom? weźcie ludzie zajmijcie się czymś poważnym a nie bojkotami. możnaby pomysleć że to bojkot Gdynii bo ta przecież też miała mieć gazoport...

Waluszewski • Wtorek [10.02.2009, 22:39:18] • [IP: 92.42.114.**]

jestem za gazoportem. Precz z ciemnogrodem i wieśniactwem! Gazowce zatruwające wode?!? co za bzdury! niby przez nieszczelność? A może hotele w pobliżu portu handlowego chcecie budować i niech goście słuchają wyładunku węgla na wywrotnicy... juz to widze...

Gość • Wtorek [10.02.2009, 16:58:09] • [IP: 80.54.123.***]

TYCH CO SO PRZECIWNI WYSLAC DO PAKISTANU R AZEM Z SLONCEM PERU JAJA CHUSTAC WIELBLODOM TAM NIE MA GAZOPORTU

Gość • Wtorek [10.02.2009, 16:54:32] • [IP: 62.212.91.**]

HURAAAAAAAAAAAAAAAA!

Gość • Wtorek [10.02.2009, 16:53:25] • [IP: 77.243.235.***]

Podali na TVN24- Pawlak za terminalem w Gdańsku!

Gość • Wtorek [10.02.2009, 16:51:00] • [IP: 77.243.235.***]

Ja widziałem i mówię- STOP TERMINALOWI w Świoujściu!

Gość • Wtorek [10.02.2009, 16:41:13] • [IP: 92.42.117.***]

Budowac nie czekac, szkoda czasu

Gość • Wtorek [10.02.2009, 16:29:39] • [IP: 80.245.186.**]

Gość • Wtorek [10.02.2009, 11:43] • [IP: 83.11.133.**] a czy ty do cholery kiedykolwiek widziales na zywe oczy terminal gazowy ?

Gość • Wtorek [10.02.2009, 14:48:25] • [IP: 83.21.155.***]

WŁAŚNIE SPECJALISTÓW A NIE BEZROBOTNYCH MASZ RACJĘ!!A JA BĘDĘ PROTESTOWAĆ W KAŻDEJ DOZWOLONEJ PRAWEJ FORMIE I NIKT MI TGO NIE ZABRONI, CHYBA ŻE BLIŻA SIĘ JEDEN Z DYKTATORÓW NASZYCH WSCHODNICH SĄSIADÓW

Gość • Wtorek [10.02.2009, 14:37:07] • [IP: 80.54.123.***]

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 20:06] • [IP: 80.245.184.***] ludzie nie zdajecie sobie sprawy jaka to szansa dla naszych bezrobotnych W gazoporcie będzie około 40-50 miejsc pracy dla specjalistów... Niewiem gdzie w tym widzicie jakieś miejsca pracy...

Gość • Wtorek [10.02.2009, 14:29:14] • [IP: 80.54.123.***]

Jestem za

terminalowa bajka • Wtorek [10.02.2009, 14:14:57] • [IP: 92.42.118.**]

terminla bajka • Wtorek [10.02.2009, 10:04] • [IP: 213.251.189.***] MACIE TYSIACE MIEJC PRACY- info ze strony oficjalnej:" Przy budowie terminala LNG wykonawca zatrudni kilkaset osób, a w trakcie jego eksploatacji spółka PLNG zapewni pracę dla kilkudziesięciu specjalistów. Dla osób zatrudnianych przez Polskie LNG przewiduje się szkolenia i staże w już działających na świecie terminalach." zanim coś skomentujecie- przeczytajcie co napisali inni

Gość • Wtorek [10.02.2009, 14:13:18] • [IP: 80.245.183.***]

a gdzie bedzxiemy pracowac gazoport to dlanas jedyna szansa na narmalne zycie w miescie o ktorym zapomnial nawet bog

Gość • Wtorek [10.02.2009, 14:05:02] • [IP: 62.21.11.***]

Jak to zablokowano, skoro działa? A ja jestem ZA gazoportem w Ś-ciu :)

Gość • Wtorek [10.02.2009, 13:39:43] • [IP: 83.11.133.**]

Właśnie zablokowano stronę (www.terminal-stop.cba.pl) na której można było poprzeć inicjatywę przeciwko budowie gazoportu! Oto" polska demokracja"!

Gość • Wtorek [10.02.2009, 12:42:59] • [IP: 192.168.100.**]

nie budujcie nam gazoportu bo nie bedziemy juz SKANSENEM a wode zatrują nam działkowcy wy juz nie musicie

Gość • Wtorek [10.02.2009, 12:14:45] • [IP: 80.245.183.***]

tak chcemy gazoport w swinoujsciu

Gość • Wtorek [10.02.2009, 11:43:01] • [IP: 83.11.133.**]

Ludzie którzy chcecie gazoportu w Świnoujściu! Czy nie widzicie jak wygląda latarnia morska w otoczeniu zbiorników na tzw."pak"? Jeżeli to nie wystarczy, jedzcie do Antwerpii lub Rotterdamu i na własne oczy zobaczcie krajobraz przemysłowy z terminalami w tle. Nie dajmy się nabrać na obiecanki miejsc pracy! To obiecują panowie ze Szczecina i warszawki oraz miejscowi" politycy", którzy czują szmal. Terminal będzie obsługiwany przez kilkunastu specjalistów spoza Świnoujścia, którzy zatrudnią kilku miejscowych ochroniarzy i sprzątaczy. W zamian otrzymamy zniszczone środowisko. Tym którzy tęsknią za wielkim przemysłowym miastem polecam zamieszkanie w portowej dzielnicy Szczecina lub w którymś z miast Śląska życząc zdrowia i dużo świeżego powietrza.

Gość • Wtorek [10.02.2009, 11:26:24] • [IP: 192.168.100.***]

Zadymę zrobili chyba ci co mają pensjonaty.A ja uważam, że oprócz miejsc pracy, oprócz tego, że Świnoujście będzie najważniejszym portem, to terminal może tez być swoistego rodzaju atrakcja turystyczną

terminla bajka • Wtorek [10.02.2009, 10:04:38] • [IP: 213.251.189.***]

MACIE TYSIACE MIEJC PRACY- info ze strony oficjalnej:" Przy budowie terminala LNG wykonawca zatrudni kilkaset osób, a w trakcie jego eksploatacji spółka PLNG zapewni pracę dla kilkudziesięciu specjalistów. Dla osób zatrudnianych przez Polskie LNG przewiduje się szkolenia i staże w już działających na świecie terminalach."

Yasql • Wtorek [10.02.2009, 09:33:19] • [IP: 80.245.186.**]

jestescie nastawieni na ta turystyke do tego stopnia ze zaczyna to przypominac nudny ahlbeck mimo ze mamy port i historie zwiazana z morzem czemu wiekszosc ludzi w tym miescie jest w stanie pomylic poglebiarke z tonacym statkiem i nie ma pojecia jak sie nazywa zolty slupek na nabrzezu?!! czemu nie ma prawdziwych tawern gdzie sie co tydzien spiewaja szanty ? !! czemu zamiast zakladac debilne inicjatywy blokujace aby tylko pokrzyczec nie zalozycie towarzystwa przywrucenia morkich tradycji w swinoujsciu jesli zalezy wam na turystach ??

Gość • Wtorek [10.02.2009, 09:28:28] • [IP: 195.117.222.*]

STARE ludowe przyslowie mowilo-puscic chlopa do biura -to atrament wypije- w nowym wydaniu moze to brzmiec kazdy matol dla rozgłosu-narysuje ość flądry-i już mysli -ale jestem madry

Gość • Wtorek [10.02.2009, 09:23:31] • [IP: 80.245.186.**]

pracy wokol tego gazoportu znalazlo by sie wiecej niz tylko kilka etetow dla straznikow, np. sztab inspektorow wszelkiego rodzaju nadzoru w tym i ekologicznego lokalna jednostka strazy pozarnej, tendery dla zalog (mowia rybacy ze nie maja pracy) radiowy dostep do internetu dla zalog statkow to tez dodatkowe zrodlo dochodu do cholery ludzie to JEST PORTOWE MIASTO

Yasql • Wtorek [10.02.2009, 09:13:24] • [IP: 80.245.186.**]

aha i jak sie ma zanieczyszczenie wody do tankowcow lng ? czy jest wieksze niz w przypadku adlerow? Ciekawi mnie jaki inteligent projektowal ta naklejke. .. drogi inicjatorze zadymy wiem ze chodzi ci ogolnie o ochrone zielonych terenow ale temu miastu potrzebne sa kazde miejsca pracy chocby bylo ich nawet nie wiele i mialo by to wybuchnac ja mam to w Kloace jak fantazyjnie to nazwales-as mozna wszystko pogodzic tylko slepi lub szukajacy rozglosu nie widza mozliwosci...

Gość • Wtorek [10.02.2009, 07:39:30] • [IP: 92.42.113.**]

do Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 21:46] • [IP: 93.94.188.***] a paszoł ty won nikt tu płakać nie będzie po tobie jedz do angli najlepiej ha ha ha

Gość • Wtorek [10.02.2009, 07:37:03] • [IP: 92.42.113.**]

do Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 21:39] • [IP: 83.31.178.**] kilkanaście osób wybuduje gazoport? zastanów się co mówisz

Gość • Wtorek [10.02.2009, 06:57:32] • [IP: 92.42.114.**]

Ja się z chęcią podpisze ZA budową gazoportu

Gość • Wtorek [10.02.2009, 06:47:46] • [IP: 80.54.123.***]

GAZOPORT MUSI POWSTAC, NIE GADAJCIE GLUPOT, TO NAJWIEKSZA SZANSA DLA MIASTA OD LAT!

Gość • Wtorek [10.02.2009, 00:25:07] • [IP: 62.21.11.***]

Jestem za gazoportem :P

Gość • Wtorek [10.02.2009, 00:12:08] • [IP: 195.117.222.**]

do: stop • Poniedziałek [09.02.2009, 19:44] • [IP: 89.149.244.***] Ty a co to są metanowce??

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 23:15:09] • [IP: 88.156.232.***]

Szerokiej drogi życzę i niezapomnianych wrażeń! W DROGĘ! SZKODA CZASU NA ZAMIARY!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 21:46:17] • [IP: 93.94.188.***]

Mam zamiar się wyprowadzić ze Świnoujścia - i jak dotąd wszystko wskazuje -że mam rację !! zostawię WAM to Wasze małe bagienko !! 2 Polaków 3 opinie !!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 21:39:11] • [IP: 83.31.178.**]

Przestańcie pieprzyć o pracy w gazoporcie tam będzie pracowało tylko kilkanaście osób i to tylko połowa ze Świnoujścia. Tam po prostu nie ma dużej załogi.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 21:15:10] • [IP: 92.42.113.**]

Będzie praca dla ludzi a kurort to tylko kłopoty i żaden pożytek dla mieszkańców

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 21:12:24] • [IP: 80.245.186.**]

banda nawiedzonych ekologow przeciw elektrownia wiatrowym potraficie protestowac

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 21:03:05] • [IP: 83.21.141.***]

Młodzi uciekają z innych powodów, uczelnie inne życie na innym poziomie, niestety nie możemy z tym potencjałem porównywać się z Trójmiastem Poznaniem czy nawet Szczecinem, niestety!!Jednak cześć tych ludzi wraca i ze Świnoujściem chcą wiązać swoje losy!!GAZOPORT NIE SPOWODUJE, ŻE NAGLE MŁODZI POWRÓCĄ DO ŚWINOUJŚCIA!!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 20:59:52] • [IP: 83.21.141.***]

Człowieku IP.83.11.135 co Ty za bzdury piszesz, o jakiejś pracy, brednie i tyle!!wiesz kto tam będzie [pracował, paru magazynierów, tych co obsługują, a przede wszystkim konserwatorzy ds zieleni i ciecie z ochrony!!Tam wszystko będzie (mam nadzieję, że jednak nie) zautomatyzowane!!Niemcy żyją z turystyki i mają się dobrze, to po co tutaj budować ten gazoport!!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 20:35:10] • [IP: 217.97.199.*]

zakazać jazdy samochodem na wyspie, tylko konno!!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 20:32:41] • [IP: 83.11.135.**]

Świnoujście długo nie pozyje z samej turystyki-nie ukrywajmy, ze miasto ma godziny szczytu w czasie letnim (czyt, sezon). W hotelach i nowo wybudowanych krortach jest coraz mniej wczasowiczów. Chyba, ze przezyjemy na zielonych szkołach i koloniach. Gazoport-owszem, jest to wielka szansa dla ludzi bez pracy, ale rzad powinien zastanowic sie, czy nie spowodujemy jakiejs katastrofy ekologicznej na terenie zach-pom.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 20:12:00] • [IP: 92.42.118.**]

na pewmo dla czrech cieci...

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 20:06:47] • [IP: 80.245.184.***]

ludzie nie zdajecie sobie sprawy jaka to szansa dla naszych bezrobotnych

stop • Poniedziałek [09.02.2009, 19:44:14] • [IP: 89.149.244.***]

Na szczęscie i tak to gówno nie powstanie. Nie ma na to pieniędzy, nie ma kontraktu na gaz, nie ma metanowców! Nic nie ma!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 19:23:48] • [IP: 77.253.126.***]

gazoport najlepiej ulokowac w porcie polnocnym w gdansku, bo tam jest cala infrastruktura i swietna komunikacja z calym krajem... w dobie kryzysu tak bedzie najoszczedniej... i nie ma co lamentowac...

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 18:46:56] • [IP: 93.94.186.***]

oszołomów nigdzie nie brakuje, kondolencje dla zaściankowców

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 18:33:49] • [IP: 83.31.187.***]

Posadżmy więcej drzewek, wejdżmy na nie i żywmy się listkami z nich. Ludzie, nie cofajmy się, tylko. ...DO PRZODU!!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 17:32:20] • [IP: 92.42.117.***]

ZAORAĆ ŚWINOUJŚCIE i będzie zdrowo i ZIELONO.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 17:31:17] • [IP: 80.245.181.***]

ja uwazam ze gazoport to wielka szansa dla miasta jak i regionu nie badzmy miastem smierci gdzie wiekszosc ludzi mlodych ucieka

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 17:03:45] • [IP: 88.156.234.**]

I tak będzie.:))

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:59:25] • [IP: 217.97.199.**]

NIE TERMINALOWI LNG W NASZYM MIEŚCIE !

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:58:23] • [IP: 217.97.199.*]

ja i moja rodzina, przyjaciele i znajomi, sąsiedzi będą w następnych wyborach głosować na tych i na te partie, które nie wyrażą zgody na budowę gazoportu na naszej zielonej wyspie..ta wyspa ma się rozwijać ale dla turystow mają [powstawac tanie pensjonaty dla zwykłych ludzi, restauracyjki, infrastruktura, dla ludzi uprawiajacych sport dla zdrowia, , dwa mola ze sobą polączone, szlaki żeglarskie..itd...itd!!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:38:21] • [IP: 88.156.234.**]

A może ktoś zrobi konto na n-k za gazoportem.:)))A może sam je zrobię.:)

popieram pajace! • Poniedziałek [09.02.2009, 16:33:43] • [IP: 77.243.235.***]

Jezeli to pajace przyklejaja te plakaty i sa przeciw LNG to popieram pajace! I deklaruje, że jeżeli sie protest się uda osobiście pójdę czyścić te plakaty! Co do naszej klasy- młodzież tez ma prawo głosu... ja osobiscie nigdy bym nie przypuszczał, że w naszym mieście jest aż tak dużo rozsądnych i mądrych ludzi.. jak narazie ponad 600!! Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich- dla tych za i dla tych przeciw!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:19:29] • [IP: 88.156.234.**]

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:10] • [IP: 80.245.182.***]A ty idź kopać rowy w Tele 2.:)) Nie brakuje bo zwykłych popychadeł do pracy na statku jest pełno a za to na oficerskich stanowiskach ludzi brakuje.:)

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:16:40] • [IP: 93.94.184.***]

wszedzie to przyklejaja nawet po klatkach pajace

ZA GAZOPORTEM • Poniedziałek [09.02.2009, 16:15:31] • [IP: 88.156.234.**]

Te zaproszenia na n-k są śmieszne zapraszacie osoby nie pełno letnie i myślicie że ich głos się liczy.:)To świadczy o waszej nie kompetencji i pokazuje kto prowadzi ten protest. !!JESTEM ZA GAZOPORTEM!! !!JESTEM ZA GAZOPORTEM!! !!JESTEM ZA GAZOPORTEM!! !!JESTEM ZA GAZOPORTEM!!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:13:16] • [IP: 80.54.123.**]

jestem za gazoportem pod warunkiem że PGNiG zobowiąże się do konkretnego, strategicznego, wieloletniego sponsoringu mojej ukochanej Floty :)

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:10:20] • [IP: 80.245.182.***]

Jeśli szukasz pracy- idź na budowę do dewelopera. W gazoporcie- miejscu o najwyższym stopniu niebezpieczeństwa będzie pracowało kilkanaście osóbo bardzo wysokich kwalifikacjach i doświadczeniu. U nas w Polsce takich nie ma. Świnoujścianie- w liczbie 4- będą zatrudniani do koszenia trawy. Ależ sukces. Jeśli chodzi o pracę dla MARYNARZY, TO TEJ AKURAT W OBECNYCH CZASACH NIE BRAKUJE. No chyba, że ktoś ma dwie lewe ręce lub jest uzależniony. To faktycznie ma problem, ale i tak pijaka na gazowiec nie przyjmą. A tak przy okazji. Zbiornikowce LNG są w gestii dostawcy a nie odbiorcy gazu.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 16:09:25] • [IP: 217.97.193.**]

Na naszej klasie to ludzie przyjmuja te zaproszenie zeby miec wiecej znajomych hehe i taka jest prawda. Cos w stylu myszka miki i kaczor donald.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 15:27:38] • [IP: 84.243.224.**]

Podstawowe pytanie brzmi- co z tego będzie miało miasto. Według mnie - nic! Co będie mial Warszów- według mnei nic. Panowie, którzy negocjowali umowę zamist wyciagnąc od PGNIG max zadowolili się obiecankami cacankami i balonikami dla mieszkańców. Na cały świecie są rekompensaty... Na całym świecie, tylko nie w Świnoujściu.. DLATEGO JESTEM PRZECIW!!

Hania • Poniedziałek [09.02.2009, 15:24:20] • [IP: 92.42.118.**]

przeciw! wpisując się na profil, podpisujmy protest!!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 15:22:51] • [IP: 195.117.222.*]

Jedno jest pewne -trzeba podpisac umowę tak" by wilk był syty i owca cała" DLACZEGO??podpisana została umowa kiedyś na odbiór ścieków od naszego zachodniego sąsiada i co?zrobili nas w" karola"popytajcie pracowników oczyszczlni to wam powiedzą! Wiekszość komentujących nie była po stronie Warszowa i nawet nie orientuje się gdzie te zbiorniki mają stanąć. Są tam same bagna. A osoba pracująca piórem zawsze będzie szukała tematów konfliktowych, z czegoś trzeba żyć.Płacą przecież za linijki lub coś podobnego-w końcu to druga władza(nieformalna)Pieniaczy nie brakuje i jak to w życiu" nikt się jeszcze taki nie narodził co jeden drugiemu by dogodził" a nazywanie kogoś idiotą co ma swoje zdanie jest tak samo adekwatne co napisał ten komentarz tylko będąc złośliwym postawimy jeszcze do potęgi i tak możemy sobie wymyślać do u... ś...!! i oto właśnie chodzi gryzipiórkom a większość daje się podpuszczać LUDZIE wyluzujcie wezcie dzieci, psa żonę, narzeczoną(ego)na spacer może być i chomik słońce świeci"łapcie"witam"D"

wrm • Poniedziałek [09.02.2009, 15:21:48] • [IP: 77.243.235.***]

Nie piszczcie taki bzdur- duża czesc pracowników Urzędu tez jest przeciw! Wydział Rozwoju (NO..W 2/3) PRZECIW!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 15:15:56] • [IP: 212.48.121.**]

NIE DLA TERMINALA

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 15:15:17] • [IP: 85.17.199.**]

Skoro tak komentują urzendicy-- JESTESMY PRZECIW. protest podpisany, jestesy juz na naszej-klasie

PRZECIW • Poniedziałek [09.02.2009, 15:13:58] • [IP: 85.17.145.*]

jestem zdecydowanie przeciw- z cala rodzina!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 15:10:53] • [IP: 80.245.185.***]

za

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 15:03:35] • [IP: 217.97.193.***]

jestem za

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 14:53:50] • [IP: 80.245.190.**]

jestem za budowa gazoportu:D

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 14:36:53] • [IP: 80.245.183.***]

ja tez jestem za gazoportem

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 14:28:39] • [IP: 88.156.234.**]

Ja jestem za gazoportem>:))Praca dla marynarzy i nie tylko.:)

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 13:42:05] • [IP: 93.94.188.**]

Swego czasu częśto jezdzilem do Gdańska do rodziny i tam niestety bardzo często nie można się kąpać-woda w morzu wygląda jak" kipiąca popsuta zupa"Ci, którzy chcą poplażować jeżdżą parę kilometrów od Portu.Nie wiem jak jest teraz...

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 13:36:42] • [IP: 80.245.188.***]

Trzeba być rzadkim idiotą żeby traktować gazoport jako atrakcję, miasto wyłącznie traci na tej inwestycji : tereny, przyrodę, spokój oraz potencjalnych inwestorów którzy nie będą chcieli budować hoteli z widokiem na zbiorniki gazu. A miejsca pracy ? kilkuosobowa obsada specjalistów spoza miasta i czterech cieciów ze Świnoujścia.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 13:34:14] • [IP: 79.190.202.***]

aż dziwne, że nasi włodarze dali się podpićić PISowi... CO do tekstów poznaniaka - to jest żenujący i tylko tyle

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 13:29:16] • [IP: 62.69.194.**]

Gazoport w Gdańsku to było rozwiąznie najbardziej ekonomiczne i racjonalne. Decyzję o budowie w Świnoujściu była jak najbardziej polityczna i nie biorąca pod uwagę względów gospodarczych i ekonomicznych. Ówczesny rząd PiSowski chciał tylko zemścić sie na Gdańsku bo to matecznik PO.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 13:23:12] • [IP: 92.42.118.**]

Do Poznaniaka z sieci Fornet, pierwsze pietro w budynku Urzędu Miejskiego : Poniedziałek [09.02.2009, 12:42] • [IP: 87.96.111.***] To się szanowny komentujący kulturą wykazał- chyba zazdrości, że Pan Bartosz ma co tramosić, w przeciwieństwie do komentującego.. Pogratulować! Co do atrakcji- będzie o atrakcja niewątpliwie dobrze widoczna- nawet z niemieckich kurotów! Zbiorniki mają mieć nawet 80 metrów wysokości. Zamiast gazoportu, ERISOWĄ - która sama mówiła że jej się ta inwestycja nie podoba, park wody i wszytsko co tylko moze wydłużyć sezon! Co do ruskich- buwać LNG w Gdańsku- szybciej, taniej i bezpieczniej!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 13:20:54] • [IP: 80.245.183.***]

JA też się podpisałem i jestem z tego dumny. Świnoujście to miasto turystyczne.

Poznaniak • Poniedziałek [09.02.2009, 12:42:39] • [IP: 87.96.111.***]

29 letni Bartek...expert...od *, bo cóż innego Owy nasz Bartosz może robić skoro pisze takie rzeczy, czy każda inicjatywa, która ma na celu" wyeksponowanie" Miasta w którym żyłem ponad 20 lat musi się spotykać z ostra krytyką, zakazami itd..SPA. .nie. .gazaport nie..tak nie można!miasto nie będzie wiecznie żyć z niemców i turystów.Jakie zagrożenia, ochrona środowiska??Ekolodzy chcą pieniędzy, po to to wszystko robią, protestują przecież to jest najwiekszy obecnie biznes...zabawa w Ekologię!!NIech budują i to jak najszybciej, bo jak znów ruscy kurek zakręcą..ich na to stać...my pozdychamy myle sie? Przeciez owy gazoport tez moze byc atrakcja turystyczną, nie można patrzeć na taką sparwę z 1 punktu widzenia...

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 12:23:01] • [IP: 79.190.202.***]

LNG na księżyc • Poniedziałek [09.02.2009, 12:16] • [IP: 85.128.220.*] BRAWO Odpowiem skąd w nich tyle jadu - bo to częśc urzędników i sprawujacych władzę oraz radnych podległych prezydentowi!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 12:18:08] • [IP: 193.227.116.***]

Jacy pseudoekolodzy Szanowni Przedmówcy! Ja nie jestem ekologiem! Jestem przeciw temu gównie!

LNG na księżyc • Poniedziałek [09.02.2009, 12:16:26] • [IP: 85.128.220.*]

skąd w zwolennikach teminalu tyle nienawiści do drugiego człowieka?. . jak czytam te komentarze, to mam wrażenie, ze gdyby tylko mogli to wszytskich swoich oponentów najchętniej by ukatrupil! LUDZIE- KAŻDY Z NAS MA PRAWO DO SWOJEGO ZDANIA I TO NEI POWÓD BY GO LŻYĆ!

Odratrans • Poniedziałek [09.02.2009, 12:13:25] • [IP: 213.251.189.***]

Terminal i port zewnętrzny- bo to drugi wielki problem- to zagrożenia dla turystyki i miasta. Nie przeszkadzają mi duże statki i promy i nikt tytaj przeciez nie protestuej przeciwko portowi i terminalowi promowemu! Natura jest największą atrakcją miasta. Budowa jest na szczęście jeszcze nie przesądzona- budżet tego nei udźwignie, Unia nie da złotówki- bo to Natura 2000, a w Gdańsku wybudują trzy razy szybciej za trzy razy mnie pinędzy.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 12:09:48] • [IP: 80.54.123.***]

NIESTETY ZAWSZE ZNAJDZIE SIĘ GRUPKA ZNUDZONYCH ŻYCIEM SMĘTNYCH LUDZIKÓW, KTÓRZY BĘDĄ ROBIĆ KUPĘ SZUMU WOKÓŁ CZEGOKOLWIEK ABY TO TYLKO ZAJĘŁO TROCHĘ CZASU. NIE WAŻNE CZY TAK UWAŻAM CZY NIE!! NA SZCZĘŚCIE BUDOWA TERMINALU JEST JUŻ PRZESĄDZONA!! TYLKO KIEDY...?? OBY JAK NAJSZYBCIEJ!!

DSW • Poniedziałek [09.02.2009, 12:03:23] • [IP: 89.174.100.**]

Warszów jest przemysłowy niezależnie od tego czy terminal będzie, czy też nie. A jak będzie, to miasto tylko zyska. Plażowo to naturalnym rozwojem jest kierunek do Niemiec, bo w kierunku do Międzyzdrojów my naturalną przeszkodę, czyli Świnę. Nic nie przeszkadza, aby za gazoportem powstał deptak w stronę Międzyzdrojów i plaża nr 2

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 12:00:15] • [IP: 195.117.222.*]

Do gościa IP79.190.202 to co ?Lepiej lornetką podglądać PANIE NA PLAŻY niż duże statki na to wychodzi z twojego komentarza.Jesteś nie reformowalny jeżeli uważasz, ze oglądanie statków to nie atrakcja i strach pomyśleć, że może piastujesz jakieś odpowiedzialne stanowisko odpowiadające za promocję naszego miasta?!/!Widziałeś ile ludzi oglądało żaglowce i tak sam chcą oglądać statki!!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 11:33:31] • [IP: 192.168.100.***]

Ciekawe kto znowu robi zadymę? Czyżby znowu tabloidy nie miały o czym pisać

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 11:27:33] • [IP: 79.190.202.***]

Atrakcja - gazowce?? Co za ludzie w tym mieście żyją. Totalna zaściankowośc i myśli rodem z PRL! Jaska praca? Może dla 20 fachowców, wykwalifikowanych. I kilku fachórów z Warszowa przy budowie. I koniec.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 11:25:01] • [IP: 195.117.222.*]

Oj pseudo ekolodzy-wszystko wam przeszkadza tylko ciekawe co robicie ze swoimi odchodami jak siedzicie na drzewach>ZASRANE KRZAKI I OKOLICZNE TERENY tyle po was zostaje-kupa smrodu i krzyku.Wszystko mozna zrobić byle z głową.Myslicie że ludzie nie przyjadą!Przyjadą tylko dajcie im szansę!A duże statki to także atrakcja Świnoujścia.Jesteśmy jedynym miastem gdzie statki są na wyciągnięcie ręki.I to jest tak że atrakcją Ś-cia.Tylko co ci tutaj mieszkają to dla nich niby jest to uciążliwe bo prom stoi 2minuty na kanale i już w krzyk.Turyści przyjeżdżający z Polski i innych krajów sa zachwyceni tylko tubylcom sie wydaje, z jest zle a nie jest!Naprawde brakuje tylko mola i na tym powinna się skupić uwaga wszystkich.Pozdrawiam zadowolonych i nie zadowolonych

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 11:16:31] • [IP: 80.245.186.***]

* sa ! to jedyna nadzieja dla swinoujscia =] Miejsca pracy itp no ale to na marginesie a co do NK Ludzie to dodaja zeby miec wiecej znajomych a nie dla protestu !! Oszolomy

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 11:11:52] • [IP: 79.190.202.***]

"zwykli" - czyli niemyslący? nie obrażaj mieszkańców, skoro sam jesteś niezbyt rozgarnięty

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 11:06:14] • [IP: 80.54.123.**]

zwykli mieszkańcy chcą rozwoju miasta, z gazoportem włącznie

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 10:36:03] • [IP: 213.251.189.***]

W końcu ktos odważny powiediaał głośno, co o tej inwestycji myślą zwykli ludzie- mieszkańcy. Oj Panowie radni- szczególnie Ci z Warszowa- przyjdzą wybory... Ja już jestem w klubie, na naszej klasie! Gazoport NIE!

referendum? • Poniedziałek [09.02.2009, 10:33:20] • [IP: 89.248.166.***]

nasza-klasa.pl/profile/23047794 zobaczcie ilu mieszkanców nie chce tej inwestycji... a profil istnieje jeden dzień!

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 10:29:07] • [IP: 88.156.234.***]

Lepiej niech reaktywuja PPDiUR ODRA !!.A najlepsza wypowiedz byla w TVS, odnosnie planow budowy wielkiego portu rybackiego na piachach za stocznia. Inwestycja kosztowalaby setki milionow, a tuz obok sa wielkie baseny dawnej ODRY.Za ile pieniedzy je sprzedano ??Tam moglby byc port rybacki.Kto sprzedaje za grosze, a potem buduje cos podobnego za grube miliony ?? Wypowiadal sie Pan Szczodry. . Upadek rybolowstwa pohamowal zapedy. Czy autorami sprzedazy basenow odrowskich i budowy bazy rybackiej sa obecne wladze ??.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 10:25:44] • [IP: 80.245.188.***]

Protest jest słuszny, gazoport nie oznacza wzrostu zatrudnienia a wywoła spadek wartości gruntów i samej plaży jest także sprzeczny z uzdrowiskową naturą miasta. Po prostu głupota wynikająca z politycznych wizji.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 10:05:12] • [IP: 92.42.117.***]

Chore najlepiej nic nie robić i zaorać Świnoujście, będzie dużo zielonego i nic więcej.

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 09:52:38] • [IP: 92.42.118.***]

ludzie zastanowcie sie czego naprawde chcecie bo mam wrazenie ze tak narawde to wiekszosc mieszkancow naszego miasta to by najchetniej tylko protestowala i siedziala na zasilkach bo nic sie nie oplaca albo zagrarza ich zdrowiu

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 09:51:16] • [IP: 92.42.112.***]

podpisujcie się do NIEGO podpisujcie a na pewno będzie miał was. ...ie

Gość • Poniedziałek [09.02.2009, 09:47:37] • [IP: 88.156.233.***]

Nowy ekspert w naszym rejonie -29-letni Bartek, mieszkaniec Świnoujścia. Plaże to masz synu od Muszli do Niemieci dalej.

Oglądasz 1-106 z 106
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Uprzejmie informujemy, że w poniedziałek 7 i 8 października zmianie ulegają godziny otwarcia biura Karty Wyspiarza. Wszystkich chętnych do odbioru karty lub wypełnienia wniosku zapraszamy w godzinach od 8:00 – 14:00. ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■