POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [27.06.2024, 10:12:43] • Świnoujście

Nowe ograniczniki wysokości: Kampery nie zajmą już miejsc parkingowych w Świnoujściu

Nowe ograniczniki wysokości: Kampery nie zajmą już miejsc parkingowych w Świnoujściu

fot. Sławomir Ryfczyński

To, co wydawało się niemożliwe, stało się faktem. Kampery, które często zajmowały miejsca na miejskich parkingach, szczególnie w weekendy, nie będą już problemem dla mieszkańców Świnoujścia. Zwłaszcza na parkingach przy ulicy Jachtowej i na końcu ulicy Uzdrowiskowej, gdzie często dochodziło do zajmowania całych dostępnych miejsc przez kampery, wywołując frustrację mieszkańców.

Miejskie władze postanowiły zareagować na liczne skargi mieszkańców i zainstalowały przed wjazdami na parkingi tzw. ograniczniki wysokości. Podobne rozwiązania można spotkać na wielopoziomowych parkingach, gdzie belki umieszczone na określonej wysokości uniemożliwiają wjazd większym pojazdom.

Nowe ograniczniki wysokości: Kampery nie zajmą już miejsc parkingowych w Świnoujściu

fot. Sławomir Ryfczyński

Na parkingach zamontowano takie ograniczniki. Na razie są one jeszcze otwarte, ale wkrótce zostaną ustawione w pozycji, która uniemożliwi wjazd kamperom. Podjęte działania mają na celu zapewnienie mieszkańcom dostępności miejsc parkingowych, zwłaszcza w weekendy, kiedy problem był najbardziej odczuwalny.

Nowe ograniczniki wysokości: Kampery nie zajmą już miejsc parkingowych w Świnoujściu

fot. Sławomir Ryfczyński

Świnoujście pokazuje, że można rozwiązywać problemy, które wydawały się niemożliwe do rozwiązania. To dowód na to, że chcieć to móc. Nowe władze powoli wdrażają rozwiązania.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 165, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-165 z 165

Gość • Środa [17.07.2024, 23:29:11] • [IP: 95.90.241.***]

Powoływaliście się na ograniczenie turystyki jaką to wielką atrakcją turystyczną stanowi latarnia oraz Fort. Państwa piśmie z dnia 22 kwietnia 2021 zapoznałem się z informacją jak rada miasta stanowczo sprzeciwia się ograniczenie dostępności drogi dojazdowej do latarni morskiej oraz fortu Gerharda. Dalej czytuje że proponujecie państwo poszukanie innego korzystnego dla każdej ze stron rozwiązania ale i również sprzeciwiacie się natomiast tak daleko idącej integracji w ruchu turystycznym rada miasta wspiera stanowisko prezydent miasta Świnoujście który sprzeciwia się jakikolwiek ograniczenie ruchu komunikacyjnego na drodze publicznej Ku Morzu. Myślę że w tym przypadku postępujecie państwo nie konstytucyjnie. W konstytucji Rzeczypospolitej czytamy rozdział II wolność prawa i obowiązki człowieka i obywatela. W artykule 32 konstytucji Rzeczypospolitej rozdział 2 czytamy Wszyscy są wobec prawa równi wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym społecznym gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny. Ja jestem dyskryminowany bo mam o 22 cm wyższy samochód. Cytując dalej artykuł 52 mówi Każdemu zapewnia się wolność poruszania się po terytorium Rzeczypospolitej polskiej oraz wyboru miejsca zamieszkania i pobytu. ja osobiście chcę skorzystać z mojego prawa pobytu i jestem zbulwersowany państwa dyskryminacją i szykaną jaką zbudowaliście dla obywateli turystów gości zagranicznych i wszystkich którzy mogliby przynieść wnieść środki do budżetu miasta płynące z podatków. Koszt budowy drogowego tunelu pod Świną ponad 900mln zł, z tego 775 mln zapłaciła Unia Europejska ale kampery z innych krajów trzeba przegonić, bo płaca za parking jedzą w restauracjach i przynoszą wpływy. Cena każdego roku za użytkowanie tunelu wyniesie od 5 do 6 mln zł. Nasze miasto poradzi sobie i pewnie wybuduje ograniczniki wysokości do 2, 7 m już przed tunelem przy wjeździe pod Świną Zwracam się do państwa z prośbą o przesłanie mi dokumentacji zaopiniowania państwa decyzji kto ją wydał i na jakiej podstawie prawnej podjęliście państwo decyzję o budowie ograniczenia wjazdu dla pojazdów wyższych jak 2, 7 m.. Zwracam się z prośbą o natychmiastowe usunięcie barierek wjazdowych i nie ograniczenie wolności obywateli turystów jednym słowem gości Świnoujskich. Świnoujście jest i będzie Miastem a nie prowincja

Gość • Środa [17.07.2024, 23:27:14] • [IP: 95.90.241.***]

Parkowanie na dwóch miejscach lub przekroczenie dopuszczalnej wagi 3, 5 tony jak i biwakowanie czyli rozstawianie stołów czy krzeseł powinno być surowo karane mandatem i często kontrolowane. Myślę że każdy ma prawo do decyzji jak chce podróżować gdzie chce parkować lecz wszystko musi robić zgodnie z prawem. Proszę wziąć pod uwagę turystów którzy przyjeżdżają z rowerami na dachu Samochodu stwarzają zagrożenie nie mogą wjechać na parking i spokojnie rozładować odpiąć ściągnąć rowery tylko muszą stać przed barierkami gdzie stwarzają zagrożenie w ruchu drogowym i utrudniają ruch dla wjeżdżających i wyjeżdżających. Myślę że państwa decyzja była źle zaopiniowana i jest bezprawna co chciałbym sprawdzić a w dalszym części złożyć pozew przeciwko miastu Świnoujście za niezgodną sprawę samowolkę budowlaną i ograniczenie swobody obywatelskiej. W uchwale rady miasta z dnia 22 kwietnia 2021 roku tak pięknie państwo broniliście dojazdu i nie ograniczania dojazdu drogą publiczną do portu i obiektów zabytkowych latarni

Pingu • Niedziela [14.07.2024, 19:09:51] • [IP: 92.118.164.***]

Problem nie w tym, że są kampery czy też, że wjeżdżają dosłownie wszędzie.Problem w tym, że urzędnicy którzy biorą kasę za rozwój miasta, planowanie i zarządzanie nigdy nic nie zrobią " jak należy". Ktoś kto planował parkingi powinien zaplanować również możliwość parkowania camperów.Wyznacza się placyk, automatyczny szlaban, wjazd za ileś złotych i po kłopocie.Robimy takich miejsc kilka, a w mieście stawiamy znak zakaz dla camperów.Policja nie dyskutuje, tylko jak stoi camper na niedozwolonym terenie - mandat.I wtedy zamiast rozpisywać się o tym czy kogoś się dyskryminuje czy nie można by było co najwyżej pisać o komarach:) Ale nie, to by było za proste. U nas najpierw robi się problem, a potem stara znależć z niego wyjście.Żaden zarządzający nie wiedział robiąc parking, że nad morze przyjeżdżają campery? a potem mamy to co mamy, czyli walkę z czymś co sami wykreowali. a skoro nic nie robią, po co mi taka włądza?I bez nich były by problemy a przynajmniej nie wydawalibyśmy na ich pensje i diety

Gość • Niedziela [14.07.2024, 06:57:09] • [IP: 176.221.125.**]

nic to nie dało teraz wszystkie te kampery okupują ul.Jachtową gdzie jest smród fekaliów które wylewają do lasu a na parkingach jest grillowanie.

Rysiek • Sobota [13.07.2024, 22:15:23] • [IP: 80.55.236.*]

Przecież obcokrajowiec ci nie zapłaci za postój kampera, tak jak byście chcieli. A kamperami przyjeżdżają zagraniczniaki i parkują gdzie wlezie. Mandatów nie płacą a miasto nie potrafi z nich ściągnąć tych należności. Przez to miasto tak jak piszą, jest w plecy na kilka baniek.

Gość • Piątek [12.07.2024, 07:16:14] • [IP: 176.221.124.***]

wystarczyloby wprowadzic soldina oplate za kampera, to lepiej aby parking byl pusty czy zarabiał? ktos zmiasta tutaj nie mysli ekonomicznie

Gość • Niedziela [07.07.2024, 08:43:41] • [IP: 95.90.241.***]

WKRADŁ SIĘ BŁĄD nie 1, 98m tylko 2, 98m

Gość • Sobota [06.07.2024, 21:58:33] • [IP: 95.90.241.***]

Szanowni Państwo W związku z informacją jaka do mnie dotarła drogą wiadomości elektronicznych jestem zirytowany i zszokowany państwa postępami ograniczenia wolności i swobody obywateli w związku z blokadą wjazdu na parking przypomnę że z jedynym wejściem na plażę z psem przy ulicy Uzdrowiskowej. Pojazdów powyżej 2, 70 m. Nasz pojazd którym podróżujemy a chciałem poinformować że jesteśmy pięcioosobową rodziną ma wysokość 1, 98m i już jest podstawa do twierdzenia ze jesteśmy dyskryminowani. Po głębszej analizie i wyciągnięciu wniosków i podstawy państwa decyzji chciałbym z mojego punktu widzenia poinformować że nie kampery są problemem wyrzucania nieczystości toalet do pobliskiego lasu. Każdy j kamper jest wyposażony w toaletę zbiornik brudnej wody i Problem tkwi w osobówkach w których mogą spać turyści a później muszą rozwiązywać problem brak toalety gdyż jest płatna ale otwarta tylko do wieczora. Rozwiązanie problemu było by przy budowie toalet na patelni budowa toalet na monety czy EC kartę i

Gość • Wtorek [02.07.2024, 11:41:47] • [IP: 88.156.225.**]

Zamiast wprowadzić po prostu opłaty dla kamperów, lepiej się ich całkowicie pozbyć. Trudno to zrozumieć, ale widać władze miasta mają duże przychody i takiej kasy już nie potrzebują. Chyba nie tędy droga. Tak przy okazji, chciałbym zauważyć, że kamper do 3, 5 tony DMC ma prawo korzystać ze wszystkich parkingów dla samochodów osobowych, chyba, że są specjalne znaki tego zakazujące. Kamper stojący na dowolnym parkingu, darmowym, czy płatnym, również w Świnoujściu nie łamie żadnych przepisów.

Gość • Wtorek [02.07.2024, 09:26:02] • [IP: 37.248.209.***]

Kto wymyślą takie bzdury Kto przy zdrowych zmysłach ogranicza swobodę przemieszczania się i parkowania W miejscach udostępnionych Kto na każdym kroku podkłada kłody pod nogi czy też raczej koła ludziom chcącym wypoczywa tak jak im odpowiada Dlaczego wzorem państw cywilizowanych nie zrobi się parkingów dla kamperow z całą infrastuktura Nie pisze ze tak jak we Francji większość jest za darmo lub we Włoszech za symboliczne 5 euro Dlaczego zawsze Ci najbiedniejsi muszą cierpieć? Ogarnijcie się tam w radzie miasta bo za chwilę nie będzie turystów w Świnoujściu bo kempingi za 200zl doba pójdą do lamusa kiedy doba nad Adriatykiem w klimatyzowanym pokoju z wyżywieniem i gwarancja pogody kosztuje 20euro Więcej na pewno nie zagłosuje na włodarzy którzy kierują się niższa racja większości Piszecie że w weekendy był problem a co z pozostałymi dniami? W pozostałe dni kampery też stały a osobówek nie było Życzę szczęścia i powodzenia w podejmowaniu decyzji zaczynających złote kóry

Gość • Niedziela [30.06.2024, 21:36:27] • [IP: 176.221.124.**]

Do Gość z 67 • Niedziela [30.06.2024, 12:40:36] • [IP: 79.175.193.***]. ... koniu boży w Ś-ciu nie ma utrudnień dla camperów lecz dla dzikiego parkowania tych że pojazdów. Nad morzem jest piękne przygotowane miejsce dla nich i tam należy parkować (podłączenie energii i cała infrastruktura) . Szczekaja ci, którzy nie chcą parkować w przeznaczonych dla nich miejscach robiąc syf w miejscu postoju - to takie janusze karavaningu. Powinny być wysokie kary za parkowanie w miejscach dla nich nie przeznaczonych) . Żadne bramownice a zwyczajnie tablice informacyjne i znaki zakazu i koniec, Nie przestrzegasz to płacisz mandacik pare stó (wyżej niż opłata na Relaxie) i po problemie. Tak jest wszędzie a nie parkowanie na ulich np. Żeromskiego. ... koło Krusu czy niedalego Klubu garnizonowego. Tak jests w całej europie.. .. cywilizowanym świecie. Chcesz cwaniaczyć to licz sie z konsekwencjami swoich wyborów. Camper to w sumie fajna obecnie sprawa.

Gość z 67 • Niedziela [30.06.2024, 12:40:36] • [IP: 79.175.193.***]

Powracają dawne czasy, tylko małe samochody, rowery nie na dachach, należy postawić jeszcze informację na rondzie przy Międzyzdrojach o utrudnieniach dla Kamperów w Świnoujściu

Gość • Niedziela [30.06.2024, 11:54:23] • [IP: 5.173.196.**]

Ale kilka miejsc zostanie tak? Bo jak nie to patologia i dyskryminacji ja

Gość • Sobota [29.06.2024, 21:25:45] • [IP: 88.164.37.***]

Bangladesz z syfem I’m nie przeszkadza bo placa za To, ze moga handlowac.

Gość • Sobota [29.06.2024, 14:38:26] • [IP: 178.238.246.***]

ha ha ha i tak wjada inaczej korzystając z przejazdu przez kraweznik :P

Gość • Sobota [29.06.2024, 11:02:30] • [IP: 37.47.189.***]

Sobota 29.06.2024. Kampery na parkingach przy Uzdrowskowe j i Jachtowej stoją bez żadnych ograniczeń! A tzw. ograniczniki stoją pionowo. Brak jakiejkolwiek informacji o zasadach korzystania z parkingów.

Gość • Sobota [29.06.2024, 07:02:57] • [IP: 178.238.254.***]

Bardzo dobrze, oby zaczeły działac jak najszybciej.

Gość • Piątek [28.06.2024, 23:41:38] • [IP: 188.147.65.**]

17:21:53] • [IP: 176.221.125.**] jaki problem miałby? Jest kemping Relax z licznymi stanowiskami dla kamperów, kemping położony blisko morza i Parku Zdrojowego.

Gość • Piątek [28.06.2024, 22:39:47] • [IP: 5.173.60.***]

Jakoś Bangladesz (targowisko) przy granicy nikomu nie przeszkadza tam to dopiero jest syf chodzą srać i szczać do pobliskiego lasu, no ale cóż tego syfu nie można ruszać bo można komuś się narazić.

Gość • Piątek [28.06.2024, 22:04:52] • [IP: 37.248.211.**]

Opłata za kamera 100 zł doba i z głowy. Wszyscy zadowoleni

Gość • Piątek [28.06.2024, 21:05:00] • [IP: 176.221.124.**]

Do Gość • Piątek [28.06.2024, 18:43:10] • [IP: 185.210.38.***]. ... według tej logiki to jak ktoś posiada tylko ciągnik siodłowy to tez zrobi pozew ? Kolego. ... puknij się w głowę.

Gość • Piątek [28.06.2024, 19:40:30] • [IP: 188.147.65.**]

18:43:10] • [IP: 185.210.38.***] ja mam rower, mógłbym o tam zaparkować, a mój znajomy z rubieży Świnoujścia ma mały traktor, tez urawniony do jazdy po drogach oublicxnych, mamy karty wyspiarza - jesteśmy dyskryminowani?

Gość • Piątek [28.06.2024, 19:22:24] • [IP: 78.10.206.**]

Świnoujściaki-cebulaki mają ból dupy, że ktoś ma kampera...

Gość • Piątek [28.06.2024, 18:43:10] • [IP: 185.210.38.***]

Jestem mieszkańcem swinoujscia i posiadam jeden pojazd i to jest kampervan, posiadam kartę wyspiarza i co mam w takim przypadku robić, UM mnie dyskryminuje będzie pozew.

Gość • Piątek [28.06.2024, 17:58:19] • [IP: 37.248.179.***]

Niech redakcja zapyta byłego kierownika UM, jak ocenia to przedsięwzięcie swojej " przyjaciółki", oraz dlaczego on puszczał wszystko na żywioł, w zakresie funkcjonowania różnych swer funkcjonowania naszego miasteczka, gdy był kierownikiem UM.

Gość • Piątek [28.06.2024, 17:24:34] • [IP: 5.173.60.***]

Ustawianie takich bramek jest niezgodne z przepisami ruchu publicznego zarówno jest to dyskryminacja inny uczestników drogi publicznej każdy właściciel pojazdu ma takie same prawa, mam nadzieję że będą pozwy za nielegalne ustawianie zapór jak i za ustawianie znaków drogowych których nie przewiduje kodeks ruchu drogowego.

Gość • Piątek [28.06.2024, 17:21:53] • [IP: 176.221.125.**]

Dzisiaj w Teleexpressie pokazano Matiza z którego właściciel zrobił kampera.Zwiedził między innymi Saharę. Szkoda że nie wie jaki problem miałby w Świnoujściu.

Gość • Piątek [28.06.2024, 15:15:21] • [IP: 5.173.186.**]

Ciekawi mnie ile to będzie kosztowało. ... Kto na tym zarobił... Bo można było postawić jeden taki ogranicznik przed wjazdem na parking. ... A tak wydana kasa razy xxxx ??

Gość • Piątek [28.06.2024, 14:15:16] • [IP: 176.221.125.**]

A tak z ciekawości- ile kosztuje doba na polu namiotowym za Kampera?

Gość • Piątek [28.06.2024, 14:10:05] • [IP: 188.147.65.**]

28.06.2024, 11:04:04] • [IP: 88.156.232.***] ... nazywa się zmową cenową. Znajduje się tzw. mieszkańca któremu widok kampera przeszkadza, a na tej podstawie angażuje się siły i publiczne ●●●● A my, LICZNI mieszkancy chcemy dojechac do konca Uzdrowiskowej i won z kamperami piknikujacymi sobie tam! Rownie dobrze zmowa cenowa moze dotyczyc wszystkiego, parkingow, itd. Nie przesadzaj, czlowieczku

Gość • Piątek [28.06.2024, 14:07:49] • [IP: 89.151.27.**]

A przepraszam bardzo jakie miasto ma dochody z biwakujących na dziko tym parkingu poza zanieczyszczonymi fekaliami i śmieciami wydmami. Jakie podcinanie gałęzi na której się siedzi?

Gość • Piątek [28.06.2024, 14:07:01] • [IP: 188.147.65.**]

12:31:08] • [IP: 193.69.22.**] gdzie wiec miejsca chocby dla mieszkancow, by tam podjechali, aby isc na spacer po plazy, do wiatraka? Co, zbudowac tam kolejny parking? Betonowac kolejne tereny w tak wyjatkowym miejscu?!

Gość • Piątek [28.06.2024, 14:00:53] • [IP: 89.151.27.**]

Jako matka dwójki małych dzieci mieszkająca na Krzywej, pracująca od poniedziałku do piątku, płacąca podatki w Świnoujsciu, nie miałam możliwości podjechać z dziećmi w weekend na plaże samochodem na 3 godziny. Kto ma dzieci ten wie jak wyglada taka wyprawa i nie ukrywam, że podróż samochodem a nie autobusem jest dla mnie znacznym ułatwieniem. Wcześniej nie było takiej możliwości, ponieważ kampery stały przez kilka dni i zajmowały miejsca. Teraz będzie przynajmniej rotacja co zwiększy szanse na możliwość zaparkowania.

Gość • Piątek [28.06.2024, 13:19:10] • [IP: 46.231.58.**]

do gościa z 11.04 Wysyłanie Kamperów w cywilizowane miejsca, gdzie jest toaleta i woda nie jest chore tylko normalne. W wielu krajach są takie ograniczniki. Chodzi o to, aby nie zanieczyszczać pobliskich krzaków.Tu nie chodzi o zaparkowanie kampera na 2 godziny, oni robią sobie weckendowe biwakowanie za free.I niby dlaczego tylko w Świnoujściu ma być koniec SPP? W całym cywilizowanym świecie takie strefy są i jest to norma. Gdyby nie to, to ani turysta, ani mieszkaniec nie zaparkuje, bo pracownicy z pobliskich sklepów będą stali od rana do wieczora.

Gość • Piątek [28.06.2024, 12:55:56] • [IP: 88.156.232.***]

To tylko u nas można wprowadzić parkingi dla wybranych aut. Czekam aż pojawią się parkingi dl niebieskich, czy tylko czerwonych samochodów ! Wstyd ! Parking to parking, bez segregacji aut.

Bobik • Piątek [28.06.2024, 12:31:08] • [IP: 193.69.22.**]

Było wprowadzić opłatę za parkowanie kampera 300pln/doba i zatrudnić jedną osobę aby sprawdzałą płatność, zamiast wydać tysiace złotych na te obleśne bariery, które zaraz będą powyginane = zniszczone.

Gość • Piątek [28.06.2024, 12:30:33] • [IP: 93.214.183.***]

Brawo Pani Prezydent ! czyli są równi i równiejsi. Jak przyjadę małym samochodem to mogę zaparkować ale jak busem czy kamperem i chcę pójść na spacer to już nie. Pogratulować Pani Agatowska nowej decyzji. A co zrobi Urząd kiedy ktoś przyjedzie osobówką i będzie noclegował ? tak też się zdarza? Osobówka może a kamper nie... Logiki brak

Gość • Piątek [28.06.2024, 12:17:21] • [IP: 176.221.124.***]

Dzisiaj po 10:00 byłem na obu parkingach. Pełno kamperów. Furtki jakby na bok.

Gość • Piątek [28.06.2024, 12:06:33] • [IP: 92.118.166.*]

Chcieć, to móc ?? Trzeba inwestować bo nima pieniędzy?? A policja niemiecką w s ŚWINOUJSCIU NIE umie karać ? To może POlska, może ??. Hańba Niemca nie wolno karać bo Niemcom wolno WIĘCEJ @@@

Gość • Piątek [28.06.2024, 12:04:02] • [IP: 46.231.59.***]

88.156.232.***] chłopie !! prawa to ty raczej nie kończyłeś 😂😂😂😂

Gość • Piątek [28.06.2024, 11:22:11] • [IP: 185.210.39.***]

bardzo dobrze, nie było problemem kampery, tylko ich zidjociali kierowcy parkujący np w poprzek na kilku miejscach

Gość • Piątek [28.06.2024, 11:04:04] • [IP: 88.156.232.***]

Wysyłanie kamperów na Relax, który ma chore ceny za postawienie kampera, jest działaniem quasi przestępczym i nazywa się zmową cenową. Znajduje się tzw. mieszkańca któremu widok kampera przeszkadza, a na tej podstawie angażuje się siły i publiczne pieniądze, by naganiać biznesowi parkingowego wysoce płatnych klientów. Jest to działanie przestępcze i mafijnie, bo nie ma w prawie żadnych przepisów, że kamper musi parkować wyłącznie na kempingu. Restrykcje wobec posiadaczy kamperów są przestępczym bezprawiem, za które powinna prawnie odpowiadać pani prezydent! Posiadacz kampera jest takim samym użytkownikiem publicznej drogi i parkingu jak posiadacz każdego innego auta. No i kiedy koniec tej SPP w centrum miasta, gdzie miasto nagoniło prywatnemu biznesowi od parkomatów klientów, zabierając tę przestrzeń dla mieszkańców, czyniąc wcześniej zmowę cenową co do świadczenia usług! To trzeba podać pod kontrolę UOKIK i niech miasta zapłaci milionowe kary w końcu, za takie praktyki naganiające klientów biznesowi!

Gość • Piątek [28.06.2024, 09:57:27] • [IP: 37.47.149.***]

Trochę mało tych barierek dajcie jeszcze ale się będą z nas brechtac za te pachołki

Gość • Piątek [28.06.2024, 09:55:47] • [IP: 37.47.149.***]

Ooo widzę że kolejna piękna dekoracja

Inni cudzoziemcy atakują • Piątek [28.06.2024, 09:38:27] • [IP: 188.147.65.**]

Elka pl: trakcie ostatniej sesji Rady Pow.Leszczyńskiego poruszono kwestię bezpieczeństwa w mieście i powiecie. Jeden z radnych przyznał, że do mieszkańców Leszna podchodzą cudzoziemcy, zaczepiają ich i stają się coraz bardziej agresywni. Mówił, że robi się niebezpiecznie. Problem występuje też we wsiach, gdzie obserwowane są auta, z których podejrzane osoby robią zdjęcia domów. O tym, że takie sytuacje mają miejsce, mówił też inny radny. Na sesji obecny był zastępca komendanta miejskiego policji z Leszna, S. Glapiak. Potwierdził słowa radnych. - To, co państwo mówią, jest prawdą. Jeżdżą jakieś osoby, pojawiają się samochody. Zwracajcie uwagi na auta marki Opel z roczn.2000-04 mówił. Zaapelował też do mieszkańców o zgłaszanie Policji takich incydentów. Jeśli policjanci o nich nie wiedzą, nie mogą reagować. Podkreślił też, że w Lesznie faktycznie dochodzi do" zaczepek", policjanci o nich wiedzą i reagują, nie było dotąd groźnych incydentów, a zachowanie tego typu ma być związane z kultururą danej narodowości

Gość • Piątek [28.06.2024, 09:33:39] • [IP: 46.171.177.***]

Ściąganie od Niemców pieniędzy za parkowanie, najwyższy czas zabrać się

Gość • Piątek [28.06.2024, 09:24:09] • [IP: 193.69.22.**]

Mam busa, bo mieszkam, pracuję, płacę podatki - nie minimalne - w tym mieście. Turysta z przyczepą wiedzie, a ja aby pójść z psem na spacer już nie.!!

Gość • Piątek [28.06.2024, 09:21:50] • [IP: 37.109.166.**]

Brawo Pani Prezydent!!

Gość • Piątek [28.06.2024, 09:18:38] • [IP: 46.112.74.**]

Problemem nie są kamery a płatne parkingi z których prawie nikt nie korzystał.

Gość • Piątek [28.06.2024, 08:46:47] • [IP: 37.47.145.***]

Karetka, straż pożarna nie wjedzie - nazwisko tego mądrego urzędnika poproszę.

Powrót do PRL-u • Piątek [28.06.2024, 07:55:34] • [IP: 89.151.19.**]

Budują piękny parking żeby go, przez nieporadność Straży Miejskiej, skundlić stalowymi belkami na łańcuchach.

Gość • Piątek [28.06.2024, 07:51:01] • [IP: 176.221.125.**]

Co Wy z tymi płatnymi parkingami? Na Mazurach nie ma parkometrów i ludzie są dla siebie milsi.W Świnoujściu nawet pod balkonami są parkometry i same zakazy. Nie widać nawet dla mieszkańców bezpłatnego parkingu

Gość • Piątek [28.06.2024, 07:43:36] • [IP: 62.92.252.***]

Gość • Czwartek [27.06.2024, 17:28:22] • [IP: 88.156.232.***] Dokładnie się z tobą zgadzam.

Gość • Piątek [28.06.2024, 06:37:25] • [IP: 46.112.64.**]

Super, brawa dla pomysłodawców! Kampery w naszym mieście mają odpowiednie miejsce na kempingu Relax, cwaniakom chcącym biwakowac na dziko mówimy stanowcze nie!!

Gość • Piątek [28.06.2024, 06:21:19] • [IP: 89.151.19.**]

W zdyscyplinowanym społeczeństwie wystarczy informacja lub znak, u warcholstwa potrzeba zasieków z drutu kolczastego, betonowych murków lub stalowych belek, które rozpięte na łańcuchach spadają czasem na samochody i głowy ich właścicieli.

Gość • Piątek [28.06.2024, 02:47:52] • [IP: 5.173.194.**]

Najlepiej niech postawiom takie ograniczniki na granicy i w tunelu. Proponował bym się zająć urzędasom budową nowej drogi dojazdowej do promenady bo na chrobrego wieczny korek. Smród spalin i kocioł a podobno dzielnica uzdrowiskowa. Nowe władze ale burdel stary

Gość • Piątek [28.06.2024, 02:47:43] • [IP: 185.210.37.***]

a karetka się zmieści? A samochód z bagażnikiem na dachu i z rowerami na przykład? Chyba nie do końca to przemyśleli... ale tłum już pieje z zachwytu, oj ludzie, ludzie, widzę, że kult jednostki ma się dobrze, zawsze musicie kogoś wielbić...;P

Gość • Piątek [28.06.2024, 01:34:29] • [IP: 62.69.253.***]

ale brzydote postawili, tam widac nikt nie mysli, postawic przed wjazdem na parking a nie na kazdym z osobnych wjazdow, zenada

Gość • Piątek [28.06.2024, 01:12:13] • [IP: 37.248.210.***]

Gość • Czwartek [27.06.2024, 17:28:22] • [IP: 88.156.232.***] Myślę że masz złe porównanie, to twoim tokiem myślenia, czołgi, amfibie, traktory, itd...też niech parkują na miejskich parkingach dla osobówek i niech sobie tam mieszkają.A osobówki na specjalne parkingi za miasto. I słusznie wyznaczyć miejsca gdzie mogą takie duże gabaryty parkować, i spełniać swoje potrzeby, a od parkingów miejskich wara wam Jest Relaks i tam.specjalnie jest zrobione dla tych aut, więc w czym problem.

Gość • Piątek [28.06.2024, 00:40:19] • [IP: 45.56.228.**]

Gonić tych wszystkich cebulaków i słoików w kamperach Dodatkowo karać za każde złamanie przepisów tych buraków Brawo pani Prezydent !!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 22:56:56] • [IP: 88.218.255.***]

oni je przestawią czy co? bo to jest tylko nad pojedyńczymi miejscami...

Gość • Czwartek [27.06.2024, 22:46:06] • [IP: 176.221.125.***]

Popieram tylko trzeba pilnować i wysyłać na prawidłowe miejsca perkingowe brawo pani prezydent że się nie boji😀

Gość • Czwartek [27.06.2024, 22:40:33] • [IP: 176.221.125.***]

Do IP 88.15.232. godz. 17.28.22. Jednak przedstawicieli bezmózgowców jest w tym miasteczku jeszcze bardzo wielu, a ty jesteś jednym z nich. Uważajcie na takich, bo wydaje im się, że mają łeb na karku, a mają, wiecie co - . ... !!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 22:38:34] • [IP: 185.210.39.**]

Zrobili dobrze bo na takim parkingu powinna być rotacja a kampery stały cały dzień bo było to dla nich tańsze niż camping. Cebulaki won.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 22:32:34] • [IP: 89.151.22.***]

Wypad na pola campingowe.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 22:16:08] • [IP: 178.238.252.**]

Stoją kampery mimo ograniczników...

Gość • Czwartek [27.06.2024, 20:57:20] • [IP: 192.42.116.***]

Wiele się mówi o braku miejsc do parkowania w strefie nadmorskiej. Miasto może przecież wykupić jeszcze nie zabudowaną działkę od hotelarza i przeznaczyć ją na zagospodarowany parking dla kamperów. Podobno zawsze się opłaca- sprzedać, kupić i tak w koło Macieju:)

Gość • Czwartek [27.06.2024, 20:32:09] • [IP: 89.151.19.***]

Gość • Czwartek [27.06.2024, 17:18:09] • [IP: 88.156.232.***] WYPIE***** cwaniaku! Za kamperowanie masz płacic i już i już! I wara od naszej pani prezydent.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 20:31:07] • [IP: 88.218.254.***]

Będą parkowali gdzie popadnie i tyle hahahahaahahahahahahhahahahhahahahhahahahhahahahhaha
hhahahahha

Gość • Czwartek [27.06.2024, 20:01:20] • [IP: 89.151.31.***]

Popieram

Gość • Czwartek [27.06.2024, 19:17:51] • [IP: 37.47.180.**]

88.156.232.*** człowieku przestań płakać i januszyć tu. Wydasz troszkę więcej cebulinów i zaparkujesz swój domek na kółkach w miejscu do tego PRZEZNACZONYM !!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 18:54:02] • [IP: 89.151.30.**]

Czwartek [27.06.2024, 16:38:36] • [IP: 176.221.125. w polskim prawie brak takiego znaku

Gość • Czwartek [27.06.2024, 18:34:00] • [IP: 92.118.164.**]

Kampery won na RELAX!!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 18:25:22] • [IP: 176.221.124.***]

Mam lepszy pomysł. Blokady blokady i jeszcze ra- blokady.1000pln mandatu a przychód na zakup czegoś fajnego np do szpitala. To samo z rower-ystami na promenadzie i psami na plaży.w nrd coś takiego jest nie do pomyślenia ale u nas taki bałagan to norma

Gość • Czwartek [27.06.2024, 18:23:29] • [IP: 37.47.147.**]

przy tych szlabanach należy umieścić zna zakazu z informacją o dopuszczalnej wysokości wjazdu

Gość • Czwartek [27.06.2024, 18:17:33] • [IP: 5.173.196.***]

Nareszcie

Gość • Czwartek [27.06.2024, 18:12:36] • [IP: 37.47.190.**]

Zarobek na poboczach W.Polskiego też się nie podobał. Teraz parkujący umilają życie mieszkańcom osiedla i skutecznie zatykają każdy kawałek chodnika.

pionier52 • Czwartek [27.06.2024, 18:08:51] • [IP: 92.118.165.***]

na parkingu za bilet dobowy niemiaszek zapłaci 24 zł...a za postój na Relaxie dużo więcej...a do tego nie bedzie szczał pod drzewa, ,

Gość • Czwartek [27.06.2024, 18:07:18] • [IP: 84.205.26.**]

Na Ognicy od kilku lat stają kampery i pomimo wystawienia znaku zakazujacego, wyrwano znak i udowodnią, że można tak w nieskończoność.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 17:31:42] • [IP: 176.221.125.**]

Nie mam Kampera ale zastanawia mnie nagonka na tych ludzi co mają? Myślę że to jest zazdrość!!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 17:28:22] • [IP: 88.156.232.***]

Pani prezydent przeszkadzają kampery, a mi przeszkadzają auta w kolorze czerwonym, bo to pewnie komuniści nimi jeżdżą - taka sama siła argumentacji do nielubienia pewnych aut. Postawienie więc ograniczenia parkowania dla czerwonych aut jest tak samo zasadne, jak ograniczenie parkowania dla kamperów- to takie sobiepaństwo, nie ma to żadnego logicznego uzasadnienia, że mając kampera nie mogę tam parkować, bo to parkowanie niby tylko dla mieszkańców z czerwonymi autami. Kto o tym decyduje? Było referendum?! To jest bezczelność ponad miarę, wybierać kto i gdzie może parkować, skoro to legalne auta, normalni turyści, a nie Niemcy czy Polacy w czerwonych osobówkach, sikający i walący dwójki po krzakach, bo nie mają w autach własnych toalet. Dlaczego jako posiadacz kampera nie mogę korzystać z PUBLICZNEJ przestrzeni!? Bo jest zarezerwowana przez mafię tylko czerwonych autek?! Jakim prawem podejmuje się tak bezczelne i siłowe decyzje!? Była uchwała Rady Miasta?! Którzy radni byli tak bezczelni, że na to pozwolili?!

Gość z Polski • Czwartek [27.06.2024, 17:26:21] • [IP: 81.190.201.**]

Bardzo dobrze. W końcu sytuacja może choć trochę się unormuje. Są miejsca wyznaczone dla kamperów i tam też powinny parkować. Będzie trochę drożej, ale wygodniej. Tak jak w cywilizowanych krajach.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 17:20:48] • [IP: 176.221.125.**]

NO. BARDZO DOBRZE. CZY WŁODARZE NAPRAWDE NIE MYŚLĄ? RÓBCIE TAK DALEJ A PRZESTANA PRZYJEŻDŻAC DO NAS TURYŚCI. SUPER DEBILNY POMYSL.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 17:18:09] • [IP: 88.156.232.***]

Wszędzie na kamperach wszyscy zarabiają, nie w Świnoujściu, tu się je zwalcza. Posiadacz kampera to taki sam użytkownik drogi czy parkingu jak posiadacz zwykłego auta, widzi mi się pani prezydent, by blokować to co publiczne dla ludzi którzy posiadają kampery, jest do ukarania. Posiadacze kamperów w Świnoujściu jako dyskryminowani, powinni utworzyć stowarzyszenie i pozwać miasto na grube miliony za to bezprawie i sobiepaństwo. Nie ma bowiem żadnych przepisów pozwalających na faworyzowanie jednych posiadaczy aut nad drugimi, bez wyraźnego uzasadnienia. Wydano głupio publiczne pieniądze na szlabany, zmarnowano je, bo nie mogli w zgodzie z przepisami postawić znaków zakazu- gdyż nie ma na to uzasadnienia prawnego. Oto pierwsza samowolna nowej pani prezydent, która za to już powinna mieć proces i szykować się do przyjęcia kary. Zwalczanie na siłę i blokowanie kamperów dowodzi chęci naganiania kamperomaniaków dla biznesu w Relaxie z chorymi cenami, a to już przestępstwo. Te parkingi powinny być tylko dla kamperów!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 17:07:54] • [IP: 178.238.254.**]

Wydarzenie i pomysł na miarę epoki. Ciekawe co to za geniusz jest w urzędzie że takim pomysłem zaskoczył wszystkich. A wystarczyło oznakować i pobierać kasę. Ale po co łatwiej jest oskubać mieszkańców.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 16:53:42] • [IP: 37.109.161.***]

Najlepsze są wpisy typu " nie wiem, ale się wypowiem". Były zakazy dla kamperów- nie zadziałało.Na tym niewielkim parkingu kampery rozkładały się na dwóch miejscach parkingowych, a płaciły za jedno. Został jeszcze ogromny parking przy ul. Bałtyckiej (obecnie lepiej uporządkowany) - tutaj niech płacą i parkują- zapraszamy.

wesoły romek • Czwartek [27.06.2024, 16:49:01] • [IP: 37.109.164.***]

Polak szlabany k9lejowe forsuje, to wjazdu na parking nie pokona?

Gość • Czwartek [27.06.2024, 16:38:36] • [IP: 176.221.125.**]

To jest gospodarność, żenada. Zamiast postawić znak zakazu postoju dla kamperów. Tyle kasy i takie brzydactwo, śmiech na sali. urzędasy nie potrafią kasy wyciągnąć z kamperów, to co robią, zabraniają najprościej. Do wymiany, a miało być lepiej, a wyszło jak zawsze.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 16:27:56] • [IP: 37.109.161.***]

Brawo. Proszę jeszcze na przyszły rok przywrócić parkingi po drugiej stronie ul. Bałtyckie (zawsze samochody parkowały po dwóch stronach), w sumie niewielkie zmiany i jakieś 30 samochodów zaparkuje i zapłaci.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 16:24:12] • [IP: 188.147.72.***]

W parku na parkingu też cos zrobic trzeba z kamerami i ogólnie z dewastacji parku przez sąsiadów

Gość • Czwartek [27.06.2024, 16:18:06] • [IP: 176.221.124.***]

15:20:00 Póki co mieszkańcy robią za bydło.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 16:08:28] • [IP: 37.47.152.***]

Skoro otwarte to po co zostały ustawione haha czyli kasa wzięta i ktoś zarobił. Wczoraj byłem z rodziną na parkingu przy uzdrowiskowej i kampery biwakowaly w najlepsze, szczególnie impreza na 15 osób z 3 niemieckich kamperow i 2 polskich stoliki złączane grill alkohol itd i przejeżdżający radiowóz nie widzący nic, żenada

Gość • Czwartek [27.06.2024, 15:41:10] • [IP: 178.238.252.**]

Super...nareszcie.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 15:26:01] • [IP: 188.147.65.**]

14:25:24] • [IP: 37.248.162.***] jest kemping dla kamperów. A co do zarabiania na nich przez miasto, to gdy bedzie wiecej parkingow, to moze sie taki wyznaczy, na razie malo ich mamy, a tez pytanie, ile takich parkingow mozna wykroic z ograniczonej powierzchni wyspiarskiego lewobrzeznego miasta.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 15:24:51] • [IP: 80.151.43.*]

Bardzo dobrze. W końcu. Dziękujemy Pani Prezydent :) Miasto dla Mieszkańców!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 15:24:29] • [IP: 31.0.177.***]

Da się? Dla chcącego nic trudnego.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 15:23:11] • [IP: 188.147.65.**]

14:27:14] • [IP: 77.111.247.***] karać? Gdzie jest prawo uszczuplajace o połowę zarobkow? W Skandynawii, nie u nas, a u nas sa Niemcy zarabiajacy ok.3-4 razy wiecej od nas, zatem nie dotknie ich specjalnie nasz mandat. Trzeba dzialac metodą zaganiania bydła do odpowiednich zagród.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 15:20:00] • [IP: 188.147.65.**]

14:53:07] • [IP: 37.248.163.***]a moze poprzeczki lepsze, bo w naszym turystycznym miescie nie zachodzi prawo wychowywania dla legalizmu, bo jesli sie komus wlepi mandat, ten ktos wyjedzie, to do zlamania prawa zaraz następny kandydat splywa do nas tunelem, ktory bedzie probowal, jaka jest czujnosc naszych sluzb, a w tym czasie poszkodowani beda zwykli mieszkancy niemogący zaparkować. Lepiej dzialac prewencyjnie metodą zagaiania bydla we własciwe miejsce

Gość • Czwartek [27.06.2024, 15:17:34] • [IP: 89.151.17.**]

Jak się chce to można!! Brawo Pani Prezydent!!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 15:10:10] • [IP: 92.118.167.***]

Nareszcie.Bardzo słuszna decyzją.W Hiszpanni i we Włoszech już dawno takie widziałam.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:54:17] • [IP: 5.173.158.**]

Wladza pozt sowiecka to i kacapskie ponysly.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:53:07] • [IP: 37.248.163.***]

Kolejny idiotyczny pomysł naszych urzędników.Czy naprawdę już nie potrafią myśleć. Przecież wystarczy taki znak jaki jest na parkingu przy Piecu /zakaz wjazdu campingów/ i kilka razy tylko trzeba by było pogonić tzw. Straży miejską na parking i wpływy do budżetu miasta są gwarantowane. Ale widocznie nikomu tak naprawdę to nie zależy ani na rozwijaniu problemu ani tym bardziej na dodatkowych wpływach gotówki dla miasta

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:51:05] • [IP: 37.47.182.***]

Super, staruszek miejski PZPR - ORMO przez 20 lat nie potrafił wymyślić tak prostego, nawet dla przedszkolaka rozwiązania!! O czym to świadczy w odniesieniu do staruszka?? Czekamy na komentarze mieszkańców, tylko tych kumatych, nie kumaci niech idą na piwo do budki i tam bełkoczą między sobą i cieszą się " jacy to uni mundrzy" !!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:42:43] • [IP: 188.147.72.**]

Świnoujście=Zakopane potem będzie płacz że turystów nie ma

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:30:39] • [IP: 176.221.125.***]

Pomijajac wyglad tych barierek, to wreszcie ktos sie zabral za ten problem. Najwyzsza pora skonczyc z tymi dziadami srajacymi po krzakach.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:27:14] • [IP: 77.111.247.***]

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:40:26] • [IP: 176.221.125.***] "Brawo, tylko teraz po lasach będą brudzić i zanieczyszczać fekaliami." - trzeba robić zdjęcia i przysyłać tam, gdzie będą egzekucje karne, bo u siebie za taki czyn surowo by płacili. Sami Niemcy jak kogoś obcego u siebie zauważą, to zaraz dzwonią do swojej policji. Tak dzieje się w nadmorskich miejscowościach, a tu cichutko. Nawet jak dzicz młoda oblewa człowieka paliwem i go podpala. Trzeba zmienić nawyk ludziom, żeby wszyscy co żle czynią drugiemu, to sami na własnej skórze odczuli, bo przysłowie mówi" nie czyń złego drugiemu, co tobie niemiłe". Natomiast, co do tych" szlabanów". to czas pokarze, czy są skuteczne, bo najlepszą karą są jednak kary finansowe i to duże, żeby taki cwaniak stracił chociaż 1/2 pensji, alb całą, bo za zanieczyszczanie środowiska fekaliami na zachodzie płaci się ogromne kary, a nawet więzieniem. Dotarło do" pustorozców" ?

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:26:22] • [IP: 37.248.162.***]

Taki płać to powinien na siebie zarobić ale po co pani prezydent

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:25:24] • [IP: 37.248.162.***]

Kretyński pomysł zamiast kasować za kampery jak wszędzie to się ich wyzuca ale po co zarabiać. Żadnego pomysłu ludzie zatrudnieni w urzędzie nie mają żyłki biznesu

Prochownia do SPP • Czwartek [27.06.2024, 14:17:58] • [IP: 169.155.227.***]

Parking przy Prochowni.Proszę włączyć do SPP.Całymi hordami tam stoją szczęściarze letnicy za free.Co to jest?Czy może właściciel restauracji sobie nie życzy gdyż ucieknie mu Niemiec z ojro?

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:15:00] • [IP: 185.210.36.**]

ZAKAZ WIJAZDU KAMPEROM DO MIASTA KOMU TO SŁUŻY. !!1

Jfk • Czwartek [27.06.2024, 14:13:11] • [IP: 94.254.238.**]

Za żmurka się nie dało tyle lat. Przypadek, nie sądzę.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 14:03:45] • [IP: 87.204.153.***]

A czy na parkingach w rejonie Fortu Zachodniego też będą ograniczniki?

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:52:51] • [IP: 178.238.247.**]

Super. Brawo.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:52:17] • [IP: 178.238.248.***]

Możn, można, trzeba tylko chcieć a nie tylko krzywić gębę, wszystkich pouczać i nic nie robić!!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:49:55] • [IP: 195.116.253.***]

idiotyzm wydawanie pieniędzy miasta na te ograniczniki przecież można było postawić znak zakaz parkowania kamperom i tyle

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:44:04] • [IP: 37.47.145.***]

Samochód z bagażnikiem dachowym lub rowerem na dachu tez nie - super pomysł urzędniczy.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:42:36] • [IP: 37.47.145.***]

Bardzo gustowne.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:39:33] • [IP: 5.173.196.**]

Wreszcie, brawo !!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:38:25] • [IP: 188.147.64.***]

SUPER, w końcu ktoś zabrał się za cwaniaczków

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:20:54] • [IP: 62.69.252.***]

Super

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:11:34] • [IP: 62.92.252.***]

Najlepiej ustawcie takie ograniczniki na wjeździe do tunelu i na przejściach granicznych, najlepiej na wysokości kolan, wtedy będzie pewność na 100%, że nikt nie wjedzie.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:11:27] • [IP: 104.28.129.**]

BRAWO. Jednak można rozwiązać nierozwiązywalny problem

Gość • Czwartek [27.06.2024, 13:07:41] • [IP: 185.246.208.***]

Bedny Pan Szysz, do czego będzie się teraz czepiał ;)

polski niewolnik • Czwartek [27.06.2024, 13:06:23] • [IP: 37.248.219.***]

Na Posejdonie jest dużo miejsca, zapraszamy niemieckie kampery i autobusy

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:58:40] • [IP: 46.231.58.**]

super pomysł. Brawo nowa władza, świeże pomysły

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:57:29] • [IP: 37.248.209.***]

Braci!!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:53:14] • [IP: 83.23.23.*]

Brawo nareszcie porządek, tak trzymać

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:45:29] • [IP: 176.221.125.***]

super, w końcu przestaną blokować miejsca a miasto zarobi na wynajmie miejsc na polu campingowym, brawo !

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:43:11] • [IP: 37.248.158.***]

znów mijanie się z prawdą. na prawobrzezu Pani Prezydent kontynuje projekt Poprzednika i buduje z budżetu Miasta kolejny parking przy. ulicy Norberta Barlickiego dla Dewoloperów i trudno zgadniąć dla kogo jeszcze

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:42:43] • [IP: 176.221.113.***]

NARESZCIE!!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:41:59] • [IP: 87.204.153.***]

Pierwsza pozytywna wiadomość, sezonu turystycznego 2024.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:39:10] • [IP: 37.47.144.***]

Mądre rozwiązanie jak się chce to można.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:35:21] • [IP: 37.248.208.**]

Alleluja !

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:25:07] • [IP: 176.221.124.***]

Szczają, srają i śmiecą po krzakach, żeby tylko nie zaparkować na wyznaczonych do tego miejscach !

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:23:10] • [IP: 176.221.124.***]

Buractwo z kamperów !

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:18:39] • [IP: 5.173.172.**]

Niemcy się uciesza, będą mieli komplet na swoim parkingu przy granicy, tepcie turystów dalej a będziecie w zimę jeść tynk z uśmiechniętych Blokuw .

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:18:22] • [IP: 178.238.245.***]

No i proszę, można?

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:13:28] • [IP: 5.173.192.**]

To trzeba skontrolować jeszcze przy Forcie Zachodnim, ostatnio stała tam przyczepa kempingowa i jeden kamper na obcych blachach.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 12:12:56] • [IP: 37.248.163.***]

No i to mi się podoba Joanno! Zrobiłaś coś co poprzednia władza nie potrafiła przez dlugie lata

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:47:50] • [IP: 37.248.222.***]

Brawo nowa władza skończyło się eldorado 👏👏👍👍

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:47:03] • [IP: 188.147.13.***]

Da się Żmurkiewicz? Da się tylko trzeba chcieć!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:40:26] • [IP: 176.221.125.***]

Brawo, tylko teraz po lasach będą brudzić i zanieczyszczać fekaliami.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:36:22] • [IP: 37.109.162.***]

Super dobra decyzja

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:35:56] • [IP: 37.248.211.***]

Kampery, to świetny pomysł na urlop. I dobrze, że coraz więcej ludzi z nich korzysta. Ale... No, ale są miejsca przygotowane dla tych pojazdów i tam proszę jechać. Kampery stają wszędzie, na leśnych parkingach, w zeszłym roku stały na parkingu przy cmentarzu w Międzyzdrojach, na ulicach. Proszę więc jeździć, ale nocowanko na odpowiednich miejscac

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:34:01] • [IP: 94.251.227.**]

Teraz pojawią się kampery kabriolety.

Dodający komentarz • Czwartek [27.06.2024, 11:32:56] • [IP: 109.105.229.**]

Będzie obserwować jak to Świnoujście upierd….. sobie gałęzie na których siedzi … Z kamperami można inaczej tak Jak na całym świecie to się robi, z kierowcami zza granicy też można inaczej …ale lepiej to zgnoić. Pieniądze turystów lubią szukać innych miejsc … i zaraz to będzie widoczne …. Kiedy we wrześniu zwijano asfalt i był koniec sezonu i chyba te czasy będą wracać….. Najdroższe i najmniej przyjazne miasto nad morzem dla turysty to Świnoujście.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:29:07] • [IP: 46.231.56.***]

brawo!!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:28:49] • [IP: 94.254.169.**]

Karetka wjedzie? Chyba nie...

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:22:04] • [IP: 37.248.165.***]

Proste działanie to było by egzekwowanie przepisów prawnych

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:20:45] • [IP: 176.221.124.**]

I super.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:13:49] • [IP: 89.151.20.***]

Brawo, w końcu!!do tego są przeznaczone miejsca, a nie za darmo i fekalia i śmieci w krzaki!!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:13:48] • [IP: 31.0.76.***]

A co będzie jak karetka tam nie wjedzie? Można udostępnić dla Kasperowicz parking na Warszowie który stoi pusty a takie konstrukcje to średniowiecze

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:12:37] • [IP: 5.173.157.**]

od razu trzeba było montować kamery bo dwie rzeczy są pewne: Prędzej czy później jakiś szkop rozwali sobie o to dach, a druga to wandale.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:11:16] • [IP: 188.147.65.**]

I dobrze. Dopoki nie wyczytalem, że one blokują miejsca parkingowe zwyklych turystow i mieszkancow, lekcewazylem to jako niejednokrotnie improwizujacy co do noclegow namiotowych rowerzysta. Ale oslawiona wolnosc i romantyzm samowystarczalnych turystow-kamperowców musi miec granice. Jak kazda wolnosc, by nie byla egoizmem i zabieraniem innym wolnosci. A sławi się tu już nową władzę, o ile wiem poprzednia zapowiadała likwidacje tej patologii parkingowej. Ocena nowej wladzy nie powinna opierac sie na latwych i zapowiadanych juz dawno posnieciach. Tym bardziej, ze wraca dawny niedowlad służb komunalnych, zarastaja żywoploty, kwitna chwasty, a Niemcy jak dawniej, parkuja gdzie chca, Polacy zreszta też.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 11:01:42] • [IP: 176.221.125.**]

Ciekawe jaką wysokość szlabanów ustawią, oby nie dwa metry. Proponuję 2, 4 m aby nie zablokować wjazdu samochodom typu Multivan z relingami na dachu jakie posiadają wielu mieszkańców Świnoujścia.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:57:14] • [IP: 176.221.125.***]

50 ograniczników zamiast na wjeździe postawić to przy każdym miejscu parkingowym są

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:52:56] • [IP: 95.0.81.**]

Panie Żmurkiewivz oraz Panie Antczak można było wcześniej rozwiązać problem liczyły się tylko chęci którym Wam zabrakło . Nowa wybrana władza tym razem słucha głosów mieszkańców 🙂

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:52:10] • [IP: 5.173.194.**]

No w końcu coś pozytywnego a nie ciągle wylewane szambo do parku.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:51:29] • [IP: 94.254.174.**]

No w końcu ‼️

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:46:21] • [IP: 213.155.174.***]

Świnoujście miasto zdzierców. Na wszystkim zdzierają. Tylko Niemcy święte krowy wszystko gratis.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:42:56] • [IP: 185.210.39.***]

WOW jestem pod wrażeniem.Brawo.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:40:45] • [IP: 87.204.153.***]

Brawo! Tyle lat musieliśmy czekać, ale wreszcie będzie porządek.

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:37:31] • [IP: 5.173.153.**]

Brawo mają na kampery to i mają na parkingi i toalety a nie na krzywy ryj a i smieci niech za wszystko placo

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:29:18] • [IP: 88.218.253.**]

BRAWO nowa włądza !!

Gość • Czwartek [27.06.2024, 10:16:25] • [IP: 176.221.125.***]

samochody kempingowe to na Basen Północny albo na Pole Namiotowe

Oglądasz 1-165 z 165
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Policjanci z Komenda Miejska Policji w Świnoujściu w piątek otrzymali z rąk Komendanta Miejskiego Policji w Świnoujściu – insp. Jarosława Czaja przedterminowe akty mianowania na wyższe stopnie służbowe. Komenda Miejski Policji w Świnoujściu – insp. Jarosław Czaja w towarzystwie zastępcy, naczelników oraz kierowników wręczył policjantom akty mianowania na wyższe stopnie policyjne. Nominacje otrzymało czterech stróżów prawa z 44 Wysp: 2 w korpusie aspiranckim oraz 2 w korpusie podoficerów. ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 27 listopada (środa) o godz. 17:00 – do Biblioteki Głównej (ul. Piłsudskiego 15) na spotkanie z popularnym i lubianym aktorem Robertem Gonerą. Wstęp wolny! ■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■