POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [02.09.2024, 11:13:52] • Świnoujście

Oświadczenie Jana Borowskiego

Oświadczenie Jana Borowskiego

fot. Sławomir Ryfczyński

Popieram budowę portu kontenerowego Świnoujściu. Uważam, że port jest ogromną szansą na dynamiczny rozwój Świnoujścia jak i regionu zachodniopomorskiego. Inwestycja, w mojej opinii, odmieni oblicze Świnoujścia i przyniesie szereg korzyści dla naszego miasta. Rozwój portu to przede wszystkim nowe miejsca pracy, zarówno bezpośrednio w porcie, jak i w firmach współpracujących, które obsługują transport, logistykę, usługi serwisowe i wiele innych. To napęd dla lokalnej gospodarki, który przyniesie wymierne korzyści w postaci wyższych zarobków i większych wpływów do budżetu miasta.

Patrząc na przykład Gdańska, gdzie port kontenerowy stał się motorem napędowym dla całej gospodarki lokalnej, możemy mieć pewność, że Świnoujście może osiągnąć podobny sukces. Ale to nie tylko o pieniądze chodzi. Port kontenerowy to także strategiczne wzmocnienie Świnoujścia na mapie Europy. Nasze położenie przy granicy z Niemcami, z bezpośrednim dostępem do Morza Bałtyckiego, daje nam unikalną szansę na stanie się kluczowym punktem tranzytowym między Europą Środkową a Skandynawią i krajami bałtyckimi

Rozwój gospodarki morskiej nie stoi w sprzeczności z rozwojem turystyki, wręcz przeciwnie widzimy tu ogromny potencjał synergii. Chcę, żeby Świnoujście rozwijało się równomiernie. Lewobrzeżna część jako ośrodek turystyczny, dzielnica administracyjna, handlowo – usługowa. Prawobrzeże, z wyłączeniem wyspy Karsibór, jako regionalne centrum gospodarki morskiej z rozbudowanym przemysłem, portem kontenerowym, terminalem promowym.

Jan Borowski
Radny Miasta Świnoujście


komentarzy: 195, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-195 z 195

Gość • Czwartek [19.09.2024, 06:53:17] • [IP: 178.238.251.***]

W pełni popieram, a malkontentów proszę o wstrzymanie emocji. Postęp, nowe technologie w Porcie Świnoujscię są nakazem chwili. Kto temu się nie przyporządkuje, ten się cofa. Pogodzenie turystyki, uzdrowiska z terminalem jest bardezo prostę i na wzajem się nie wyklucza !! Stary Portowiec !!

Gość • Czwartek [05.09.2024, 13:41:59] • [IP: 188.33.225.**]

no deb*l

Gość • Środa [04.09.2024, 10:56:21] • [IP: 188.146.138.**]

Większość negatywnych wpisów jest z Warszowa. Przestańcie udawać że wypowiadacie się w imieniu większości. Zawsze Warszów był dzielnicą przemysłową miasta I tak zostanie. Chcecie robić kasę na turystyce to przenieście się na lewobrzeże. Koniec tematu.

Gość • Środa [04.09.2024, 10:32:18] • [IP: 46.113.8.***]

Zrobić darmowe żłobki i przeczkola.Pomoc starszym ludziom Rehabilitacja bez kolejek dla mieszkańców.ITD.

Gość • Środa [04.09.2024, 09:16:46] • [IP: 95.0.75.***]

Godz. 08.02.49. Tobie trzeba pomoc w rozpoznawaniu rodzaju przedsiębiorczości i znaczenia intelektualnego dla rozwoju i standardu naszego miasteczka !! Otóż port kontenerowy to poziom dla" nieco inteligentnych małp" !

Gość • Środa [04.09.2024, 08:02:49] • [IP: 109.243.69.***]

Panie Borowski moje gratulacje, port kontenerowy to wielką szansa dla Świnoujścia. Wreszcie ktoś ogarnięty zabrał głos.

Gość • Środa [04.09.2024, 00:25:12] • [IP: 185.210.36.**]

To ten gościu który chce żeby TIR- całkowicie zablokowały S3 bo infrastruktura kolejowa nie udźwignie tego terminala ale dla mieszkańców chce rower i likwidację ruchu samochodowego w mieście. Niech oddali się czym prędzej.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 21:38:45] • [IP: 185.90.158.***]

Proponuję referendum

Gość • Wtorek [03.09.2024, 21:30:06] • [IP: 176.221.125.***]

apeluje żeby go już nie pokazywać i o nim nie mówić! bo po prostu nie ma o czym ani o kim bo jest nikim

Gość • Wtorek [03.09.2024, 19:55:17] • [IP: 95.0.75.***]

On jest przewodniczącym klubu, czyli siebie i tylko siebie! Dlatego starajmy się go zrozumieć, bo od nadmiaru odpowiedzialność może się mu w główce popier...ić!

Gość • Wtorek [03.09.2024, 17:31:29] • [IP: 89.75.49.*]

Pana to chyba zaszczepili na realizm. Wszczepili megalomanię i dwa meurony. I to eoevzne :" mój tata jest lekarxem! Litośvi

Gość • Wtorek [03.09.2024, 17:27:46] • [IP: 94.254.239.*]

Również popieram.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 16:46:12] • [IP: 104.28.129.**]

Świnoujście to NIE miasto przemyslowe! Natura, uzdrowisko, rekreacja, turystyka! I MIESZKAŃCY!!

Gość • Wtorek [03.09.2024, 16:39:52] • [IP: 104.28.129.**]

Jaki napęd dla lokalnej gospodarki? Na błędach swinoportu ani gazoportu nikt się nie nauczył? Jeśli pan radny chce to może wyburzyć swój dom i wybudować co chce, ale dość niszczenia przestrzeni mieszkańców i prawobrzeża!!

Gość • Wtorek [03.09.2024, 16:36:50] • [IP: 104.28.45.**]

Jaki napęd dla lokalnej gospodarki? Na błędach swinoportu ani gazoportu nikt się nie nauczył? Jeśli pan radny chce to może wyburzyć swój dom i wybudować co chce, ale dość niszczenia przestrzeni mieszkańców i prawobrzeża!!

Gość • Wtorek [03.09.2024, 16:29:59] • [IP: 5.173.220.***]

widzita te wilcze oczęta?

Gość • Wtorek [03.09.2024, 13:37:28] • [IP: 89.151.17.***]

Popieram Pana Borowskiego.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 12:58:04] • [IP: 176.221.125.***]

60% Wyborców nie poszło na Wybory i mamy co mamy

Gość • Wtorek [03.09.2024, 12:53:15] • [IP: 176.221.125.***]

Przewodniczacy PO jest Emerytem Pracującym jest na Etacie Premiera RP i Przewodniczacego PO

Gość • Wtorek [03.09.2024, 12:51:57] • [IP: 91.94.29.***]

A co z jakością powietrza w Świnoujściu ? W Hamburgu ludzie żyją krócej, bo przypływające statki zrujnowały powietrze i zdrowie mieszkańców.Będziemy padać, jak muchy, więc pytam komu ma służyć ten port , bo na pewno nie mieszkańcom.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 12:51:21] • [IP: 176.221.125.***]

a Przewodniczacy PO pobiera 3 Emerytury ZUS Belgii Komisji Europejskiej i Polskiego ZUS

Gość • Wtorek [03.09.2024, 12:49:31] • [IP: 176.221.125.***]

na zdjeciu Pan z PO Radny pobiera Dietę 3 tys zł

Gość • Wtorek [03.09.2024, 11:52:04] • [IP: 37.109.166.**]

Podejrzewam, że skończy się na 50 osobach, wliczając ochronę i pracowników ds. Spalania kontenerów, do których dziwnie nikt się nie przyznaje. Reszta to więcej osób zatrudnionych w zamiejscowych biurach firm logistyczno- spedycyjnych i algorytmy sztucznej inteligencji. W skali makro naszego kraju to dobra inwestycja, ale nie na wyspiarskim końcu Polski, gdzie brakuje odpowiedniej infrastruktury (ten jeden tor kolejowy i dwu pasmowa droga w jedną stronę, na pewno nie wystarczą, ale w Szczecinie jest wszystko co niezbędne, pogłębcie tor wodny i von ze Świnoujścia)

Gość • Wtorek [03.09.2024, 11:37:51] • [IP: 46.7.172.***]

Politycy to źli ludzie. I dlatego gdy któryś z nich coś mówi to prawie zawsze albo kłamie albo manipuluje.

Przewidując 2kroki wprzód • Wtorek [03.09.2024, 11:26:43] • [IP: 91.38.99.***]

Czemu Wy porównujcie Niemcy czy Gdańsk do Świnoujścia. My mamy jedną drogę dojazdową i jedną linię kolejową, już Ruch turystyczny obciąża tą infrastrukturę. Wybudowanie dróg i torów kolejowych zniszczy do końca tereny zielone. Już obecnie Nieodwracalne zmiany są widoczne. S3 która jest w trakcie budowy już jest nie wystarczająca na ruch, który mamy dzięki tranzytowi przez tunel, portowi handlowemu i stale rozwijającym się terminalom promowym. Promy i statki są co raz WIĘKSZE i napędzane ropą! powietrze w Hamburgu można porównać do tego na Śląsku. Zobaczymy jak dojdzie do tego dodatkowe około 2500 ciężarówek na drogach dziennie + nowi dojeżdżający do pracy i kilkanaście lub kilkadziesiąt dodatkowych pociągów towarowych każdego dnia. Szybko się okaże, że jedna droga dwupasmowa to dużo za mało a i jeden most kolejowy w Wolinie nie wystarczy a jedna" Biedronka" w dzielnicy pęka już teraz w szwach jak" klasa pracująca" jest na zakupach. Wystarczy zobaczyć co dzieje się w Trójmieście na drogach dojazdowych do portów mimo tego, że mają dojazdy z autostrad i ekspresówek. Zobaczcie co się dzieje na autostradach w okolicach Hamburga tam jest mnóstwo autostrad i są ciągle korki... Terminal nawet nie będzie polski tylko belgijsko-katarski! Podatki i cła pójdą jak dobrze pójdzie do Warszawy, ale jak wiadomo firmy tego typu mają najlepszych doradców finansowych i uciekają z swoją siedzibą od podatków do np. Panamy. Miasto z gruntów też za dużo nie dostanie bo znaczna część będzie wybudowana" w morze". A gdzie osiedla dla chcących tam pracować? Nam zostanie, syf, brud, hałas, rozjeżdżone obecnie budowane drogi i problemy z jakością i dostępnością wody oraz zdewastowane obszary Natura 2000/ Przy zmianach klimatycznych już teraz coraz więcej turystów z Włoch i Hiszpanii przyjeżdża nad Bałtyk, bo tu jest chłodniej, a tam po 46 stopni w cieniu! Wykorzystajcie ten potencjał! Mieszkańcy! musicie pomyśleć co stane się z plażą w Świnoujściu! tu jest płytka woda wszystkie prądy mogą się zmienić, plaża świnoujska może zalać morze (pogłębianie terminali gazociągu miały wpływ na zabranie plaży w Międzyzdrojach) i jedyny dostęp do plaży może być na Przytorzu z widokiem na przemysł o ile ze względu na" bezpieczeństwo kraju" będzie otwarte dla ludzi! Najbliższa będzie w Międzyzdrojach.. . Takie budowle powinny być budowane tam gdzie już jest głęboko przy lądzie typu Kołobrzeg, który jest większy (pewnie tam politycy się nie zgodzili) a nie Świnoujście-Warszów . ..

Gość • Wtorek [03.09.2024, 11:10:26] • [IP: 188.146.118.***]

Widac, ze ludzie maja dosc...i ja tez.Wez sie Chlopie do Roboty.Facet w sile Wieku...Zenada.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 10:52:51] • [IP: 185.210.36.***]

Jasiek, zobacz czy za drzwiami Ciebie nie ma...

Gość • Wtorek [03.09.2024, 10:44:52] • [IP: 37.109.166.**]

Wbrew pozorom najwięcej turystów przyjeżdża z Polski (proszę sprawdzić, kto płaci opłatę uzdrowiskową), a kontenery się nie teleportują- ich transport oznacza rozjechane S3 i mniejszą liczbę pociągów. Skutki dla miasta można przewidzieć.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 10:38:13] • [IP: 37.109.166.**]

Jaka to synergia, gdy turyści będą mieli problem z dojazdem zarówno samochodem, jak i pociągiem. Przypominam, ok 2000 tirów dziennie. Jeśli chcemy konkurować z Niemcami, czyli Hamburgiem, to przypominam, że Hamburg leży nad rzeką Łabą ok.120 km od morza- tak trochę analogicznie jak Szczecin. Specyficzne usytuowanie nie powoduje opóżnień przy rozładunkach ze względu na silne wiatry itd.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 09:48:20] • [IP: 188.147.72.***]

Panie Janie mam do Pana coraz więcej szacunku dlatego że odważnie prezentuje Pan swoje zdanie przeciwne do zdania Tuska i jego pro niemieckiej polityki..Niestety musimy się przyzwyczaić do gorszych dla Polski czasów przeczekać aż do oszukanych wyborców dotrze że mają na własne życzenie gorzej..Moim zdaniem złodzieje łapówkarze z rządów ostatnich 16 lat powinni być rozliczeni karnie..

Gość • Wtorek [03.09.2024, 09:16:25] • [IP: 109.241.80.***]

kto pytał?

Gość • Wtorek [03.09.2024, 08:47:37] • [IP: 62.69.253.**]

znalazł się ekspert... wykończyli odrę, stocznię, i turystykę wykończą a na koniec i port przestanie funkcjonować. tylko patrzą jak kasę wyrwać, ciekawe ile dostał?

Gość • Wtorek [03.09.2024, 08:02:19] • [IP: 51.159.95.***]

borowskiemu szkodzę zbyt częste wizyty w szczecinie. i to mocno szkodzą. może za dużo spotkań w czasie pracy z zachorskim, a może to prawda, ze obiecali super menadżerowi od wszystkiego podsadki w terminalu?

Gość • Wtorek [03.09.2024, 08:00:07] • [IP: 185.77.217.*]

GŁUPI TE BOROWSKI oj głupi

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:59:29] • [IP: 95.174.65.***]

A kogo interesuje pana oświadczenie? Kim pan jest?

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:58:56] • [IP: 185.246.210.***]

Powiedział co wiedział facet który w wieku 30 lat nie potrafi samodzielnie znaleźć pracy i cały swoje zawodowe życie żyje z pieniędzy podatników i pracy załatwionej prze kolesiów z partii.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:58:32] • [IP: 191.96.5.**]

Jaki trzeba być idiotą by takie oświadczeni wygłaszać w czasie gdy lokalna władze stara się o pieniądze od inwestora i szacunek dla mieszkańców. Katarczycy zapłacili? Czy Peło kazało ?

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:58:04] • [IP: 5.62.20.**]

Facet ty weź się do roboty i skończ te kombinacje kumoterku.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:57:36] • [IP: 94.198.41.**]

Odklejony facet co do rady wszedł dzięki nazwisku tatusia. Kiedyś. Dziś nazwisko tatusia po jego numerach w szpitalu już nic nie znaczy, a Jasiu myśli tylko o tym jak załapać się na jakąś fuszkę w urzędzie. Podobno nawet chciał być DYRYKTOREM!

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:57:01] • [IP: 103.231.89.***]

Weź mocno łbem w mur chłopie zanim coś napisze i wyślesz.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:56:27] • [IP: 185.54.228.*]

Do roboty leniu śmierdzący! Cały życie na wałku i jeszcze mordą klapie jak. . nie powiem co.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:55:54] • [IP: 102.165.41.**]

A cio obiecali Pańciowi Jasiowi robótkę ciepłą? A jak tam w urzędzie w Szczecinie- milutko? Wstyd dla rodziny i nazwiska.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:55:24] • [IP: 185.246.208.***]

Jestem zwolennikiem budowy ale takich bzdur jeszcze nie słyszałem jak ten bełkot. Miasto ma walczyc o nasz interes, a radnego co w tajiej sytuacji nas zdradza won do SZCZECINA

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:54:50] • [IP: 192.99.89.***]

A CO WASZE FUNDACYJKA MA JUŻ OBIECANE PIENIAZKI OD BELGOW?

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:51:37] • [IP: 176.221.125.***]

błazen

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:34:17] • [IP: 188.147.76.***]

dobrze mowisz Janku jak zapisal bys sie do PiS nawet Prezydentem bys zostal bo ludzie by cie poparli pomysl o tym pozdrawiam,

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:29:33] • [IP: 188.147.68.***]

18:30:10] • [IP: 37.109.164.***] podajesz przykład państwa komunistycznego jako wzorzec? Nową Hutę, która przyspieszyła drogę do grobu wielu mieszkańców (pyły w powietrzu) i niszczenie zabytków Krakowa? W PRL nie dbano o ludzi, o demokrację, i to podajesz jako przykład?! Swoją drogą dodam Nową Hutę jako przykład antykatolickiej polityki władz PRL, tam nie miało być kościoła, ale ludzie zaczęli go budować nielegalnie, ostatecznie zmusili komunistów do jego akceptacji.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:18:50] • [IP: 31.61.185.***]

Mój kandydat na prezydenta. Panie Janie proszę się nie poddawać i w następnej kampanii też startować. Żeby było na kogo głosować

Gość • Wtorek [03.09.2024, 07:12:01] • [IP: 185.210.38.*]

taaa, a łyżka na to : niemożliwe. Obsługa transportowa i logistyczna nie zatrudni nikogo w Świnoujściu, teraz pracuje się on line i nie widzę powodu aby otwierały biura w Świnoujściu. Ogarną to w sieci. Będzie tak samo jak z LNG. Tyle miało być miejsc pracy i co ? Gruszki na wierzbie. Zarobią firmy w Polsce a u nas będzie tylko syf i nic poza tym

Gość • Wtorek [03.09.2024, 06:37:16] • [IP: 37.248.209.***]

zasilane rublami SPD w Niemczech się sypie, nie wspomogą już naszych polityków więc trzeba wykorzystać chwilę i BUDOWAĆ,

Gość • Wtorek [03.09.2024, 06:32:09] • [IP: 91.94.27.**]

Panie Janie pan zwariował?port to mnóstwu problemów pan nie widzi tego?

Gość • Wtorek [03.09.2024, 04:34:24] • [IP: 5.173.189.***]

Idiota. .. p jan to tzw poxyteczny idiots.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 02:38:55] • [IP: 46.113.10.**]

Czy te oczy mogą kłamać ? Chyba nie ? Czy ja mógłbym z Platformy odejść ? Chyba tak. Bo oni myślą to, co Niemcy chcą a oni nie chcą

Gość • Wtorek [03.09.2024, 00:35:47] • [IP: 185.210.38.*]

Panie Borowski Pan to chyba z choinki się zerwał. Wszystko co Pan mówisz to jedno wierutne kłamstwo. 1.jaka praca? Ile tych miejsc pracy? Skoro to ma być Port jak w Hamburgu to tam niech Pan żesz pojedzie i zobaczy wstystko robią automaty. Nawet ciężarówki jeżdżą bez kierowców. 2.odglos hałasu niesie się po wodzie kilometrami. Doświadcza tego też wczasowicze nie tylko w Świnoujsciu ale też w Międzyzdrojach. 3.haki rozwój? Gdzie? Zniszczone drogi i mosty do remontu, puste hotele i plażę, a czemu bis Pan nie przewidział że ludzie to nie debilne i w hałasie, nie będą wypoczywać. Warszawska inteligencja zdecydowała i Pan Marchewka co jest dla Świnoujścia najlepsze. 2 mil rocznie Kontenerów będziecie przeładować dla jakich krajów? Dla Polski, Czech i kogo jeszcze?? A co z Ochroną Środowiska? Gdzie jest Park Narodowy gdzie Nadleśnictwo? Czyściej już wszyscy powariowali?? Będziecie nam dziecko w brzuch wsadzali. Wstyd i dranstwo jesteście. Tylko pseudo wasze warszawskie interesy mafine struktury. Podli.

GośćGość • Poniedziałek [02.09.2024, 23:55:45] • [IP: 88.156.234.***]

Brawo brawo Panie Janie, tak trzymać. 100 razy tak dla budowy portu kontenerowego.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 23:44:45] • [IP: 176.221.124.**]

Tyko TAK dla tej propozycji." O Janku Janku. ... kwiat".

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 23:14:18] • [IP: 188.147.68.***]

Wszystkie śmieci z portu będzie Pan panie radny bezradny miał pod własnymi drzwiami obiecuje. Port to przy Radissonie se postaw jak to taka atrakcja. Te banialuki o jego atrakcyjności i zyskowności to możecie przedszkolakom opowiadać.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 23:05:41] • [IP: 46.112.6.*]

Jasiu pokaż mi jedno miasto na Świecie o charakterze uzdowiskowo-przemysłowym na taką skalę, jaką chcą zafundować w Świnoujściu.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 23:02:37] • [IP: 194.28.191.***]

Port trzeba budować.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 23:01:35] • [IP: 5.173.200.**]

Ciekawe czemu Niemcy - chcąc" wyciąć" tak wielką" konkurencję" jaką ma być dla nich niby ten port kontenerowy - nie wybudują sobie portu w Ahlbecku, Heringsdorfie, Bansinie, Ückeritz czy choćby w Wolgaście?? Ciekawe dlaczego nie budują w Ahlbecku Radissona na 15 pięter, czy apartamentowców na wydmach?? Chyba są słabi, skoro nie budują portów kontenerowych czy setek hoteli i apartamentowców...Te pytania to taki mały teścik na inteligencję.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 23:00:35] • [IP: 213.155.174.***]

Bardzo dobrze. Też jestem za portem kontenerowym aby chciwcy nie postawili kolejnych śmierdzących apartamentowców. Hipokrytom nie przeszkadza Radisson, Hilton i inne hotele i wycinki lasów na promenadzie ale port kontenerowy już tak.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:38:28] • [IP: 5.173.194.***]

02.09.2024, 14:43:27] • [IP: 89.151.24.***]To i owszem mógł by powiedzieć tylko nie powie bo to gówniane zyski do budżetu miasta bo około 800tys rocznie !! Co to jest za kwota kawalerki chodzą po tyle co miasto będzie miało z tej inwestycji wielkie g ! Pozatym Rozczarowany jestem startował na prezydenta ale jeszcze nie bardzo dorósł podczas sesji czas wypowiedzi się skończył walnoł focha spakował się i wyszedł nie po to ludzie go wybrali pracuje dla nas nie chce pracować niech odda mandat proste wali fochy i oświadczenia pisze żenujące naprawdę

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:38:02] • [IP: 89.151.21.***]

Zamilcz pan i wracaj do gastronomii! Jagody też możesz zbierać jak to kiedyś powiedziałeś :D Żenada chłopie! :D

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:35:37] • [IP: 176.221.125.***]

Jak będzie tk, to będziemy przez Niemcy do Szczecina jeździć, a jak nas nie przepuszczą to będziemy w ciemnej d...

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:28:53] • [IP: 95.0.75.***]

Wysłać go do muzeum wzorców pod Paryżem, jako" wzorzec nieroba polskiego". Niech tam się wystawia i szczerzy żeby, a kasa będzie płynęła na konto wartkim strumieniem.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:27:27] • [IP: 91.94.8.**]

Port to przyszłość.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:27:01] • [IP: 88.218.255.***]

oby zrobili, jak ktos chce na plaze to jest jej wystarczajaco na uznam i w przytorze

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:23:08] • [IP: 91.94.25.***]

Będzie taki zysk jak z przekopu. Nigdy nie dokończony.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:11:35] • [IP: 88.218.255.**]

Popieram, na całym świecie jest w miastach portowych część przemysłowa i wolna od przemysłu. Kupiło się tanio mieszkanie na Warszowie i liczyło na łatwy turystyczny zysk, a tu zonk. Nie chcemy portu, zwiększmy podatki.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:09:33] • [IP: 37.248.214.**]

Jestem przeciw degradacji środowiska naturalnego

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 22:05:52] • [IP: 91.94.27.**]

Janek myślałem że jesteś poważny, myliłem się, poczytaj co to port kontenerowy, same problemy, Łyjasz kity jak pelikanów

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 21:46:21] • [IP: 176.221.125.**]

ten facet już totalnie odleciał. Zatrudnienie? Kilkadziesiąt osób, które będą tam zasuwać 25 godz. na dobę. Popatrz Jasiu na trzecią stronę medalu. zajeżdżą Ś-cie i okolice. Jak będzie wyglądać przejazd drogowy ze Ś-cia do Szczecina? Totalna porażka, bo dwa pasy ruchu w każdą stronę to za mało. Tysiące TIR-ów z kontenerami zajmie jeden pas - lub dwa. Port kontenerowy to będzie dla naszego miast klęska. Popatrz jaśku w lustro i zobaczysz z drugiej strony gościa który nic nie rozumie a gada i gada. I nadal nic nie rozumie, ale za to gada i gada

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 21:43:36] • [IP: 91.94.22.**]

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:22:34] • [IP: 188.147.68.***] - przecież to port zewnętrzny. Wycinka będzie, ale niewielka.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 21:16:48] • [IP: 176.221.125.***]

też tak to widzę: port kontenerowy = degradacja środowiska, śmieci w kontenerach bez adresata, szlak przerzutowy narkotyków, wzrost przestępczości, zakorkowana droga S-3

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 20:40:39] • [IP: 195.116.253.***]

Jestem ZA portem kontenerowym w Świnoujściu.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 20:25:01] • [IP: 88.156.235.**]

Port kontenerowy = degradacja środowiska, śmieci w kontenerach bez adresata, szlak przerzutowy narkotyków, wzrost przestępczości, zakorkowana droga S-3. To ta druga strona medalu, o której jakoś nikt nie mówi.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 20:05:26] • [IP: 185.53.147.***]

Ty się chłopie nadajesz do przenoszenia piór w przewiewnym pomieszczeniu i to cię przerasta

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 19:50:52] • [IP: 185.210.36.***]

TAK TAK TAK, , , NIe dla niemca Swinoujscie. Popieram 100%

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 19:39:58] • [IP: 91.94.22.**]

Jestem ZA portem kontenerowym w Świnoujściu.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 19:35:58] • [IP: 5.173.200.**]

A co radny niema pracy, że szuka w kontenerach?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 19:27:03] • [IP: 37.248.174.***]

Jasiu wracaj do baniek tam się realizujesz

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 19:13:54] • [IP: 176.221.124.***]

On wstydu Ojcu nie przyniesie- bo myślę że to rodzinne 🤣 i wiadomo nie tylko ojcu🤣

Tubylec • Poniedziałek [02.09.2024, 19:11:43] • [IP: 88.156.232.***]

Szanowny Pan Radny Borowski widzi synergię Portu Kontenerowego i turystyki w naszym mieście, a mnie jakoś trudno dostrzec synergię Pana radnego z mieszkańcami Prawobrzeża. Szanowny Panie Radny może trzeba by tak udać się w pobliże jakiegoś terminala w Europie o takiej skali jaki się tu u nas na Prawobrzeżu planuje i naocznie oraz" nausznie" zobaczyć i posłuchać co się części mieszkańcom tej dzielnicy szykuje!. Moje pytanie do Pana : Jakie propozycje ma Pan dla tych co już tam mieszkają ?. Nie wszyscy będą chcieli słuchać tego łomotu żelastwa o żelastwo. Ceny mieszkań spadną tam na pewno - stracą na tym wszyscy, którzy będą chcieli sprzedać swoje domy i mieszkania żeby się wynieść z takiego miejsca.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 19:08:05] • [IP: 176.221.124.***]

Wszystkich radnych do dymisji- to prawda!!

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 19:06:40] • [IP: 46.112.6.***]

jak widac idiotow nie sieja sami sie rodza

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:57:48] • [IP: 185.210.39.**]

wreszcie gada sensownie

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:57:06] • [IP: 89.151.19.***]

Ten Borowski to po prostu nic nie rozumiejący pajac. Tacy ludzie nie powinni miec wpływu na miasto. Zresztą poziomem dorównuje Konkolewskiej i Michalskiej. Niszczyciel Świnoujścia

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:56:49] • [IP: 178.132.107.**]

Gdy sie dowiedzieli ze od teraz bedzie to terminal im. D. Tuska to wszyscy POgubieńcy są na tak.

Stop hipokryzji • Poniedziałek [02.09.2024, 18:40:58] • [IP: 91.94.19.**]

Port nie, bo lasek i zwierzątka. Hotele i apartamentowca tak, bo przyjadą niemcy z ojro. Tylko nawet Ukrainki już nie chcą tych apartamentów sprzątać.. Port będzie cały rok. A niemiecka geriatria już nie.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:39:25] • [IP: 95.0.75.***]

Kiedyś dzieci bawiły się zabawką pod nazwą " Pajacyku na druciku" . Stare czasy wracają ku radości dziatwy.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:30:10] • [IP: 37.109.164.***]

Smieszy mnie upor w swym postanowieniu--nie zgadzam sie--, czy mieszkancy Krakowa mieli cos do powiedzenaia, gdy zapadla decyzja o budowie Nowej Huty i wiele tegotypu budow.Liczy sie interes panstwa, koniec kropka.A propos, mieszkale sspokojnie, szum drzew i takie tam, a teraz wokol masa budynkow.Takie jest zycie

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:22:34] • [IP: 188.147.68.***]

Mierzeja Przytorska jest skarbem polskiej przyrody, plaża tam jest jak świnoujska lewobrzeżna, jedna z najlepszych w Europie, Zatoka Pomorska jest jednym z dwoch najcieplejszych miejsc na polskim Bałtyku obok Zatoki Gdańskiej. I oto są zamiary, żeby tam wycinac las, przepuszczać przez Woliński Park Narodowy stalową kaskadę tirów, bo, jak slyszymy, na razie koleją nie dałoby się tego przepchnąć, a z kolei" ministra" Zielińska z partii Zielonych Oszołomów Chorych Psychicznie chce..." chronić" Odrę przed barkami, plecie duby smalone o tym, ze rzekomo ruch towarowy na rzekach to archaizm. Zapytał ją wtedy dziennikarz (słysząc, że nie ma sensu praktykować ruchu barek na rzekach) o np. Ren.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:16:44] • [IP: 185.210.36.**]

Port kontenerowy to przede wszystkim podejście do niego na kilkadziesiąt kilometrów w morze. Pogłębienie nowego toru wodnego zniszczy PLAŻĘ w Świnoujścia na DŁUGIE LATA. Port gazowy miał dać utrzymanie miastu. A jest odwrotnie. Miasto nie stać na opłaceniu budowy tunelu.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:08:06] • [IP: 94.134.33.**]

Nicht bauen ! Nicht bauen ! Wir bauen in Deutschland! Polen arbeiten in Deutschland für 12 EUR/ Stunde !! Steuer bezahlen in Deutschland! In Polen 🐓🐓🐓

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:07:23] • [IP: 194.181.46.**]

Masakra

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 18:00:53] • [IP: 37.248.152.***]

przebił Usmiechniętą

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 17:27:44] • [IP: 91.94.25.***]

Wszystkich radnych do dymisji w Świnoujściu nic się nie zmieniło jest coraz gorzej tak jak w polskim rządzie Tuska dziadostwo

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 17:23:22] • [IP: 91.94.30.***]

DAWAJ PAJACYKU. ZAMIESZKAJ NA WARSZOWIE.SOCJAL PRZY TORACH, PORCIE I PALIWOWYM Z MAZUTEM. UDOWODNIJ, ŻE MASZ JAJA. BEZTALENCIE. TYPOWY NIETOPERZ:nic nie widzi, na niczym się nie zna, a wszystkiego się czepia.Gada aby było o nim głośno, dobrze czy żle oby było.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 17:21:29] • [IP: 178.238.246.***]

Zbudujmy jeszcze bazę dla statków kosmicznych! Na Warszowice.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 17:20:28] • [IP: 92.118.166.***]

Wreszcie ktoś powiedział to, co większość mieszkańców myśli. Ja też popieram budowę portu kontenerowego. Mieszkańcy Warszawa mieszkają w dzielnicy portowej i zawsze będą narzekać, że mieszkają w dzielnicy portowej.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 17:06:28] • [IP: 104.28.129.**]

Brawo!

PLO • Poniedziałek [02.09.2024, 17:06:11] • [IP: 80.50.138.***]

Kupiliście to ?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 16:43:20] • [IP: 37.248.156.***]

Jasiu, jak port kontenerowy będzie płacił wszystkie podatki i rozliczał się w naszym Urzędzie Skarbowym, podatki płacił miastu Świnoujście, to się zgadzam. Załatw to i wyłącz myślenie o bajkach. Mając takie pomysły to na twoim miejscu bym zachował dla siebie, kończ i wstydu sobie pomiarkuj.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 16:38:17] • [IP: 176.221.124.***]

Człowiek, który dopiero kandydował na fotel prezydenta miasta oficjalnie dzieli Świnoujście i jego mieszkańców. Poraz kolejny wylewa szambo na prawobrzeże, gdy podczas wyborów przepraszał i zaprzeczał, że tak robi. Psychiatra potrzebny od zaraz, bo śmierdzi to rozdwojeniem jaźni lub patologicznym zakłamaniem. Gość całkowicie oderwany od rzeczywistości. Powinno się go całkowicie usunąć z życia publicznego. Popis hipokryzji i żenującego chamstwa. Przynosi Pan wstyd własnemu ojcu!!

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 16:30:55] • [IP: 176.221.124.***]

Oj Jasło ile jeszcze nauki potrzeba nie pozjadałeś wszystkich rozmów jak ci się wydaje. Człowieczku czy ty się słyszysz co mówisz popierając tą degradującą środowisko inwestycje czym ty myślisz, pewnie widziałeś obrazki z tymi kontenerami i to ci się spodobalo jedynie. Jakie korzyści ma to gó... no przynieść tak jak popierałes likwidację Stoczni co wy z poprzednim prezydentem zrobiliście z tym miastem nieudaczniki. Nie powinieneś zasiadać w tej radzie bo same szkody czynisz

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 16:26:35] • [IP: 188.147.73.**]

Brawo. Mówi konkretami a nie czaruje i lawiruje jak reszta zasłaniając się wojewoda.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 16:26:08] • [IP: 91.94.26.***]

Haptfu żadnego portu w Świnoujściu, niech gdzie indziej zostanie wybudowany, a po 2 jaki port kontenerowy, największa firma która przewozi kontenery chce dostarczać tylko wyłącznie na Hamburg i dalej niech się dzieje, to po 1 nie ma szans ani przyszłości żadnej z tym portem, po 2 mieszkańcy musicie pomyśleć co może stać się z plażą w Świnoujściu gdzie tu jest płytka woda wszystkie prądy mogą się zmienić, plaże świnoujska może zalać morze i jedyny dostęp do plaży może być na przytorze o ile też jej nie zaleje i najbliższa będzie w Międzyzdrojach. .. Takie budowle powinny być budowane tam gdzie jest jest głęboki przy lądzie typu Kołobrzeg, a nie Świnoujście, warszow...

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 16:21:03] • [IP: 178.238.251.***]

popieram janku

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 16:10:22] • [IP: 62.69.241.**]

Tak trzymać PORT KONTENEROWY powinien BYĆ

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 16:09:55] • [IP: 62.69.252.***]

Bardziej skoncentrować się na zabudowie posejdonu żeby Niemcy mieli gdzie odpoczywać bo trochę ich mało ostatnio

troll • Poniedziałek [02.09.2024, 16:01:08] • [IP: 15.220.65.***]

W Szczecinie już zacierają łapki, bo im kasy przybędzie. Nie mówiąc o Chińczykach, którzy będą inwestorami.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:41:02] • [IP: 94.134.39.***]

Oj! Dziecko! Jeszcze wiele przed tobą🤯😥

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:36:24] • [IP: 95.0.75.***]

Lepiej poprzyj swoją głowę, żeby ktoś dorzucił rozumu. Port kontenerowy to żadnen rozwój chłopcze, to plac do składowania stalowych pudel pod nazwą kontenery, z robotnikami z przyuczeniem sztaplarza, hakowego i operatora UTB. A więc bardziej inteligentne małpy mogą taka robotę wykonywać! Widać poziom poniżej poziomu, skoro nie widział przeszkód do likwidacji przez POPiSgrubego, Morskiej Stoczni Remontowej, S. A., jako najbardziej nowoczesnego, multidycyplinarnego przedsiębiorstwa w najjaśniejszej wyznania polskiego. Zamilcz człeku i schowaj się gdzieś do małej dziury, żeby wk... i mieszkańcy nie mogli cię z niej wyciągnąć!!

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:35:10] • [IP: 77.252.46.***]

Janek to dalej od słońca Peru czy lucky loser?. W tym przypadku popieram.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:30:51] • [IP: 37.248.214.**]

No to tu radny ma mój plus. Brawo

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:27:20] • [IP: 46.113.8.**]

Serio? Uważasz że jak będzie przeładunek 24h/7 dni w tygodniu kontenerów nie będzie przeszkadzało to MIESZKAŃCOM? Teraz jak węgiel przeladowywują to jest głośno, a co dopiero jak będą kontenery non stop przeladowywać. Ruch na S3 serio Panu nie będzie przezzkadzal? Transport? Firmy logistyczne z Poznania, Gdańska czy Warszawy przejmą tą rolę. W Świnoujściu już nie ma pracowników! Wakaty są wszędzie!

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:22:07] • [IP: 188.147.65.**]

Brawo Panie Radny że nie ulega pan terrorystom z Warszowa co wchodzą Niemcom w d...

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:19:41] • [IP: 62.69.241.***]

Zapraszam do Gdańska, porozmawiać z lokalną społecznością. Jak to im się polepszyło, ile miejsc pracy mają., jak im się dobrze żyje...

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:19:35] • [IP: 78.10.206.**]

Miasto dostanie ile z tego gówna podatku... -6000000PLN? Nie warto niszczyć unikatowej natury dla kilku groszy.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:18:06] • [IP: 78.10.206.**]

A ja nie popieram... To jest sranie do mordy strefie Natura_2000!

Czarny • Poniedziałek [02.09.2024, 15:15:50] • [IP: 88.218.252.***]

Też popieram port kontenerowy. Polska musi zarabiać. Młody a z miasta nie ucieka i nie boi się mieć własnego zdania. Duży plus.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 15:15:17] • [IP: 176.221.125.***]

Janek gdzie konkrety ilu osób znajdzie pracę. A może tak jednostki wycieczkowe dlaczego zarabia Adler, Chateaubriand Roza a nie miasto i Żegluga Świnoujska. Tyle lat i nic nie potraficie zrobić zarabiają inni a nie miasto.Czy masz pojęcie ile kasy ucieka z miasta.Tak wyglada wasza polityka.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:58:52] • [IP: 88.218.253.***]

Jak się przeprowadzisz na Warszów i zaczniesz tam pracę to wtedy te słowa będą miały jakąkolwiek wartości. Póki co tylko sobie gadasz. To co kiedy przeprowadzka pod konteneroport i praca tam? czemu akurat musisz być w radzie? trzymamy kciuki za nową prace. Daj przykład jak tak nam tu futrujesz.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:55:07] • [IP: 92.118.164.***]

Żegnaj Uzdrowisko. Już teraz ciężko Świnoujście nazwać miastem uzdrowiskowym, terminal kontenerowy rozwieje wszelkie wątpliwości.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:54:59] • [IP: 94.254.232.**]

A Szczecin wyciągnie łapę o podatek dla ich miasta i tak Fred wydyma freda

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:44:06] • [IP: 46.231.56.***]

Nooo jestem w pozytywnym szoku. Trzeba było się oderwać, żeby rozum wrócił?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:43:42] • [IP: 5.173.200.***]

O tototo to dobrze ten Pan to mówi. O tototo

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:43:27] • [IP: 89.151.24.***]

Panie Janie, jeśli mieszkańcy maja traktować Pana poważnie to powinien Pan przedstawić w swojej wypowiedzi konkretne argumenty oraz liczby na ich potwierdzenie. Stwierdzenia typu" przyniesie szereg korzyści" oraz" przyniesie wymierne korzyści" bez podania konkretów wskazują raczej na kompletny brak doświadczenia i rozeznania się w temacie. Mógłby Pan podeprzeć się przykładem Terminala LNG i na tej podstawie wskazywać na korzyści płynące z Terminala kontenerowego. Mógłby Pan również uwzględnić różnice pomiędzy tymi dwoma Terminalami, choćby wynikające z położenia, a co za tym idzie z prognozowana kwotą podatków jakie miałby wpływać do naszego miasta. Na koniec co do Pana hura optymizmu nt. firm transportowych, serwisowych i wysokich zarobków to pragnę go ostudzić informując, że tak to nie wygląda. Na przykładzie LNG zapewniam, że większość tych usług oferują firmy z poza miasta, a stanowiska wysokospecjalistyczne piastują również ludzie z poza Świnoujścia. Chyba, że do wysokopłatnych zalicza Pan ochroniarzy.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:38:38] • [IP: 94.254.159.**]

Niech ten burak się schowa

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:38:16] • [IP: 92.118.166.*]

Może mieszkańców interesuje opinia Pana Jana, Radnego a nie" tego pana". Opinie pani Prezydent I działanie znamy w większości z niemieckiej prasy. A Warszow był budowany jako zaplecze przemysłu rybnego a nie turystyki. Większość pracowników ODRYzamieszkuje lewobrzeże. Plaża S'cia przyjmie też wszystkich z wioski Warszow. Jakoś zgubiliście problemy ludzi przyul.Sołtana ?? POwyborach jest GUT.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:35:01] • [IP: 185.210.38.***]

Chłopie. Niemcy budują i rozwijają port kontenerowy w niedalekiej odległości. Do nas dopuszczą niewiele towarów. Poniesione koszty to tylko dewastacja środowiska i brak zysków. Poza tym droga S3 musiałaby być 3 pasmowa. Brak zgody na udrożnienie Odry skutkuje również brakiem możliwości transportu. Lepsza byłaby turystyka, plaża z wodnym parkiem rozrywek w pobliżu morza, piękne wkomponowanie struktury plażowej w nadmorską roślinność. Możliwości miasta są duże. Nie mamy dostępu do Zalewu szczecińskiego gdzie jest duży potencjał ani do pięknego krajobrazu 44 wysp, gdzie turystyka w formie rejsów zachwyciła by nie jednego turystę. Zabiera nam się dostęp do bycia z przyrodą, uprawiania hobby wędkarskiego poprzez zamykanie dojazdów, zabiera nam możliwości ucieczki od szumu, hałasu, zgiełku i codziennej gonitwy za pieniądzem.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:27:37] • [IP: 188.147.69.**]

Ja tez jestem za portem kontaktowym to jest rozwój miasta tak trzymać

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:25:55] • [IP: 86.140.209.***]

Racja, brawo.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:18:39] • [IP: 24.90.18.***]

Oswiadczam ze nie mam nic do gadania

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:17:56] • [IP: 37.248.167.***]

Do peło chce wrócić

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:17:23] • [IP: 91.94.21.***]

Właśnie trzeba w końcu coś naszego posiadać miejscowego i polskiego, jestem za i nie rezygnować o walkę prawdy.Zobaczymy do czego doprowadzą obecne czystki na stołkach w Urzędzie Miasta, no teraz sponsorów trzeba zadowolić za kasiorę wyborczą.Janek działaj i nie wycofuj się stoimy za Tobą.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:16:38] • [IP: 37.248.167.***]

Szkoda, że nie został w autobusie w 5 w czasie kampanii

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:16:21] • [IP: 185.210.39.***]

Zawsze coś się nie podoba, niema tak żeby było dobrze wszystkim. Zlikwidowana ODRA STOCZNIA INNE ZAKŁADY PRACY z czego będzie utrzymywać się samorząd jak ogłoszą pandemię i wszystkich zamkną w domach to TURYSTÓW ZABRAKNIE Porty kontenerowe są w miastach Europy i jest ok a tu zawsze pod dyktando NIEMCÓW a teraz jeszcze Międzyzdroje będa dyktować warunki. Ludzie opamiętajcie się czy naprawdę Polski niestać na samodzielność TAK DLA PORTU KONTENEROWEGO trzeba zrobić spotkania z większą grupą mieszkańców i oni się wypowiedzą. a może lubimy być parobkami. Naprawdę to jest szansa dla miasta i Polski

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:11:48] • [IP: 46.113.14.***]

Większej bzdury nie czytałem! Panie Borowski, konkretnie, jakie korzyści dla Świnoujścia? Utrata statusu uzdrowiska i co za tym idzie opłaty uzdrowiskowej?! Najazd pracowników z krajów muzułmańskich, dla których powstanie osiedle kontenerowe?! Zabicie funkcji mieszkaniowej na Warszowie i Ognicy, a w konsekwencji Przytorze i Łunowie?! Zdegradowanie całego ekosystemu w morzu i na brzegu w miejscu powstania portu i jego sąsiedztwie?! Jednorazowa jałmużna w wysokości 5mln euro, które nie starczą na remont jednej ulicy?! Degradacja obu plaż w Świnoujściu, a także plaży w Miedzyzdrojach?! To są te zyski dla miasta?! Uważa się na za znającego się na rzeczy eksperta, a nie ma pojęcia o tym co pisze! Podatek Cit będzie odprowadzany tam gdzie firma ostatecznie będzie zarejestrowana, czyli pewnie jakiś raj podatkowy, bo nikt nawet nie obiecał, że będzie to w Świnoujściu.Inna sprawa, że tu nie ma żadnej logistyki, jedna S3 do obsługi mieszkańców, turystów, portu promowego, Euroterminala, Bungee, portu handlowego, kontenterowego!

zupełny laik • Poniedziałek [02.09.2024, 14:08:30] • [IP: 83.28.239.**]

Przypuśćmy, że ten kontenerowiec o poj. 10 000 kontenerów dobije do portu i je wyładuje. Co weźmie w drogę powrotną? lDrewno dawno się skończyło, na Czechów, Słowaków nie ma co liczyć, z mapy wynika, że taką samą odległość mają do portów adriatyckich. A jak nie ma ładunku powrotnego to możecie liczyć tylko na małe jednostki via Amsterdam, Hamburg. A propos mapy czy patrzyliście jak wyglądają światowe porty kontenerowe.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:07:23] • [IP: 92.118.167.**]

Największy leniuch w Świnoujściu

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:01:46] • [IP: 37.248.175.***]

Pod LNG wycięto 30 tys drzew, pod kontenery ma być wycięte 100 tys drzew. Brak infrastruktury drogowej i kolejowej.Jakie zatrudnienie ? Od 100 do 300 osób. Tego chce radny Borowski ?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 14:01:43] • [IP: 91.94.27.**]

Człowieku co ty bredzisz, jedź do Gdańska zobacz i nie kompromituj się, nawet ze względu na twojego tatę bo wstyd panie Janku tak obiektywnie

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:59:46] • [IP: 37.248.217.***]

Co za głupoty !! Budowa terminala w Świnoujściu wiąże się z końcem turystyki.Oddziaływania środowiskowe oraz hałas podczas przeładunków który będzie się niósł na odległość ok 8 km., nie wspominając jaka paskutna panorama będzie z plaż w Świnoujściu i Miedzyzdrojach, to tylko jedne z wielu szkód działalności PK. Zyski dla miasta to ok 800 tys, to jakaś kpina. Miasto nic nie zyska a straci i to nieodwracalnie wiele.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:59:06] • [IP: 37.248.157.***]

Panie Borowski !Wypowiedż Pana to same komunały !Ani słowa o nas mieszkańcach Warszowa.My już mieszkamy w towarzystwie PORTU/LNG/ i, Portu Handlowego i Portu Promów do Szwecji i znamy smak dobrobytu z tego sąsiedztwa a Pan nie ma zielonego pojęcia o czym mówi.Proszę zająć się przywróceniem normalności życia mieszkańców Warszowa. - dostępem mieszkańców do rekreacji, zabytków, morza czyli godnego odpoczynku dla nas i naszych rodzin.A może Pan zamieszka chociaż na krótko na Warszowie bo inaczej Pan nie zrozumie o czym piszę.!!

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:58:48] • [IP: 109.40.241.*]

To jest tylko gadanie.Takie piekne słówka powtarzane przez PiS, teraz przez Tuska i Pana, wstyd, ze na Pana głosowałam, Pan chce zniszczyć całe piękno Świnoujścia, byle czymś się odróżnić od obecnej Prezydent.Wszyscy wiemy z czym boryka sie Gdańsk, Co przeżywają mieszkańcy, mimo, że u nich port leży w miarę daleko od mieszkańców, tutaj będzie siedział im na głowie.Nigdy nie będzie cicho.Noce z hukiem i smrodem, bo wiemy, że terminalu zapędy Tuska się nie kończą, pracownicy pewnie Filipinczycy i osiedla z kontenerów dla nich a obok nasze dzieci narażone na gwałty itp.Kasy do miasta góra 800 tys rocznie, to są żadne wpływy do kasy.Wypadki, zablokowane drogi, kolo Gdańska nie da się przejechać.Przez Pana przemawia pańskie Ego, wstyd, ze nie myśli Pan o nas mieszkańcach.Nie zasłużył Pan by nas reprezentować w Radzie Miasta.My Panu przypomnimy przy następnych wyborach jakim zdrajca Pan jest.Wstyd i hańba!!Lobbuje Pan Katarczykow, Ruskich zamiast wspierać lokalna społeczność i nasza przyszłość!Wstyd

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:53:58] • [IP: 91.94.29.***]

Pisiory chcieli żeby ten terminal zbudowali i prowadzili Duńczycy i Katarczycy a zatrudnieni tam mieli być ci co się zgodzą za jak najmniej pracować czyli Ukraińcy Bułgarzy itd. Pisowski patriotyzm w realu.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:50:25] • [IP: 31.0.26.***]

Rzadko zgadzam się z panem Janem ale teraz popieram, to bardzo korzystna dla Polski inwestycjia.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:50:19] • [IP: 176.221.124.***]

Postarzał się od waszych głupich komentarzy he

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:39:57] • [IP: 176.221.125.**]

Gdzie te wyższe zarobki chyba u ciebie

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:34:54] • [IP: 5.173.28.**]

Sluchaj no, pajacyku, nikogo nie obchodzi co myslisz, chcesz czy robisz. Przestan udawac, ze pracujesz. Gdyby nie znany tata to bys siedzial na kasie w markiecie i robil pik pik pik artykulami

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:29:41] • [IP: 94.254.174.**]

Tak dla terminala !

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:27:03] • [IP: 89.171.85.***]

Na szczęście nie głosowałam na Pana. Oczywiście po stokroć jestem przeciwna budowie terminala kontenerowego. Dajcie nam żyć i oddychać na łonie natury, a nie niszczycie tylko wszystko przemysłem, betonem, bo kasa kasa kas

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:26:16] • [IP: 176.221.125.***]

Kiedy trzeba bylo miec chociaz pomysl, dzisiaj wystarczy miec opinie na temat czyjego pomyslu i mozna to pchac w media. Poziom politykow szura po dnie.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:24:41] • [IP: 188.147.69.**]

Łepek wypowiada sie jakby pouczał z ambony. Czy ty facet kiedykolwiek w zyciu pracowałeś? Zrobiles cos pozytecznego? Czy tylko uśmiechnięta kolumna?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:23:56] • [IP: 87.205.93.**]

K@wa jak czytam te komentarze to mnie bierze Niemcy to co K.. A zrobiło PO rozwalili nasza Stocznie Remontowa zaczęli PiS dokończył i sprzedali Grunty Skarbu Państwa, gdzie k... A są pieniądze z tych działek. Miasto dostało zapytajcie p. Żmurkiewicza jak rządził miastem i ile długu zostawił Zapominacie kr... ni.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:20:16] • [IP: 87.205.93.**]

Panie Borowski Pan już tak dużo zrobił dla naszego miasta Świnoujścia, że dziękujemy za Pana się wypowiedzenie. Wola bym żeby Pan już zamilkł, Odeszłeś Pan z PO a dalej sercem z PO. Politycy chcą za władać całą plażą aż po Międzyzdroje popiera Pan to, chcecie aby Warszów, Przytor Łunowo nie mieli dostępu do Plaży afe Panie Borowski.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:19:02] • [IP: 46.112.112.***]

Ten terminal nawet nie będzie polski tylko belgijsko-katarski. A Pan panie radny przed wyborami spotykając się z mieszkańcami Warszowa i Przytoru był przeciwny albo przynajmniej sceptyczny co do jego budowy. Teraz już Za :) Co do miejsc pracy to przy dzisiejszej automatyzacji nie będzie ich dużo. Podatki i cła w znacznej większość pojda do Warszawy. Miasto z gruntów też za dużo nie dostanie bo znaczna część będzie wybudowana" w morze". Nam zostanie, syf, brud, hałas, rozjezdzone drogi i problemy z jakościa i dostepnoscia wody oraz zdewastowany obszary Natura 2000. Brawo Wy!!

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:14:56] • [IP: 62.69.252.***]

Żeby zamieszkać na stałe na warszowie to trzeba mieć wygląd a nie jakiś garnek na szyi

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:13:28] • [IP: 37.248.216.**]

To jak pan taki mądry to na plaży w Świnoujściu postawcie te kontynery a nie na Warszowie czemu znowu tu no żarty

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:10:25] • [IP: 188.147.68.***]

A co to warszów to jakiś pępek świata? Liczy się dobro całego karaju a nie paru nie zadowolonych mieszaczy

dzony • Poniedziałek [02.09.2024, 13:08:24] • [IP: 185.210.39.***]

Jakie miejsca pracy, jakie nowe firmy? Przywiozą swoich ludzi w teczkach i po temacie

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:06:56] • [IP: 37.248.162.***]

Nas nie interesuje twoje zdanie, bo zawsze takieglupoty wy myślisz., że niedobrze się robi, przamien się madralo i przyjazną warszow to zo.baczysz to szczęście i nie rób tymi swoimi pomyślą I wstydu twojemu ojcu.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 13:03:03] • [IP: 37.248.162.***]

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:59:19] • [IP: 37.248.214.***]

Co on tam mlaszcze pod nosem ?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:53:24] • [IP: 89.151.21.***]

Nie wiem ale widząc tego gościa zostaje mi w głowie tylko jedno- upadłość

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:52:57] • [IP: 185.210.36.**]

słusznie, tylko że Pana ugrupowanie, które współrządzi zabrało pieniądze na tor podejściowy (1, 6 miliarda zł), który jest niezbędny dla uruchomienia portu kontenerowego

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:49:04] • [IP: 5.173.196.*]

Jestem za.. Brawo!

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:48:32] • [IP: 37.248.162.***]

Chyba twoje oblic, e zmieni, bo my z prawobrzeża mamy dosyć tych twoich człowieku durnych pomysłów, tak że przestań gwiazdowych bo myślę że dużo ludzi ma dosyć twoich pomysłów.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:47:30] • [IP: 46.134.35.**]

Najpierw wybudujcie drogi i tory kolejowe. Bo będzie to jedna wielka masakra. Co Wy porównujcie Niemcy czy Gdańsk do Świnoujścia. My mamy jedną drogę dojazdową i jedną linię kolejową. Chyba że chcecie te wszystkie kontenery przewozić powietrzem. S3 która jest w trakcie budowy już jest nie wystarczająca na ruch, który mamy dzięki tranzytowi przez tunel, portowi handlowemu i stale rozwijającym się terminalom promowym. Mamy więcej promów, i operatorów, promy są co raz większe. Zobaczymy jak dodamy do tego dodatkowe około 1000-1500 dodatkowych ciężarówek na drogach dziennie i kilkanaście lub kilkadziesiąt dodatkowych pociągów towarowych każdego dnia. Szybko się okaże, że jedna droga dwupasmowa to dużo za mało a i jeden most kolejowy w Wolinie nie wystarczy. Wystarczy zobaczyć co dzieje się w Trójmieście na drogach dojazdowych do portów mimo tego, że mają dojazdy z autostrad i ekspresówek. Zobaczcie co się dzieje w na autostradach w okolicach Hamburga tam zawsze jest tłok...

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:46:50] • [IP: 5.173.154.**]

Do Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:35:28] • [IP: 192.42.116.***] oczywiście, że na terminalu jest kilka firm ze Świnoujścia, które tam wykonują usługi oraz świadczą pracę i zatrudniają ludzi. Sam się nie sprząta ani nie obsługuje :D

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:44:18] • [IP: 188.146.138.**]

Ma Pan rację. Warszów od zawsze był częścią przemysłową miasta i tylko ci co leży im na sercu Ĥamburg niemiecki ten pomysłem krytykują.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:36:16] • [IP: 31.61.252.**]

Ma Pan rację, trzeba patrzeć w przyszłość a nie tylko tu i teraz. Warszów zawsze był dzielnicą przemysłową (Stocznia, PPDiUR Odra i wiele zakładów). Potrzebne są takie inwestycje oprócz turystyki Pandemia pokazała nam, że na turystykę nie zawsze będziemy mogliśmy liczyć a transport kontenerowy będzie zawsze i miasto będzie tylko na tym korzystać a co za tym idzie nasi mieszkańcy.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:32:40] • [IP: 176.221.124.**]

Oderwany od życia, ech szkoda klawiatury.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:32:24] • [IP: 94.254.238.**]

Głupi Jasiu

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:31:44] • [IP: 146.75.162.**]

BRAWO!! Panie Radny

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:29:47] • [IP: 176.221.124.**]

A gdzie na prawobrzeżu jakaś galeria handlowa, lodziarnia.No tak terminal, port kontenerowy i z tego mamy się cieszyć..

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:28:09] • [IP: 37.109.161.***]

Kiedyś śpiewał inaczej. Dobrze, że zmienił zdanie.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:27:11] • [IP: 176.221.124.***]

Proszę powiedzieć jakie większe wpływy do budżetu miasta?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:26:41] • [IP: 37.248.165.***]

Mędrzec się odezwał (zwany wyrocznią) 🖕

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:10:05] • [IP: 193.220.225.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 12:10:01] • [IP: 88.218.253.***]

Kiedy idziesz tam pracować ?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:59:20] • [IP: 31.0.36.**]

Popieram 👍👍👍👍👍㈇
7;👍

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:56:07] • [IP: 188.147.68.***]

Jestem przeciw powstaniu terminalu kontenerowego w tamtym miejscu, można tam rozbudować małe, nieniszczące połaci lasu osiedla domków" wpisanych w las" że tak powiem, znamy takie np.z Łukęcina. W ten sposób też zyskamy miejsca pracy i zachowamy bezcenną przyrodę, plażę, a przypomnę, Zatoka Pomorska obok Gdańskiej ma najcieplejsze wody na pd.Bałtyku, to istna perła. Owszem, serce mam trochę podzielone, bo podobała mi się typowa dla prawicy wola zmieniania oblicza Polski, inwestycyjność (dziś widać, jaka martwota zapadła pod rządem PO i komunistów oraz zielonych i tych w kolorze rzygowinek, czyli Hołowni długo udającego człowieka Kościoła - blokada na CPK, elektrownię atomową, straty Orlenu, gigantycznie narosły deficyt budżetowy 290 mld zł, takiego nawet po zsumowaniu rocznych deficytów za PiS-u nie zsumowano by, PiS miał rocznie np.20 mld, 18 mld, a tu po 9 miesiącach rządów 290 mld!). Niemniej jestem za oddaleniem tego portu od Mierzei Przytorskiej, za zbudowaniem go gdzie indziej po np.dobudowaniu torów.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:44:09] • [IP: 5.173.27.**]

Ciekawe, na jaką melodię śpiewałby p.Borowski gdyby zamieszkał na stałe na Warszowie

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:43:13] • [IP: 185.210.39.**]

a cóż to pan radny tak się postarzał?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:42:21] • [IP: 63.247.203.***]

Zamiast wydawać oświadczenia, weź się do jakiejś roboty. Twoje opinie, narcyzie, nikogo nie interesują i nikt nie traktuje cię poważnie.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:42:09] • [IP: 62.69.252.***]

Żebyś się tam nie napracował niedoszły prezydencie

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:40:26] • [IP: 5.173.154.**]

BRAWO!

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:38:24] • [IP: 176.221.125.***]

Panu już podziękujemy...uśmiechnięta Polska

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:35:28] • [IP: 192.42.116.***]

Lubię konkrety: ile firm lokalnych powstało dzięki terminalowi LNG, ile z tego samego powodu upadło i ile osób znalazło bądź straciło zatrudnienie. Dziękuję

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:33:07] • [IP: 92.118.166.*]

Panie Janku, dzisiaj to walka z WIATRAKAMI NIEMIECKIMI. W Centrum S-cia wybudowano nabrzeże niemieckie i będzie molo niemieckie jak w Międzyzdrojach ale NIC Polskiego. Swego czasu była Ministra niemiecką i POWIEDZIAŁA NEIN.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:33:04] • [IP: 37.248.163.**]

Pierwszy raz popieram. Same korzyści. Nie można miasta tylko z turystyka wiązać. Prawobrzeże nigdy nie będzie turystycznie.

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:26:14] • [IP: 188.147.76.**]

A kogo interesuje opinia tego pana?Wizjoner?

Gość • Poniedziałek [02.09.2024, 11:23:15] • [IP: 83.23.212.*]

Dobrze gada

Oglądasz 1-195 z 195
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Adam Bodnar bierze się za świnoujską prokuraturę. Prokuratura Rejonowa w Świnoujściu, wraz z Prokuraturą Okręgową w Szczecinie, znalazła się pod ścisłym nadzorem nowo powołanego Rzecznika Dyscyplinarnego Ministra Sprawiedliwości. Minister Adam Bodnar, decyzją z 17 października 2024 r., powierzył Zbigniewowi Górszczykowi zadanie wyjaśnienia przewinień dyscyplinarnych dotyczących niewłaściwego zarządzania, które trwały od 2016 roku do marca 2024 roku w świnoujskiej prokuraturze ■ Koncert charytatywny dla powodzian. Zebrano ponad 20 tys. złotych ■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■