POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [25.05.2024, 14:44:17] • Świnoujście

Terminal kontenerowy do poprawki. Naruszono lub zignorowano szereg przepisów

Terminal kontenerowy do poprawki. Naruszono lub zignorowano szereg przepisów

fot. BIK UM Świnoujście

Podczas podejmowania decyzji o lokalizacji terminala kontenerowego w Świnoujściu naruszono lub pominięto szereg przepisów. Całkowicie zignorowano kwestię m.in. interesu mieszkańców, uciążliwości, które odczuje lokalna społeczność, ale także bezpieczeństwa państwa w sytuacji, gdy inwestycja powstaje w sąsiedztwie terminala LNG. Świnoujski samorząd chce naprawić te błędy i odwołał się od wspomnianej decyzji Adama Rudawskiego, wojewody zachodniopomorskiego. Działania podjęto w szeroko pojętym interesie społecznym, w nadziei, że głos samorządu w końcu zostanie wysłuchany i uwzględniony.

Nie było konsultacji, referendum, rzetelnych opracowań…
 
Świnoujski samorząd wskazuje, że liczba przepisów naruszonych lub całkowicie pominiętych w związku z planami budowy terminala kontenerowego na prawobrzeżu miasta jest znacząca. Całkowicie zignorowano głos mieszkańców w tej sprawie.
 
- Jeszcze w 2017 roku mieszkańcy prawobrzeżnej części Świnoujścia podczas Ogólnego Zebrania Mieszkańców jasno wskazali, że terminala kontenerowego nie chcą. Ten głos został zignorowany między innymi przez inwestora i  przedstawicieli byłego rządu. W ten sposób nie powinno podchodzić się do realizacji żadnej inwestycji w naszym kraju - mówi Roman Kucierski, zastępca prezydenta Świnoujścia do spraw społecznych - Na początku nie wzięto pod uwagę uchwały organów pomocniczych Rady Miasta, a później nie przeprowadzono żadnych konsultacji społecznych ani referendum. Nie powstało też żadne rzetelne i niezależne opracowanie dotyczące wpływu tej inwestycji na miasto oraz mieszkańców. Całkowicie zapomniano najwyraźniej, że ta inwestycja powstaje w Świnoujściu i to mieszkańcy miasta są najważniejsi, a nie prywatny interes inwestora. W tym przypadku inwestora belgijskiego i katarskiego - dodaje R. Kucierski i zwraca uwagę, że inwestycja realizowana wbrew lokalnej społeczności może mieć problemy z uzyskaniem zewnętrznego dofinansowania.
 
W dokumencie, który znajdzie się na biurku wojewody zachodniopomorskiego świnoujski samorząd wskazał, że w inwestycji zamiast kierować się dobrem mieszkańców, zabytków oraz środowiska, to uznano, że „interes inwestora jest nadrzędny względem wszystkich pozostałych lokalnych interesów społecznych i interesów obywateli”.
 
Decyzja w tej formie nie uwzględnia m.in. skutków zakładających utratę cennych zasobów przyrodniczych naszego regionu tj. warszowskich i przymorskich wydm. Uniemożliwia także korzystanie ze Szlaku Fortecznego prowadzącego od najwyższej nad Bałtykiem latarni morskiej do rejonu Podziemnego Miasta, dalszego korzystania z trasy R10 na odcinku Świnoujście-Międzyzdroje, czyli Nadmorskiego Szlaku Hanzeatyckiego, w skład którego wchodzi odcinek zachodniopomorskiego szlaku Velo Baltica, części Międzynarodowego Szlaku EuroVelo.
 
- Poza tym cała wykonana i planowana struktura przestrzenna osiedla Warszów podporządkowana jest założeniu, iż port kończy się na granicy wyznaczonej ulicą Ku Morzu, a terminal kontenerowy całkowicie burzy wypracowaną przez samorząd koncepcję, co także zostało w procesie podejmowania decyzji lokalizacyjnej całkowicie zignorowane - dodaje Arkadiusz Mazepa,  I zastępca prezydenta Świnoujścia ds. między innymi inwestycji - Budowa takiej inwestycji jest niezgodna ze strategią rozwoju miasta Świnoujścia. Nie ma jej także w strategii województwa zachodniopomorskiego - dodaje.
 
Błędy w kwestiach bezpieczeństwa i wody

Wśród kilkunastu naruszeń przepisów w zakresie budowy portów morskich świnoujscy urzędnicy wskazali m.in. przepis art. 9 ust. 1 pkt 14 ustawy o inwestycjach w zakresie budowy portów zewnętrznych. Chodzi o całkowite pomięcie warunków i wymagań wynikających z potrzeb obronności i bezpieczeństwa państwa, podczas gdy inwestycja zostanie zlokalizowana w bezpośrednim sąsiedztwie innego strategicznego obiektu; terminala LNG oraz na wodach morskich, podlegających szczególnej ochronie w czasach globalnego zagrożenia spowodowanego wojną w Ukrainie.
 
Decydenci zignorowali także inne podstawowe kwestie, np. zaopatrzenia w wodę. W dokumencie uznano, że zostanie ona zapewniona w ilości maksymalnej 12 m3/h. Inwestor chce ją pozyskiwać z wodociągowej sieci miejskiej. Gdy miasto, jeszcze za rządów prezydenta Janusza Żmurkiewicza odpowiedziało, że nie ma takiej możliwości, to również zostało zignorowane.
 
- W naszej ocenie Pan Wojewoda wydał skarżoną decyzję opartą na nieprawdziwych założeniach wskazanych przez inwestora w zakresie zaopatrzenia w wodę z miejskiej sieci. Infrastruktura miejska w tym zakresie nie może spełnić oczekiwań inwestora, a tym samym zatem decyzja lokalizacyjna opiera się na wadliwych założeniach związanych z projektowanym uzbrojeniem terenu - informują przedstawiciele Urzędu Miasta Świnoujście
 
Błędów  jest w ocenie Urzędu Miasta więcej. Sam dokument charakterystyki inwestycji został sporządzony - jak informują specjaliści świnoujskiego magistratu -  nierzetelnie.

- Na jednej stronie jego autorzy stwierdzają np. że inwestycja znacząco wpłynie na obszar Natura 2000, a na innej, że nie wpłynie znacząco. Nie możemy się zgodzić z tym, żeby do realizacji tego przedsięwzięcia podchodzono w sposób tak niedbały - mówi A. Mazepa.
 
Samorząd będzie bronił interesów mieszkańców i miasta
 
Ośmiostronicowe odwołanie od decyzji wojewody trafi także do Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Świnoujski samorząd oczekuje rozpoczęcia rozmów w sprawie terminala kontenerowego z przedstawicielami Samorządu Województwa Zachodniopomorskiego, Rządu RP oraz Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście, których do tej pory nie było.

Samorządowcy jednocześnie zapewniają, że dostrzegają, jak ważny dla Świnoujścia jest rozwój gospodarki morskiej i zapowiadają, że będą wspierać wszelkie inicjatywy w tym sektorze, ale pod warunkiem, że będą realizowane zgodnie obowiązującymi przepisami i standardami społeczno-gospodarczymi oraz przede wszystkim akceptacją Mieszkańców Świnoujścia.

- Liczmy, że nasze odwołanie zostanie uwzględnione, a inwestor i instytucje, które procedują ten projekt, przeprowadzą lokalne konsultacje społeczne i przygotują odpowiednie dokumenty. Taki projekt ma szansę  powstać tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie miał społeczną akceptację. Jesteśmy zwolennikami zrównoważonego rozwoju naszych wysp, na których jest miejsce i dla turystyki i dla nowoczesnych przedsiębiorstw branży morskiej – wyraża stanowisko Joanna Agatowska, Prezydent Miasta Świnoujście.

Jarosław Jaz
Rzecznik Prasowy Prezydenta Miasta Świnoujście
Biuro Informacji i Konsultacji Społecznych
Urząd Miasta Świnoujście


komentarzy: 193, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-193 z 193

Zwolennik • Sobota [08.06.2024, 11:50:20] • [IP: 31.0.83.**]

Mieszkańcy Świnoujścia widzą tylko czubek swojego nosa i nie rozumieją że ta inwestycja jest ważna dla kraju. Ale kto by się tym przejmował skoro ważniejsza jest dla nich wycieczka ścieżką R10 🤦

Gość • Czwartek [30.05.2024, 09:22:50] • [IP: 176.221.124.***]

IP: 46.7.172.***] - grupa trolli w akcji. Zniszczyć, upodlić, zhejtować... taki stan umysłu!

Sporadyczny Gość • Środa [29.05.2024, 18:59:54] • [IP: 92.118.166.**]

Trzeba ten port zatrzymać, jako dobry sąsiad robienie konkurencji niemieckim portom jest bardzo nie na miejscu.

Gość • Środa [29.05.2024, 11:31:15] • [IP: 176.221.124.***]

IP: 46.205.140.***] - widać liczysz na duże zyski. Tak się leczy kompleksy z dzieciństwa. Byłeś niedowartościowany. Przed oczyma jedno srebrniki $$

Gość • Środa [29.05.2024, 10:13:37] • [IP: 46.7.172.***]

@ [IP: 176.221.124.**] Adi to ty? Taka mściwość i manipulacja (co by nie nazwać kłamstwa) granicząca ze zboczeniem w typowiedziach by się zgadzała.

Czarny • Wtorek [28.05.2024, 22:39:38] • [IP: 88.156.235.**]

124. Agatowska wygrała wybory w pierwszej turze to niewątpliwy sukces. Ale konkurenci tacy sobie byli :-). Jako Prezydent zobaczymy jak sobie poradzi. Jak na razie nie widzę zmiany jakościowej.

Gość • Wtorek [28.05.2024, 18:48:12] • [IP: 46.205.140.***]

[IP: 176.221.124.** ilu was jest w tej twojej głowie, skoro wypowiadasz się w liczbie mnogiej MY. Zmień tabletki albo lekarza

Gość • Wtorek [28.05.2024, 18:31:27] • [IP: 176.221.124.***]

Zamiast terminalu kontenerowego wybudować Zielone Osiedle z niską zabudową. Wybudować infrastrukturę małego osiedla. Ocalimy plażę, ocalimy Bory Bazynowe, ocalimy zabytki i ocalimy ogromną aglomerację turystyczną. Budowa terminalu kontenerowego to zagłada zarówno Świnoujścia, ale również Międzyzdrojów. Terminal kontenerowy to interes kilkudziesięciu ludzi, którzy kochają zielony kolor$. Świnoujście i Międzyzdroje powinny być wielką turystyczną mekką. A Pani Agatowska na pewno sprawdzi się jako Prezydent Miasta. Jestem tego pewna!!

Gość • Wtorek [28.05.2024, 17:51:44] • [IP: 176.221.124.***]

Najlepiej wzdłuż całej linii brzegowej należącej do miasta Świnoujście wybudować apartamentowce. Z pewnością sponsorzy co niektórych w ich kampanii wyborczej byliby w 100% usatysfakcjonowani.

Czarny • Wtorek [28.05.2024, 17:00:37] • [IP: 88.156.235.**]

124. Czy Agatowska się sprawdzi na stołku to zobaczymy. Mandat ma od swoich wyborców do działania w określonych prawem kompetencjach. Raczej budowa terminala kontenerowego do nich nie należy. Jest przeciwna tej inwestycji od kilku lat i wszyscy to wiedzą. Polecam spacer na plażę póki jeszcze jest :-)

Gość • Wtorek [28.05.2024, 16:33:32] • [IP: 46.205.133.**]

Prezydent miasta nie reprezentuje miasta i jego interesów oraz kraju.Ewidentnie gra pod Niemców, którzy nie chcą tej inwestycji.

Gość • Wtorek [28.05.2024, 12:23:37] • [IP: 176.221.124.***]

Wielokrotnie rozmawiałem z mieszkańcami lewobrzeża, często są ta osoby, które mieszkały kiedyś na prawobrzeżu. Podczas różnych spotkań publicznych. Warszów ma bardzo dużo sprzymierzeńców. A teraz co najważniejsze, najważniejsza władza wybrana w wyborach bezpośrednich 7 kwietnia 2024 roku POSIADA MANDAT ZAUFANIA całego Świnoujścia. Dla nas to uśmiech od LOSU!! To pozwala, że dzisiaj mogę spokojniej spać! Świnoujście przestało być lennikiem Szczecina! BRAWO! To był najlepszy wybór!

Gość • Wtorek [28.05.2024, 12:00:44] • [IP: 176.221.124.***]

A co to Skarb Państwa?? - Gość • Wtorek [28.05.2024, 07:39:47] • [IP: 185.183.107.***] - Państwo, to nie Skarb Państwa tylko My, jesteśmy Państwem. Znalazł się monarcha absolutny ze wzrokiem skierowanym na $$

Gość • Wtorek [28.05.2024, 11:27:45] • [IP: 176.221.124.***]

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 20:12:20] • [IP: 188.33.199.***] - odezwał się suwnicowy, pierdzący dzban!!

Gość • Wtorek [28.05.2024, 11:26:16] • [IP: 176.221.124.***]

Czarny.88. A skąd wiesz skąd jestem, skoro mnie wysyłasz do Gdańska. Gdybym wspierał interesy Niemiec, to panowie o smutnych twarzach już dawno by się mną zainteresowali. A ty masz w oczach $$, tak jak taki koleś, co mieszkańcy pokazywali na widokówkach pamiątkowych ze Świnoujścia. Weź koleś wyluzuj z tymi agentami ze wschodu i z zachodu. Przestań oglądać niektóre kanały, bo ostatnie porcje szarych, pojedyńczych komórek wyparowały. Raz dostałeś piórnik z kredkami, a teraz liczysz swoje $$. Nie z nami takie numery czarny.88.156.235**

Gość • Wtorek [28.05.2024, 07:39:47] • [IP: 185.183.107.***]

[IP: 37.248.178.*] zjednoczyłeś się i co dalej? Odbierzesz teren od Skarbu Państwa?

Czarny • Wtorek [28.05.2024, 05:57:58] • [IP: 88.156.235.**]

124. Pojedź do Gdańska i sprawdź jak funkcjonuje terminal kontenerowy. Tutaj po prostu nie kłam. Wspierasz interesy Niemiec.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 21:58:51] • [IP: 37.248.178.*]

Mieszkańcy Prawobrzeża super się zjednoczyli w kwestii terminala kontenerowego i mówią jednogłośnie NIE !! Czas na mieszkańców Lewobrzeża, obudźcie się zanim będzie za późno.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 21:25:27] • [IP: 176.221.124.*]

Razem uratujemy polską turystykę, przed katarskim jej niszczycielem. Hałas ma się rozchodzić w promieniu 8 km. Pogorszyłaby się również sytuacja rybaków. Ochronimy polskie interesy mniejsze i większe. Razem damy radę, tym bardziej, że tym razem władze samorządowe nas wspierają.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 20:12:20] • [IP: 188.33.199.***]

Proszę nie wypowiadać się za wszystkich ja jestem za wszyscy też krzyczeli nie za terminalem gazowym a gdyby nie powstał to byśmy mieli teraz gaz chyba z pierdzenia

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 19:54:21] • [IP: 79.186.52.***]

Dziekujemy Pani Prezydent!

Czarny • Poniedziałek [27.05.2024, 19:23:34] • [IP: 88.156.235.**]

124. Widzę że trafiłem - czerwony z prawobrzeża działajacy w interesie Niemiec.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 19:13:00] • [IP: 23.82.169.**]

Teren należy do Skarbu Państwa i Miasto nie ma tu żadnej mocy sprawczej. Typowe zagranie pod publikę, że nowa władza w mieście walczy w interesie mieszkańców, tylko których mieszkańców? Taki port to stabilne miejsca pracy dla młodych i spore podatki. Praca w turystyce za grosze już nawet Ukraińców odstrasza

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 18:59:35] • [IP: 5.173.28.**]

BRAWO AGATOWSKA

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 17:45:49] • [IP: 176.221.124.***]

88. Czarny. A ty śledczy jesteś, czy pisior? Czy zadaniowy od firmowania terminalu kontenerowego?

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 17:12:51] • [IP: 176.221.124.***]

Czarny, my jesteśmy ziomale, ani zielony, ani czerwony. A przede wszystkim nie prokontenerowy, premiowy, jak ty czarny, paciorkowcu, któremu marzą się złote klamki, za sprzedanie bezcennych terenów. Zapamiętaj czarny: nie zadaniowy, nie czarny typ. nie zielony ani czerwony. Ty rozumiesz, że Człowiek! chce ocalić swoje osiedle? Nie ty tego nie zrozumiesz nigdy. Taki mental...

Czarny • Poniedziałek [27.05.2024, 16:41:22] • [IP: 88.156.235.**]

124. Zadaniowany jesteś tutaj ? Zielony czy czerwony z Niemiec?

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 15:59:36] • [IP: 176.221.124.*]

BARDZO CIESZY MNIE FAKT, ŻE JEST JUŻ TAK DUŻO PRZECIWNIKÓW TEJ SZKODLIWEJ KATARSKIEJ INWESTYCJI.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 15:25:34] • [IP: 37.248.213.***]

Bardzo ciekawe, bardziej raczej interes niemiecki niż paru osób z warszowa, bo w tle miliardy euro z tytułu cel podatków warto aby służby sprawdzìły wątek Niemieckich wpływów na wybory

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 12:58:36] • [IP: 176.221.124.***]

To co zobaczyłam, zwiedzając świat! Troska, umiejętność dbania o rodzimą tożsamość. U nas buraki światowcy, chcą spacyfikować najpiękniejsze tereny, plażę, lasy, zabytki, dziedzictwo kultury. To najwyraźniej leczenie braku kompleksów, problemy w przeszłości. Natomiast, normalny człowiek widzi zwiedzając świat, jak ludzie dbają i pielęgnują, co piękne, niepowtarzalne. Zachód z prawobrzeża zrobiłby mekkę turystyki i zarobku dużych pieniędzy. NADZIEJA - w Pani Prezydent!

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 12:31:08] • [IP: 46.205.129.***]

Precz z preczem

Tomasz • Poniedziałek [27.05.2024, 12:25:22] • [IP: 5.173.159.**]

124.*** Pani Prezydent jest przeciw od lat. SPD też. Nic nowego. Ale zakładanie że wszyscy mieszkańcy są przeciw budowie terminala kontenerowego w Świnoujściu jest życzeniowe. Przeciw jest mała grupka krzykaczy lewicowych z prawobrzeża.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 12:05:41] • [IP: 176.221.125.***]

No to jasiowi dała po nosie, aż westchnął do czasów PZPR - ORMO kiedy takich w rzucali w społeczną dziurę i wsio!!

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 12:04:57] • [IP: 176.221.124.***]

STOP PORT KONTENEROWY!! STOP PORT KONTENEROWY !! sprzedawczyk Prawobrzeża poprzedni prezydent jeszcze zabiera głos poszedł precz z tego miasta sprzedawczyku obrzydly

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 12:01:56] • [IP: 176.221.124.***]

Brawo Pani Prezydent jesteśmy murem za Panią tak jak Pani za mieszkańcami. Jeszcze raz brawo dla zastępców.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 11:58:18] • [IP: 176.221.124.***]

37.47.246 co ma do gadania ta zbieranina słoików wsiowych niech wysuwają na swoje wiochy i tam meblowali sobie a dla rdzennych mieszkańców ma być turystyka dość już śmierdzącego portu won z kontenerowym i eon z tymi zwolennikami biegiem z tąd

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 11:50:39] • [IP: 176.221.124.***]

5.173.198 ty realisto wypier... j z tym portem kontenerowym prostaku won z nim i z tobą precz z tą pisowską zakałą trolu

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 11:41:22] • [IP: 5.173.186.**]

Brawo Agatowska! Mieszkańcy w końcu mają prezydenta pro mieszkańców!

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 11:39:35] • [IP: 188.147.68.***]

Ten terminal niech sobie pan minister jeden z drugim w ogródku budują. Od razu niech wille swoje oddadzą panom z Kataru. A kwota podatku dla miasta to śmiech i żenada.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 11:25:19] • [IP: 109.40.242.***]

Witam, jestem w szoku jaka panuje ciemnota w wypowiedziach nt.terminala.Ludzie nie widzieli ani planów, ani nie orientowali sie, gdzie om ma powstać, bo mówią o jakiś podatkach, których miasto nie zobaczy.Totalne olanie tematu.Uslyszeli coś w Pisowskiej czy POskiej tv, bo obie trąbią o sukcesie, a nie mają pojęcia, że Chiny a zatem i Rosja chce położyć swe macki na naszym porcie.Kazdy hub ma swojego właściciela. Nasz Katarczyk ma tylko jeden port, gdzie hegemonia ma ich po kilkanaście, Katarczyk który jak konsorcjum belgijskie umoczony jest w afery. Ale biedny Polaczek będzie robił na złość Niemcowi i rzekomo Hamburgowi, który jest powierzchniowo 100 razy większy, ale tego Polaczek internetowy krzykacz już nie doczytał.Bedzie pisal jaki to wspaniale pieniądze będą. Nie będą, przez kilkanaście lat nie będzie bo sam tor podejściowy będzie się zwracał przez kilkanaście lat...ale rozkrzyczany Polaczek jest tak ułomny, że tego nie doczytał.Zrobi wszystko, by nas sprzedać Ruskim byle nie Niemcom.Ehhh...

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 09:19:07] • [IP: 176.221.124.***]

ŁAPY PRECZ OD PLAŻY, OD LASÓW I ZABYTKÓW. Szacunek ogromny nowej władzy samorządowej!!

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 09:17:24] • [IP: 176.221.124.***]

Typowy przykład sperzedawczyka typu: paciorkowiec albo złote klamki. Dogadajmy się i sprzedajmy swoje osiedle: ja mam złote klamki, a ty szklane paciorki, albo piórnik za 15 zł. Pani Prezydent dziekuję Pani, że stoi Pani na straży interesów mieszkańców!! Nasze świnoujskie lobby, lobby zwykłych mieszkańców, a nie tych dogadaczy jest teraz najsilniejsze! MUREM ZA PANIĄ PREZYDENT, jak PREZYDENT ZA NAMI!! Gość • Niedziela [26.05.2024, 23:04:51] • [IP: 185.210.37.***] Bądźmy szczerzy, sprawa jest już przegrana, można tylko dopilnować, byśmy cokolwiek z tego mieli.

ETO • Poniedziałek [27.05.2024, 08:46:13] • [IP: 46.205.140.***]

Niemcy mieszają a idioci im wtórują.Budować i to jak najszybciej.Jakie ma znaczenie port LNG? Polecam ruszyć dupę z tego zaścianka, zobaczyć jak jest w świecie a nie wypisywać głupoty.

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 08:40:05] • [IP: 185.53.147.**]

WYBUDOWAC 2 RAZY WIEKSZY I DO CHINCZYKOW SIE PRZYKLEIC BO TO PRZYSZLOSC A NIE JAKIS EUROKOLCHOZ

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 07:21:50] • [IP: 88.218.252.***]

Terminal kontenerowy będzie. Niemieckie lobby jest słabe jak nigdy.

Czarny • Poniedziałek [27.05.2024, 06:52:23] • [IP: 88.156.235.**]

124. Dlaczego mielibyśmy nie budować na własnej ziemi terminala kontenerowego? Tylko Niemcom się to nie podoba. Dlaczego działasz w ich interesie?

Gość • Poniedziałek [27.05.2024, 06:47:08] • [IP: 84.17.55.*]

Niebywałe kuriozum, że ci sami urzędnicy w UM przy nowej władzy tak szybko zmienili poglądy. Teraz są na służbie u nowej Pani Prezydent i szukają argumentów z tezą, które mają na siłę udowodnić, że Port Kontenerowy jest zły. Jasne zostawmy samą turystykę, a miasto wciąż będzie bogate...

Gość • Niedziela [26.05.2024, 23:56:08] • [IP: 5.173.176.**]

to skandal czy KO nie ma własnego zdania tylko na polecenie Berlina, musi wszystko niszczyć, na port kontenerowy mieszkańcy czekali, a tak przy tych rządach posłuszni z Berlina nic nie będzie w naszym mieście

Gość • Niedziela [26.05.2024, 23:23:10] • [IP: 46.7.172.***]

@Gość • Niedziela [26.05.2024, 21:45:47] • [IP: 176.221.124.**] "Nie rozumiem dlaczego jakieś trolle tak zaciekle bronią arabskich i ruskich interesów. Dlaczego zależy im żeby polskie ziemie oddać arabom," Manipulacja szyta grubymi nićmi, innymi słowy góra końskiego łajna.. wiesz co wynika z tego co piszesz? A no tylko tyle że piszez i już pominę milczeniem że tego typu wypowiedzi w twoich POstępackich ustach mają czysto rasistowski, antysemicki wydźwięk. .. no ale czego oczekiwać po takich łajdakach jak ty...

Gość • Niedziela [26.05.2024, 23:04:51] • [IP: 185.210.37.***]

Bądźmy szczerzy, sprawa jest już przegrana, można tylko dopilnować, byśmy cokolwiek z tego mieli.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 21:45:47] • [IP: 176.221.124.**]

Nie rozumiem dlaczego jakieś trolle tak zaciekle bronią arabskich i ruskich interesów. Dlaczego zależy im żeby polskie ziemie oddać arabom, nasi dziadkowie życie za tę ziemię oddawali, a jacyś zdrajcy chcą je oddać arabom za parę srebrników. Smutne to.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 21:16:02] • [IP: 46.7.172.***]

"Nie było konsultacji, referendum" czego nie było? Jakich konsultacji? Jakiego referendum? A to co nowina, A kiedy to ostatnio waadza nie zignorowała (czytaj zmieliła/spaliła) winików referendów... Dlatego gadanie na te ntemat to jest czyta kpina co by nie powiedzieć że plują na nas wmawiając że deszcz pada... No ale czego oczekiwać po komunistach... a jak mówi przysłowie: Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo że chodzi o pieniące. ...

Gość • Niedziela [26.05.2024, 21:07:19] • [IP: 62.69.234.***]

Jagodno sprzedaliscie Polske za Pizze Pepsi Cole a my teraz przez was bedziemy placic horendalne rachunki za Swiatlo Gaz i Wode.Nigdy wam tego nie zapomnimy przy kazdym rachunku o was wspomnimy.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 19:58:08] • [IP: 37.248.215.***]

W zakresie eko to polecam widły do pozyskiwania taniego prądu, zdecydowanie tańsze od elektrowni jądrowych

Gość • Niedziela [26.05.2024, 19:35:09] • [IP: 176.221.124.***]

Metoda na opóźnianie?. Z CPK też kręcą. Czemu?. Bo '' vor allem deutsches Interesse''?.

Czarny • Niedziela [26.05.2024, 19:12:23] • [IP: 88.156.235.**]

124. Strasznie się denerwujesz człowieku. Polecam spacer i melisę na dobranoc. Kontenerów to sprowadzam setki rocznie z towarem klasy premium. W drugą stronę eksportujemy polską żywność. Polacy zarabiają i będą zarabiać na handlu i logistyce. Mam prośbę - nigdy więcej nie używaj do mnie rusycyzmów. Polska na swój piękny język.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 19:00:09] • [IP: 5.173.186.**]

Pisiory wiele obiecywali a ostatecznie praca dla Ukraińców pod Katarsko-belgijski szefami.

Realista • Niedziela [26.05.2024, 18:55:44] • [IP: 5.173.198.**]

Coś mało przeciwników terminala kontenerowego się wypowiada. Wszyscy wiemy że będzie bo się Polsce opłaca. Tylko obywatelom Niemiec jest niepotrzebny. To wiemy. Terminal LNG też był nie po nosie tuskowym bratom.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 18:50:59] • [IP: 89.151.17.**]

Precz z terminalem!!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 17:53:08] • [IP: 176.221.124.**]

Do 132 godz. 15.01 jak poczytasz i się dowiesz to spróbuj napisać, tylko postaraj się bardziej z sensem, żeby coś z tego wynikało.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 17:51:10] • [IP: 176.221.124.***]

każdy, kto pisze' niech budują terminal kontenerowy, to ja od razu dopowiadam, tak, bardzo proszę, u Was na Osiedlu, na podwórku, w miejscu dla każdego najcenniejszym i najpiękniejszym, tak, jak dla mieszkańców Warszowa i prawobrzeża są te tereny wskazane pod lokalizację terminalu kontenerowego. Dodam jeszcze: BRAWO PANI PREZYDENT!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 17:45:28] • [IP: 176.221.124.**]

Z jakiej racji katarski terminal ma rujnować interesy Świnoujścian, Polaków? To, że przywiozą swoją tanią siłę roboczą i w Świnoujściu zaroi się od Arabów to raczej oczywiste.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 17:38:43] • [IP: 159.242.10.**]

Do Gość • Niedziela [26.05.2024, 13:15:49] • [IP: 5.173.159.**]. ... czy czytnie ze zrozumieniem to taka wielka sztuka, czy jak kolg kolezanko ?

Gość • Niedziela [26.05.2024, 17:37:59] • [IP: 176.221.124.***]

Czarny • Niedziela [26.05.2024, 15:07:53] • [IP: 88.156.235.**] - Czarny, ty to możesz sobie zainwestować w kontener czereśni i sprzedawać je na promenadzie. Od plaży na Warszowie i lasów to swoje sprzedawczyku łapki, wiesz co? Poszoł von.

Zwolennik • Niedziela [26.05.2024, 17:15:03] • [IP: 37.47.246.***]

Mieszkańcy Świnoujścia widzą tylko czubek swojego nosa i nie rozumieją że ta inwestycja jest ważna dla kraju. Ale kto by się tym przejmował skoro ważniejsza jest dla nich wycieczka ścieżką R10 🤦

Gość • Niedziela [26.05.2024, 17:14:33] • [IP: 176.221.124.**]

Nareszcie mamy prezydenta miasta z jajami.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 17:02:51] • [IP: 176.221.124.***]

Precz z terminalem kontenerowym. Dziękuję najlepszej Pani Prezydent !!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 16:52:22] • [IP: 176.221.124.***]

Wspaniale! Wreszcie głos mieszkańców, wreszcie protesty mieszkańców przeciwko budowie terminalu kontenerowego na plaży na Warszowie i obszarach Natura 2000 ujrzały godny wymiar. Jasny przekaz Pani Prezydent i Rady Miasta! Nareszcie Świnoujście będzie dla Świnoujścian! Nowe wartości i nowe standardy w samorządzie!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 16:19:28] • [IP: 37.47.183.***]

Niech budują, miasto będzie się bogacić i będzie coraz lepiej

CHAZARSKA DZICZ • Niedziela [26.05.2024, 15:49:51] • [IP: 176.221.125.**]

RATUJMY ŚWINOUJSKĄ PLAŻĘ I NASZ KIBUC PRZED KORPORACYJNYMI SKORUMPOWANYMI ZBRODNICZYMI !! PLAŻA DLA LUDZI, A PUNKT DOSTAWY MILIONÓW ŚMIECI Z CHIN I CAŁEGO ŚWIATA NIECH SOBIE W INNYM MIEJSCU ZBUDUJĄ !! DLACZEGO TE IMBECYLE ZWOŻĄ TU TYLE ŚMIECI ? KOMU TE ŚMIECI POTRZEBNE? NIE DA SIĘ BEZ TYCH ODPADÓW ŻYĆ? NA WSCHÓD OD DZIWNOWA SĄ DOBRE TERENY DLA BUDOWY TAKIEGO SYFIARSKIEGO NIE EKOLOGICZNEGO BURDELU !! TAM ZA POLIGONEM MORSKIM MOŻNA STAWIAĆ CO SIĘ CHCE I NIKOMU NIE BEDZIE TO PRZESZKADZAŁO. KAŻDY KTO CHCE ZNISZCZYĆ NAJPIĘKNIEJSZĄ PLAŻĘ NA BAŁTYKU JEST EKOLOGICZNYM ZBRODNIARZEM KANALIĄ I PICOWSKIM ODPADEM Z PIEKŁA RODEM !! POWSTRZYMAĆ EKOLOGICZNYCH ZBRODNIARZY. POWSTRZYMAĆ DO STAWY MILIONÓW TON ŚMIECI DO NASZEGO KIBUCU !! POLSKA MA BYĆ KRAINĄ BEZ ŚMIECI I IDIOTÓW !!

Czarny • Niedziela [26.05.2024, 15:07:53] • [IP: 88.156.235.**]

Port kontenerowy będzie bo już zainwestowałem. Agatowska może sobie pogadać o koszeniu trawy i dziurach w drogach.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 15:06:26] • [IP: 37.47.157.***]

5.173.159 A ty Pani Prezydent Agatowskiej do pięt nie dorastasz ciemniaku pisowski

Gość • Niedziela [26.05.2024, 15:01:18] • [IP: 46.205.132.***]

Do Pani nie zwolenniczki K0, Unia Europejska owszem dofinansowuje, ale nie daje.Tak samo PIS lub KO wydają decyzje dot. budowy rozwoju lub blokują i nie kontynuują decyzji poprzedników.A stocznie kopalnie i inne duże firmy to wystarczy poczytać kto zlikwidował i na czyje polecenie, a kto nie wykonał poleceń UE i nie likwidował np nie tak dawno Turów i tysiące ludzi zagrożonych zwolnieniami.A co mamy obecnie tysiące do zwolnienia np Poczty Polskiej...??

Gość • Niedziela [26.05.2024, 14:13:04] • [IP: 5.184.122.***]

Chcą na siłę wybudować port piorąc dużo kasy, dlatego stop budowie, są inne wydatki naszego państwa

Jan • Niedziela [26.05.2024, 14:04:58] • [IP: 89.64.19.**]

Jestem pod wrażeniem efektywności działania nowej pani prezydent. Jeszcze miesiąc nie mija, a zaczynają się porządki i walka o mieszkańców. Osobiście jestem zwolennikiem terminala, lecz to co zrobił PIS i obecna PO przy konsultacjach, rozmowach, a raczej ich braku z mieszkańcami to żenada. Dlatego pani Joanno. Proszę walczyć! Podoba mi się ten kierunek działania

Gość • Niedziela [26.05.2024, 13:29:12] • [IP: 37.47.178.**]

Ostro rozliczyć te 20 lat amatorszczyzny, lenistwa i robienia głupków z mieszkańców, z doniesieniami do organów ścigania włącznie!!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 13:15:49] • [IP: 5.173.159.**]

Znalazł się jakiś fachowiec co POucza ludzi co to jest Port Kontenerowy @@@ i że nie będzie przynosił zysków. Czy ten w Hamburgu przynosi straty. A czy on tak spadł z nieba ?? Nie trzeba było zainwrstować?? A tutaj wioska Warszow jest problemem oddalona kilkanaście km od portu. Problem bo zabierzemy Niemcom klientów i kasę. Gdyby przed wojną Agatowska żyła to nie byłoby Gdyni. Tam biedny Naród wybudował PORT na wydmach POmimo.bliskosci Niemców. Można?? Ale Agatowska sprowadzała minister niemiecką w przeszłości, która była przeciw!! Coś to mówi ? Teraz POd rządami Tuska marginalizuje się Polskę na arenie politycznej i biznesowej. Ważne wiatraki Ale niemieckie. W.pogłebienie toru do Szczecina PiS ulokował miliony. Czy teraz grozi im Trybunał Stanu? Pewnie tak. Komuś oddamy serduszko i nie wiem :z jakiej paki".

Gość • Niedziela [26.05.2024, 13:09:15] • [IP: 159.242.10.**]

terminal kontenerowy w sciu jest ogolnie porazka - zapraszam do analiz w tym temacie (bo takowe byly robione o ile wiadomo) . Nikt nie buduje nowych portow tego typu prawie w miescie. jezeli stare zostaly wchlpniete przez miasto to stara sie je wyprowadzic z miasta - np. Mumbaj (dawny Bombaj) ., Nikt nie buduje portow w na terenach parku / rezerwatach. DNikt nie buduje portu z jedna sciezka dostepu (tak jak tutaj - wcisniety w sam rog) . O ile sama inwestycja nie jest chyba zlym pomysle to umieszczenie jej w tym miejsciu mogl juz tylko zproponowac jakis ignorant umyslowy. ... osoba zadufana w swoje ' genialnosci " . ... czyli idiota.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 12:53:26] • [IP: 176.221.124.**]

Pisowcy tylko dokończyli budowę gazoportu, jeżeli chodzi o port to zalali go ukraińskim zbożem i gównianym węglem. Stocznie zlikwidowali i zablokowali tych, którzy chcieliby ją odbudować. Tunel powstał za pisu, ale z pieniędzy miasta i europejskich, dlatego, że nie mieli pieniędzy, ponieważ europejskie są tylko dopłaty, określoną kwotę trzeba wyłożyć, pis nie miał z czego. Miasto ma pieniądze z gazoportu, które zostały przeznaczone na tunel. Nie jestem zwolenniczką KO.

PM • Niedziela [26.05.2024, 12:46:39] • [IP: 89.247.171.***]

Jak się port zablokuje to i S3 można już przestać budować. Rozbudować w takim razie Bangladesz, jest to największa atrakcja dla niemieckiego turysty. Ale z zachowaniem tej historycznej architektury barakowej. A mieszkańcy w kamasze i do skansenu. PIS miał wady ale też i wizję dla kraju tzn. Polski nie Niemiec.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:52:43] • [IP: 46.205.132.***]

Pisowcy budowali, 8 ostatnich lat to zmiana Świnoujścia we wszystkich kategoriach Potężny port pasażerski węzeł komunikacyjny iS3 rozwój gazoportu budowa portu specjalistycznego w miejsce uwalonej przez tuska stoczni, pogłębiony tor wodny wzrost przeładunków i transportu morskiego i Tunel!!.Dziesiątki inwestycji w turystykę i handel miejski Świnoujście wypiękniało . Tylko ktoś młody może mówić inaczej bo nie pamięta POwców, , no i ziejący nienawiścią przekłamujący prawdę, lewicowo liberalni czciciele pro niemieckiego sługusa Tucka...

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:46:47] • [IP: 176.221.125.***]

Będzie Plaża na Warszowie i w Przytorze a zamknięta w Łunowie

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:42:45] • [IP: 176.221.125.***]

mozna plażę Przesunąc Otwozyc na Warszowie a zamknąc w Łunowie

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:40:21] • [IP: 176.221.125.***]

Rosja to Nasz Sąsiad to Mocarstwo Atomowe liczy 1 mln Żołnierzy Szwecja liczy 25 tys Zołnierzy Białorus liczy 50 tys Zołnierzy Rosja pilnuje aby nie rozpętano 3 Wojny Swiatowej bo by Nastąpił Koniec tego Swiata Ameryka te Słynne USA to Mocarstwo Atomowe liczy 2 mln Żołnierzy

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:24:16] • [IP: 176.221.124.***]

Precz tym pisowskim bublem Kołobrzeg ma dużo terenu n tam Marchewka niech się skieruje. Won od naszej plaży

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:23:47] • [IP: 109.40.243.***]

Niestety po wpisach widać, że ludzie nie mają pojęcia co to jest port kontenerowy i nie wiedzą nic na temat tego gdzie w Świnoujściu ma on powstać a już napewno nie mają bladego pojęcia ile kasy będzie wpływać do miasta.Sni im się eldorado.Sa w błędzie.Port będzie stał na pirsie i kasy do miasta nie będzie, między TK a LNG jest przepaść kilkudziesięciu mln zł.Do tego chcą wpuścić szemranego Kararczyka, który pod pozorem budowy portu chce pozwolić Chińczykom macki swoje na naszych ziemiach położyć. Ludzie tu piszą o Hamburgu.Nasz port w planach jest mniejszy prawie 100 kroć powierzchniowo, z czym my do ludzi?Liczą się przeladunki, nasz port ma w planach ich conajmnuej 10 razy mniej niż Gdańsk.Tego nie widzą.Nie wiedzą również, że sama budowa toru podejściowego będzie kosztowała ok 15 mld, czyli TK przez kilka naście lat zysków nie będzie dawal wcale. Do tego nasprowadzaja tu Filipińczyków i innych nacji, pobudują im kontenery do mieszkania i będą straszyć całe świnoujście. Ilu znajdzie tu pracę?niewielu.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:23:10] • [IP: 185.53.147.***]

Niedziela [26.05.2024, 09:43:47]  [IP: 78.30.80.***] tylko jeden wyraz określa taką kreaturę jak ty „BEZMÓZGOWIEC”

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:21:19] • [IP: 176.221.124.***]

188.33.224 A ty niestety mózgiem nie pracujesz człowieku o jakiej pracy mówisz zobacz ilu lokalnych mieszkańców pracuje w gazoporcie ochrona i paru miejscowych. Spadaj z tym portem kontenerowym czy zdajesz sobie sprawę, że tam mieszkają ludzie w sąsiedztwie

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:19:35] • [IP: 37.30.118.**]

Zabytki i ścieżka rowerowa pretekstem. Kpina.Wiekszosc chce terminala. Nawet przyznają to niektórzy radni lewicy. Nie chcą go Niemcy.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:09:57] • [IP: 83.23.63.***]

Niemcy dały sobie 100 lat odzyskanie ziem utraconych po przegranej wojnie światowej, plan jak widać jest realizowany Polska prawie sprzedana i Polacy skłóceni zostało im już kilkanaście lat do ukończenia planu.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:08:26] • [IP: 109.40.243.***]

Witam serdecznie, wielkie brawa dla nowej władzy, dla Pani Prezydent Agatowskiej.Co obiecała, tak od początku kadencji probuje wprowadzić, słucha głosu mieszkańców. Od początku pokazuje, że się nie damy.Nie oddamy bez walki naszej plazy i zabytków pod budowę portu kontenerowego.Ci którzy są za nie mają bladego pojęcia, jakie zbiry próbują zagrabić nasze tereny.Belgijskie konsorcjum, które jest zamieszane w ciemne interesy i katarski uczestnik, który brał udział w aferze przekupstwa w Brukseli i organizował MŚ w piłce nożnej. A za tym wszystkim stoja Chińczycy, którym marzą się wpływy na Bałtyku.Za każdym hubem stoi jakiś operator, Katarczycy mają tylko jeden port pod sobą, nie są żadnym dużym graczem.Mozna łatwo odpowiedzieć sobie po co ich macki przywędrowały aż tutaj.Ludzie myślą, że miasto będzie mieć z tego profity, niestety nie.To nie terminal LNG.TK ma stać na pirsie dlatego podatki do miasta będą znikome.My mieszkańcy mówimy nie dla TK!Im szybciej się wszyscy obudzimy i zawalczymy tym lepiej!!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:02:16] • [IP: 37.248.214.***]

BRAWO PANI PREZYDENT!! Nie chcemy tego niszczyciela i dekradacji prxyrody w naszym mieście. Róbcie proszę aby to g...o tu nie powstało!!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:01:51] • [IP: 176.221.124.***]

213.89.112 w du... ę pocałuj ludzi z Prawobrzeża a zresztą to nie bo możesz syf zostawić

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:01:31] • [IP: 62.69.229.**]

Czy to nie jest efekt działania naszych odwiecznych przyjaciół spod Cedyni i Grunwaldu?

Gość • Niedziela [26.05.2024, 11:01:12] • [IP: 176.221.124.***]

Również tak uważam: Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:07:29] • [IP: 62.69.203.**] Port kontenerowy na Szczecin tam jest jego miejsce !!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:56:40] • [IP: 176.221.124.***]

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:27:53] • [IP: 37.47.156.**] - chyba mówisz o swoim otoczeniu: ty jesteś karierowiczką, ty o ludziach w starszym wieku wypowiadasz się z pogardą. Zwykły, obrzydliwy hejt. Znam to, to twój dialekt!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:48:15] • [IP: 176.221.124.**]

To nie jest problem tylko Warszowa, ale całego Świnoujście po Międzyzdroje, ponieważ tak daleko sięgną szkody na turystyce. Owszem czasem mamy dość turystów w tym z Niemiec, ale to dzięki nim w Świnoujściu nie ma bezrobocia. Katarska inwestycja nie tylko zagrozi miejscom pracy, bo wyprze turystykę, ale zagrozi naszemu bezpieczeństwu. Katar jest powiązany z Chinami, a Chiny z Rosją, a inwestycja ma powstać przy samym gazoporcie strategicznym obiekcie Polski. W kontenerach jednego z państw europejskich przyplynęli ostatnio uchodźcy, nie wiadomo co przypłynie do nas. Będą pilnować jak gazoportu, że można się dowodami zamienić i nikt się nie zorientuje.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:43:52] • [IP: 176.221.125.***]

Dlaczego były już kierownik Urzędu Miasta, wraz ze swoją zastępczynią nie dopilnowali należytej staranności wynikającej z rodzaju przedsięwzięcia, oraz obowiązujących procedur i przepisów ? To powinno być wyjaśnione przez odpowiednie podmioty.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:43:36] • [IP: 176.221.124.***]

"Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:15:56] • [IP: 185.53.147.***] Przemuś to 200 koła $$$$ czy koniec kariery ?? Czasu coraz mniej" - A o co chodzi? Ciekawy wpis??

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:42:05] • [IP: 46.204.98.**]

W końcu ktoś myśli o mieszkańcach. A te podatki dla miasta to jest jakaś kpina. Miasto traci kawał wybrzeża a dostaje niewiele. Ale Katarczycy zarobią.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:41:51] • [IP: 176.221.124.***]

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:27:53] • [IP: 37.47.156.**] - Pani Prezydent jest odpowiedzialnym, zdeterminowanym politykiem, a do tego jeszcze ku zaskoczeniu wielu Jej przeciwnikom: politykiem dotrzymującym słowa! Szanującym swoich wyborców, swoich mieszkańców, ludzi, którzy Jej zaufali. Zagłosowali, a dzisiaj Ich serce raduje się, że nareszcie, że po tylu latach zakłamywania naszej przestrzeni publicznej, nareszcie coś jest. Już jest Pani Prezydent wspaniale rozpoczęta prezydentura. Będziemy wpierać i pomagać, tak jak Pani chce to Świnoujście, aby było dobrym miastem, przyjaznym miastem dla swoich mieszkańców. Dość rządów korporacji, dość rządów Szczecina. Szacunek!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:27:53] • [IP: 37.47.156.**]

62.69.203.**] tej karierowiczce nie wystarczy kadencji nawet dwie. Będzie broniła niemieckich tetryków do momentu kolejnej pandemi. I wtedy nawet igrzyska dla idiotów mogą nie wystarczyć.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:26:18] • [IP: 37.30.4.***]

Niestety już za późno, mleko się rozlało.Gdyby wcześniejszy prezydent doprowadził do konsultacji społecznych to może i dla mieszkańców coś by skapnęło. Mam na myśli sprowadzenie wody spod Kodrąbka a tak to teraz zostało tylko bicie piany. Port kontenerowy jest potrzebny bo miasto będzie miało kasę ale pominięcie w fazie przygotowawczej przez pis i kameleona zwanego wtedy prezydentem to skandal.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:20:22] • [IP: 176.221.124.***]

Dziękuję Pani Prezydent. Tak jak Pani urodziłem się, wychowałem i mieszkam w Świnoujściu. Z gospodarką morską jestem związany zawodowo. Lobbyści portowi, wszelkiej maści zwolennicy mieszają dwa tematy na przemian, a to bezpieczeństwo energetyczne Polski w postaci Gazoportu, a to Port Kontenerowy. Niestety nie licząc się z opinią mieszkańców, których już teraz dotykają decyzje podejmowane przez polityków nie mieszkających w Swinoujściu. NIC O NAS BEZ NAS. TRZYMAM KCIUKI PANI PREZYDENT.

Dandys • Niedziela [26.05.2024, 10:16:03] • [IP: 88.156.235.**]

Skąd przekonanie Pani Prezydent że większość mieszkańców nie chce terminala kontenerowego ? Lewobrzeże, karsibór, przytór jest za. Trochę lewicy na Warszowie jest przeciw bo" straci" plażę. Aha, niemiecka gospodarka jest przeciw 😁 Radzę kierować się interesami Polski nie SPD.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:15:56] • [IP: 185.53.147.***]

Przemuś to 200 koła $$$$ czy koniec kariery ?? Czasu coraz mniej

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:07:29] • [IP: 62.69.203.**]

Port kontenerowy na Szczecin tam jest jego miejsce

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:05:24] • [IP: 62.69.203.**]

Przyjechali na wizytację po cichu bali się czego ? Że ruskie napadną?

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:03:21] • [IP: 62.69.203.**]

Najpiękniejsza Polska Plaża , dostep do morza oddany w obce ręce

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:02:11] • [IP: 62.69.203.**]

Coście sku...y uczynili z tą krainą

Gość • Niedziela [26.05.2024, 10:01:15] • [IP: 62.69.203.**]

Tamten siedziałem dwadzieścia dwa lata na dupie i miał na wszystko wywalone, nowa Prezydent jest niecały miesiąc i ma dokonać cudu posprzątać, komarów się pozbyć, niewypał kontenerowy ogarnąć No naprawdę dajcie żyć i

ryynio • Niedziela [26.05.2024, 10:01:07] • [IP: 213.89.112.***]

Mieszkancy Warszowa maja piekna plaże na wyspie Uznam, rzut beretem.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:43:47] • [IP: 78.30.80.***]

Port kontenerowy na plaży + wycięcie hektarów lasu- NIE MA NA TO MOJEJ ZGODY. Port kontenerowy na Ognickich Łęgach- TAK ZGADZAM SIĘ

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:42:45] • [IP: 176.221.124.***]

Brawo, brawo Pani Prezydent Świnoujścia brawo, brawo nowi zastępcy wreszcie wróciła normalność w tym od lat chamskimi rządami poprzedników. Razem trzymamy, żeby ta zakała port konteneryowy nie zniszczyła łudziom z Prawobrzeża życia dość już tej dewastacji. Marchewka niech rozwija sobie w Szczecinie a od Świnoujścia wara rozumiemiecie hejterzy

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:42:17] • [IP: 176.221.124.***]

Pani Prezydent, Pani Joanna Agatowska, dzięki takim działaniom dąży, aby zrównoważony rozwój Świnoujścia odbywał się równomiernie, bez dewastacji i totalnego zniszczenia prawobrzeża. Bez zniszczenia pięknej plaży, pięknych zabytków, bez zniszczenia Nadmorskich Borów Bażynowych, czytaj Obszar Natura 2000. A co dotychczas w świnoujskiej przestrzeni publicznej nie było znane, nie było znane w Świnoujskim samorządzie: LICZY SIĘ Z MIESZKAŃCAMI! Nie interesiki, nie wykonywanie poleceń Szczecina" zniszczyć prawobrzeże, czytaj zniszczyć Świnoujście: WIELKI SZACUNEK ZA TAKIE DZIAŁANIA! Aż nie mogę jeszcze się przyzwyczaić, że tak już jest i u nas, w Świnoujściu. Uff, w końcu!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:41:48] • [IP: 176.221.124.***]

Przez tych czerwonych unijnych pachołków są wstrzymywane strategiczne i niezwykle ważne inwestycje gospodarcze Polski jak CPK, Terminal kontenerowy, żeglowność Odry, energetyka atomowa i wiele pomniejszych. Szwab się z pewnością cieszy od ucha do ucha.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:40:44] • [IP: 156.146.59.**]

Przez tych czerwonych unijnych pachołków są wstrzymywane strategiczne i niezwykle ważne inwestycje gospodarcze Polski jak CPK, Terminal kontenerowy, żeglowność Odry, energetyka atomowa i wiele pomniejszych. Szwab się z pewnością cieszy od ucha do ucha.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:40:27] • [IP: 37.248.165.***]

Właśnie w tym momencie kończy się Złoty Wiek i zaczyna się POtop

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:39:53] • [IP: 5.184.122.***]

Port narusza dobra mieszkańców, czas to g.. zatrzymać, pył, smród, zagrożenie ze strony portu, w Szczecinie są tereny, Gdańsk może chce inwestycji portowych to proszę bardzo, ze Świnoujścia wypad, mieszkańcy nie chcą takich inwestycji

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:38:59] • [IP: 93.240.139.**]

No nareszcie! Brawo samorząd. Warszawka za bardzo się rozpanoszyła. Na siłe wpychają nam katarski biznesik. A droga do zabytków nadal zamknięta. KO - porażka.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:35:22] • [IP: 176.221.124.***]

83.23.63 w d... pę sobie wsadź ten port kontenerowy o ile jesteś słoikiem w Świnoujściu a jeżeli poza to kieruj na Szczecin albo Nowogrodzką

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:33:54] • [IP: 5.184.122.***]

Brawo pani prezydent, w końcu mamy prawdziwego prezydenta a nie kameleona politycznego,

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:33:01] • [IP: 5.184.122.***]

Precz z terminalem kontenerowym, ciekawe czy Zmurkiewicz o tym wiedział i nic nie zrobił czyli...

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:21:22] • [IP: 176.221.124.***]

Urodziłam się w Świnoujściu, po ukończonych studiach (jak to sentymentalnie niektórzy o sobie piszą) wróciłam do Świnoujścia. Pracowałam całe życie w Świnoujściu i dzisiaj mówię NIE ! dla budowy terminalu kontenerowego. Dzisiaj zagłosowałam wraz z innymi mieszkańcami za takim Prezydentem, jakim jest Pani Joanna Agatowska! Odważna, zdeterminowana i dotrzymująca słowa. Będę to mówiła po stokroć. Tak wspaniale rozpoczęła swoją PREZYDENTURĘ!! Wielkie brawa Pani Joanno! Wielkie BRAWA!! W dniu matki dziękuję Pani, że jest Pani doskonałym wzorem Matki, Gospodarza i Zdeterminowanym POLITYKIEM!

Gość • Niedziela [26.05.2024, 09:05:00] • [IP: 89.151.19.***]

NIE dla Terminalu! Od jakiegoś czasu widać tu na portalu pisowskie głupki które chcą zniszczenia życia mieszkańcom. Jak powstanie ten terminal i kilka kolejnych to miasto umrze. Kto tam będzie pracował? Ze szczecina ludzi będą przyjeżdżali do roboty? w Świnoujściu już nie ma gdzie budować a poza tym kogo stac na mieszkanie za 20.000 za metr? suwnicowego który będzie orał za 5.000 miesięcznie u katarczyków?

Gość • Niedziela [26.05.2024, 08:53:33] • [IP: 176.221.125.**]

Port w Barcelonie nie jest usytuowany przy najpiękniejszej plaży Hiszpanii, a ponoć plaża w w Świnoujściu jest taką plaża, wiec budowa tego portu zniszczy co najpiękniejsze w tym mieście.Teren k. dzielnicy Warszów - miał być rozwijany turystycznie, Zarząd portu szczecin funduje świnoujścianom miliony tirów rocznie, a za zyski bedą odpoczywać na najpiękniejszych plażach Hiszpanii daleko od portów kontenerowych a my mieszkańcy zostaniemy z tym syfem. ci co wierzą jaki to zyska dla miasta są naiwni, port nie płaci podatków tzn płaci zerowy

Z • Niedziela [26.05.2024, 08:48:24] • [IP: 37.248.172.**]

Niemce zacierają ręce ale my są durnym narodem.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 08:48:09] • [IP: 188.146.110.***]

Niestety, tak to jest z agenturą niemiecką.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 08:45:10] • [IP: 188.33.224.***]

Po co w Barcelonie wybudowali kiedyś port ? Po co w Hamburgu wybudowali kiedyś port ? Po co w Roterdamie wybudowali kiedyś port ? Po co w Marsylii wybudowali kiedyś port ? Wiecie Po co ? Teraz napiszę dosadnie dla nie kumatych nie znających się na gospodarce. Wszystkie porty, które kiedyś zostały wybudowane służyły dla rozwoju tych miast i nadal to robią. Wiecie, że te wyżej wymienione miasta są najbogatszymi w swoich państwach. Wracając do Świnoujścia z turystyki pełną parą żyje się od czerwca do września, a co z pozostałymi miesiącami (to nie Barcelona). Porty funkcjonują cały rok, dodatkowo rozwija się infrastruktura, powstają firmy, magazyny logistyczne, hale produkcyjne, firmy wysyłkowe nowe miejsca pracy. Miasto zacznie się rozwijać będzie miało więcej w kasie na chodniki, drogi, szkoły, przedszkola, żłobki, place zabaw ogólnie na kulturę i oświatę. Mieszkańcy tego miasta będą mogli lepiej zarabiać i przebierać w ofertach pracy u różnych pracodawców. Ludzie pomyślcie czasem mózgiem po swojemu.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 08:25:50] • [IP: 185.53.147.***]

Już nasciągali ciapatych jakby to zbudowano będzie ich kilkunastokrotnie więcej.. dziękuję postoje

Mieszkaniec • Niedziela [26.05.2024, 08:24:30] • [IP: 83.26.246.**]

I TAK BEDZIE. TEGO JUŻ NIE WSTRZYMAJĄ. Mowi się o tym tylko żeby być piane.

Zwolennik • Niedziela [26.05.2024, 08:17:33] • [IP: 37.47.198.***]

Mieszkańcy Świnoujścia widzą tylko czubek swojego nosa i nie rozumieją że ta inwestycja jest ważna dla kraju. Ale kto by się tym przejmował skoro ważniejsza jest dla nich wycieczka ścieżką R10 🤦

Gość • Niedziela [26.05.2024, 08:06:49] • [IP: 89.151.16.**]

Obecna władza samorządowa traciła siły z wysiłku, żeby zaistnieć na sprzeciwie budowy terminala, teraz może tylko litościwie liczyć na zaproszenie na uroczyste otwarcie. Na szczęście nikt z decydentów (PiS) nie zwrócił uwagi na te wyborcze wygłupy miejscowego SLD. Powstał w Świnoujściu Gazoport, powstał tunel powstanie, powstała montownia wiatraków na miejscu tzw.Stoczni powstanie i terminal kontenerowy. Odgrzewanie tych wyświechtanych kontrargumentów budowie terminala to powód do serdecznego śmiechu. Po pachy.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 07:44:24] • [IP: 185.210.39.***]

Nikt nie liczy się z mieszkańcami gdyż wymyślili to panowie z Warszawy którym wydaje się że to najpotrzebniejsza inwestycja jak CKM w Radomiu, przykład megalomani a interesy będą robić katarczycy

Gość • Niedziela [26.05.2024, 07:43:39] • [IP: 83.23.46.***]

wazne ze teraz maja gdzie przyjechac koledzy cimoszewic, biedron i reszta mlodziezy macie co chcecie, ja wam nie wybieralem...

Gość • Niedziela [26.05.2024, 07:20:34] • [IP: 46.231.59.***]

[IP: 188.146.253.*] niestety to prawda, miasto nawet nie to że bedzie się zwijać ale od lat sie zwija. Bardzo duzo ossób jest w trakcie ewakuacji stąd ale narazie nie mogą sprzedać nieruchomości ze względu na niską dostępność kredytów i wysokie raty. Prawdziwy eksodus się zacznie jak wrócą niższe sopy procentowe za parę lat. Wtedy mieszkania zmienią lokatrów ze stałych mieszkańćow na poczet turystów okazjonalnych przez co egzystencja dla coraz mniejszej liczby mieszkańców będzie jeszcze bardziej uciążliwa w tej mieścinie i oni też będą się zastanawiać nad sprzedażą nieruchomości i wyjazdem stąd.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 07:19:13] • [IP: 178.238.252.**]

Najważniejsze że jesteśmy uśmiechnięci...jeszcze niech te komuchy wygrają do europarlamentu i wróci postępowa Europa

Gość • Niedziela [26.05.2024, 07:09:50] • [IP: 176.221.125.**]

Idealne miejsce, Kołobrzeg, blisko do S6 dużo terenu.

jankes • Niedziela [26.05.2024, 06:06:23] • [IP: 185.53.147.***]

Pani prezydent już spłaca kampanię stanowiskami i terenami pod budowę hoteli.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 04:58:36] • [IP: 46.205.132.***]

To było do przewidzenia Polak zawsze będzie co najwyżej służącym Niemcom. Nigdy równym.Zawsze w Polsce znajdą się, , judasze"" i niskich pobudek cwaniacy. Tusk blokuje zatrzymuje i cofa rozpędzonycy Polaczków, cofa na polecenie swoich mocodawcow.To doskonale widać. A w Świnoujściu interes lokalnej dzielnicy jest ponan interesem 40 miljonowego Narodu, , , ?? Ale jaja ale jaja...

Gość • Niedziela [26.05.2024, 01:58:22] • [IP: 176.221.125.**]

Port kontenerowy nic nam mieszkańcom nie da (zero kasy dla miasta itp.) oprócz tego że całkowicie zdegradujemy kolejny fragment atrakcyjny ze względów naturalnych i potencjału turystycznego

Gość • Niedziela [26.05.2024, 01:43:01] • [IP: 176.221.124.**]

Znakomicie. Następny ruch: społeczne tereny zielone. W całej Polsce powstają komitety na odzew hasła ministry Henig-Kloskiej. Ruch społeczny uzyska prawo do współdecydowania o części lasów przyległych do aglomeracji miejskich, a podlegającym pod lasy państwowe lub samorządowe. U nas pod samorząd podlegają wszystkie tereny zielone, zwłaszcza park, nie tylko zdrojowy, ale cały park, wydmy i pozostałe tereny zielone. Czy były konsultacje społeczne, aby wyciąć duża część najbardziej bujnego fragmentu parku przy. ulicy Jachtowej pod budowę kolejnego apartamentowca?? Nie było żadnych konsultacji, biznes robi co chce, a my mówimy: ręce precz od tlenu i zdrowia. Apartamentowce możecie budować na terenach mało istotnych z punktu widzenia wypoczynku, rekreacji i zdrowia publicznego. Rece precz! Nie pozwolimy, aby naszym następcom zostawiono pustynię wolną od tlenu i zieleni. Już obecnie w pasie nad kanałem jest tak brudne powietrze, że brakuje słów, aby to opisać. O hałasie, również w godzinach nocnych, nie wspomnę.

Gość • Niedziela [26.05.2024, 01:03:24] • [IP: 89.247.171.***]

Jak portu nie będzie to zostanie tylko sprzątanie hoteli u Niemca. Młodzi i zdolni opuszcza to miasto. Lewica I ta cała koalicja rozwali ten kraj.

Gość • Sobota [25.05.2024, 23:50:52] • [IP: 5.173.176.**]

CPK wymagał odkupowania tysięcy domów i działek prywatnych ludzi wiec mogło to wszystko trwać tutaj nic nie trzeba było odkupywac a prezydent Zmurkiewicz przychylny wiec czemu tyle lat pis nic nie zrobił? Bo to taka nasza Izera na potrzeby owczesnego TVP info żeby dalej na nich głosować.

Gość • Sobota [25.05.2024, 23:31:30] • [IP: 37.47.157.**]

Agatowska to głos tylko, bądź aż 1/3 postkomuny tej wioski.

Gość • Sobota [25.05.2024, 22:53:52] • [IP: 37.109.161.***]

Ci co tak liczą na duże pieniądze dla Świnoujścia jak wybudowany zostanie port kontenerowy, musza wiedzieć, że do kasy miasta wpłynie rocznie raptem ok. 1 milion, podczas gdy z Gazoportu będzie prawie 60 mln. Dlatego manipulacją jest porownywanie tych dwóch inwestycji.

Gość • Sobota [25.05.2024, 22:13:42] • [IP: 5.173.176.**]

Ten port kontenerowy to taka sama ściema pisu jak elektryczny samochód Izera i 6 tysięcy miliardów odszkodowań wojennych od Niemców. Jak chcieli to mieli czas zrobić a jest sciernisko.

Gość • Sobota [25.05.2024, 22:10:00] • [IP: 37.47.147.*]

Jeszcze nie zaczęła a już pokazuje haha odechce wam się waszej kochanej joasi. A kampania była huczna i tereny już developerzy dostają po sam wiatrak płoty stawiają i teren prywatny itd

Gość • Sobota [25.05.2024, 21:59:49] • [IP: 92.118.166.***]

Niemcy się cieszą a my się kłócimy brawo. Jestem za portem

Gość • Sobota [25.05.2024, 21:57:35] • [IP: 62.69.253.***]

Urodzilem sie w Swinoujsciu i jestem mieszkancem tego miasta. Jestem za budowa terminalu kontenerowego. Ta inwestycja to zysk dla Polski ale tez i dla miasta. Nie zgadzam sie, ze taka infrastruktura koliduje z funkcja uzdrowiskowa. Zachecam tych co nie byli zapoznac sie jak wyglada port w Barcelonie.

Gość • Sobota [25.05.2024, 21:40:04] • [IP: 176.221.124.***]

Super- Brawo Pani Prezydent

Gość • Sobota [25.05.2024, 21:34:04] • [IP: 62.69.252.***]

Czyli Agatowska proponuje miejsca dla ludzi młodych, jakieś miejsca spotkań, bary - a po co tutaj mają ludzie młodzi być skoro nie ma pracy? Nie mam zamiaru sprzątać apartamentów po skończeniu 2 kierunków studiów iżynierskich. Polityków za wspieranie interesów obcych krajów, należy eksmitować bezpowrotnie właśnie do tych krajów - ubieranie tego w ekologie to największe głupstwo i klasyczna zagrywka niemiec. Statki to najbardziej ekologiczny środek transportu.

Gość • Sobota [25.05.2024, 21:23:44] • [IP: 62.69.229.**]

Pięknie zaczynasz Asiu, jak rasowy pisior, Czy jesteś w na NIE!

Gość • Sobota [25.05.2024, 21:17:34] • [IP: 77.222.254.***]

MA NIE BYĆ NICZEGO. MACIE BYĆ SMIECHNIĘCI

Gość • Sobota [25.05.2024, 21:02:43] • [IP: 83.23.190.***]

Pozorowana zagrywka P. Prezydent.

Gość • Sobota [25.05.2024, 20:58:36] • [IP: 5.173.176.**]

I tak nie znałem katarskiego czy belgijskiego żeby tam pracować bo to im pisiory oddali terminal.

Gość • Sobota [25.05.2024, 20:38:01] • [IP: 176.221.124.***]

Koalicja 13 grudnia bardzo dba aby ważne dla Polski inwestycje szybko kasować. Tutaj jako pretekst jest kaprys kilku oszołomów. Jaz też wie że jest port w Hamburgu. Nasze miasto nie potrzebuje już więcej dochodów bo władza się wyżywi a nam dołoży większe podatki. Tak będzie wyglądać nowoczesne zarządzanie miastem. Jest już cud nowego rządu: ropa staniała ale benzyna POdrożała a ORLEN ma straty! Władza już pieniędzy nie ma. Więc od lipca obiecują POdwyżki cen jakich nawet za komuny nie było. A to będzie tylko początek POdwyżek!

Gość • Sobota [25.05.2024, 20:24:24] • [IP: 188.146.253.*]

Agatowska myśli że Świnoujście utrzyma swój status na jednej nodze czyli turystyce …. nie utrzyma a mieszkańcy za 3-5-10 lat zapłacą za to tzw zwijaniem się tego miasta. Agatowska - nie szybko określi plan dla Świnoujścia, plan rozwoju na 5-10 lat do przodu a później dba o rozpasione dupy leniwych lewicowych mieszkańców. Zdecydowany odpływ turystyki nastąpi już w 4 Q 2024 a to dzięki S3 i tunelowi - dla turysty zza Odry otworzy się tańszy i mniej nadymany kierunek jakim jest wschodnia i środkowa część Polskiego morza, sama plaża i 2-3 promenady to już mało … liczy się też oferta kulturalna większego formatu oraz pomysł na miasto, miasto nie tylko dla roszczeniowych mieszkańców Świnoujścia o ideologii lewicy, lewicy która jest drugim po PiS rozpierdalaczem tego kraju. Świnoujście miasto na 46 lewicowych wyspach. Kto mądry to z tego miasta spierd…

Gość • Sobota [25.05.2024, 20:20:07] • [IP: 37.47.149.***]

A ja jestem za gazoportem. Jakoś to miasto musi się rozwijać. A poza tym - co ze specustawą?

Gość • Sobota [25.05.2024, 19:59:20] • [IP: 83.23.63.***]

Budowa portu kontenerowego w Świnoujściu leży w interesie Polski należy wybudować port pomimo protestów Niemców i ekoterorystów wspieranych prawdopodobnie przez niemieckie władze.

Gość • Sobota [25.05.2024, 19:56:32] • [IP: 176.221.124.***]

Nie będzie żadnego terminala, elektrowni itd ludzie skończyło się teraz będzie piniedzy po prostu nie ma 😃 chcielista to ma ta !!

Gość • Sobota [25.05.2024, 19:54:40] • [IP: 5.173.159.**]

Jak ja się cieszę że nie głosowałem na tego rudego mops bo bym miał teraz niezłego kaca !

Gość • Sobota [25.05.2024, 19:54:32] • [IP: 192.42.116.***]

Won z tym kontenerowym portem.

Gość • Sobota [25.05.2024, 19:46:54] • [IP: 176.221.125.**]

dron nadleci i wszystko rozwali

Gość • Sobota [25.05.2024, 19:38:16] • [IP: 176.221.124.***]

Doczekaliśmy w końcu jasnej strony władzy samorządowej. Wielki szacun dla Pani Joanny Agatowskiej, Prezydenta Miasta Świnoujście!

Gość • Sobota [25.05.2024, 19:36:32] • [IP: 176.221.124.***]

Wielki szacunek dla Pani Prezydent, że nadszedł dzień, kiedy uchwała podjęta przez mieszkańców Warszowa w czerwcu 2017 roku ujrzała światło dzienne. Ciekawa jestem, jak teraz czują się w Radzie ci, co zapomnieli co to jest organ pomocniczy rady Miasta. Trzymam kciuki za Panią Prezydent. Nareszcie mamy prezydenta, który jest ze Świnoujścia i dla którego Świnoujście jest miastem rodzinnym. Dla którego liczą się mieszkańcy. Wielkie BRAWA dla Pani Prezydent i Rady Miasta!!

Gość • Sobota [25.05.2024, 19:02:15] • [IP: 176.221.125.**]

Czyli niemieckie interesy ponad Polskie... Mieszkańcy nie chcą? Dla kogo te kity? Grupka hotelarzy rządzi miastem? Agata, a miało być tak pięknie...

Gość • Sobota [25.05.2024, 18:41:53] • [IP: 176.221.125.***]

Serio? Port kontenerowy bedzie przeszkoda do przejazdu przez r10? Najwieksza przeszkoda na naszym lokalnym odcinku r10 to swinoujscy urzednicy i jakis lokalny kretyn z LP ktory zezwala by ciezki sprzet do wycinki lasu mogl jezdzic po trasie R10. Przez ostatnie lata poprawiono kilka bardzo krotkich odcinkow tej drogi, ale nadal jest to jeden z najgorszych fragmentow trasy R10 w Polsce!! setki ludzi zniechecone tym fragmentem zaczynaja jazde po Polskim wybrzezu w miedzyzdrojach

Gość • Sobota [25.05.2024, 18:32:04] • [IP: 78.30.80.***]

Inwestor z Belgi i z Kataru - czyli podatki dochodowe będą płacone... Z publicznych pieniędzy Polaków pogłębią (i będą pogłębiać pewnie co rok) tor wodny do 17m dla największych kontenerowców (przez cieśniny duńskie przepłyną tylko te o zanurzeniu do 15, 6m). Takie interesy to tylko niezwykle utalentowani politycy mogą wymyśleć

Gość • Sobota [25.05.2024, 17:55:58] • [IP: 178.238.252.**]

Żal plaży na Warszowie...zrobili ładny parking i dojście nad morze a za krótki czas, zamknęli dojazd.Zagrodzili też wejście na falochron, który był atrakcją, bo nie ma obiecanego molo.

Gość • Sobota [25.05.2024, 17:54:51] • [IP: 176.221.124.***]

zostanie zrobione wszystko aby inwestycję uwalić.Wie to każdy Polak świadomy bieżącej polityki.Tak samo jak przewidywalna jest kadencja Agatowskiej Tuska, czy Kaczyńskiego..Wielka szkoda dla Polski spowolnienie gospodarcze zahamowanie rozwoju np elektrowni jądrowych CPK, rosnące koszty życia i podział na klasy społeczne.Polska staje się podległa tak jak kiedyś...

Gość • Sobota [25.05.2024, 17:21:35] • [IP: 37.47.142.**]

Może prawdę trzeba napisać o tej" inwestycji"?? O 80 tonach toksycznych poradzieckich odpadach, których szuka na dnie Bałtyku tajemniczy inwestor z Belgii?? Był to prawdziwy powód zamknięcia drogi do plaży na Warszowie i ruda dobrze wie o co chodzi ci jej poplecznicy niby protestujący tez dobrze wiedzieli o co chodzi, protesty były po to żeby czasem ktoś inny nie zaczął protestować i interesować się sprawą.

Gość • Sobota [25.05.2024, 17:00:27] • [IP: 213.155.174.***]

Komuchy będą wszystko robić aby nie powstał.

Prawy • Sobota [25.05.2024, 16:58:34] • [IP: 88.156.235.**]

Jestem za terminalem kontenerowym. Przy gazoporcie też było darcie ryja. I co? 40 milionów wpływa do budżetu miasta co roku. Zaraz oddadzą 3 zbiornik i będzie 60 milionów. Komuś przeszkadza? Tylko mądrze ustalić kasę dla miasta! Reszta to bicie piany.

Kjol • Sobota [25.05.2024, 16:52:24] • [IP: 5.173.222.**]

Wszędzie na świecie porty mają największe wpływy do budżetu miasta. Wtedy dane miasto ma pieniądze na rozwój remonty ulic itp. Jeżeli Agatowska nie chcę rozwoju Świnoujścia i sama na siebie donosi to ładnego sobie mieszkańcy prezydenta wybrali.

mieszkaniec tadeusz • Sobota [25.05.2024, 16:45:10] • [IP: 88.218.253.***]

NIE CHCEMY TEGO! To zlamanie woli mieszkanców miasta a wiec zlamanie zasad demokracji! nie bylo referendum czy to chcemy. PRECZ Z TYM. KONIEC DEMOKRACJI!!

Gość • Sobota [25.05.2024, 16:44:19] • [IP: 88.156.234.**]

czyli nadal dziura

Gość • Sobota [25.05.2024, 16:40:41] • [IP: 84.205.26.**]

Super nareszcie wlasciwa decyzja

Gość • Sobota [25.05.2024, 16:27:31] • [IP: 195.116.253.**]

No i znaleźli się obrońcy interesów niemieckich.

Gość • Sobota [25.05.2024, 16:22:06] • [IP: 37.248.161.**]

O, TO MEDAL RIGENTROPA GWARANTOWANY

ryynio • Sobota [25.05.2024, 16:05:43] • [IP: 213.89.112.***]

Nigdy i nigdzie nie zbudowano by nic bo zawsze komus to przeszkadza. Nie byloby dróg, torów kolejowych, ani elektrowni, nic by nie bylo.

Gość • Sobota [25.05.2024, 16:04:23] • [IP: 176.221.125.**]

Wybudowanie tunelu zmieniło wszystko w kwestii turystyki. Ciężar przyjazdu turystów spadł na lewobrzeże a tylko najwytrwalsi jadą na Warszów raz że drogi są w trakcie przebudowy a dwa że dojście do plaży jest niemożliwe też wpływa na motywację pobytu a do tego brak rozwiniętej infrastruktury żywieniowej też swoje robi. Z tym że nawet otwarcie drogi koło lng nic nie poprawi. Dzielnica przemysłowa to jest przemysłowa a nie turystyczna z wielkimi hotelami i jakąś rozrywką. I to musi dotrzeć do mieszkańców którzy próbują kijem zawrócić czas. A to że powstanie port kontenerowy to jedyne wyjście dla tych którzy złapią się do pracy a tych będzie niewielu gdyż to będzie port zautomatyzowany gdzie tylko logistycy i zabezpieczenie ruchu i spedytorzy być może się złapią. To jest port strategiczny i tu nikt nie powinien ingerować chyba że chcemy zadupia zamiast ciekawego projektu.

Gość • Sobota [25.05.2024, 15:53:12] • [IP: 94.254.173.**]

Zobaczycie terminal jak swinia niebo. Tak samo jak cpk, elektrownie atomowa... juz Wam to Wasz guru tusk zalatwi. Nie bedzie zadnej inwestycji stojacej w sprzeczności z interesem Niemców. Ale za to bedzie" praworzadnosc" taka jak oni ja rozumieja. Bedziecie mogli jezdzic na szparago i truskawki i zarabiac ojro ktore tak uwielbiacie. A i o regulacji Odry celem zeglugownosci tez zapomnijcie. I o stoczniach tez.

Gość • Sobota [25.05.2024, 15:52:14] • [IP: 104.28.129.**]

I bardzo dobrze. Ktoś rozumny w końcu się wziął za ten temat. Czekamy na przywrócenie nam terenów rekreacyjnych.

Gość • Sobota [25.05.2024, 15:43:40] • [IP: 185.210.39.**]

I tak oszukają ludzi tak jak terminal. Obiecywali a w rezultacie zamknęli ul ku morzu. Radisson obiecywał molo i nawet nie zrobili nawet wejścia na plażę.

Gość • Sobota [25.05.2024, 15:18:36] • [IP: 176.221.125.*]

A ja jestem za terminalem ! Dlaczego tylko niemcy maja zarabiać na przeładunku kontenerów ??

Donald and trzask • Sobota [25.05.2024, 15:12:37] • [IP: 176.221.124.***]

A najważniejsze z tych przepisów mówi, że nie można szkodzić interesom Niemiec.po co nam port jak jest w Hamburgu

Gość • Sobota [25.05.2024, 15:09:54] • [IP: 88.130.152.**]

Tzn. terminal kontenerowy w Swinoujsciu podazy droga CPK, czyli nie będzie go.

Edek • Sobota [25.05.2024, 15:08:27] • [IP: 37.225.8.***]

Świnoujście straci status uzdrowiska...A tak było kiedyś pięknie...

Gość • Sobota [25.05.2024, 14:58:59] • [IP: 5.173.176.**]

Gdzie te Himarsy co to miały bronić gazoportu jak obiecał Kaczyński? A komisja na 70 mln za wybory kopertowe to śmiech po pisiory za jeden czołg Abrams zapłacili 20mln dolarów czyli 80mln złotych a Ukraińcy juz stracili 8 a resztę wycofali to jest prawdziwa afera.

Gość • Sobota [25.05.2024, 14:57:44] • [IP: 46.112.0.**]

Hahaha, teraz wiadomo kto desantowal tych spadachroniarzy do urzedu miasta . Bawiliscie se na festynkach za niemickie euro w kampani to teraz bedziecie co najwyzej krajem rolniczym

Gość • Sobota [25.05.2024, 14:55:12] • [IP: 46.7.172.***]

tia...racja, i można tu tylko parafrazować wypowiedź wielce szanownego tow Czajkowskiego:"... na co nam port kontenerowy, skoro mamy w Hamburgu...". Cieszycie się już że wybraliście sobie nową lewicową jakość na prezyDentkę? (dokładnie z tej samej organizacji politycznej co poprzedni prezyDent)... Nie słyszę, nie szłyszę... no to wszystcy razem i jeszcze raz: D.Z.I.Ę.K.U.J.E.M.Y!!

Gość • Sobota [25.05.2024, 14:53:37] • [IP: 37.248.160.***]

Budowa terminala PO Lini Tusk, i o to chodzi uwalić inwestycje wydać miały i łopaty i do roboty do Niemiec wysłać parobków

Oglądasz 1-193 z 193
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Policjanci z Komenda Miejska Policji w Świnoujściu w piątek otrzymali z rąk Komendanta Miejskiego Policji w Świnoujściu – insp. Jarosława Czaja przedterminowe akty mianowania na wyższe stopnie służbowe. Komenda Miejski Policji w Świnoujściu – insp. Jarosław Czaja w towarzystwie zastępcy, naczelników oraz kierowników wręczył policjantom akty mianowania na wyższe stopnie policyjne. Nominacje otrzymało czterech stróżów prawa z 44 Wysp: 2 w korpusie aspiranckim oraz 2 w korpusie podoficerów. ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 27 listopada (środa) o godz. 17:00 – do Biblioteki Głównej (ul. Piłsudskiego 15) na spotkanie z popularnym i lubianym aktorem Robertem Gonerą. Wstęp wolny! ■ "UZDROWISKO ŚWINOUJŚCIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zgłaszanie się do Zarządu Spółki przy ul. Nowowiejskiego 2 w Świnoujściu w celu pobrania świadczenia Świątecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu ma przyjemność zaprosić w dniu 15 listopada (piątek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktorką Marią Pakulnis połączone z prezentacją książki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstęp wolny! ■