Szczegółowych informacji udziela całodobowo dyspozytor Spółki pod numerami telefonów: 91 321 45 40 lub 797 403 504.
Zachęcamy pasażerów o dokonywanie zakupu biletów i karnetów:
· z wykorzystaniem aplikacji GoPay, mPay;
· poprzez kasowniki – biletomaty do płatności bezgotówkowych;
· w wyznaczonych punktach sprzedaży biletów.
Wykaz punktów sprzedaży biletów dostępny jest na stronie: www.ka.swinoujscie.pl
15:23:33 - Głupi komuch.
Ludzie do kurczątka kierowca to jest kierowca a nie kasjer sprzedawca.Już tak jesteście wygodni, że tylko biletomaty, punkty sprzedaży, bądź aplikacje powinny funkcjonować.Pozdrawiam kierowców autobusów, rozumiejąc ich pracę.
A ja zachęcam pasażerów do płacenia gotówką.
Jesteście debilami, którzy sobie sami dobrowolnie zakładacie pętle na szyję wytrącając gotówkę z obiegu, ale obudzicie się z palcem w dupie, gdy już będzie za późno. Ja nawet nie mam takiego telefonu, żeby posiadać taką aplikację, bo na symbiana nie ma i nie mam nawet konta w banku, bo nie potrzebuję przechowywać pieniędzy u żyda, aż takim debilem nie jestem, żeby trzymać u kogoś pieniądze i mi mówił kiedy ile na co mogę wydać.
· z wykorzystaniem aplikacji GoPay, mPay; · poprzez kasowniki – biletomaty do płatności bezgotówkowych Szkoda że tak promuje się systemy bezgotówkowe, nie każdy za wszystko chce płacić kartą czy telefonem.
Szkoda tylko, że rozkład linii 5 z rana został zmieniony tak, że nic nikomu nie pasuje