POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [18.08.2024, 18:06:17] • Świnoujście

„Świnoujście jest piękne!”-mówią turyści. Do Świnoujścia przyjechali kamperami i... nie wszystkim się to podoba. Posłuchajcie co mówią! Zobacz film!

 „Świnoujście jest piękne!”-mówią turyści. Do Świnoujścia przyjechali kamperami i... nie wszystkim się to podoba. Posłuchajcie co mówią! Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

W mieście, które żyje z turystyki, niektóre opinie o gościach przybywających do nas w kamperach są dla nich po prostu-krzywdzące. Grupa, którą spotkaliśmy na obrzeżach parku przy ulicy Jachtowej poczuła się dotknięta taką oceną. Jak podkreślają, prawdziwy kamperowiec nie pozostawi po sobie żadnych śmieci i nieczystości. Dla gości z Dolnego Śląska takie podróżowanie stało sposobem na życie. Postanowili zbić kilka mitów i powiedzieć nam o życiu „na czterech kółkach”. Zachęcamy do posłuchania ich opinii. Wysłuchajcie w całości!

Ceny postoju na kampingu są ich zdaniem wygórowane. Tym bardziej, że współczesny kamper nie potrzebuje dostępu do instalacji sanitarnych. Wewnętrzne wyposażenie takiego auta gwarantuje zamknięty obieg wody i nieczystości. Turyści mają więc pewność, że ich pobyt w Świnoujściu, w najmniejszy sposób nie odbije się na stanie środowiska ani komforcie życia mieszkańców. Zdaniem, nie tylko spotkanych przez nas turystów pinie wywołane publikacją są dla nich po prostu krzywdzące.



Kamperowcy to nie intruzi !

Tak mogą się jednak poczuć gdy ktoś w internecie, krzywdzącym ich artykułem wywoła falę hejtu, Oni sami tymczasem starają się o budowanie dobrego wizerunku odwiedzanych miejsc, np. Świnoujścia. Przykłady można znaleźć stronach poświęconych tej formie turystyki. Jak dotąd brakuje u nas także działu na miejskiej stronie gdzie zgrupowane byłyby informacje na ten temat. Podróżujący kamperami tworzą więc internetowe kanały, na których przekazuję przydatne sobie informacje. Jak się okazuje, takie publikacje mogą być doskonałą formą promocji miasta. Świadczą o tym opinie internautów przekazujących opinie o wrażeniach jakie wywarło na nich Świnoujście.

Świnoujście czeka na nowe projekty, które zachęcą do odwiedzania miasta domami na czterech kołach. Muszą im też towarzyszyć działania, które zabezpieczą komfort życia mieszkańców. Na całym świecie radzą sobie z tym wyzwaniem, które wcale nie musi być problemem!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 88, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-88 z 88

Gość • Poniedziałek [09.09.2024, 08:03:06] • [IP: 185.210.38.***]

Proszę nie brać tych komentarzy pod uwagę, normalni ludzie dyskutują a nie atakują. Nr IP są powtarzające się, a opinie takie aby rozjątrzyć i podzielić społeczeństwo. Skoro już powstały niechlubne bramownice i poszła fama na całą Polskę (a może dalej) , mieszkańcy mają swój kawałek parkingu przy wiatraku to warto byłoby postawić tam toy toy, bo nie wiem czy ktoś z aut osobowych korzysta z WC za opłatą. Od dawna ludzie wolą iść w krzaczki niż płacić, kto widzi te brudy na wydmach? Ten kto robi to samo, ale tylko on jest święty. Jestem mieszkanką Swinoujscia i szanuję każdego turystę, który zachowuje się przyzwoicie, nie ważne czym przyjechał, czy jest bogaty czy biedny. Bądźmy otwarci na zmiany i nowe trendy, które do nas i tak przypłyną. A tych co im wszystko przeszkadza pozdrawiam i życzę więcej spokoju i uśmiechu.

Gość • Wtorek [03.09.2024, 16:24:45] • [IP: 178.142.64.***]

oni chleb po 1.50zl kupuja a u nas jak kupia za 3zl to raz na rok nic im sie nie stanie

Lokales • Poniedziałek [02.09.2024, 17:53:52] • [IP: 188.146.110.**]

Świnoujście, plaża i miejsce wypoczynku super. Lokalni mieszkańcy (nie wszyscy, ale większość) hipokryci, ściemniacze...dziwni ludzie. Tzw. 1 i 2 robią wszędzie nawet na ulicy. Odrażające. Bardzo wysoki wskaźnik patologii wśród dorosłych (alkoholizm, narkotyki), co przekłada się na wzorce dla młodzieży, wystarczy pojechać tam po sezonie, aby się przekonać. Miasto bez ambicji. Bardzo pouczający materiał o kamperach. Brawo! Wstydzę się za mieszkańców Świnoujścia.

Turysta • Poniedziałek [26.08.2024, 09:17:39] • [IP: 158.181.73.**]

Czepiacie sie tego smrodu po krzakach, a przeciez zrzut nieczystości jest darmowy na marinie. Zeby zrzucac scieki najpierw trzeba miec zapas wody, po który i tak tam jechac. Wiec skoro jade po wode to logiczne ze zrzucam tam scieki. Przecież nikt nie wylewa pod siebie zeby w tym stać? A te parkingi o których piszecie w tygodniu byly platne, jak pozostałe w miescie. Na takich samych zasadach mozna zaparkować na kazdym miejskim parkingu. Moze trzeba postawić bramownice na wjezdzie do miasta. Nie tędy droga.

Gość • Wtorek [20.08.2024, 07:55:16] • [IP: 188.147.68.***]

00:15 - jaład=hałas

Gość • Wtorek [20.08.2024, 00:15:30] • [IP: 188.147.68.***]

21:00:42] • 37.47.124.***] nie doczytałeś, pod wsią, ale... 70 metrów od styku fal morskich z plażą oraz 5 km od najdłuzszej promenady nad Bałtykiem, od Bansinu po Świnoujście. A Relax... otoczony ulicami, z echem odbijanym od nowych domów przy ul.Słowackiego (wzmaga to jaład, wiem, bo odwiedzałem tam znajomych). Po drugie, co najważniejsze, porównywałem NIEMIECKIE ceny z polskimi - w zasadzie są takie same, a jest możliwość, gdy chodzi o mniejszy kamper, że NIŻSZE niż na Relaxie. Niemcy zarabiają 3 razy więcej od nas. To w ogóle szok, sprawdzam wybornie położony kemping w Kamminke, tam koszt pobytu człowieka z namiotem to 70 zł. Ile kosztuje to samo na kempingu PTTK w Szczecinie daleko od centrum i nawet daleko od centrum Dąbia? 75 zł. Byłem tam, nocowałem, nawet czajmika nie ma, w opiniach Google piszą, że" ceny pod Niemców". Z drugiej strony w Pogorzelicy fantastycznie, tanio (2 lata temu 35, teraz 41), 150 m od morza, kuchnia pod wiatą, lodówka, w cenie prysznic.. Takie są kontrasty

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 21:34:33] • [IP: 89.151.18.**]

Dziś sprawdziłem ten dziki osrany parking, 8 kamperów same na szwabskich blachach.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 21:00:42] • [IP: 37.47.124.***]

Gość niżej porównuje ceny kempingu pod wsią a przy promenadzie...

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 20:30:06] • [IP: 31.0.35.***]

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 19:35:08] • [IP: 176.221.125.**]

skoro stać cię na kampera to na parking chyba też a jak nie to siedź w kamperze pod swoim domem i tam wylewaj fekalia w krzaki i śmieci podrzucaj sąsiadom bo my mieszkańcy nic z tego nie mamy po za syfem i smrodem jaki zostawiacie.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 19:34:14] • [IP: 185.210.39.***]

brawo 17:18:14] • [IP: 188.147.68.***]

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 18:47:32] • [IP: 188.147.68.***]

17:03● Ściągnąłem cennik Relaxu, napisałem lojalnie:" z tym że zaznaczyć trzeba, że w cenie 155 zł z kempingu" Relax" zawarty jest pobyt osoby i dołączenie do prądu. Zsumowawszy dołączenie prądu i" osobę" w Gdańsku wychodzi za kamper 125 zł, w Ściu 155". ● Ale tu może rzecz jest dyskusyjna, jesli rozumiec z cennika, że za każdą osobę trzeba osobno płacić. Niemniej dziwi mnie mocno, że. ..w Niemczech, na kempingu w Ückeritz 13 km od Ścia (od samego Uckeritz camping oddalony jest o ok.3-4 km) ceny za kamper nawet po dodaniu cen za każdego w kamperze z osobna są PORÓWNYWALNE z kempingiem Relax w Polsce, wyjdzie tam w zależności od liczby osób 150-180 zł... A jeśli podkreślasz wartość tego, że w Relaksie nie liczy się osób w kamperze, to odpowiem, że tam też nie różnicuje się WIELKOŚCI kamperów, buli się równo za mały i za wielki. No i zastanawiające... w Niemczech, gdzie zarabiają 3 razy więcej a ceny są porównywalne do tych w Świnoujściu!●Pamiętam ceny w sklepie rower.we Francji w 2006 r- bliskie tym w Polsce!

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 17:28:15] • [IP: 89.151.21.**]

Powinien powstać niedrogi parking dla kamperow i tyle. Ponad 150 zł za dobę to bardzo dużo. A przy plaży zamiast stawiać śmiesznych bramownic można było poprostu wyznaczyć jakaś duża, kompletnie nieopłacalna stawkę za duże auto i tyle.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 17:18:14] • [IP: 188.147.68.***]

14:52:57] • [IP: 185.210.39.***] sprawdziłem, że na kempingu w Ückeritz, 7 km od Ahlbecku a 50 m od morza ceny dla kamperów to pomijając ceny za prąd (płaci się w zależnosci od liczby kWh) od 90 zł do 112 zł/dobę (prąd liczy się 0, 80 € za 1 kWh, płaci się za prąd od zużycia, nie od podłączenia)

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 17:03:30] • [IP: 89.151.19.***]

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 15:34:36] • [IP: 188.147.68.***]człowieku jakie zdzierstwo na kempingu? tam postój jest prawie za darmo! 155 zł za dobę kosztuje doba pobytu samochodu kempingowego z nieograniczoną ilością osób i podłączeniem do prądu! Skończcie się z tym litowaniem nad kamperowcami bo to nie są biedni ludzie skoro stać ich na zakup kamperów i jeżdżenie po całym świecie to nie stać na zapłacenie za postój 100 metrów od morza w Swinoujściu?? żart jakiś

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 16:11:43] • [IP: 88.218.255.**]

W niemczech parkingi na kampery prawie puste można tam biwakować bez problemu tylko nimcy pchają się do Polski bo tanio i można jeszcze coś" uszczyknąć" (jak ktoś nie wie o co chodzi to wyjaśniam okantować bo oni mają taniej u siebie)

To samo w Malborku (2) • Poniedziałek [19.08.2024, 16:10:24] • [IP: 188.147.68.***]

Zaparkowałem w tym miejscu, aby skorzystać z Nogatu. Może są ludzie, którzy nie chcą być na zatłoczonym kempingu, pełnym wrzeszczących dzieci tuż przy ruchliwej drodze i linii kolejowej? - zwraca uwagę Alan Heath, turysta z W. Brytanii, który prowadzi na YouTube autorski kanał o kamperach VanlifeWithAlan.● W ostatnim czasie podróżował m.in. po naszym regionie w czasie, gdy władze miasta poinformowały o planach dotyczących ograniczeń dla kamperów. Jak nam powiedział Marek Charzewski, burmistrz Malborka, chciałby iść w ślady władz Świnoujścia, które zdecydowały się na montaż bramek na miejskich parkingach, pod którymi kamper się nie przeciśnie. Heath:● Zgodnie z artykułem, burmistrz powiedział, że „turystyka jest elementem gospodarki miasta, mamy na niej zarabiać”. Zgadzam się. Miasta muszą zachęcać ludzi do odwiedzania i wydawania pieniędzy. Tak działa gospodarka. Dlatego nie rozumiem, dlaczego burmistrz celowo próbuje zniechęcić sektor społeczności turystycznej, który wydaje proporcjonalnie większą kwotę.

To samo w Malborku (1) • Poniedziałek [19.08.2024, 16:07:27] • [IP: 188.147.68.***]

Uwaga, bedzie o Świnoujściu w Malborku... System w moim telefonie, sztuczna inteligencja internetowa zauważyła, że sprawdzałem ceny kempingów dla kamperów, podesłała mi taki oto artykuł z Malborka, z portalu ▪︎Malbork naszemiasto pl▪︎: ■Kampery w Malborku. Dlaczego turyści sami wybierają miejsca do biwakowania, chociaż w mieście są kempingi? ▪︎ Czy kampery w Malborku są mile widziane? Ci, którzy nimi przemierzają świat, mają wątpliwości. Zdania mieszkańców też są podzielone. Wszystko przez to, że turyści zamiast korzystać z kempingów, biwakują na ogólnodostępnych parkingach. Jedni widzą w tym problem i konieczność ponoszenia kosztów, choćby sprzątania; drudzy uznają, że goście mają prawo do wolnego wyboru.(..)Coraz częściej kampery na noc zatrzymują się jednak na parkingach w mieście, a nie na dwóch przystosowanych kempingach. Często zajmują miejsca postojowe tuż przy Kąpielisku Miejskim na ul. Wileńskiej, przy bulwarze. Alan Heath z W.Brytanii:"Zaparkowałem w tym miejscu, aby skorzystać z Nogatu"●Ciąg dal.⬆️

Gość z • Poniedziałek [19.08.2024, 16:05:27] • [IP: 79.175.193.***]

Jedną z form turystyki są kampery

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 15:34:36] • [IP: 188.147.68.***]

Widzę tu dwa problemy: z jednej strony zdzierstwo cenowe na kempingu Relax, z drugiej strony cynizm, skąpstwo i egoizm kamperowców. Na te drugie jest lekarstwo, zakazać postoju aut cięższych niż 2, 5 t, stawiać bramownice, ale... to nie może być ostrzał jednostronny. Koniecznie trzeba na Relaxie obniżyć cenę dla kamperów. Wprawdzie czuję boczną rybią linią, że nawet gdyby miejsce tam nie kosztowało 155 zł, lecz 50, i tak kamperowcy by parkowali na postojach i obrzeżach miasta. No ale trzeba cenę obniżyć i działać jak dotąd, bramownicami, zakazami. Uderzająca jest postawa Niemców, zarabiają 3 razy więcej od nas, a nie chcą płacić dla nich niskiej ceny 155 zł (faktycznie to tak jakby 52 zł, skoro trzy razy więcej zarabiają)

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 15:13:37] • [IP: 185.210.39.***]

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 12:24:18] • [IP: 185.210.36.**] Może jesteś tu obcy i nie wiesz, że polska część wyspy to raptem 72m2 i trudno jest wygospodarować miejsce na ekstra parking dla kamperów. A na wyspie Wolin, gdzie jest miejsce, kamperowcy nie chcą parkować.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 14:52:57] • [IP: 185.210.39.***]

Pan ma życzenie, aby miasto stworzyło niedrogi parking dla kamperów, pewnie najlepiej w miejscu zalesionym, tylko gdzie?Czy pan się orientuje, że parkuje na skrawku wyspy Uznam? Jesteśmy ograniczeni wodą i granicą państwa. Skoro kochacie ciszę i naturę dlaczego nie parkujecie po drugiej stronie kanału, na Warszowie? Chcielibyście naturę i cywilizację w jednym. Mówi pan, że za granicą taniej, ale do Świnoujścia ściągnęło was polskie morze, choć tu drożej. Przecież Ahlbeck też ma dostęp do Bałtyku, jest taniej i mieszkańcy lubią kampery, to co stoi na przeszkodzie?

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 14:17:57] • [IP: 185.210.39.***]

Państwo twierdzą, że po przyjeździe na plac postoju, zaczynają od sprzątania, myśl sama się nasuwa -po kim tak musicie sprzątac? bo pewnie nie po mieszkańcach.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 13:22:33] • [IP: 185.210.36.***]

jeszcze zajmują dwa miejsca bo na jednym parkują a na drugim grilluja i siedzą na krzesełkach wprowadzić tam parking płatny i problem zniknie nawet ten odór kału i moczu też

Wiesio • Poniedziałek [19.08.2024, 13:01:09] • [IP: 91.94.6.**]

Kolejny piracki camping Kołobrzeg - wpisz w Google, Camperem po ścieżce rowerowej Kołobrzeg, Kierowcy kamperów stają na parkingu, łamią zakaz i uważają się za. Cwaniaków Kołobrzeg - wpisz i zobacz co robią prawdziwi kamperowcy

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 12:53:49] • [IP: 188.147.68.***]

Nienawidzę turystów ten weekend tragedia zakorkowane miasto

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 12:42:03] • [IP: 89.151.16.***]

Jak płacić się nie chce to proszę jechać na te niemieckie - darmowe.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 12:24:18] • [IP: 185.210.36.**]

PRZYSTOSOWAĆ POD MIASTEM TROCHE FREE MIEJSCA Z PŁATNYM SERWISOWANIEM I PO KŁOPOCIE OD NIEMIEC DO PORTUGALJI TAKICH PARKINGÓW JEST CAŁE MNÓSTWO.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 12:14:07] • [IP: 5.173.172.***]

Zapraszam na marine na basenie północnym jak śmiecia dziady

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 12:05:26] • [IP: 178.238.252.***]

Pewnie żyję w strefie marzeń, ale chciałbym żeby nadszedł czas gdzie pieniądz nie istnieje, gdzie każdy ma wszystko co zechce. Wiem może i zbyt idealne ale może w przyszłości tak będzie (tak wiem, vibe Star Trek). Pozdrawiam!

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 10:58:38] • [IP: 188.147.68.***]

10:01:39] • [IP: 84.44.206.***] ćwoku pedancie, raz napisał" kampery", dwa razy" kamery", czyli literówka.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 10:46:36] • [IP: 91.94.29.**]

Wystarczy opłaty zrobić normalne tzn 150pln na tydzień miejce na polu namiot, lub 30 PLN doba. i wystarczy.Niektorzy przyjeżdżają na dzień, dwa, trzy. Nie photo kupowałem kampera żeby się sxlahac po hotelach i przepłacać. Zrobić przystępne ceny uzgodnione z kamperoecsmi, jeśli ktoś nie chce to na biwak poza miasto i tyle. W mięsie wysokie kary, ale musi być dostępne cenowo plac. Ceny na polu namiotowym to rażące złodziejka lub bandytyzm w biały fzien

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 10:10:48] • [IP: 188.147.77.***]

Po wprowadzeniu zasad postoju i kamperowania wszyscy damy radę. Urzędnicy i Rada Miasta do dzieła.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 10:07:27] • [IP: 46.113.6.**]

Dziura i dno.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 10:01:39] • [IP: 84.44.206.***]

Do IP 16...Kampery cwoku, nie kamery.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 09:54:15] • [IP: 188.147.68.***]

W odniesieniu do wpisu 23:34• 37.8.215.** policzyłem, ile kosztuje miejsce dla kamperu w Niemczech ok.13 km na pn.-zach.od Ścia na Naturcampingplatz w Uckeritz, to taki podłużny kemping wzdłuż morza ciągnący się ok.4 km. Trudno to dokładnie odnieść do 155 zł w" Relaksie" w Ś-ciu, bo Ückeritz podzielono opłaty, np.liczą nie dołączenie do prądu, lecz zużycie prądu, 0, 80 € za 1kWh, rozróżniają też sezon wysoki i niski, " Relax" nie rozróżnia, w Ückeritz rozróżniają też kampery, 12€ jest za ten do 5m długości, 15 € za ten powyżej 5m, 17€ za kamper powyżej 7 m długości. Jest tam jeszcze cena za pobyt osoby. Sumując bez zużycia prądu wychodzi cena kampera w zależności od jego rozmiarów od 90 zł - po dodaniu np.ceny za np.10 kWh wyjdzie 124 zł - do 112 zł - po dodaniu np.10 kWh wyjdzie 146 zł, ale to te największe kampery, powyżej 7 m długości. To taniej! Poza tym inteligentniej i uczciwiej wycenione, wg wielkości kampera, też jest podział na sezony.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 09:42:32] • [IP: 185.210.39.***]

Nie mam nic do turystów przyjeżdzających kamperami, jednak powinni stawać w miejscach do tego przeznaczonych, i za to zapłacić, dobrym przykładem jest Wolin gdzie stworzono takie miejsce nad zalewem dla kamperów jeszcze finansowane z UE.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 09:26:48] • [IP: 176.221.125.***]

Samochody o dmc powyzej 2, 5T powinny placic stawke x10. Jesli zajmuja wiecej niz jedno miejsce parkingowe to placic za dwa, cebularze widoczni na zdjeciach szybko znikna.

Do zakrytodupca 206.* • Poniedziałek [19.08.2024, 09:17:31] • [IP: 188.147.68.***]

07:32• 78.10.206.*] "Polaki-cebulaki gołodupcy mają ból dupy, bo ktoś ma kampera, a Polaczek-cebulaczek nie ma".●●● Polak-mieszkaniec Ś-cia nie ma kampera, ale ma... śmieci od kamperowiczów, ich odchody w zaroślach oraz BRAK. ...miejsc do parkowania. Hojni są dla nas ci kamperowicze!

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 09:12:32] • [IP: 188.147.68.***]

Ucieszyłem się bramownicami, ale też ważną rzecz podnosi 23:34:53] • [IP: 37.8.215.**], sprawdziłem, co podaje, faktycznie" Relax" ma cenę dobowego parkowania kamperu 155 zł. Porównałem tę cenę z kempingiem w Gdańsku" Przy Wydmach", z tym że zaznaczyć trzeba, że w cenie 155 zł z kempingu" Relax" zawarty jest pobyt osoby i dołączenie do prądu. Zsumowawszy dołączenie do prądu i" osobę" w Gdańsku wychodzi za kamper 125 zł, w Ściu 155 (swoją drogą czy nie można wyrzec się dołączenia do prądu? Może ktoś chce z akumulatora voltami się raczyć, w Gdańsku dołączenie to osobba, niewiążąca pozycja). Tylko jedna uwaga co do Niemców, oni zarabiają ok.3 razy więcej od nas, więc realna cena w" Relaksie" dla nich po podzieleniu na 3 i oddzieleniu dwóch części to ok.51, 5 zł. Taniocha!

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 08:56:27] • [IP: 91.94.0.***]

parkingi nie są przeznaczone na blokowanie miejsc przez kampery.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 08:45:54] • [IP: 188.146.253.**]

Specjalna jednostka ORMO im. Tow. Żmurkiewicza powinna zrobić z nimi porządek. Na czyje zlecenie tutaj przyjeżdżają. Kto za tym stoi?

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 08:41:14] • [IP: 185.210.38.**]

Gość • Niedziela [18.08.2024, 23:34:53] • [IP: 37.8.215.**]i prawidłowo że są bramownice bo najwięcej kamperów było niemieckich.Każdy kto przyjeżdża do miasta powinien zapłacić kilmatyczne. Za darmo nie ma nic.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 08:35:37] • [IP: 89.151.16.***]

W zeszłą niedzielę zaprosiłam moich gości do res.przy Jachtowej, wszędzie kampery, nie było gdzie stanąć, musieliśmy pojechać gdzie indziej. Niektóre kamery stoją tam od początku wakacji, goście nie płacą nawet opłaty klimatycznej, a za śmieci płacą mieszkańcy. W innych krajach w takich miejscach kamery mają zakaz w godz. 20.00-8.00

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 08:28:18] • [IP: 88.218.254.***]

Wieśniaki z kamperow bo za postój się płaci. W Międzyzdrojach tez postój za 150zl. .. No ale po co płacić jak za frajer można koło Konstelacji czy Kaufland? Taki turysta nie jest nam tu potrzebny. Ani opłaty klimatycznej nie zapłaci, zblokuje miejsce parkingowe, do knajpy nie pójdzie, bo to dziady...

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 07:51:20] • [IP: 89.151.18.**]

To zacne towarzystwo bez zgody własciciela terenu podrzucało swoje śmieci do śmietników stojących na terenie klubu jachtowego. Z tego powodu śmietniki zostały przeniesione w inne miejsce. Bez zgody korzystano również z WC. A to nieładnie podrzucać komuś swoje brudy i korzystać z cudzych toalet. A można było poprosić i dogadać się. Zwykłe dziadostwo.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 07:50:40] • [IP: 5.184.96.***]

Po sezonie powinno się naprawiać to co zostało zniszczone za pieniądze z turystów przebywających w naszym mieście. Drogi rowerowe do przekładki same dziury brak oznakowania. .zeszła farba... Przy granicy korzenie podniosły nawierzchnie tak wysoko że nie da się po tym jechać. Itd... itd.. itd...

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 07:47:27] • [IP: 88.218.255.***]

to ciekawe gdzie się załatwia? Jak mnie nie stać na wakacje to poprostu nie jade, krótki.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 07:39:44] • [IP: 185.210.37.**]

Kampery ok, ale tylko w miejscach do tego przeznaczonych. Koniec. Kropka.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 07:38:56] • [IP: 37.248.208.***]

Wystarczy rano przejść się przy parkingu ja Bałtyckiej i zobaczyć ten syf przy śmietnikach. Całe torby odpadów z..kamperow. kto za to sprzątanie płaci? Nie wspomnę o zaś...przydrożnych krzakach

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 07:32:17] • [IP: 78.10.206.*]

Polaki-cebulaki gołodupcy mają ból dupy, bo ktoś ma kampera, a Polaczek-cebulaczek nie ma.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 07:22:44] • [IP: 176.221.125.***]

kamper to taki jezdzacy dom, maja swoje miejsce i sa grzeczni, ciekawe kto nalatuje na kamperowcow?

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 07:21:31] • [IP: 5.173.27.**]

Bardzo dobrze, że Agatowska zrobiła porządek z kamperami. Jadąc z rodziną na wiatrak wreszcie mam gdzie zaparkować, a nie jak wcześniej. I o to chodzi właśnie. Miasto ma byc tez dla mieszkancow.

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 06:11:31] • [IP: 176.221.125.**]

skoro tak to czemu tam tak śmierdzi fekaliami jeżdżę tam codziennie i muszę zamykać okna w aucie bo śmierdzi jak na Karsiborskiej

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 05:30:16] • [IP: 89.151.26.***]

Zderzenie aut w tunelu pociągnęło za sobą wielką antyreklamę wizerunku świnoujścia oraz bardzo duże koszty związane z uruchomieniem dodatkowego promu nie licząc kosztów samej akcji ratunkowej. Kto za to zapłaci? Znowu budżet miasta czyli mieszkańcy, czy też sprawca wypadku, który prawdopodobnie wyprzedzał w tunelu, gdzie jest podwójna linia ciągła oraz całkowity zakaz jazdy ponad 50 km/godz? Najwyższa pora aby konsekwentnie obciążać w/w kosztami sprawców takich wydarzeń które wynikają z celowego łamania przepisów, czyli celowego narażania na utratę zdrowia i życia innych uczestników ruchu drogowego, którzy przestrzegają zasad współżycia społecznego zawartych w normach prawnych. Pomimo napisu przy wjeździe, że miasto jest monitorowane, na każdym kroku widać łamanie przepisów prawa, które pozostaje bezkarne i obciąża budżet miasta. Najwyższy czas to zmienić!

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 01:19:08] • [IP: 37.248.215.***]

Swinoujscie to miasto zawistnych, zazdrosnych ludzi

Gość • Poniedziałek [19.08.2024, 00:39:14] • [IP: 78.10.206.***]

Sosny wywołane publikacją... Dobre 😉👍

Gość • Niedziela [18.08.2024, 23:34:53] • [IP: 37.8.215.**]

Kanał youtubowy Na Biwaku zjechał Agatowską za te głupie bramownice - wstyd na całą Polskę. U nas po to, by niemieccy turyści mieli parkowanie bez problemowe zrobi się dosłownie wszystko - kampery wyrzuci poza miasto albo nagania dla kampingu Relax, ze złodziejskimi cenami, bo jeśli we Włoszech płacimy za luksusowy kamping za dobę 60 zł, to czemu takie wieśniackie Świnoujście życzy sobie aż 155 zł - przy fatalnym standardzie w dodatku?! Ktoś dostrzegł, że Relax słabo zarabia i postanowił przymuszać do niego wszystkich kamperomaniaków - jest to przestępstwo tzw. zmowy cenowej, kiedy urząd nagania własnemu biznesowi klientów i jak najszybciej powinien zająć się tym UOKIK, soląc wielomilionową karę!

Gość • Niedziela [18.08.2024, 23:05:40] • [IP: 89.151.18.**]

Co za burdel w tym nieście, kampery stają gdzie chcą. Czy parking przy Jacht Klubie Cztery Wiatry jest dla kamperów? śmierdzi tam wkoło.

Gość • Niedziela [18.08.2024, 22:41:34] • [IP: 178.238.247.**]

Fakt jest faktem; bardzo dużo jest jeszcze wciąż do zrobienia w Świnoujściu żeby chcieli tu przyjeżdżać zmotoryzowani turyści / w tym Ci kamperami/. To duże wyzwanie dla prezydentki. Wytrawni miłośnicy turystyki na zachodzie to ludzie bogaci, chętnie zostawiają kasę w miejscach gdzie wypoczywają, tym chętniej im lepsze warunki to miasto im proponuje. Zależnośc jest prosta. Mamy u w Świnoujściu atrakcje i leżymy w pieknym miejscu ale wciąż najlepiej mają sie tu krótkoterminowi albo jednodniowi goście. Jest co poprawić !

Gość • Niedziela [18.08.2024, 22:35:50] • [IP: 89.151.19.***]

Świnoujście jest piękne i to znaczy, ze można oszukiwac mieszkańców i miasto? Niech pojadą na Kemping i zapłacą opłatę uzdrowiskową po prostu i za stanie też niech zapłacą. W innych miastach sie płaci a u nas lament bo ma być za darmoszkę wszystko? Cwaniaki i tyle. Ja tam popieram że miasto ich goni.

Gość • Niedziela [18.08.2024, 21:42:09] • [IP: 37.248.215.**]

1392 • Niedziela [18.08.2024, 21:40:00] • [IP: 92.118.165.***]

Tragedia z tymi kamperami... powinien być zakaz wjazdu i tyle...

Gość • Niedziela [18.08.2024, 21:17:40] • [IP: 5.173.130.**]

Cebulaki

Gość • Niedziela [18.08.2024, 21:16:07] • [IP: 88.218.254.***]

ten facet w lustrzankach w filmiku opowiada ze ceny sa nie adekwatne, ze 200 złotych musiałby zapłacic. ..no ja prd, stac go na campera a nie stac go zapłacic za postój w marinie północnej. juz to widze jak sie myje i załatwia dwójke w kamperze. ...pitu pitu poza tym takie duze auta powinny płacic, przeciez to zysk dla miasta jest. ...cebulaki i tyle

Gość • Niedziela [18.08.2024, 21:01:48] • [IP: 176.221.125.***]

W tamtym roku zginął Ojciec z. córką- Kamperowiec- pół Świnoujścia było na pogrzebie a teraz plujecie im w twarz- Wstyd mieszkańcy!!

Gość • Niedziela [18.08.2024, 20:51:54] • [IP: 188.147.72.***]

Cytat z internetu: ●●"Bramownice są dużym sukcesem Pani prezydent – parking przy wiatraku i przy parku wreszcie stał się parkingiem a nie dzikim koczownikiem cebulaków. Niestety świat nie znosi próżni i mimo tego, że miłośnicy karawaningu odgrażali się, że nie przyjadą do Świnoujścia, mamy tu istną inwazję. Wszystkie wolne place i miejsca gdzie można zaparkować duże auto zamieniają się w koczowiska.(...)Jednym z najbardziej niepokojących zjawisk związanych z niekontrolowanym parkowaniem camperów i vanów jest niewłaściwe zarządzanie odpadami. Często dochodzi do przypadków nielegalnego zrzutu fekaliów i innych odpadów w lasach oraz na terenach dzikich. To poważne zagrożenie dla środowiska, które może prowadzić do skażenia gleby i wód gruntowych, a także wpłynąć negatywnie na zdrowie dzikich zwierząt i ludzi".

Gość • Niedziela [18.08.2024, 20:46:55] • [IP: 83.26.238.**]

To w końcu piękne czy syf na ulicach. Gubicie się w zeznaniach. Rozumiem że to turyści z kamperów tak o Was mówią. Świnoujście miasto hipokryzji...

Gość • Niedziela [18.08.2024, 20:46:02] • [IP: 79.186.16.**]

Ta nienawiść do bliźniego jest przerażająca Wkurza mnie to narzekanie na Żydów, Niemców, Ukraińców i Kanperowców Ludzie opamiętajcie się Żyjemy wśród ludzi i musimy być dla siebie życzliwi. Jeżdżę po całym świecie kamperem i spotykam się z życzliwością i gościnnością. Co jest ze Świnoujściem moim rodzinnym mieście

Gość • Niedziela [18.08.2024, 20:44:59] • [IP: 176.221.125.***]

Mam pytanie- ile kosztuje parking w Świnoujściu dla Kamperowców. Wstyd mi za Was. W całej Europie lubią Kamperowców tylko nie ty w tym mieście. Lepiej oddać ziemię na 30- lat w dzierżawę dla Katarczyków na budowę portu kontenerowego nie mając nic zysku z tego- thu! Sam Polak dla Polaka staje się wrogiem

Gość • Niedziela [18.08.2024, 20:37:19] • [IP: 176.221.125.**]

to stawajcie na warszowie barany. Utrudniacie ludziom życie!

Gość • Niedziela [18.08.2024, 20:29:20] • [IP: 176.221.125.**]

gówno prawda, zajmujecie parkingi dla zwykłych ludzi. Chcąc wypoczywać trzeba płacić tak jak wszyscy. Utrudniacie życie ludziom ćmoki.

Gość • Niedziela [18.08.2024, 20:18:50] • [IP: 178.238.247.**]

Może ta Pani i jej znajomi pilnują przestrzegania wszystkich tych wymienionych zasad jednak większość tak odpoczywających turystów zostawia po sobie ogromny bałagan. Lubią przyjeżdżać i parkować w miejscach nie dozwolonych.

Gość • Niedziela [18.08.2024, 19:53:25] • [IP: 91.94.29.**]

A jakby tak do Świnoujścia przyjechała sobie kamperem akurat staruszka ? A to mogła być przecież matka wasza ! Albo gdyby tak do Świnoujścia przyjechała sobie kamperem procesja ?

Gość • Niedziela [18.08.2024, 19:43:52] • [IP: 185.210.39.**]

Wypiepszać na parking dla kamperow. Tylko w Polsce pozwalacie sobie na dzikie koczowisko

Gość • Niedziela [18.08.2024, 19:40:48] • [IP: 31.0.84.**]

Ślązacy 😠😠😠

Gość • Niedziela [18.08.2024, 19:37:00] • [IP: 164.127.215.***]

Bądźmy ludźmi dla ludzi ale ciapanych ile w mieście i to że kamping i basen północny to prawda patologia wstyd jak ch uj bród smród wszystko pozdrawiam kamperowiczow pisałem ja Świnoujścia

Gość • Niedziela [18.08.2024, 19:14:56] • [IP: 37.248.179.***]

Mi się marzy szeroka droga rowerowa R10 z Warszowa do Międzyzdrojów, przy której przygotowane będą prostopadłe do ulicy miejsca na kampery (wzdłuż całej trasy). Widziałam takie rozwiązanie za niemiecką miejscowością Bansin. Słyszałam, że za stałe miejsce na kamper na Helu ludzie płacą 40 tys. Zł za rok.

Gość • Niedziela [18.08.2024, 19:14:12] • [IP: 176.221.125.***]

Kochani jestem rodowitą mieszkanką Świnoujścia i mam 60- lat, nie posiadam kampera. Wstyd mi za włodarzy którzy wprowadzili te przepisy. Wasze wypowiedzi są wspaniałe i tak wygląda prawda. Odnoszę wrażenie że komuś zależy na zarobku- Pola namiotowego. Pozdrawiam serdecznie- Kamperowców!

Gość • Niedziela [18.08.2024, 19:12:22] • [IP: 23.154.177.**]

To jest szukanie kozła ofiarnego kiedys to byli Żydzi a teraz kamperowcy wprowadzono takie bariery żeby pogotowie nie mogło dojechac na parking a wystarczy znak drogowy. Ktoś próbuje na nienawisci budować autorytet

Gość • Niedziela [18.08.2024, 19:02:55] • [IP: 37.248.154.**]

Mieszkam w tym grajdole już prawie 30 lat i wciąż nie rozumiem po co ludzie tu przyjeżdżają

Gość • Niedziela [18.08.2024, 18:51:24] • [IP: 188.147.64.***]

Pochodzę ze Świnoujścia, lecz już tu nie mieszkam. Mimo, za mam gdzie nicoeac, czasem przyjeżdżam kamperem i nocuję przy Basenie Północnym lub Wiatraku. Nie załatwiam się na dworze. Nie wyrzucam śmieci do lasu. Nie sikam do morza i nie bekam przy stole... To nie kwestia bycia kamperowiczem, tylko dobrego wychowania. Wszędzie są buraki, to przekrój społeczeństwa. Przyjechać nad morze i zaszaleć w Żabce 4 Harnasiami a puszki rzucić na wydmy a na noc wrócić do chaty. My nie odmawiały sobie niczego i z nawiązką zostawiamy to, co zapłaciłbym za koszmarnie drogi i koszmarny Relaks. Nie pozwolę sobie na obrażanie i stygmatyzowanie mnie, ani nikogo, kto się normalnie zachowuje. Radzę się dobrze zastanowic każdemu, kto będzie miał bezzasadne pretensje do kamperowiczów, możecie się nadziać na tubylca w kamperze...Jeszcze bardziej niech się zastanowi buractwo zafajdujące okolice. Koło Was może stać koleś z tego miasta, tylko na obcych blachach...

Gość • Niedziela [18.08.2024, 18:51:24] • [IP: 91.94.28.***]

Nigdy nie zalatywalo fekaliami koło jacht klubu. Niestety odkąd zaczęli tam stawać kamperowcy pojawił się nieprzyjemny fetorek

Gość • Niedziela [18.08.2024, 18:42:12] • [IP: 176.221.125.***]

Że zdjęcia wynika że ta grupa zajmuje miejsca parkingowe dla odwiedzających fort zachodni i innych. Jakoś się nie zainteresowali miejscami płatnymi kilkaset metrów wcześniej na Marinie też na ulicy Jachtowej. Znaków też nie znają. Więc. No comment...

Gość • Niedziela [18.08.2024, 18:39:54] • [IP: 176.221.125.***]

świnoujscie jest Oknem na Swiat tu jada Miliony Wczasowiczów i Turystów Zagranicznych Bo Tunel Podwodny Jednorurowy jest Atrakcją Turystyczna i zostawiaja Tu swoje Pieniadze

Gość • Niedziela [18.08.2024, 18:27:54] • [IP: 37.8.215.***]

To niech parkują normalnie, a nie 30% kampera jest na ulicy i trzeba na 2 pas zjezdzać żeby móc przejechać.

Gość • Niedziela [18.08.2024, 18:20:25] • [IP: 176.221.124.**]

Mogą przylatywać nawet na miotłach, tylko niech parkuj tam, gdzie są miejsca dla nich przeznaczone.

Roxi • Niedziela [18.08.2024, 18:18:56] • [IP: 31.60.122.***]

Cebulaki nie płacą za hotele, apartamenty i restauracje, a przedsiębiorcy mają krótki sezon aby zarobić na cały rok. Są niemile widziani. Najlepsi są Niemcy, bo dają dużo napiwków i wydają dużo kasy.

Oglądasz 1-88 z 88
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W próbce wody pobranej 16 września z punktu kontrolnego Jana z Kolna - na odcinku pomiędzy ul. Boh. Września i ul. Mieszka I - Inspektor Sanitarny stwierdził przekroczenia parametru mikrobiologicznego. Brak przydatności wody do spożycia stwierdzono dla adresów: - Szpital Miejski przy ul. Mieszka I - ul. Mieszka I 5, 6, 8, 12 - ul. Jana z Kolna 4, 5, 6, 8, 8a, 9, 10, 12 - ul. Boh. Września 30, 31, 31b, 31c, 38e, 39a-e - ul. Beniowskiego 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 15, 16, 17, 19 - ul. Wybrzeże Władysława IV 9 w Świnoujściu. ■ W sobotę 21 września 2024 r. o godz. 11 z Basenu Północnego po raz 23. wystartuje Masa Krytyczna - Świnoujście na Rowery. Organizatorami wydarzenia są Urząd Miasta Świnoujście i OSiR „Wyspiarz”. Więcej szczegółów w załącznikach ■ Dwie godziny trwały utrudnienia spowodowane kolizją w tunelu w Świnoujściu. Stała przeprawa została ponownie uruchomiona o godz. 17.15. Do zdarzenia drogowego doszło 11 września o godz. 15.25. Z nieustalonych dotąd przyczyn wewnątrz tunelu doszło do zderzenia dwóch samochodów osobowych. Nikt nie został ranny ■ 11 września o godz. 15.25 doszło do kolizji w tunelu. Na miejscu są służby ratunkowe. Tunel jest tymczasowo zamknięty. Kierowcy powinni kierować się na przeprawę promów Bielik oraz Karsibór ■ Komunikacja Autobusowa informuje, że od 2 września 2024 r. nastąpi zmiana rozkładów jazdy oraz tras linii autobusowych ■ W sobotę 24 sierpnia 2024popołudniu na Zalewie Szczecińskim, na wodzie pojawił się niecodzienny gość - mały samolot, który z przyczyn technicznych, a może i przez złośliwość losu, musiał awaryjnie lądować na tafli zalewu. Czyżby to brak paliwa, a może drobna awaria? ■ Orkiestra Wojskowa ze Świnoujścia liczy 26 orkiestrantów i w tym roku obchodzi jubileusz 60-lecia powstania ■ Z poniedziałku na wtorek, przed godziną 1:00 na ulicy Karsiborskiej w Świnoujściu obywatel Ukrainy, kierujący srebrną Mazdą 3, stracił panowanie nad pojazdem na łuku drogi i z impetem uderzył w ogrodzenie pobliskiej posesji. Siła uderzenia była na tyle duża, że samochód koziołkował, powodując poważne uszkodzenia przodu i tyłu pojazdu ■ Tragiczne wydarzenie w Świnoujściu: Śmierć podczas nocnej awantury. Dziś około godziny pierwszej w nocy, w jednym z mieszkań przy ulicy Marynarzy w Świnoujściu doszło do tragicznego zdarzenia. Jak wynika z informacji przekazanych przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego: -"Zespół ratownictwa medycznego został zadysponowany do nagłego zatrzymania krążenia. Na miejscu wezwania znajdował się mężczyzna ok. 50 lat z raną kłutą klatki piersiowej. Przed przyjazdem ZRM policja udzielała poszkodowanemu pierwszej pomocy. Następnie ZRM przejął pacjenta jednak prowadzone medyczne czynności ratunkowe nie przyniosły efektu - nastąpił zgon pacjenta." ■